Dan doe je het niet goed .quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:30 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Valt dat niet onder ongewenste intimiteiten zoiets?
Dat zal vast. En dat heeft ze natuurlijk gehoord (de heren hadden er niet aan gedacht dat de deur gewoon openstond) en nu heeft ze een klacht ingediend.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:55 schreef Pharkus het volgende:
Hebben jullie dan op de afdeling ook schunnige praat bij het koffie apparaat over haar?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:21 schreef deadprez het volgende:
Hoopte op pics, ben nu teleurgesteld.
Dat niet begrijpenquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:04 schreef Kriegel het volgende:
Wat boeit die A3 in dit verhaal nou weer?
Schept een beter beeld van de hukker in kwestie.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:04 schreef Kriegel het volgende:
Wat boeit die A3 in dit verhaal nou weer?
Waar alle schunnige woorden op het einde van de zin veranderen in "huehuehue".quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:55 schreef Pharkus het volgende:
Hebben jullie dan op de afdeling ook schunnige praat bij het koffie apparaat over haar?
wtf, hommo?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:21 schreef deadprez het volgende:
Hoopte op pik, ben nu teleurgesteld.
Inderdaad!quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:22 schreef Werkman het volgende:
[..]
Werk? zit dat alleen maar niet in de weg dan?
Tegenwoordig iemand mee uit vragen word al verdraaid tot ''ongewenste toenaderiiííííííííing.''![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:37 schreef Puntenjager het volgende:
Echter mijn kant van het verhaal was niet relevant. Het deed niet terzake. Ik werd ontslagen... You can NOT believe it
Nee, het ging op de moderne manier. Ik mocht zelf mijn hoofd in de strop duwen => "Puntenjager, je weet wel wat dit betekent?"quote:
Haha toch nog genaaid worden die dagquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:37 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik heb een keer een 'collega' voorgesteld om samen wat te gaan eten. Ze werkte weliswaar voor een concurrent, maar we gaven beiden softwaretraining op een legerbasis in Duitsland.
Omdat de hele avond in je hotel hangen dodelijk saai is, stelde ik haar tijdens de lunch voor om samen ergens wat te gaan eten na het werk. Eten moesten we toch en tevens konden we het gewoon declareren.
Niet echt een bevestigend antwoord op gekregen en haar na werktijd ook niet meer gezien.
Echter terug in Nederland moest ik naar kantoor komen. Er was een klacht tegen me ingediend. Sexual harressment of hoe ze het ook omschreven in het Nederlands.
Ik viel echt van me stoel af. Ik had haar gevraagd om wat te gaan eten. Geen millimeter meer. Geen toespeling, geen aanraking, niks.
Echter mijn kant van het verhaal was niet relevant. Het deed niet terzake. Ik werd ontslagen... You can NOT believe it
Je had gewoon juridische stappen moeten ondernemen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:44 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nee, het ging op de moderne manier. Ik mocht zelf mijn hoofd in de strop duwen => "Puntenjager, je weet wel wat dit betekent?"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |