Eerst Amets, nu waaiers. Denk dat zijn broekje inmiddels uit is...quote:
quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 16:42:39Zie ik daar waaiers?? Hoei! reageer retweet
SKY BAZEN nu ook op kop.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:59 schreef Slobeend het volgende:
Belkin gaat het peloton stuk rijden zo?
Leent Herbert zich voor zo'n internetstreampje? Heeft zeker niets beters te doen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
SKY BAZEN nu ook op kop.
Herbert op de stream: 'de menselijke maat is terug in het peloton!'
Echt heerlijk hoe goed hij en Ducrot het wielrennen volgen, nieuwe kritische houding ook bij de NOS.Die Ier Michael Matthews zat nog voorin.
Als de kenners uit het TDF-forum de Vuelta zouden kijken, zouden ze hem adviseren eens wat lichter te rijden op deze momenten.quote:
Er zijn ook een hoop mensen die zitten te kijken in functie van het WK natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:09 schreef Chiappucci het volgende:
Volgens die Belgen rijdt iedereen hier in functie van het WK
Die Ier is dit soort hellingen niet gewendquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:14 schreef baggerbaas het volgende:
Matthews ziet er ook niet heel goed meer uit. Degenkolb zo op het oog nog wel.
Dit is een ander soort Cobra.quote:
Ik hoor net hier dat Quintana een gigantische bonus krijgt als hij hoog finisht in de vuelta en er dan minder voor valverde overblijft.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:21 schreef DeeBee het volgende:
Lekker hoor, al koers.
R_R gaat zo nog gelijk krijgen dat Valverde het kopmanschap probeert te kapen voor de neus van Quintana.
Goede titel voor z'n autobiografie wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:22 schreef Slobeend het volgende:
'Waar zit Gesink?' Herbert op de stream
Vloek van de rabobankquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:26 schreef DeeBee het volgende:
Die Matthews die ineens overleeft op dit soort klimmen in deze groepjes, lekker man.
Enorm getraind en gegroeid, plus het effect van de rode trui hequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:26 schreef DeeBee het volgende:
Die Matthews die ineens overleeft op dit soort klimmen in deze groepjes, lekker man.
In de Giro was hij ook al extreem goed met de roze trui aan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Enorm getraind en gegroeid, plus het effect van de rode trui he
Glazenbolcup: MSRquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
In de Giro was hij ook al extreem goed met de roze trui aan.
En kan op deze manier doorgroeien naar een goede renner voor klassiekers, had ook niet iedereen meer gedacht, hij stagneerde flink een paar jaar.
Dat zijn natuurlijk fauaviaducten zodat de zeer zeldzame zuidspaansespiraal-adder via groenverbindingen van het ene naar het andere natuurpark kan sidderen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:43 schreef DeeBee het volgende:
Deze megalomane weg waar ze nu over rijden, goed beeld van al die nutteloze investeringen en white elephants in Spanje.
10 viaducten voor niets, met alleen dor gras erop in plaats van wegen naar andere gebieden.
De berm ingeduwd door Valverde.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:55 schreef franklop het volgende:
Quintana hopelijk problemen met transponder..
twitter:TourDeJose twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 18:04:30Dat was leuk! I love Vuelta! Morgen mag ik nog een keer! Dank voor de complimenten en hasta mañana 16u op @EurosportNLBE reageer retweet
Ze kijken ook niet verder dan hun neus lang is hè?twitter:TeamBelkin twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 17:58:19#LaVuelta - @W1lcokelderman and @RGUpdate move up in the GC. They're now 9th and 10th! #TotallyConnected reageer retweet
Alles is nog op een zakdoek.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:18 schreef Albanus het volgende:
[ afbeelding ]
Slobeend op de brommer.
twitter:ChadHaga twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 18:18:40Well that's the highlight of my life... happy birthday to me! I keep getting goosebumps thinking about what just happened! reageer retweet
Mooi voor Chad, kreeg kort voor de Vuelta te horen dat de kanker bij zijn vader terug was.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:22 schreef Chiappucci het volgende:
twitter:ChadHaga twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 18:18:40Well that's the highlight of my life... happy birthday to me! I keep getting goosebumps thinking about what just happened! reageer retweet
Ah, wist ik niet. Dat is wel triest. Lijkt me een toffe gast.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooi voor Chad, kreeg kort voor de Vuelta te horen dat de kanker bij zijn vader terug was.
Hier staat het inderdaad.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:29 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ah, wist ik niet. Dat is wel triest. Lijkt me een toffe gast.
Hij houdt ook dagelijks een blog bij:
http://chadhaga.blogspot.(...)lta-stage-1-ttt.html
Echt een parodie op een renner. De warmte zorgt vast dat z'n virus terug is geactiveerd... Misschien weer even bloed laten testen voor een excuusje!quote:
Herbert is aan het Twitteren in dienst van Belkin?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:16 schreef Mani89 het volgende:
Ze kijken ook niet verder dan hun neus lang is hè?twitter:TeamBelkin twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 17:58:19#LaVuelta - @W1lcokelderman and @RGUpdate move up in the GC. They're now 9th and 10th! #TotallyConnected reageer retweet
de NOS stagiair heeft na zijn vele fouten snel een nieuwe stageplaats gevondenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Herbert is aan het Twitteren in dienst van Belkin?
Op meer dan 8 minuten is wel ergquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Echt een parodie op een renner. De warmte zorgt vast dat z'n virus terug is geactiveerd... Misschien weer even bloed laten testen voor een excuusje!
Ja, vastquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:44 schreef Kazenbazen het volgende:
Jurgen: uhhh nohh, nee ik was niet goed vandaag. Uhhhh misschien gaat het de 2e week beter, uuhm ik denk dat ik nog wel kan verbeteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |