Nooit en niet van toepassingquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:53 schreef ikeahotdog het volgende:
[..]
ga jij jezelf lekker aftrekken op treinen, jij fok gezwel
Ik ben nog moed aan het verzamelen om je een berichtje te sturenquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:01 schreef ikeahotdog het volgende:
[..]
nou je mag ook wel eens mijn hotdog proberen, je hebt m'n nummer.
begrijpelijk, maar je zult ooit de stap moeten zetten. Anders wordt het nooit huisje boompje beestje tussen onsquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:02 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Ik ben nog moed aan het verzamelen om je een berichtje te sturen!
Dat zou jammer zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:03 schreef ikeahotdog het volgende:
[..]
begrijpelijk, maar je zult ooit de stap moeten zetten. Anders wordt het nooit huisje boompje beestje tussen ons
jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:11 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Nouja, zal ik dan maar toch...?!?!.
In wat voor soort buurt woon jij eigenlijk?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar wij FOK!kers komen toch niet van onze zolderkamer.
Heeft IEMAND voor mij een teiltje?quote:
Marokkanen die niet islamitisch zijn integreren een stuk beter, dat kun je niet ontkennen. Ik weet wel bijna zeker dat ze ook minder crimineel zijn, alhoewel dat niet per se gerelateerd hoeft te zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met de islam te maken.
Zijn die er dan? Volgens mijn informatie zijn alle Marokkanen moslim.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:25 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Marokkanen die niet islamitisch zijn integreren een stuk beter, dat kun je niet ontkennen. Ik weet wel bijna zeker dat ze ook minder crimineel zijn, alhoewel dat niet per se gerelateerd hoeft te zijn.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:24 schreef Grietje-tit het volgende:
Alsjeblieft, het is mijn laatste, maar goed,
[ afbeelding ]
Op de basis/middelbare school had ik twee goede vrienden (broers) die beiden Marokkaans waren. Ze waren geen moslims, spraken geen Arabisch of Berbers en hadden dus ook geen niet-Nederlands accent. Dat zorgde er allemaal voor dat ze voor Nederlanders door konden gaan en prima geïntegreerd waren.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:26 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Zijn die er dan? Volgens mijn informatie zijn alle Marokkanen moslim.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |