SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken
[ Bericht 3% gewijzigd door Freire op 25-08-2014 16:55:50 ]![]()
Kut man je bent Richard attenborough vergetenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Is er al iets bekend over de early release op de web-app? Of komt die helemaal niet meer omdat die lui daar bij EA nog steeds niet weten hoe ze die moeten fixen..![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kut man je bent david attenborough vergeten![]()
![]()
Sorry, had niet helemaal duidelijk gemaakt dat het een grapje was.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Na het verlies van Feyenoord (waar hij amper iets over zei), liep hij in dit topic al spammend voor PSV te supporteren. In het verkeerde keelgat van onze 020-vrienden. Die reageerden natuurlijk een tikje aangeslagen op Maver, die vervolgens gelijk weer aan het TR-en sloeg.
[..]![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ik dacht dat David dood wasquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Sexyquote:
Mangala is ook wel een baas voor LCB
Heb zelf mijn 4321 nu omgezet naar 433. Betrapte me erop dat ik toch wel erg vaak switchte naar een andere formatie in de rust. Als het loopt dan gaat het ook echt geniaal goed, maar vaak wordt het toch wel weer een trechter. Dit team loopt vooralsnog echt perfect. Had Toure eigenlijk voor in mijn legends team, maar als LCM in 433(4) vind ik hem toch niet zo chill. In deze rol is hij echt veel beter.
Nu dus van dit:
Naar dit:
Kompany weer terug in mijn main team waar ik tijdelijk Mangala had. Neuer op doel kan ook, maar vooralsnog bevalt Hart echt heel goed dus heb gewoon geen reden om dat te veranderen. Nu wel De Bruyne eruit
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die tweede ziet er wel sexy uit wantquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sexy
Heb zelf mijn 4321 nu omgezet naar 433. Betrapte me erop dat ik toch wel erg vaak switchte naar een andere formatie in de rust. Als het loopt dan gaat het ook echt geniaal goed, maar vaak wordt het toch wel weer een trechter. Dit team loopt vooralsnog echt perfect. Had Toure eigenlijk voor in mijn legends team, maar als LCM in 433(4) vind ik hem toch niet zo chill. In deze rol is hij echt veel beter.
Nu dus van dit:
[ afbeelding ]
Naar dit:
[ afbeelding ]
Kompany weer terug in mijn main team waar ik tijdelijk Mangala had. Neuer op doel kan ook, maar vooralsnog bevalt Hart echt heel goed dus heb gewoon geen reden om dat te veranderen. Nu wel De Bruyne eruitPiszcek
Ik ga eerst even kijken hoe de 352 formatie bevalt anders gooi ik hem ook weer om naar een 433 formatie.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
geen legendsquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sexy
Nu dus van dit:
[ afbeelding ]
Naar dit:
[ afbeelding ]
Kompany weer terug in mijn main team waar ik tijdelijk Mangala had. Neuer op doel kan ook, maar vooralsnog bevalt Hart echt heel goed dus heb gewoon geen reden om dat te veranderen. Nu wel De Bruyne eruit![]()
![]()
ga je maver nog een bezoekje brengen na het akkefietje met Revo trouwens?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die tweede ziet er wel sexy uit wantPiszcek
Ik ga eerst even kijken hoe de 352 formatie bevalt anders gooi ik hem ook weer om naar een 433 formatie.![]()
quote:
En niet bitchen over 8 chem Walker. Team is zo beter dan de andere 10 opties die ik heb geprobeerd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Weken maveren over Gullit en hem dan na 1 dag verkopenquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
geen full legend team (gehad) hebben
En ik heb gewoon een full legends team gehad met Pele maar heb dat niemand verteld.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Walker niet op genoeg chem.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En niet bitchen over 8 chem Walker. Team is zo beter dan de andere 10 opties die ik heb geprobeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
fixedquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weken traden voor Gullit en hem dan na 1 dag verkopen
Gullit heeft wel zo'n 150 euro opgeleverd![]()
En als ik hem nog had + full legend dan won ik wel erg gemakkelijk van je wss. Dat wilde ik je niet aandoen![]()
Ik rij vanavond gelijk langs bij die pauper.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga je maver nog een bezoekje brengen na het akkefietje met Revo trouwens?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik rij vanavond gelijk langs bij die pauper.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heb je zijn adres al? Ik welquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik rij vanavond gelijk langs bij die pauper.![]()
![]()
Wat een baas. Maar volgens mij weet BDIL waar hij woont. Ergens in Roffa south.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je zijn adres al? Ik wel [ afbeelding ]
DM adres even. gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
echt? dm dan. gaan we een triangel inzameling houden en langsbrengenquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je zijn adres al? Ik wel [ afbeelding ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik heb plofrijst van Manna, dat is ook handig.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je zijn adres al? Ik wel [ afbeelding ]"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Wel makkelijk want Maver is altijd thuis.
lolquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wel makkelijk want Maver is altijd thuis.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
-
[ Bericht 100% gewijzigd door 2Happy4U op 25-08-2014 18:18:15 ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
-weg-
[ Bericht 50% gewijzigd door STING op 25-08-2014 17:13:14 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vond hem niet heel super en toen verkocht ik hem toen 'ie 400k was ongeveer. Als ik die eens even had bewaard, want in de zomervakantie heb ik toch amper kunnen spelen.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
ge bent te laatquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Welke streetview wizard kan dit mysterie oplossen? Waar is het![]()
![]()
mweh, je hebt gewoon een punt. Hij gedraagt zich soms als een aidsmongool, maar dreigen dat je iemand wel even op komt zoeken is triest(al is het maar een grapje, neem ik aan).quote:
Gast, ga nu meteen extra sloten kopen voor op de deur en sla proviand in.quote:
Als ze komen komen ze hoor.![]()
gaan we een triangel langsbrengen trapz'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:47 schreef Maver24 het volgende:
Maar als er iemand komt bel ik gewoon de politie, die zit hier om de hoek, het is dat je het weet![]()
![]()
![]()
![]()
Voor wat? Die hebben wel wat beters te doenquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:47 schreef Maver24 het volgende:
Maar als er iemand komt bel ik gewoon de politie, die zit hier om de hoek, het is dat je het weet![]()
ff TR machen bij de politie.quote:
Volgens mij zijn ze op FOK! ook vrij streng op dit soort dingen ( en terecht ).quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mweh, je hebt gewoon een punt. Hij gedraagt zich soms als een aidsmongool, maar dreigen dat je iemand wel even op komt zoeken is triest(al is het maar een grapje, neem ik aan).![]()
![]()
Deutschlandmaver
![]()
Dit heb ik in mn club aan duitsersalaba en if pisvlek op lb en rb alleen ze hebben geen knappe spits
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:47 schreef poker4lifee het volgende:
gaan we een triangel langsbrengen trapz![]()
Wel een waar elke zijde een andere kleur heeft want die gebruikt de jostiband ook.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
http://www.thomann.de/nl/(...)3UrsACFQH3wgoda0MA_Aahquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Wel een waar elke zijde een andere kleur heeft want die gebruikt de jostiband ook.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
NIF Klose.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:48 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Deutschlandmaver
![]()
Dit heb ik in mn club aan duitsersalaba en if pisvlek op lb en rb alleen ze hebben geen knappe spits
zal het maar niet proberenquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Voor wat? Die hebben wel wat beters te doen![]()
Tr machen op een nieuw niveauquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:47 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hoe is Hummels?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sexy
Nu dus van dit:
[ afbeelding ]
Naar dit:
[ afbeelding ]
Kompany weer terug in mijn main team waar ik tijdelijk Mangala had. Neuer op doel kan ook, maar vooralsnog bevalt Hart echt heel goed dus heb gewoon geen reden om dat te veranderen. Nu wel De Bruyne eruitHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Klopt, helemaal terecht, alleen het onderscheid tussen grapjes en echt is op een gegeven moment ook voor de mods en FA's moeilijk meer te maken en dan moeten bepaalde mensen hier niet raar opkijken van een ban straks.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze op FOK! ook vrij streng op dit soort dingen ( en terecht ).![]()
Net of iemand van FOK zijn huis durft te verlaten.
Die hebben het druk, ze zijn nog op zoek naar een fiets die gestolen is door tyfes negers.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:47 schreef Maver24 het volgende:
ik zit al de hele dag binnen hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Net of iemand van FOK zijn huis durft te verlaten.![]()
![]()
Ik moet naar school, maar verder ben ik weinig uit huis.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Net of iemand van FOK zijn huis durft te verlaten."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die hebben het druk, ze zijn nog op zoek naar een fiets die gestolen is door tyfes negers.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies, het is dat ik naar mijn werk moet want anders had ik gewoon thuis gebleven.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zit al de hele dag binnen hoorRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Normaal gesproken zou ik dit ook te ver vinden gaan, maar mavertje geeft zelf aan dat de enige reden dat hij nog in dit topic komt om te treiteren is dus dan moet hij op de blaren zitten ook![]()
Fake-shot abuserquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:53 schreef Freire het volgende:
http://www.easports.com/n(...)2014/video/195140249
Bazengoal
Reus
HuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja oke is ook wel waar, en er is hier niemand zo gek om het echt te doen maar tochquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:53 schreef wieisboos het volgende:
Normaal gesproken zou ik dit ook te ver vinden gaan, maar mavertje geeft zelf aan dat de enige reden dat hij nog in dit topic komt om te treiteren is dus dan moet hij op de blaren zitten ook![]()
![]()
Als jullie normaal gaan doen zal ik ook stoppen met treiteren want dan is er voor mij geen rede meer voorquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:53 schreef wieisboos het volgende:
Ik denk dat ik Maver wel een paar keer ben tegengekomen.
Nee de echte helden in dit topic zoeken je liever op Facebook op en sturen dan geeneens een friend requestquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja oke is ook wel waar, en er is hier niemand zo gek om het echt te doen maar toch![]()
![]()
Te laat. Blijf maar lekker treiteren.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als jullie normaal gaan doen zal ik ook stoppen met treiteren want dan is er voor mij geen rede meer voorNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als jij vindt dat iedereen hier zo kinderachtig is, dan zou jij ook de verstandigste moeten zijn die eerst weer normaal doet. Als mensen je niet treiterend meer vinden, dan doen ze vanzelf wel weer normaal hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als jullie normaal gaan doen zal ik ook stoppen met treiteren want dan is er voor mij geen rede meer voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ga weg. Niemand mag je.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als jullie normaal gaan doen zal ik ook stoppen met treiteren want dan is er voor mij geen rede meer voor![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als jij vindt dat iedereen hier zo kinderachtig is, dan zou jij ook de verstandigste moeten zijn die eerst weer normaal doet. Als mensen je niet treiterend meer vinden, dan doen ze vanzelf wel weer normaal hoor.Net alsof ik de afgelopen weken niet normaal tegen jou gedaan hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed ik ga je wel weer uitschelden stuk ebola
![]()
Ga gewoon wegquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als jullie normaal gaan doen zal ik ook stoppen met treiteren want dan is er voor mij geen rede meer voor![]()
![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als jij vindt dat iedereen hier zo kinderachtig is, dan zou jij ook de verstandigste moeten zijn die eerst weer normaal doet. Als mensen je niet treiterend meer vinden, dan doen ze vanzelf wel weer normaal hoor.Ik probeer hier zo vaak normaal te doen maar altijd schiet er iemand hier weer in de aanvalsmode naar mij toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je deed een "fake shot" naar voren toch? Die lukt bijna altijd.quote:
Maar het was maar een grapje hoor.
Zo ken ik je weer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof ik de afgelopen weken niet normaal tegen jou gedaan hebMaar goed ik ga je wel weer uitschelden stuk ebola
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Je bent ook wel een beetje een zuurpruimpje maar daar kan ik altijd wel om lachenquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof ik de afgelopen weken niet normaal tegen jou gedaan hebMaar goed ik ga je wel weer uitschelden stuk ebola
![]()
![]()
Mwah, je geeft net zelf toe dat je niet normaal zult doen totdat anderen dat doen. Dus dan vind ik het moeilijk te geloven dat je hier vaak genoeg serieus post.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik probeer hier zo vaak normaal te doen maar altijd schiet er iemand hier weer in de aanvalsmode naar mij toe"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Los opquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik probeer hier zo vaak normaal te doen maar altijd schiet er iemand hier weer in de aanvalsmode naar mij toe![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer.Dat zal je leren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen een permaban aannaaien.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik probeer hier zo vaak normaal te doen maar altijd schiet er iemand hier weer in de aanvalsmode naar mij toeen over mensen praten met een mod.
Hij geeft wel altijd eerlijke kritiek op iedereen z'n teams.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:01 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Je bent ook wel een beetje een zuurpruimpje maar daar kan ik altijd wel om lachen
das gewoon terecht met zo'n opmerkingquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mensen een permaban aannaaien.![]()
Nee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
das gewoon terecht met zo'n opmerkingRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij is inderdaad effectief, maar het lukt me niet vaak om zelf ook om de speler heen te lopenquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je deed een "fake shot" naar voren toch? Die lukt bijna altijd.
Maar het was maar een grapje hoor.![]()
![]()
Ja, dat is wel waar. Meevaller is wel dat je dan heel vaak een vrije trap krijgt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:04 schreef Freire het volgende:
[..]
Hij is inderdaad effectief, maar het lukt me niet vaak om zelf ook om de speler heen te lopen
hypocriet, ik heb jou meerdere keren zien posten dat mensen treinen moeten koppenquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
das gewoon terecht met zo'n opmerking![]()
Kijk mijn onderschriftquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hypocriet, ik heb jou meerdere keren zien posten dat mensen treinen moeten koppen![]()
![]()
Ik had met Aardrijkskunde in de eerste klas een leraar die een beetje sliste. Die zei dan; "Dat issssss permafrossssst"quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:05 schreef DutchSL het volgende:
Elke keer als iemand iemand permaban schrijft, denk ik er een s voor en k achter.
Ik
Heeft zeker weer met kanker lopen schelden of wat?quote:Je kan er dan ook gewoon op wachten tot een van de nazi's in dit topic je eraan naait
![]()
Nee, hij kwam op voor jouw soort in dit topic.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft zeker weer met kanker lopen schelden of wat?Je kan er dan ook gewoon op wachten tot een van de nazi's in dit topic je eraan naait
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij wenste Maver euthanasie toe. En vergeleken met het koppie kleiner maken wat dan weer Mavers methode is, vind ik dat best een humane verwensing.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft zeker weer met kanker lopen schelden of wat?Je kan er dan ook gewoon op wachten tot een van de nazi's in dit topic je eraan naait
![]()
dat was niet eens serieus bedoeld wat ik ook telkens zeg daarna maar die opmerking van hem was alles behalve onschuldig of niet bedoeld. Je kan gewoon te ver gaan en mij op die manier aanvallen met zo'n opmerking. Dan sta ik in mijn recht om wat te doenquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hypocriet, ik heb jou meerdere keren zien posten dat mensen treinen moeten koppen![]()
Oh wauw jammer dat ik dat gemist heb.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, hij kwam op voor jouw soort in dit topic.![]()
Pleurt op mongoolquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dat was niet eens serieus bedoeld wat ik ook telkens zeg daarna maar die opmerking van hem was alles behalve onschuldig of niet bedoeld. Je kan gewoon te ver gaan en mij op die manier aanvallen met zo'n opmerking. Dan sta ik in mijn recht om wat te doen
Oh, grapje. Of niet. Of wel.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar je denkt dan toch ook niet serieus dat hij je serieus euthanasie toewenst?quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dat was niet eens serieus bedoeld wat ik ook telkens zeg daarna maar die opmerking van hem was alles behalve onschuldig of niet bedoeld. Je kan gewoon te ver gaan en mij op die manier aanvallen met zo'n opmerking. Dan sta ik in mijn recht om wat te doen
Dat is gewoon een jolige manier om te laten merken dat je niet zijn favoriete persoon uit dit topic bent..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Je kan gewoon teruglezen. Zo rond het moment dat PSV op voorsprong kwam gisteren.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh wauw jammer dat ik dat gemist heb.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
het kwam naar mij over alsof hij het wel degelijk meende. Ik kan veel hebben hoor en ik reageer dan vaak wel boos terug maar een TR laat ik zitten maar dit ging gewoon te verquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar je denkt dan toch ook niet serieus dat hij je serieus euthanasie toewenst?
Dat is gewoon een jolige manier om te laten merken dat je niet zijn favoriete persoon uit dit topic bent...![]()
Misschien vatte hij dat van jou ook kut op? Als je niks soortgelijks terug zou hebben gezegd, valt er nog iets voor te zeggen, maar nu is die TR uitermate hypocriet...quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
het kwam naar mij over alsof hij het wel degelijk meende. Ik kan veel hebben hoor en ik reageer dan vaak wel boos terug maar een TR laat ik zitten maar dit ging gewoon te ver"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:wb
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Maver, niemand gaat je hier aardig vinden. Wat zoek je hier nou nog dat je steeds terug komt?quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
het kwam naar mij over alsof hij het wel degelijk meende. Ik kan veel hebben hoor en ik reageer dan vaak wel boos terug maar een TR laat ik zitten maar dit ging gewoon te ver![]()
een fietsquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maver, niemand gaat je hier aardig vinden. Wat zoek je hier nou nog dat je steeds terug komt?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
En nu wil ik gewoon even normaal Yu-Gi-Oh kijken, dus stop met ruzie maken."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ok guys, het is leuk geweest, graag weer over op de orde van de dag.
Alle aanstootgevende posts over elkaar worden hierna verwijderd.
Bedankt.![]()
Ik vind hem echt goed, maar merk wel dat zijn pace tegen de ekte pacehoeren soms nog steeds een issue is. Met veel andere kwaliteiten kan hij dat wel compenseren imo. Scoort ook veel uit corners en is zo bizar sterk..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Prima!quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:14 schreef STING het volgende:
[warning]Ok guys, het is leuk geweest, graag weer over op de orde van de dag.
Alle aanstootgevende posts over elkaar worden hierna verwijderd.
Bedankt.[/warning]
Tegen de ekte Tims dus hequote:Op maandag 25 augustus 2014 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind hem echt goed, maar merk wel dat zijn pace tegen de ekte pacehoeren soms nog steeds een issue is. Met veel andere kwaliteiten kan hij dat wel compenseren imo. Scoort ook veel uit corners en is zo bizar sterk..
Jaa ouwe paceracer![]()
Post van Blanchito weg?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik vond Lindgren's vakantiepics ronduit geil. Is dat aanstootgevend?![]()
Vanwege mijn gedrag in KLB. Onterecht natuurlijkquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe kwam jij daar nu weer terecht?![]()
![]()
Nee, maar dan hadden ze wel in KPD mogen staan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik vond Lindgren's vakantiepics ronduit geil. Is dat aanstootgevend?
Of bedoel je dat niet?![]()
Welke vakantiepics?quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik vond Lindgren's vakantiepics ronduit geil. Is dat aanstootgevend?![]()
Alleen mods kunnen dat.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:17 schreef appelen het volgende:
[warning] dit is een waarschuwing [/warning]
Zo schitterend vind ik het dan ook weer niet. Mavertje was dus tijdelijk voor PSV gisteren?quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kan gewoon teruglezen. Zo rond het moment dat PSV op voorsprong kwam gisteren.![]()
![]()
Dat spreekt voor zich. Jou treft nooit enige blaam.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vanwege mijn gedrag in KLB. Onterecht natuurlijkNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Puur anti-ajaxquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo schitterend vind ik het dan ook weer niet. Mavertje was dus tijdelijk voor PSV gisteren?
Het schrijnende is dat Feyenoord daarvoor verloren had![]()
Het is allemaal niet zo mooi als het lijkt. De (westerse) wereld is nep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ja, maar ik ben dus geen verraaier.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:17 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, maar dan hadden ze wel in KPD mogen staan.
Of bedoel je dat niet?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
-Tot over 2 weken-
[ Bericht 100% gewijzigd door STING op 25-08-2014 17:19 ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Schattigquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Puur anti-ajax
Het schrijnende is dat Feyenoord daarvoor verloren had![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:19 schreef Tim86 het volgende:
-Tot over 2 weken-
[ Bericht 100% gewijzigd door STING op 25-08-2014 17:19 ]![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk je dat je leuk bent he?quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:19 schreef Tim86 het volgende:
-Tot over 2 weken-
[ Bericht 100% gewijzigd door STING op 25-08-2014 17:19 ]![]()
Deze doet het ook leuk hoor.quote:
magicAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij had mij via DM al op de hoogte gebracht. Zal ik een screenshot van de DM posten?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Misschien kan Kiid dat doen lijkt me een beter planquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:21 schreef TBakkert het volgende:
Hij had mij via DM al op de hoogte gebracht. Zal ik een screenshot van de DM posten?![]()
Ja, die zullen ze toch nooit verdenken van iets dat hier niet door de beugel kan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien kan Kiid dat doen lijkt me een beter plan"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Jij snapt mijquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, die zullen ze toch nooit verdenken van iets dat hier niet door de beugel kan.![]()
Lol ik moet in de finale van de cup tegen Freirehahaaquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:25 schreef Freire het volgende:
In de finale van de cup tegen iemand die al zijn spelers een trainingskaartje heeft gegeven![]()
![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:23 schreef Freire het volgende:
KUT, ik vergeet Richard Attenborough er achter te zetten![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat is bijna elke keer bij deze cup voor mijn gevoel. Maarja, daar kan ik met mijn dure teams verder niet over klagen ofzo. Merk er ook nooit iets van.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:25 schreef Freire het volgende:
In de finale van de cup tegen iemand die al zijn spelers een trainingskaartje heeft gegevenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
grapje of echt?quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:26 schreef ThadCastle het volgende:
Lol ik moet in de finale van de cup tegen Freire
[..]
hahaa
United is mijn favoriete club in Engeland, maar voor Cech niks meer dan respect.quote:
Oneens en eens.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
United is mijn favoriete club in Engeland, maar voor Cech niks meer dan respect.![]()
![]()
Omdat jij ook niet bepaald een lieverdje bent. Dat weet iedereen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:30 schreef el-blanchito het volgende:
Waarom is die post van mij verwijderd?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En ik dacht nog wel dat je mij gemist hadquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien kan Kiid dat doen lijkt me een beter plan![]()
Alleen omdat ik de olijke avonturen van Harige Harry en z'n 2 maten beschrijf?quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat jij ook niet bepaald een lieverdje bent. Dat weet iedereen.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
En om die fietsendief op je UI.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:36 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Alleen omdat ik de olijke avonturen van Harige Harry en z'n 2 maten beschrijf?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Best wel een big bet voor mij op Jong Ajax vanavond @ 1.97
Vanavond Achilles - Jong #Ajax: Vermeer, Ligeon, vdHoorn, Denswil, Riedewald; Bazoer, Andersen, Serero; Becker, Milik, KishnaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is gewoon een Eredivisiewaardige opstelling.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:40 schreef Tim86 het volgende:
Vanavond Achilles - Jong #Ajax: Vermeer, Ligeon, vdHoorn, Denswil, Riedewald; Bazoer, Andersen, Serero; Becker, Milik, KishnaNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waar is het 1.97? Unibet is 1.85quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:40 schreef Tim86 het volgende:
Vanavond Achilles - Jong #Ajax: Vermeer, Ligeon, vdHoorn, Denswil, Riedewald; Bazoer, Andersen, Serero; Becker, Milik, Kishna![]()
SBO, al zakken de odds vrij rap nu de opstelling circuleert over da twitterzquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waar is het 1.97? Unibet is 1.85Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thanks. toch nog de 1.80 gepaktquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
SBO, al zakken de odds vrij rap nu de opstelling circuleert over da twitterz![]()
Bonyquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En om die fietsendief op je UI.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
en toch nog verliezenquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is gewoon een Eredivisiewaardige opstelling.![]()
Later vanavond? Uurtje of 10 kan ik welquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:49 schreef Kamikazie het volgende:
YES I CAN
Wie wil er een potje op de ps3 doen?
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik vind het zo'n baas. Onbegrijpelijk dat hij nog bij Swansea zitquote:i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Is goed, na VI doen dan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:51 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Later vanavond? Uurtje of 10 kan ik wel![]()
Hij is goed ja. Maar een Engelse subtopper vind ik wel het maximale voor hem hoor...quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:51 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n baas. Onbegrijpelijk dat hij nog bij Swansea zitNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waar zou hij volgens jou dan wel moeten spelen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:51 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n baas. Onbegrijpelijk dat hij nog bij Swansea zit![]()
Ajaxquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waar zou hij volgens jou dan wel moeten spelen?![]()
Mwah, ik denk dat hij bij United niet zou misstaan. Hebben dan wel RvP, maar die is inmiddels ook weer de 30 gepasseerdquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij is goed ja. Maar een Engelse subtopper vind ik wel het maximale voor hem hoor...![]()
Ik vind de spitsen bij topclubs (RVP, Aguero, Costa) toch wel van een andere orde eigenlijk.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat hij bij United niet zou misstaan. Hebben dan wel RvP, maar die is inmiddels ook weer de 30 gepasseerdNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Prima!quote:
En Bony kan wel een niveautje hoger. Ik vind hem niet onderdoen voor een Giroud bijvoorbeeldi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik heb die mario gomez van jou gekochtquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat hij bij United niet zou misstaan. Hebben dan wel RvP, maar die is inmiddels ook weer de 30 gepasseerdkijken of hij er een paar balletjes in kan schieten
![]()
![]()
Totally met je once Rijst.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:59 schreef Rijst het volgende:
Hij mag eerst wel laten zien bij swansea dat hij er effe 20 in schietNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gomez is inderdaad een baasje, maar ben aantal weken geleden volledig afgestapt van het voorzetten. Speel nu gewoon 433 en ik val aan door het midden. Werkt eigenlijk ook wel goed.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:57 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik heb die mario gomez van jou gekochtkijken of hij er een paar balletjes in kan schieten
![]()
![]()
Wat een bazenteamquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gomez is inderdaad een baasje, maar ben aantal weken geleden volledig afgestapt van het voorzetten. Speel nu gewoon 433 en ik val aan door het midden. Werkt eigenlijk ook wel goed.
[ afbeelding ]melo vond ik echt een baas
Hoe doet fabregas het?![]()
Fabregas is een heerlijke speler en samen met Sneijder perfecte cm's. Jammer dat zijn prijs gehalveerd is de laatste tijdquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:04 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Wat een bazenteammelo vond ik echt een baas
Hoe doet fabregas het?![]()
![]()
Mooi teamquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gomez is inderdaad een baasje, maar ben aantal weken geleden volledig afgestapt van het voorzetten. Speel nu gewoon 433 en ik val aan door het midden. Werkt eigenlijk ook wel goed.
[ afbeelding ]Hoe is Ruffier?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
770k is mij nog steeds teveel omdat lerra ook een opperbaas isquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Fabregas is een heerlijke speler en samen met Sneijder perfecte cm's. Jammer dat zijn prijs gehalveerd is de laatste tijd
Heb je ook geen last van drie keer H/L in de aanval? Wil motm RvP nog wel eens gebruiken met nani en ronaldo ernaast maar drie keer H/L staat me tegen, denk dat er dan een enorm gat gaat vallen op het middenveld![]()
geen reflectiequote:Op maandag 25 augustus 2014 18:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Niet liever een linkspoot op LB (Filipe Luis)? TOTS Ruffier vind ik altijd zo bizar slecht als ik hem tegen kom. Zou gewoon voor Sirigu gaan eigenlijk..die is geniaal.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel kut backs maar leuk teampjequote:Op maandag 25 augustus 2014 18:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Greg RB zou wel mooi passen daarquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel kut backs maar leuk teampje
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
had je me berichtje nog ontvangen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel kut backs maar leuk teampje![]()
ik zei dat je een ** *** bent.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan ik toch niet horen aangezien jij op de 360 zat![]()
Klopt ja, maar dat had ik daarboven al gepostquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind het juist schijt irritant als mijn vleugelspelers de hele tijd mee gaan verdedigen. Ik wil graag zo aanvallend mogelijk spelen. Enige zwakke plek vind ik Luiz aangezien hij vaak overal en nergens is. Het is jammer dat die IF Marquinhos zo zwak isquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:08 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
770k is mij nog steeds teveel omdat lerra ook een opperbaas is
Heb je ook geen last van drie keer H/L in de aanval? Wil motm RvP nog wel eens gebruiken met nani en ronaldo ernaast maar drie keer H/L staat me tegen, denk dat er dan een enorm gat gaat vallen op het middenveld
@Reemi
Bedankt. Ik vind het moeilijk wat te zeggen over een keeper. Voor mijn gevoel zijn ze vaak hetzelfde, maar hij doet het prima in ieder geval. Gekocht voor 110k dus was niet al teveel, maar wilde geen Sirigu en die donker gekleurde TOTS keeper is kleiner dan Ruffier dus vandaar mijn keuze![]()
moet je ffe je xbox 360 aanzettenquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En nu een stoere jongen zijn en het gewoon posten in plaats van sterretjes.![]()
Nee ben maar gewoon een stoertje en post het. Ga geen apparaat aansluiten om die onzin van jou te lezen. Ben jij malquote:![]()
Hihi, gekkie!quote:
En ik vind Azpi wel goed hoor en Luis niet zo bijzonder + het blauw staat leuker![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lekker rennenquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:29 schreef rolls-reus het volgende:
Deulofeu is echt een baasjekocht hem omdat susaeta me niet beviel en hij doet het echt goed
![]()
Wat een figuurquote:. Wel raar accent dat Brabants of wat het ook mag wezen.
![]()
En Gesink zat ook niet ver. Belooft nog watquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:16 schreef DutchSL het volgende:
Kelderman gewoon 4e in een massasprint licht bergop
/offtopic
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op het eindquote:
"Ik ben nog steeds jong"
"Je ziet er niet uit"
En dan er ook om lachen
Bij die gast is ergens wat fout gegaan in de opvoeding![]()
Valpartij jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En Gesink zat ook niet ver. Belooft nog wat![]()
Ik heb 'm gekocht. Ik was al fan van de NIF.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind hem echt goed, maar merk wel dat zijn pace tegen de ekte pacehoeren soms nog steeds een issue is. Met veel andere kwaliteiten kan hij dat wel compenseren imo. Scoort ook veel uit corners en is zo bizar sterk..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ik ben fan van jouquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb 'm gekocht. Ik was al fan van de NIF.![]()
Dat is humor man. Brabantse humorquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Op het eind
"Ik ben nog steeds jong"
"Je ziet er niet uit"
En dan er ook om lachen
Bij die gast is ergens wat fout gegaan in de opvoeding![]()
![]()
Hoerenkots seizoensstart. Immers moet de kogel krijgen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe zijn deze weken verlopen hier met op zijn zacht gezegd "matige" seizoensstart?!
Dit is niet het PES topic.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grafisch zit het wel erg snor![]()
zelfs de oorbelgaten hebben ze eirn verwerkt waatquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grafisch zit het wel erg snor![]()
2-jarig contractquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Eto'o naar Everton waarschijnlijk.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
en dan? ga jij mij dan ook een permaban aansmeren?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Naast Jermaine Jones heeft New England nog een big signing vandaag:twitter:kylejmccarthy twitterde op maandag 25-08-2014 om 18:57:20New England secures Dutch forward Geoffrey Castillion on a free transfer. More robust option up front. Came through Ajax setup. #mls #nerevs reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik weet het niet. Mag hopen voor ze dat het zoiets is. Vraag me ook af wat ze van plan zijn. Samen met Lukaku in de spits lijkt me niet ideaal voor laatstgenoemde.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Prestatie? Dus 1 jaar extra bij aantal goals/wedstrijden?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moet je maar eens kijken als je dat wilt. leuke moves en tricks en dat soort dingenquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zelfs de oorbelgaten hebben ze eirn verwerkt waat
![]()
Zoek een PES topic. Dit begint spam te worden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Moet je maar eens kijken als je dat wilt. leuke moves en tricks en dat soort dingen![]()
booooh dat wordt wat in de MLS teams volgend jaarquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:48 schreef Tim86 het volgende:
Naast Jermaine Jones heeft New England nog een big signing vandaag:twitter:kylejmccarthy twitterde op maandag 25-08-2014 om 18:57:20New England secures Dutch forward Geoffrey Castillion on a free transfer. More robust option up front. Came through Ajax setup. #mls #nerevs reageer retweet
![]()
![]()
Jong Ajax @ 1.27 nu
Vanaf 1.97 straks toen ik het postte
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En dan Ziyech laten lopenquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoerenkots seizoensstart. Immers moet de kogel krijgen.. We hebben BMI/De Vrij/Janmaat vervangen met Boularouz en Wilkshire
Jammer dat ze weer bezig zijn met een veroudering bij Feyenoord terwijl het net zo goed ging met de jeugd. Maar dat is echt iets des Feyenoords![]()
Ik moest gelijk weer denken aan de Makaay periode.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
En dan Ziyech laten lopen. We hebben BMI/De Vrij/Janmaat vervangen met Boularouz en Wilkshire
Jammer dat ze weer bezig zijn met een veroudering bij Feyenoord terwijl het net zo goed ging met de jeugd. Maar dat is echt iets des FeyenoordsDie Karsdorp is wel een baasje volgens mij.
Dit is SPAMquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoek een PES topic. Dit begint spam te worden.![]()
![]()
Een of andere youtuber heeft dit team in een video dit team gebruikt dus alle prijzen van deze spelers zijn nu heel hoog
Redmond is bijvoorbeeld 50k nu
Tipje van mij![]()
![]()
![]()
de spam zelfst.naamw. (m.)quote:
Uitspraak: [spɛm]
Het ongewenst ontvangen van electronic mail of ongewenste (vaak commerciële) informatie in nieuwsgroepen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
89 Hummels
Komt niemand voorbij
En wat een pass heeft die gast
edit: na 2 potjes zal ie wel weer 5 potjes kapot zijn
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Daarom weet je. Bilal/JP worden er bij slechte vorm direct uitgehaald, maar die Immers loopt al 2.5 jaar te kloten en lijkt onaantastbaar. Die Karsdorp zou al een hoop schelen en ook Te Vrede vind ik niks. Leuk dat hij er 1 in trapt, maar met deze verdediging is het scoren van 1 doelpunt niet genoegquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik moest gelijk weer denken aan de Makaay periode.Die Karsdorp is wel een baasje volgens mij.
![]()
![]()
Komt me bekend voor. Sigthorssonquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom weet je. Bilal/JP worden er bij slechte vorm direct uitgehaald, maar die Immers loopt al 2.5 jaar te kloten en lijkt onaantastbaar.![]()
![]()
![]()
Te Vrede komt zwaar te kort.. hopelijk kan die Kazim potten breken. Maar die Immers moet echt stoppen want dat kan echt niet op dit niveau. Laten we hopen dat Toornstra het kan brengen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom weet je. Bilal/JP worden er bij slechte vorm direct uitgehaald, maar die Immers loopt al 2.5 jaar te kloten en lijkt onaantastbaar. Die Karsdorp zou al een hoop schelen en ook Te Vrede vind ik niks. Leuk dat hij er 1 in trapt, maar met deze verdediging is het scoren van 1 doelpunt niet genoeg
Eigenlijk belachelijk dat zo'n youtube kneus zoveel invloed kan hebben. Moeten trouwens weer eens een rematch doen pikkebaasquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:54 schreef rolls-reus het volgende:
Een of andere youtuber heeft dit team in een video dit team gebruikt dus alle prijzen van deze spelers zijn nu heel hoog
[ afbeelding ]
Tipje van mij![]()
![]()
![]()
88 Hummels vond ik al goedquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:56 schreef DuTank het volgende:
89 Hummels
Komt niemand voorbij
En wat een pass heeft die gast
edit: na 2 potjes zal ie wel weer 5 potjes kapot zijn
Castillion ST, de rest MLSquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:48 schreef Tim86 het volgende:
![]()
![]()
Niet echt een Ajax spits inderdaad al knalt hij er wel vaak belangrijke doelpunten in. Ajax heeft nu wel wat leuke flank spelertjes met die Ghazi en Krishna.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Komt me bekend voor. Sigthorsson![]()
![]()
Crespo rechtsback jaroggquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo staat Havenaar ineens tegen Real![]()
![]()
Ik heb geen 1 van die spelers (meer)quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:54 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Tipje van mij![]()
![]()
![]()
![]()
Best raar jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eigenlijk belachelijk dat zo'n youtube kneus zoveel invloed kan hebben. Moeten trouwens weer eens een rematch doen pikkebaas
En een rematch is goed, ben nog aan mn team aan het sleutelen maar als het af is zal ik het zeggen![]()
![]()
ik alleen Depay maar ik ga hem niet verkopenquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb geen 1 van die spelers (meer)![]()
![]()
Vilhena voor 15k verkocht en psv rekik voor 25kquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:01 schreef Freire het volgende:
[..]
ik alleen Depay maar ik ga hem niet verkopen
Depay wil ik ook niet meer verkopen![]()
Emnes, Drenthe, Okore, Rekik, Pantilimon en Townsend heb ik allemaal gehad (in packs of in een team) maar daar heb ik nu niks meer aan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:01 schreef Freire het volgende:
[..]
ik alleen Depay maar ik ga hem niet verkopen![]()
Afscheidswedstrijd imotm benzemanu hopen dat hij er geen 3 in gaat schieten want dan ga ik weer twijfelen
![]()
Misschien ontmantel ik mijn eredivisie silver team wel. Speel er nooit mee, maar heb er wel TOTS Depay in staanquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:02 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Vilhena voor 15k verkocht en psv rekik voor 25k
Depay wil ik ook niet meer verkopen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
DS is Marquez Lugo een zeroweight?quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Emnes, Drenthe, Okore, Rekik, Pantilimon en Townsend heb ik allemaal gehad (in packs of in een team) maar daar heb ik nu niks meer aan.![]()
Wil eigenlijk ook wel een team maken met IF Depay. Misschien in een 2e team, heb nu nog 1.650.000 overquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:01 schreef Freire het volgende:
[..]
ik alleen Depay maar ik ga hem niet verkopen![]()
Nee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
DS is Marquez Lugo een zeroweight?![]()
Bijna goal van Havenaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
1-0 Achilles
Flashscore is wrong of hij is afgekeurd.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sommige Mexicaanse non-rares zijn duur.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik verkocht hem voor 800 om de een of andere reden
Forum Opties Forumhop: Hop naar: