SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken
[ Bericht 3% gewijzigd door Freire op 25-08-2014 16:55:50 ]![]()
Kut man je bent Richard attenborough vergetenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Is er al iets bekend over de early release op de web-app? Of komt die helemaal niet meer omdat die lui daar bij EA nog steeds niet weten hoe ze die moeten fixen..![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kut man je bent david attenborough vergeten![]()
![]()
Sorry, had niet helemaal duidelijk gemaakt dat het een grapje was.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Na het verlies van Feyenoord (waar hij amper iets over zei), liep hij in dit topic al spammend voor PSV te supporteren. In het verkeerde keelgat van onze 020-vrienden. Die reageerden natuurlijk een tikje aangeslagen op Maver, die vervolgens gelijk weer aan het TR-en sloeg.
[..]![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ik dacht dat David dood wasquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Sexyquote:
Mangala is ook wel een baas voor LCB
Heb zelf mijn 4321 nu omgezet naar 433. Betrapte me erop dat ik toch wel erg vaak switchte naar een andere formatie in de rust. Als het loopt dan gaat het ook echt geniaal goed, maar vaak wordt het toch wel weer een trechter. Dit team loopt vooralsnog echt perfect. Had Toure eigenlijk voor in mijn legends team, maar als LCM in 433(4) vind ik hem toch niet zo chill. In deze rol is hij echt veel beter.
Nu dus van dit:
Naar dit:
Kompany weer terug in mijn main team waar ik tijdelijk Mangala had. Neuer op doel kan ook, maar vooralsnog bevalt Hart echt heel goed dus heb gewoon geen reden om dat te veranderen. Nu wel De Bruyne eruit
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die tweede ziet er wel sexy uit wantquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sexy
Heb zelf mijn 4321 nu omgezet naar 433. Betrapte me erop dat ik toch wel erg vaak switchte naar een andere formatie in de rust. Als het loopt dan gaat het ook echt geniaal goed, maar vaak wordt het toch wel weer een trechter. Dit team loopt vooralsnog echt perfect. Had Toure eigenlijk voor in mijn legends team, maar als LCM in 433(4) vind ik hem toch niet zo chill. In deze rol is hij echt veel beter.
Nu dus van dit:
[ afbeelding ]
Naar dit:
[ afbeelding ]
Kompany weer terug in mijn main team waar ik tijdelijk Mangala had. Neuer op doel kan ook, maar vooralsnog bevalt Hart echt heel goed dus heb gewoon geen reden om dat te veranderen. Nu wel De Bruyne eruitPiszcek
Ik ga eerst even kijken hoe de 352 formatie bevalt anders gooi ik hem ook weer om naar een 433 formatie.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
geen legendsquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sexy
Nu dus van dit:
[ afbeelding ]
Naar dit:
[ afbeelding ]
Kompany weer terug in mijn main team waar ik tijdelijk Mangala had. Neuer op doel kan ook, maar vooralsnog bevalt Hart echt heel goed dus heb gewoon geen reden om dat te veranderen. Nu wel De Bruyne eruit![]()
![]()
ga je maver nog een bezoekje brengen na het akkefietje met Revo trouwens?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die tweede ziet er wel sexy uit wantPiszcek
Ik ga eerst even kijken hoe de 352 formatie bevalt anders gooi ik hem ook weer om naar een 433 formatie.![]()
quote:
En niet bitchen over 8 chem Walker. Team is zo beter dan de andere 10 opties die ik heb geprobeerd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Weken maveren over Gullit en hem dan na 1 dag verkopenquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
geen full legend team (gehad) hebben
En ik heb gewoon een full legends team gehad met Pele maar heb dat niemand verteld.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Walker niet op genoeg chem.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En niet bitchen over 8 chem Walker. Team is zo beter dan de andere 10 opties die ik heb geprobeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
fixedquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weken traden voor Gullit en hem dan na 1 dag verkopen
Gullit heeft wel zo'n 150 euro opgeleverd![]()
En als ik hem nog had + full legend dan won ik wel erg gemakkelijk van je wss. Dat wilde ik je niet aandoen![]()
Ik rij vanavond gelijk langs bij die pauper.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga je maver nog een bezoekje brengen na het akkefietje met Revo trouwens?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik rij vanavond gelijk langs bij die pauper.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heb je zijn adres al? Ik welquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik rij vanavond gelijk langs bij die pauper.![]()
![]()
Wat een baas. Maar volgens mij weet BDIL waar hij woont. Ergens in Roffa south.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je zijn adres al? Ik wel [ afbeelding ]
DM adres even. gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
echt? dm dan. gaan we een triangel inzameling houden en langsbrengenquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je zijn adres al? Ik wel [ afbeelding ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik heb plofrijst van Manna, dat is ook handig.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je zijn adres al? Ik wel [ afbeelding ]"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Wel makkelijk want Maver is altijd thuis.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
lolquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wel makkelijk want Maver is altijd thuis.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
-
[ Bericht 100% gewijzigd door 2Happy4U op 25-08-2014 18:18:15 ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
-weg-
[ Bericht 50% gewijzigd door STING op 25-08-2014 17:13:14 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vond hem niet heel super en toen verkocht ik hem toen 'ie 400k was ongeveer. Als ik die eens even had bewaard, want in de zomervakantie heb ik toch amper kunnen spelen.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
ge bent te laatquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Welke streetview wizard kan dit mysterie oplossen? Waar is het![]()
![]()
mweh, je hebt gewoon een punt. Hij gedraagt zich soms als een aidsmongool, maar dreigen dat je iemand wel even op komt zoeken is triest(al is het maar een grapje, neem ik aan).quote:
Gast, ga nu meteen extra sloten kopen voor op de deur en sla proviand in.quote:
Als ze komen komen ze hoor.![]()
gaan we een triangel langsbrengen trapz'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:47 schreef Maver24 het volgende:
Maar als er iemand komt bel ik gewoon de politie, die zit hier om de hoek, het is dat je het weet![]()
![]()
![]()
![]()
Voor wat? Die hebben wel wat beters te doenquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:47 schreef Maver24 het volgende:
Maar als er iemand komt bel ik gewoon de politie, die zit hier om de hoek, het is dat je het weet![]()
ff TR machen bij de politie.quote:
Volgens mij zijn ze op FOK! ook vrij streng op dit soort dingen ( en terecht ).quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mweh, je hebt gewoon een punt. Hij gedraagt zich soms als een aidsmongool, maar dreigen dat je iemand wel even op komt zoeken is triest(al is het maar een grapje, neem ik aan).![]()
![]()
Deutschlandmaver
![]()
Dit heb ik in mn club aan duitsersalaba en if pisvlek op lb en rb alleen ze hebben geen knappe spits
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:47 schreef poker4lifee het volgende:
gaan we een triangel langsbrengen trapz![]()
Wel een waar elke zijde een andere kleur heeft want die gebruikt de jostiband ook.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
http://www.thomann.de/nl/(...)3UrsACFQH3wgoda0MA_Aahquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Wel een waar elke zijde een andere kleur heeft want die gebruikt de jostiband ook.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
NIF Klose.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:48 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Deutschlandmaver
![]()
Dit heb ik in mn club aan duitsersalaba en if pisvlek op lb en rb alleen ze hebben geen knappe spits
kortom:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: