Ook gezien ja. Wat een kneus is die gast.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:42 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik keek laatst een of ander programma op NPO 3 waar Nick en Simon op Cuba waren en Kees Tol was werkelijk een compleet nietszeggende toevoeging aan dit toch al beschamende programma.
Wat was daar niet leuk aan? Heb meerdere keren gelachen om die homograppen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:42 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik keek laatst een of ander programma op NPO 3 waar Nick en Simon op Cuba waren en Kees Tol was werkelijk een compleet nietszeggende toevoeging aan dit toch al beschamende programma.
Anderzijds bestaat het uit Nick of Simon die zegt 'yesh i play gitar a bit' en dan uit het niets "prachtige" muziek/getalenteerd begint te zingen + spelen waardoor iedereen compleet verbaasd is. Mooi manquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ook gezien ja. Wat een kneus is die gast.
Hé ieder z'n ding maar ik vond er vrij weinig aan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:48 schreef cjan het volgende:
[..]
Wat was daar niet leuk aan? Heb meerdere keren gelachen om die homograppen.
Wegmisbruikers is wel okéquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:48 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik heb SBS gewoon niet in m'n zenderlijst staan.
Holland's Best Warrior klinkt niet verkeerd. 'Sterren' die elkaar live op tv afslachten?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:44 schreef Hoplahopla het volgende:
Waar blijven de echte programma's als "Hollands Best Survivalist" of "Hollands Best Warrior"...
Een soort hunger games?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:12 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Holland's Best Warrior klinkt niet verkeerd. 'Sterren' die elkaar live op tv afslachten?
quote:
Dat kan ook niet andersquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik heb gehoord dat die Kees homofiel is.
Als je serieus genomen wil worden door de mediabonzen, moet je homo worden...quote:
Utopiaquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:05 schreef Socios het volgende:
SBS6 is alleen leuk voor Utopia en de programma's van THAS THIS CAN IN THE NETHERLANDS
SBS had ooit bazenprogramma's zoals Probleemwijken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:05 schreef Socios het volgende:
SBS6 is alleen leuk voor Utopia en de programma's van THAS THIS CAN IN THE NETHERLANDS
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |