abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:40:18 #1
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143815538


No words necessary:



1 van de grootste en mooiste supportershomes van Europa:



Welkom in het centrale FC Utrecht topic!

Het eerste elftal:


Memorabele FCU-wedstrijden:


Bekijk deze YouTube-video


Bekijk deze YouTube-video


Waar zitten de Fok! FC Utrecht supporters?
Een overzicht van het stadion:


• KansloosForEver - Vak K
• Tha_Duck - Vak P
• PBateman1978 - Vak U
• _Vulcanus_ - Vak T
• Dribbel79 - Vak X
• Eilanden - Vak X
• Druppel - Vak L
• Joesse - Vak J
• paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
• zatoichi - Vak Q
• DiMacho - Vak P
• ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
• Rave_NL - Vak P
• Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
• Reanimation - Vak K
• Jojohopjes - Vak L
• RoodWitBlauw - Vak L
• wortel1981 - Vak M
• WD.40 - Vak Y
• StringsOfLife - Vak M
• Oidipous - Vak O
• Absurditeit - Vak M
• Zandman030 - Vak H
• Thrills - Vak H (zo ongeveer naast Zandman)
• Wickedmen - Vak R (in du midden)

Vorige delen:
Gebruik de search maar :)
pi_143816215
Typo in TT :N
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143816407
Typo of niet... op naar de top 4!

Hoop is dat Oar en de Ruiter er nog zijn na 1 september. als je Oar kwijt raakt....
pi_143816529
Zaterdag Heerenveen, moet opzich te doen zijn. Waren niet echt best tegen Excelsior.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143816602
Ik hou het gewoon op plek 8-12.

Als we zaterdag met 4-0 de boot in gaan in Heerenveen kunnen we er zgn weer helemaal niets van. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143816902
Ach ja, tegen willem 2 had je ook zomaar 1 punt kunnen pakken en tegen feyenoord had je er ook zomaar 0 kunnen hebben... Niets is zo veranderlijk als :P

Maar aan de andere kant wel leuke momenten en stukken wedstrijd gezien, voetballend best prima, druk zettend, leuke spelers. Het kan nog best een heel leuk seizoen worden allemaal.

Staat tegenover dat je het met Utrecht echt gewoon nooit weet, kunnen alles winnen maar ook alles verliezen.

En heb er wel vertrouwen in dat Oar en de Ruiter nog wel blijven, zijn allebei niet constant genoeg nog denk ik. De Ruiter kan top keepen, maar heeft te veel rare momentjes. Zelfde voor Oar, kan leuk spelen maar af en toe is hjet ook oogkappen op..
pi_143817255
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:26 schreef m0ridin het volgende:
Ach ja, tegen willem 2 had je ook zomaar 1 punt kunnen pakken en tegen feyenoord had je er ook zomaar 0 kunnen hebben... Niets is zo veranderlijk als :P

Maar aan de andere kant wel leuke momenten en stukken wedstrijd gezien, voetballend best prima, druk zettend, leuke spelers. Het kan nog best een heel leuk seizoen worden allemaal.

Staat tegenover dat je het met Utrecht echt gewoon nooit weet, kunnen alles winnen maar ook alles verliezen.

En heb er wel vertrouwen in dat Oar en de Ruiter nog wel blijven, zijn allebei niet constant genoeg nog denk ik. De Ruiter kan top keepen, maar heeft te veel rare momentjes. Zelfde voor Oar, kan leuk spelen maar af en toe is hjet ook oogkappen op..
Ayoub en Ruiter verlengen deze week hun contract.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143817934
quote:
14s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ayoub en Ruiter verlengen deze week hun contract.
Wat heel gunstig is, beiden gaan ons miljoenen opleveren volgend jaar. Daar ben ik van overtuigd.
pi_143818509
Het is al mooi dat Ruiter nog een jaartje bij Utrecht keept. Had hem wel zien vertrekken eigenlijk.
pi_143818799
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is al mooi dat Ruiter nog een jaartje bij Utrecht keept. Had hem wel zien vertrekken eigenlijk.
Vond hem ong. de laatste 10 wedstrijden vorig seizoen allerminst overtuigend, dat zal zeker hebben meegespeeld voor wat betreft interesse van andere clubs.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143818833
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vond hem ong. de laatste 10 wedstrijden vorig seizoen allerminst overtuigend, dat zal zeker hebben meegespeeld voor wat betreft interesse van andere clubs.
Ja hij is idd minder, maar nog altijd een betere doelman dan wat de meeste clubs hebben.
Hij zal zijn vorm vast wel weer vinden :)
pi_143821657
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:33 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ja hij is idd minder, maar nog altijd een betere doelman dan wat de meeste clubs hebben.
Hij zal zijn vorm vast wel weer vinden :)
Bizar genoeg staat een nog veel meer schutterende Zoet in het elftal vd week op het ad :')
pi_143840425
quote:
Na komst Peterson is selectie Utrecht compleet Vandaag, 10:03

De puntjes op de i moeten nog worden gezet, maar als Kristoffer Peterson eenmaal door de keuring is gekomen en getekend heeft, is de selectie wat FC Utrecht betreft voor dit seizoen rond.

Dit bevestigt algemeen directeur Wilco van Schaik tegenover FOX Sports. ,,We zijn nog in onderhandeling met Kristoffer, er moeten nog wat dingen worden geregeld. En dat kan best even duren. Of we er voor 2 september met hem uitkomen? Daar hopen we op en daar gaan we wel van uit.''

De Zweedse vleugelaanvaller staat sinds 2011 onder contract bij Liverpool, maar komt daar niet in aanmerking voor een plaats in de A-selectie. Vorig seizoen werd hij uitgeleend aan Tranmere Rovers in de Engelse League One. Als Peterson (19) eenmaal binnen is, stopt FC Utrecht met shoppen. ,,Dan is de selectie rond ja'', geeft Van Schaik toe. ,,Ik heb ook de namen van Mitchell Dijks en Tobias Sana voorbij zien komen en heb daar smakelijk om gelachen. Als er zich geen verrassingen meer voordoen, zijn wij klaar op de transfermarkt.''

FC Utrecht viel afgelopen weekend op door met een jong elftal Feyenoord in de eigen Kuip te verslaan: 1-2. Vooral Rodney Antwi (18) differentieerde zich, door de winnende te scoren.

,,Van al die jonge jongens worden wij blij en onze fans ook'', aldus Van Schaik. ,,We investeren niet voor niets 1,7 miljoen euro per jaar in onze jeugdopleiding. Dat is het beleid wat we voorstaan.''
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143840498
Zou mooi zijn, en dan eindelijk rust in het team. Laat nu de geblesseerden maar terugkeren en laten we dan eens tot de winterstop kijken hoe het gaat, denk dat het nog allemaal wel op zijn plek zal vallen.
pi_143840585
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:02 schreef Tha_Duck het volgende:
Zou mooi zijn, en dan eindelijk rust in het team. Laat nu de geblesseerden maar terugkeren en laten we dan eens tot de winterstop kijken hoe het gaat, denk dat het nog allemaal wel op zijn plek zal vallen.
Yep, hopelijk vertrekt er niet ineens nog iemand deze week, iig geen basisspeler.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143840608
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Yep, hopelijk vertrekt er niet ineens nog iemand deze week, iig geen basisspeler.
Ik verwacht het niet, Ruiter en Oar langer contract hopelijk en voor de rest hebben we niks interessants lopen voor andere clubs. Meeste is nieuw tenslotte en net een contract getekend :)
pi_143840707
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:06 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik verwacht het niet, Ruiter en Oar langer contract hopelijk en voor de rest hebben we niks interessants lopen voor andere clubs. Meeste is nieuw tenslotte en net een contract getekend :)
Ayouppie niet vergeten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143840799
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:10 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ayouppie niet vergeten.
Denk niet dat daar zoveel interesse voor is momenteel, dat zal in de winterstop misschien wel anders zijn.
pi_143840832
VI meldt dat Peterson een 4-jarig contract tekent als de puntjes op de ''i'' zijn gezet, dus geen huur godzijdank.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143840891
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:15 schreef PBateman1978 het volgende:
VI meldt dat Peterson een 4-jarig contract tekent als de puntjes op de ''i'' zijn gezet, dus geen huur godzijdank.
Ik vermoed dat het ook wel rond is ondertussen.

Is het wat of weet je het ook niet?
pi_143840899
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:15 schreef PBateman1978 het volgende:
VI meldt dat Peterson een 4-jarig contract tekent als de puntjes op de ''i'' zijn gezet, dus geen huur godzijdank.
_O_

Zit net wat youtube filmpjes te kijken, aardige voetballer.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143841032
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:17 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik vermoed dat het ook wel rond is ondertussen.

Is het wat of weet je het ook niet?
Moeilijk te zeggen, hij zat op zijn 14e al bij de 1e selectie van Sävedalens IF in Zweden en tekende op zijn 16e al bij Liverpool maar daar heeft ie het 1e elftal nooit gehaald.

Maar als ik de Liverpool fora bekijk zijn ze er daar niet zo blij mee dat ie definitief vertrekt, hij mocht in de voorbereiding op dit seizoen mee op oefencampagne met het eerste en scoorde een paar keer..

Tsja, we gaan het zien. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143843817
Kristoffer Peterson is tevens niet echt iemand die een blessure verleden heeft... Ik zie er wel wat in na het kijken van wat youtube videos!
pi_143857436
gelukkig weer een Zweed -,-
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:51:05 #25
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143862834
De nieuwe Zlatan. _O_
pi_143872299
Ik hoop dat ze vandaag het nieuws naar buiten brengen omtrent Peterson, duurt mij allemaal te lang. :+
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143872532
Hij zal, als ie komt, ongetwijfeld te laat zijn om zaterdag al speelgerechtigd te zijn. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143872720
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 08:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Hij zal, als ie komt, ongetwijfeld te laat zijn om zaterdag al speelgerechtigd te zijn. ;)
Dat is je minste probleem, gelukkig is er daarna een week niks en is de transfermarkt dicht. Geeft je de kans om in ieder geval 2 weken met de definitieve groep te werken.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 27 augustus 2014 @ 10:00:42 #29
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_143873819
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_143874020
quote:
Als ik hem zo zie denk ik dat we echt wel een topper binnen gaan halen! Goed gescout!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 27 augustus 2014 @ 10:29:26 #31
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_143874476
PETERSONGOD
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_143882845
Peterson is binnen en wordt vanmiddag nog gepresenteerd, tekent voor 4 jaar.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143883525
voorspellende gave :+
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143883639
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:09 schreef Matip het volgende:
voorspellende gave :+
Dat blijkt. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143883693
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat blijkt. :D
})

half 5 presentatie, krijgen ze 'm vóór zaterdag nog speelgerechtigd denk je?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143883950
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:14 schreef Matip het volgende:

[..]

})

half 5 presentatie, krijgen ze 'm vóór zaterdag nog speelgerechtigd denk je?
Geen idee. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143884148


jezus christus :')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143884434
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:30 schreef Matip het volgende:
[ afbeelding ]

jezus christus :')
Mooi he.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143886578
quote:
Flankspits Kristoffer Peterson draagt vanaf nu het shirt van FC Utrecht. De 19-jarige aanvaller uit Zweden wordt door de Utrechters overgenomen van de Engelse topclub Liverpool en heeft in de Domstad voor vier seizoenen getekend.

Peterson, international van Jong Zweden, werd door Liverpool in 2011 overgenomen van de Zweedse club Sävedalens IF. Via Liverpool Onder 16 en Liverpool Onder 18 verschafte de sterke flankspits, die zowel op de linker- als de rechtervleugel uit de voeten kan, zich een plekje in de selectie van Liverpool Onder 21. In de voorbereiding van deze jaargang speelde hij mee in diverse oefenwedstrijden van het eerste elftal van de Engelse grootmacht, waarin hij ook scoorde voor het elftal van Brendan Rogers. Vorig seizoen werd hij voor een korte periode verhuurd aan Tranmere Rovers.

“Kristoffer is een bijzonder getalenteerde speler, de we al enige tijd op de voet hebben gevolgd en zelf ook in actie hebben gezien”, zegt Manager Spelerszaken en Scouting Edwin de Kruijff van FC Utrecht. “Sinds zijn komst naar Liverpool heeft hij een enorme ontwikkeling doorgemaakt. Deze ontwikkeling leidde tot zijn debuut in het eerste elftal. Wij hebben er vertrouwen in dat hij die lijn kan doortrekken in Utrecht en dat hij een uitstekende aanvulling is op de selectie zoals die er nu is. FC Utrecht is een club waarbij talenten zich doorontwikkelen tot de top. Daar kiezen spelers bewust voor, Kristoffer ook. De komst van Kristoffer biedt trainer/coach Robby Alflen in offensief opzicht meer keuzemogelijkheden en draagt bij aan een hogere mate van concurrentie in de groep.”

Peterson sluit per direct aan bij de selectie van FC Utrecht.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143887952
Goed nieuws!

Jammer dat er geen LB meer komt, denk dat ze Kum voldoende achten op die positie.

Hopelijk stopt het gerommel nu en kunnen we fijn wat overwinningen boeken!
pi_143901354
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 17:34 schreef Tha_Duck het volgende:
Goed nieuws!

Jammer dat er geen LB meer komt, denk dat ze Kum voldoende achten op die positie.

Hopelijk stopt het gerommel nu en kunnen we fijn wat overwinningen boeken!
En Cortie
pi_143908737
quote:
FC Utrecht ligt nog altijd in de clinch met Swansea City over de transfer van Michel Vorm naar Tottenham Hotspur. De club uit Wales weigert het doorverkooppercentage waar de Domstedelingen recht op hebben, te betalen.

Swansea City en Tottenham Hotspur weigeren al weken uitlatingen te doen over de betaalde bedragen bij de transfers van Vorm en Ben Davies naar Londen en Gylfi Sigurdsson naar Swansea. FC Utrecht beschikt inmiddels echter over officiële papieren waaruit blijkt dat de spelers op papier voor ver onder hun transferwaarden van club hebben gewisseld, waarmee bewezen is dat de drie transfers aan elkaar verbonden zijn.

Op deze manier hoopte Swansea onder de miljoenenbetaling aan FC Utrecht uit te komen. Naar verluidt kostte Vorm Tottenham tien miljoen euro, waardoor de eredivisionist recht heeft op een bedrag van drie miljoen. Advocaten van Utrecht zijn met de zaak bezig en de Nederlandse club heeft goede hoop het geld alsnog te vervangen, vertelt algemeen directeur Wilco van Schaik aan De Telegraaf.

"Onze advocaten geven aan dat de door hen verkregen informatie aansluit op onze veronderstellingen en vermoedens met betrekking tot de handelwijze van Swansea City en voorzitter Huw Jenkins in het bijzonder. Wij hebben van diverse officiële kanalen uit de voetbalwereld zoveel extra ondersteuning gekregen, dat wij de zaak tegen Swansea City zeer sterk achten. De onderste steen moet boven komen", aldus de hoopvolle Van Schaik.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143909172
3 mil? Nice.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  donderdag 28 augustus 2014 @ 14:40:37 #44
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143916160
Swansea heeft het qua markt echt voor zichzelf verkloot.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 20:23:17 #45
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_143928282
Misschien dat iemand mij kan helpen.
Ik ga aankomende zaterdag mee naar Heerenveen alleen deze keer niet met de buscombi maar met de autocombi omdat ik daarna meteen naar Groningen moet.

Heb zelf geen auto en ga met de trein en dan met de lijnbus, kan dit gewoon?
pi_143934536
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:23 schreef wickedmen het volgende:
Misschien dat iemand mij kan helpen.
Ik ga aankomende zaterdag mee naar Heerenveen alleen deze keer niet met de buscombi maar met de autocombi omdat ik daarna meteen naar Groningen moet.

Heb zelf geen auto en ga met de trein en dan met de lijnbus, kan dit gewoon?
Aangezien je dit keer moet omwisselen bij het uitvak zie ik geen enkel probleem.

Rubin trouwens opgeroepen voor het nationale elftal, na 1 profwedstrijd :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143943572
Even een voorspelling; 1-2 winst, met hopelijk Peterson in de basis.

Wat denken jullie?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143943646
1-3.

Maar ik zou er ook niet raar van op kijken als het 3-0 wordt ofzo. :P

Ga er morgenavond weer goed voor zitten iig, thuis op de bank dan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143948753
Peterson, Rubin en Oar voorin morgen, rest zelfde als bij Feyenoord.

quote:
De derde uitwedstrijd van deze jaargang is aanstaande voor FC Utrecht, dat het morgenavond (zaterdag) in het Abe Lenstra Stadion opneemt tegen sc Heerenveen. In Friesland wordt om 20.45 uur afgetrapt. FCUtrecht.nl sprak met trainer/coach Robby Alflen van FC Utrecht over onder meer het duel met de Friezen.

Nadat het FC Utrecht voor het laatst in 2004 was gelukt, wonnen de Utrechters afgelopen week weer eens in De Kuip. Feyenoord werd met 1-2 geklopt door het team van trainer/coach Robby Alflen. Die was uiteraard blij met de punten en trots op zijn ploeg. Met name tijdens de laatste fase van de wedstrijd had ik een omsingeling verwacht. Maar we bleven goed voetballen en Feyenoord kon in de slotfase amper nog voor gevaar zorgen.

De crux van de wedstrijd was misschien wel de 1-1 van Nacer Barazite, die in de blessuretijd van de eerste helft werd gescoord. Dat kwam bij Feyenoord ongetwijfeld aan als een flinke tik, zegt Alflen. Daarom zei ik ook tegen de jongens in de kleedkamer dat het na de rust zo maar eens anders zou kunnen lopen dan voor de pauze, toen Feyenoord het beste van het spel had en veel kansen kreeg.

Alflen had in De Kuip een basisplaats in petto voor Issa Kallon. De speler van FC Utrecht O19 was daarmee, na Rubio Rubin en Rodney Antwi, al de derde voetballer die onder Alflen zijn debuut in het betaalde voetbal maakte. Ik ben niet bang om jonge gasten op te stellen, nee, vertelt Alflen. Sterker nog: ik vind het mooi om die jongens een kans te geven. Dat hoort ook bij FC Utrecht, vind ik. We zijn een opleidingsclub. En bovenal: het zijn stuk voor stuk lekkere voetballers en ze hebben het alle drie goed gedaan.

Amper twee weken na zijn debuut in het betaalde voetbal, bereikte Rubin gisteravond (donderdag) een nieuwe mijlpaal. De pas achttienjarige aanvaller is door bondscoach Jurgen Klinsmann opgeroepen voor de nationale ploeg van de Verenigde Staten. Het gaat heel snel met Rubio, constateert Alflen. Fantastisch natuurlijk, voor die jongen. Ik belde hem donderdagavond op om hem te feliciteren. Nou, ik kan je vertellen dat hij pretty excited was, haha! En terecht, ook. Het is leuk voor Rubio en leuk voor de club.

Had FC Utrecht het traditiegetrouw altijd al lastig in De Kuip, ook in uitduels met sc Heerenveen trokken de Utrechters tot nu toe in de meeste gevallen aan het kortste eind. Het is voor FC Utrecht al de derde uitwedstrijd tijdens de vierde speelronde van het seizoen. sc Heerenveen-uit is altijd een lastige wedstrijd. In Friesland staat al jaren een aardige ploeg. Ook dit seizoen. Aan de bal zijn ze heel aardig. Ze willen vooruit spelen, rouleren goed op het middenveld en de backs komen graag en regelmatig mee op. Dat maakt sc Heerenveen tot een lastig te bespelen ploeg. Maar wij gaan met ons eigen strijdplan voor een goed resultaat.


[ Bericht 95% gewijzigd door PBateman1978 op 29-08-2014 13:48:21 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143965754
Utrecht wil Letschert van Roda.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144001324
Verhoeven _O_
pi_144006292
Jammer dat je pas zo laat scoort, er had meer ingezeten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144014543
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Jammer dat je pas zo laat scoort, er had meer ingezeten.
Yep, je bent gewoon heel effectief afgedroogd. Vond Heerenveen wel wat feller, we kwamen vaak een stap te laat had ik het idee.

Het zal wel aan mij liggen, maar ik vond Verhoeven een stuk prettiger in het doel. Uittrappen kwamen aan en hij mengde zich veel meer in het spel. Zou Ruiter al die tijd geblesseerd zijn geweest?

En waar was boymans?? Die zou tegen Willem 2 al praktisch fit zijn toch?
pi_144014608
Verbeek en Boymans richten zich op ADO thuis.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144030678
vdBergRene twitterde op zondag 31-08-2014 om 18:19:52 #fcutrecht huurt Letschert voor 10 maanden van Roda. Daarna heeft #fcutrecht een optie tot koop bedongen. Verdediger op 3 plaatsen inzetbaar reageer retweet
FreekJansenVI twitterde op zondag 31-08-2014 om 19:53:58 #FCUtrecht verhuurt spits Leon de Kogel voor de rest van het seizoen aan Almere City FC. Meer details zo op #VI.nl reageer retweet


[ Bericht 32% gewijzigd door Ajacied422 op 31-08-2014 19:55:57 ]
  zondag 31 augustus 2014 @ 20:05:17 #56
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144035225
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
vdBergRene twitterde op zondag 31-08-2014 om 18:19:52 #fcutrecht huurt Letschert voor 10 maanden van Roda. Daarna heeft #fcutrecht een optie tot koop bedongen. Verdediger op 3 plaatsen inzetbaar reageer retweet
FreekJansenVI twitterde op zondag 31-08-2014 om 19:53:58 #FCUtrecht verhuurt spits Leon de Kogel voor de rest van het seizoen aan Almere City FC. Meer details zo op #VI.nl reageer retweet
Lekker hoor, straks weer geen aanvallers :')
Alsof ze weinig idee hebben wat ze daar doen. :')
pi_144040063
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 20:05 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Lekker hoor, straks weer geen aanvallers :')
Alsof ze weinig idee hebben wat ze daar doen. :')
We komen om in de aanvallers ondertussen, de Kogel krijgt als Verbeek en Boymans fit zijn geen seconde speeltijd meer.
pi_144040093
Waar moet Letcher gaan spelen? Centraal of links?
  zondag 31 augustus 2014 @ 21:36:06 #59
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144040649
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:26 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

We komen om in de aanvallers ondertussen, de Kogel krijgt als Verbeek en Boymans fit zijn geen seconde speeltijd meer.
Ja realiseerde me al snel dat we genoeg aanvallers hebben.

Trouwens Verbeek is toch een buitenspeler? Of lees nu dat hij dus ook als spits kan dienen.

In de spits:
Boymans/Rubio/Antwi/Badjeck/Boukhari?

Rechtsbuiten:
Duplan/Petterson/Van Velzen/Issa

Linksbuiten:
Oar/Verbeek.

Eventueel kan Barazite ook nog als valse spits dienen.

Als er geen spelers geblesseerd raken dan is er een overschot maar ja, weinig hoop dat het weer geen zooitje wordt vandaar mijn reactie. :{
De Kogel is nog altijd beter dan een jonge spits.
pi_144041221
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:36 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Ja realiseerde me al snel dat we genoeg aanvallers hebben.

Trouwens Verbeek is toch een buitenspeler? Of lees nu dat hij dus ook als spits kan dienen.

In de spits:
Boymans/Rubio/Antwi/Badjeck/Boukhari?

Rechtsbuiten:
Duplan/Petterson/Van Velzen/Issa

Linksbuiten:
Oar/Verbeek.

Eventueel kan Barazite ook nog als valse spits dienen.

Als er geen spelers geblesseerd raken dan is er een overschot maar ja, weinig hoop dat het weer geen zooitje wordt vandaar mijn reactie. :{
De Kogel is nog altijd beter dan een jonge spits.
Ik heb het bewust over aanvallers, niet over spitsen :)

En de Kogel is enkel goed voor vullen van de tribune, heeft nog geen enkele wedstrijd in het eerste kunnen overtuigen, zijn schamele doelpunten waren geluk en geen kwaliteit.
  zondag 31 augustus 2014 @ 23:27:54 #61
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144046929
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:45 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik heb het bewust over aanvallers, niet over spitsen :)

En de Kogel is enkel goed voor vullen van de tribune, heeft nog geen enkele wedstrijd in het eerste kunnen overtuigen, zijn schamele doelpunten waren geluk en geen kwaliteit.
Nahhhh is een soort Hoesen, veels te ondergewaardeerd.
Verder nog steeds beter dan Van Der Maarel.

Het gaat niet erom hoe een spits scoort als hij maar scoort en hij doet het best goed, heb je die Te Vrede wel eens gezien bij Feyenoord? Die kan niet eens een bal controleren en raakt geen pepernoot, enige waarmee hij kan scoren is zijn kop. Of Castagions heeft er eerst 5 nodig voordat hij er een scoort of Sigthorson alsof hij een bal probeert te haken maar kan ook gewoon scoren met zijn hoofd.
pi_144047079
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:27 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Nahhhh is een soort Hoesen, veels te ondergewaardeerd.
Verder nog steeds beter dan Van Der Maarel.

Het gaat niet erom hoe een spits scoort als hij maar scoort en hij doet het best goed, heb je die Te Vrede wel eens gezien bij Feyenoord? Die kan niet eens een bal controleren en raakt geen pepernoot, enige waarmee hij kan scoren is zijn kop. Of Castagions heeft er eerst 5 nodig voordat hij er een scoort of Sigthorson alsof hij een bal probeert te haken maar kan ook gewoon scoren met zijn hoofd.
Ondergewaardeerd? De Kogel kan er echt helemaal nirts van, kan beter maar weer terug gaan naar sv Houten, pannekoek.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_144048802
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:26 schreef Tha_Duck het volgende:
Waar moet Letcher gaan spelen? Centraal of links?
Volgens mij hebben ze hem gehaald als rechtsback. Laten hij en van der Maarel het maar samen uitvechten.

Ik blijf het trouwens belachelijk vinden dat Kum als linksback gebruikt wordt. Jongen is een rechtsbenige centrale verdediger. Heeft het wekelijks lastig tegen snelle rechter aanvallers (Lukoki, Ondaan, Slagveer). Zet daar gewoon een echte linksback neer.
pi_144050291
Heb met mn huisgenote afgesproken dat we dit jaar eindelijk eens n wedstrijd van Utreg gaan bezoeken. (3 jaar geleden keek ik uberhaupt nog geen voetbal & tot nu toe nog nooit n wedstrijd bezocht).

nou gaat onze voorkeur uit naar Utrecht-Ajax, gelijk de leukste wedstrijd van 't seizoen meepakken, maar hoe zit dat nou met supporterskaarten enzo? ik neem aan dat we niet zomaar losse kaartjes kunnen kopen voor Utrecht-Ajax, aangezien het als risicowedstrijd wordt beschouwd?
pi_144052701
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:27 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Nahhhh is een soort Hoesen, veels te ondergewaardeerd.
Verder nog steeds beter dan Van Der Maarel.

Het gaat niet erom hoe een spits scoort als hij maar scoort en hij doet het best goed, heb je die Te Vrede wel eens gezien bij Feyenoord? Die kan niet eens een bal controleren en raakt geen pepernoot, enige waarmee hij kan scoren is zijn kop. Of Castagions heeft er eerst 5 nodig voordat hij er een scoort of Sigthorson alsof hij een bal probeert te haken maar kan ook gewoon scoren met zijn hoofd.
Klopt, het boeit niet hoe ze gescoord worden. Als hij ze maar scoort. En dat doet hij duidelijk niet.

De indrukwekkende statistieken van Leon de Kogel:
2010-2011 12 wedstrijden - 2 doelpunten
2011-2012 5 wedstrijden - 1 doelpunt
2012-2013 18 wedstrijden - 4 doelpunten
2013-2014 1 wedstrijd - 0 doelpunten
2014-2015 2 wedstrijden - 1 doelpunt

Dat maakt 38 wedstrijden in het eerste met 8 doelpunten. Dat komt neer op 1 doelpunt per 5 wedstrijden. Onder 4 trainers: Du Chat, Koeman, Wouters en Alflen. Bij geen enkele van deze trainers een vaste waarde.

Niets ondergewaardeerd aan, het is gewoon een bijzonder matige spits. Leuk voor de Jupiler League. Want daar doet hij het wel goed met een statistiek van 1 doelpunt op 2 wedstrijden.

Ik heb het overigens duidelijk niet over de mens Leon de Kogel. Het is geen zeikerd en staat er wanneer het gevraagd wordt. In dat opzicht gun ik hem de verhuurperiodes en een toekomstige transfer naar een niveau waar hij beter uit de verf komt. In het eerste gaat hij het echt niet halen.

En als je het over Te Vrede hebt, dat is ook maar een matige spits wat mij betreft. Zou het misschien bij ons beter hebben, vind het geen spits voor op het topniveau. Maar dat zijn er sowieso niet zo heel veel in Nederland, 020 ontbeert dat ook al jaren voor mijn gevoel. Spelers als Pelle en Finbogasson om maar 2 recente namen te noemen zien we niet zo veel in Nederland momenteel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tha_Duck op 01-09-2014 08:35:33 ]
pi_144052733
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 00:06 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze hem gehaald als rechtsback. Laten hij en van der Maarel het maar samen uitvechten.

Ik blijf het trouwens belachelijk vinden dat Kum als linksback gebruikt wordt. Jongen is een rechtsbenige centrale verdediger. Heeft het wekelijks lastig tegen snelle rechter aanvallers (Lukoki, Ondaan, Slagveer). Zet daar gewoon een echte linksback neer.
Dat zal ook heus de intentie zijn geweest, al moet ik zeggen dat ik Kum de positie prima vind invullen. Ik vind hem beter dan Bulthuis.

Misschien invullen als:
Letscher - Leeuwin - Kum - vd Maarel ?

Al heb je dan het nadeel dat zowel Kum als vd Maarel niet op hun gewenste positie staan.

Neem aan dat er wel iemand over nagedacht heeft bij de FC voor ze een lastige speler als Letscher halen. Wat overigens in potentie een publiekslieveling is, in het verleden hebben we meer van dat soort karakters gehad (Vreven even als voorbeeld) en dat kan wel eens leuk uitpakken.
pi_144052762
Zou er nog een verrassing komen vandaag trouwens?

Misschien Mulder halen bij feyenoord? Kan hij mooi als eerste keeper totdat Ruiter hersteld is (ik verwacht dat het serieus is deze keer, is niet de eerste keer dat die blessure opspeelt) en volgend jaar kan je Ruiter verkopen en heb je Mulder en Verhoeven over.

Verhoeven is een top keeper, maar ik zie het niet gebeuren wedstrijd na wedstrijd op het hoogste niveau eerlijk gezegd.
pi_144052801
Kum is een centrale verdediger, dus die kan gewoon naast Leeuwin in het centrum.
Markiet is en blijft een onrustige factor, en komt gewoonweg tekort voor eredivisie niveau.
pi_144052859
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 08:39 schreef Wopper1 het volgende:
Kum is een centrale verdediger, dus die kan gewoon naast Leeuwin in het centrum.
Markiet is en blijft een onrustige factor, en komt gewoonweg tekort voor eredivisie niveau.
Wat mij betreft een type de Kogel, je kan hem erbij hebben om eens in te vallen of sporadisch een basisplek te hebben. Maar voor een structurele basisplek komt hij te kort. Enig verschil is dat Markiet op meerdere posities inzetbaar is.
pi_144052911
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 08:39 schreef Wopper1 het volgende:
Kum is een centrale verdediger, dus die kan gewoon naast Leeuwin in het centrum.
Markiet is en blijft een onrustige factor, en komt gewoonweg tekort voor eredivisie niveau.
Ik vind Markiet juist gegroeid, natuurlijk stond ook hij niet op te letten bij die vrije trap maar op veel andere fouten kan ik m niet betrappen. Leeuwin vond ik minder goed spelen zaterdag.

Verwacht vandaag niks meer en met die Letschert erbij heb je volgens mij ook al een prima selectie.

Wat mij betreft een pluim voor De Kruijff & Co. want er zijn een heleboel overbodige jongens vertrokken en wat er voor terug is gekomen belooft best wel wat.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144053155
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 08:49 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik vind Markiet juist gegroeid, natuurlijk stond ook hij niet op te letten bij die vrije trap maar op veel andere fouten kan ik m niet betrappen. Leeuwin vond ik minder goed spelen zaterdag.
Hij was niet de enige die niet op stond te letten. En werd ook nog eens met de beste beweging in 20 jaar van oet gepasseerd.

Ben het met je eens dat Markiet gegroeid is, maar eredivisieniveau vind ik nog wel een stap hoger. Zoals ik zei leuk voor erbij zo iemand.

[quote[
Wat mij betreft een pluim voor De Kruijff & Co. want er zijn een heleboel overbodige jongens vertrokken en wat er voor terug is gekomen belooft best wel wat.
[/quote]
Helemaal mee eens. We hebben dit jaar miljoenen bespaard en miljoenen verdiend. Ondertussen moet de winst/verlies rekening toch wel redelijk op 0 zijn lijkt mij.

Snel resumerend hebben we verdiend:
de Ridder - 2 miljoen
Bulthuis - 1 miljoen
Toornstra - 3 miljoen

En zijn we af van het salaris van Dorda, Bulthuis, Martensson, Nilsson, Delpierre, de Ridder, Derijck, en Toornstra.

Of mis ik er dan nog 1?
pi_144053173
Markiet is inderdaad wel gegroeid. Maar nog lange na niet eredivisiewaardig. Hij reageert zo traag overal op en is vaak te laat.
Ik hoor niemand over hoe "goed" ons middenveld op dit moment is. Kali en Ayoub vallen mij zwaar tegen. Proberen alles voetballend op te lossen. Maar hebben enorm veel balverlies. Janssen heeft ook nog lang zijn niveau niet.
Die nieuwe zweed kan zeker nog wel wat worden. Had een beetje pech met zijn acties maar zit in ieder geval een hoop dreiging in.
Ik ben benieuwd hoe lang ruiter geblesseerd is. Liesblessures kunnen weken/maanden duren. Anders is het misschien wel verstandig om een nieuwe keeper aan te trekken.
pi_144053198
Kali en Ayoub tegenvallen? Vind ik juist weer niet. :P

Je ze moeten zorgvuldiger worden in balbezit maar vergeet niet dat onze nieuwe speelstijl nou eenmaal risico met zich meebrengt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144053333
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 09:14 schreef Tha_Duck het volgende:

En zijn we af van het salaris van Dorda, Bulthuis, Martensson, Nilsson, Delpierre, de Ridder, Derijck, en Toornstra.

Of mis ik er dan nog 1?
Mulenga!
Ook een dure klant.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_144053344
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 09:28 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Mulenga!
Ook een dure klant.
* Tha_Duck schaamt zich

:)

Dat is inderdaad een dure, top dat die weg is!
pi_144053383
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Kali en Ayoub tegenvallen? Vind ik juist weer niet. :P

Je ze moeten zorgvuldiger worden in balbezit maar vergeet niet dat onze nieuwe speelstijl nou eenmaal risico met zich meebrengt.
Zelfs ik met mijn anti-kali bril moet toegeven dat hij best aardig staat te ballen. Op menselijk vlak blijf ik het een vuile hufter vinden, maar heel soms kan zelfs een eigenwijs iemand als ik toegeven dat hij geen verslechtering op het middenveld is.

Vind Ayoub persoonlijk ook stuk beter dan tweede helft vorig jaar. Heeft de opwaartse lijn weer te pakken. Pakt veel ballen af en ziet veel ruimtes. Inderdaad samen met kali ook wel regelmatig balverlies, maar dat is inherent aan onze speelwijze (aanvallend en veel druk naar voren). Counters tegen zijn gevaarlijk zo bleek afgelopen weekend weer.
pi_144053436
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 09:31 schreef Tha_Duck het volgende:
Counters tegen zijn gevaarlijk zo bleek afgelopen weekend weer.
Die vroege goal hielp Heerenveen wat dat betreft in het zadel, die konden vanaf minuut 4 alles op de counter gooien en als je dan zo hoog staat als wij nu doen dan krijg je altijd wel een paar kansen tegen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144053463
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 09:35 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die vroege goal hielp Heerenveen wat dat betreft in het zadel, die konden vanaf minuut 4 alles op de counter gooien en als je dan zo hoog staat als wij nu doen dan krijg je altijd wel een paar kansen tegen.
Klopt. Was een zure tegengoal. Zeker omdat we de rest van de wedstrijd gelijkwaardig waren. Maar dat weet je uit bij Heerenveen, als ze scoren dan graven ze zichzelf in en gaan tijdrekken. We probeerden er nog wat van te maken en dan is het jammer dat dat te laat komt (doelpunt van Janssen).
pi_144054006
quote:
14s.gif Op maandag 1 september 2014 00:55 schreef Asphias het volgende:
Heb met mn huisgenote afgesproken dat we dit jaar eindelijk eens n wedstrijd van Utreg gaan bezoeken. (3 jaar geleden keek ik uberhaupt nog geen voetbal & tot nu toe nog nooit n wedstrijd bezocht).

nou gaat onze voorkeur uit naar Utrecht-Ajax, gelijk de leukste wedstrijd van 't seizoen meepakken, maar hoe zit dat nou met supporterskaarten enzo? ik neem aan dat we niet zomaar losse kaartjes kunnen kopen voor Utrecht-Ajax, aangezien het als risicowedstrijd wordt beschouwd?
Losse kaartjes gaat waarschijnlijk niet lukken. Volgens mij ben je verplicht om een cluibkaart te hebben (die zou je wel kunnen aanvragen natuurlijk) en kun je dan per clubkaart één toegangskaart aanschaffen.

Het is een beetje op en af met Utrecht momenteel; dus ik hoop dat je het leuk gaat vinden. Ik zat (meer dan tien jaar geleden) in dezelfde situatie als jij; nooit keek ik voetbal (ik ben slecht opgevoed wat dat betreft) maar in mijn studententijd wel in aanraking gekomen met supporters. Ik ging echter vanaf 2002 naar het stadion en daarop volgenden mooie seizoenen...
pi_144054075
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 08:27 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Klopt, het boeit niet hoe ze gescoord worden. Als hij ze maar scoort. En dat doet hij duidelijk niet.

De indrukwekkende statistieken van Leon de Kogel:
2010-2011 12 wedstrijden - 2 doelpunten
2011-2012 5 wedstrijden - 1 doelpunt
2012-2013 18 wedstrijden - 4 doelpunten
2013-2014 1 wedstrijd - 0 doelpunten
2014-2015 2 wedstrijden - 1 doelpunt

Dat maakt 38 wedstrijden in het eerste met 8 doelpunten. Dat komt neer op 1 doelpunt per 5 wedstrijden. Onder 4 trainers: Du Chat, Koeman, Wouters en Alflen. Bij geen enkele van deze trainers een vaste waarde.

Niets ondergewaardeerd aan, het is gewoon een bijzonder matige spits. Leuk voor de Jupiler League. Want daar doet hij het wel goed met een statistiek van 1 doelpunt op 2 wedstrijden.

Ik heb het overigens duidelijk niet over de mens Leon de Kogel. Het is geen zeikerd en staat er wanneer het gevraagd wordt. In dat opzicht gun ik hem de verhuurperiodes en een toekomstige transfer naar een niveau waar hij beter uit de verf komt. In het eerste gaat hij het echt niet halen.

En als je het over Te Vrede hebt, dat is ook maar een matige spits wat mij betreft. Zou het misschien bij ons beter hebben, vind het geen spits voor op het topniveau. Maar dat zijn er sowieso niet zo heel veel in Nederland, 020 ontbeert dat ook al jaren voor mijn gevoel. Spelers als Pelle en Finbogasson om maar 2 recente namen te noemen zien we niet zo veel in Nederland momenteel.
Hoeveel minuten heeft de Kogel nodig gehad?
pi_144054175
quote:
99s.gif Op maandag 1 september 2014 10:13 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Hoeveel minuten heeft de Kogel nodig gehad?
Die informatie heb ik helaas niet voorhanden :'(
pi_144054182
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 10:19 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Die informatie heb ik helaas niet voorhanden :'(
Maakt niet uit... ik vind de Kogel ook bagger :P

Maar afrekenen op gespeelde wedstrijden is niet helemaal eerlijk... maar waarschijnlijk kan dat nog steeds op gespeelde minuten
pi_144054336
quote:
99s.gif Op maandag 1 september 2014 10:19 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Maakt niet uit... ik vind de Kogel ook bagger :P

Maar afrekenen op gespeelde wedstrijden is niet helemaal eerlijk... maar waarschijnlijk kan dat nog steeds op gespeelde minuten
Is inderdaad eerlijker, maar die info is moeilijk voorhanden. Fox heeft die wel altijd volgens mij.
pi_144054439
Dat De Kogel wel eens een goal maakt kunnen we zien, maar voor de rest kan ie er natuurlijk vrij weinig van. Ondanks zijn lengte heb ik m zelden tot nooit een kopduel zien winnen en als aanspeelpunt is hij al helemaal niet bruikbaar.

Gewoon niet goed genoeg voor het niveau wat we nastreven, als ie dat nou 6 weken geleden al had ontdekt had ie nu bij Excelsior gebald maar toen wilde ie nog voor zijn kans hier gaan...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144054563
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat De Kogel wel eens een goal maakt kunnen we zien, maar voor de rest kan ie er natuurlijk vrij weinig van. Ondanks zijn lengte heb ik m zelden tot nooit een kopduel zien winnen en als aanspeelpunt is hij al helemaal niet bruikbaar.

Gewoon niet goed genoeg voor het niveau wat we nastreven, als ie dat nou 6 weken geleden al had ontdekt had ie nu bij Excelsior gebald maar toen wilde ie nog voor zijn kans hier gaan...
Ach geef die jongen eens ongelijk. Goed salaris, beetje trainen en af en toe paar minuten spelen. Er zijn meer dan genoeg mensen die het slechter voor elkaar hebben. En hij is goed genoeg om aan het einde van zijn contract bij een Jupiler League club naar binnen te wandelen voor nop.
pi_144054595
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 10:38 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ach geef die jongen eens ongelijk. Goed salaris, beetje trainen en af en toe paar minuten spelen. Er zijn meer dan genoeg mensen die het slechter voor elkaar hebben. En hij is goed genoeg om aan het einde van zijn contract bij een Jupiler League club naar binnen te wandelen voor nop.
Als ik kan kiezen tussen bank zitten bij Utrecht of in de basis staan bij Excelsior in de Eredivisie dan wist ik het wel hoor.

Almere City daarentegen..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144054679
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als ik kan kiezen tussen bank zitten bij Utrecht of in de basis staan bij Excelsior in de Eredivisie dan wist ik het wel hoor.

Almere City daarentegen..
Ik denk dat wij een iets afwijkende werk ethos hebben ;)
pi_144056151
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als ik kan kiezen tussen bank zitten bij Utrecht of in de basis staan bij Excelsior in de Eredivisie dan wist ik het wel hoor.

Almere City daarentegen..
Hij kon naar Excelsior maar zei nee, omdat hij het vertrouwen had dat het wel goed zou komen... Vind het wel triest voor hem! Niet dat ik hem een waarde voor Utje vind, maar had nou maar voor Excelsior gekozen.
pi_144056170
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 11:40 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Hij kon naar Excelsior maar zei nee, omdat hij het vertrouwen had dat het wel goed zou komen... Vind het wel triest voor hem! Niet dat ik hem een waarde voor Utje vind, maar had nou maar voor Excelsior gekozen.
Had ie inderdaad moeten doen.

Om 12:30 uur wordt Letschert gepresenteerd trouwens, of zou er nog een verrassing bij zitten. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144056200
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 11:41 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Had ie inderdaad moeten doen.

Om 12:30 uur wordt Letschert gepresenteerd trouwens, of zou er nog een verrassing bij zitten. :P
Lekker makertje van Wilco... maar het zal wel alleen om Letschert gaan.
pi_144058378
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144059155
Weer een beschilderde erbij... Tjonge jonge.

Hoop dat hij er meer van kan maken dan bij Grun en Roda!
pi_144089595
Even de balans op maken:

Weg:

Derijck
Delpierre
Bjelica (verhuurd)
van der Gun
Mulenga
Agudelo
De Ridder
Bulthuis
Teijsse (verhuurd)
Martensson
Nilsson
Dorda
Pappot (verhuurd)
Toornstra
De Kogel (verhuurd)

Erbij:

Janssen (was gehuurd)
Zullo (terug van verhuur)
Leeuwin
Boymans
Verbeek (gehuurd)
Kum
Kali
Barazite
Rubin
Peterson
Letschert (gehuurd)

Ik ben eigenlijk wel tevreden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144089631
Ik ook, onder aan de streep minder salariskosten en wat extra centjes omdat we meer verkocht dan gekocht hebben.

Nu hopen dat Alflen het een team kan laten worden. Het wordt nu hoog tijd om routines erin te stampen zodat spelers elkaar weten te vinden en elkaar begrijpen.

Schijt periode altijd die transferperiode, duurt tot 2 september voor je met je uiteindelijke elftal op het trainingsveld staat. Zoals in ons geval kan je wel alles met Toornstra trainen (vrije trappen, looplijnen, routines) maar je weet dat iemand weg kan gaan en dan is het allemaal voor niks geweest.
pi_144096450
Ruiter doet tegen ADO alweer mee.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144096480
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 september 2014 13:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Ruiter doet tegen ADO alweer mee.
Dat valt behoorlijk mee dan :Y
pi_144101402
Mooi stukje over transfers van Utrecht sinds de oprichting:

http://www.nieuws030.nl/h(...)verdampte-miljoenen/
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144105121
quote:
FC Utrecht legt Issa Kallon vast

Aanvaller Issa Kallon heeft zich voor vier seizoenen verbonden aan FC Utrecht. De 18-jarige flankspits maakt bovendien per direct de overstap van FC Utrecht O19 naar het vlaggenschip van de Utrechters.

Kallon sloot amper twee maanden geleden aan bij FC Utrecht, na negen seizoenen in de jeugdopleiding van Vitesse te hebben gespeeld. De rappe aanvaller uit Zeist, tevens Nederlands jeugdinternational, maakte tijdens trainingen en wedstrijden een bijzonder goede indruk. Anderhalve week geleden stond de aanvaller met Afrikaanse roots bij de met 1-2 gewonnen uitwedstrijd tegen Feyenoord in de basis van het eerste elftal van FC Utrecht. Afgelopen weekend, in Friesland, maakte Kallon opnieuw zijn opwachting in het elftal van Robby Alflen.
“Issa heeft zich bij FC Utrecht direct op een bijzonder lovenswaardige wijze gemanifesteerd”, vertelt Manager Spelerszaken & Scouting Edwin de Kruijff. “Tijdens trainingen en wedstrijden met FC Utrecht O19 en Jong FC Utrecht heeft hij laten zien wat hij in zijn mars heeft, hetgeen resulteerde in een kans bij het eerste elftal. Ook die heeft Issa met beide handen gegrepen. Wij hebben veel vertrouwen in Issa en denken dat hij de komende jaren een mooie ontwikkeling kan doormaken in Utrecht.”

De hoofdrolspeler zelf is verheugd met zijn verbintenis. “Ik ben er heel erg trots op dat ik mezelf vanaf nu speler van het eerste elftal van FC Utrecht mag noemen”, zegt Kallon. “Na een lange periode bij Vitesse, waar ik veel heb geleerd, ben ik bij FC Utrecht begonnen met de hoop ooit in dat mooie Stadion Galgenwaard te mogen spelen. Dat ik na een paar maanden al van FC Utrecht O19 naar het eerste elftal zou worden overgeheveld, had ik vooraf bijna niet durven dromen. Ik ben er erg blij mee, maar weet tegelijkertijd dat het nu eigenlijk pas écht begint voor mij en dat ik hard moet blijven werken en mezelf moet blijven ontwikkelen.”
Wat goed is komt snel? :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144132361
quote:
Nadat FC Utrecht dinsdag Issa Kallon voor langere tijd aan zich bond, staat ook een ander groot talent (Rodney Antwi) op het punt een meerjarig contract te tekenen.
Antwi (18), matchwinner tegen Feyenoord in de Kuip twee weken terug, is een exponent van de FC Utrecht Academie. De linksbuiten speelt al sinds de C2 in de Utrechtse opleiding.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144135239
Zijn lekker bezig met al die verlengingen!
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_144305329
Weinig nieuws afgelopen week, dus dan maar even de oefenwedstrijd Jong Ajax - Jong FC Utrecht benoemen:

quote:
Jong FC Utrecht zette vrijdagmiddag in Amsterdam een prestatie van formaat neer. De ploeg van trainer/coach Robin Pronk was dankzij doelpunten van Darren Rosheuvel en Cedric Badjeck met 0-2 te sterk voor Jupiler League-formatie Jong Ajax.

Goed veldspel + koel blijven op het juiste moment = goed resultaat. Dat is de formule die van toepassing is op Jong FC Utrecht deze vrijdagmiddag. Op Sportpark De Toekomst in Amsterdam leveren de Utrechters veel strijdlust en slaan ze, op de momenten waarop dat kan, genadeloos toe tegen het in de middenmoot van de Jupiler League bivakkerende Jong Ajax.

Rosheuvel ramt raak
Al na vijf minuten bolt het Amsterdamse net. Darren Rosheuvel krijgt de bal, gaat ermee aan de wandel en besluit al snel dat verder dribbelen niet de beste optie is in dit geval. Nee, de middenvelder haalt uit. En hoe. Een vlammend schot, van toch zeker dertig meter, is voldoende om de volledige Ajax-defensie inclusief doelman Xavier Mous in de luren te leggen. Een juweel van een knal betekent al snel de 0-1 in Utrechts voordeel.

Druk zetten
Jong FC Utrecht behoudt in Amsterdam na die vlotte voorsprong het veldoverwicht. Het team van trainer/coach Robin Pronk speelt leuk, vlot voetbal en het is aan het voortdurende druk zetten op de tegenstander mede te danken dat keeper Mike Havekotte voor de pauze amper in actie hoeft te komen.

Badjeck blijft koel
Eenmaal begonnen aan de tweede helft, handhaaft Jong FC Utrecht die spelwijze en dat overwicht. Een in de diepte gespeelde bal zorgt ervoor dat spits Cedric Badjeck een kans krijgt. De aanvaller stoomt, helemaal alleen, af op keeper Mous en lijkt even aan een lobje te denken, om vervolgens te besluiten de sluitpost simpelweg te omspelen. Die aanpak is even simpel als effectief: 0-2.

Niet in gevaar
Hoewel Jong Ajax met name tijdens het laatste kwartier wat meer grip op de Utrechters krijgt, komt de oefenzege op De Toekomst voor de manschappen van Pronk geen moment in gevaar.

Geen competitieverplichtingen
Jong FC Utrecht’s selectie geniet nu van een weekend vrij. Komende week staat er voor de beloftenploeg uit de Domstad geen wedstrijd op de rol.

Jong Ajax - Jong FC Utrecht 0-2 (0-1)
6. Darren Rosheuvel 0-1
48. Cedric Badjeck 0-2
Toch lekker tegen een ''Jupiler League'' team. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144381547
quote:
Ruud Boymans heeft gisteren na acht weken revalideren weer grotendeels meegedaan met de groepstraining van FC Utrecht. Hoewel de spits aanvankelijk mikte op de wedstrijd tegen ADO Den Haag, aanstaande zondag, blijkt dat te kort dag.

Boymans raakte tijdens de oefencampagne geblesseerd toen hij ongelukkig op zijn schouder terecht kwam en daarbij zijn arm uit de kom draaide.

Rubio Ruben neemt na verwachting zondag andermaal de spitspositie in, met Nacer Barazite als zijn achtervang.

De komende dagen moet blijken of Robbin Ruiter zondag terugkeert onder de Utrechtse lat. De doelman viel uit tegen Heerenveen met een liesblessure. Die viel mee, maar of hij ADO haalt is nog onzeker.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144450603
quote:
FC Utrecht heeft het doorlopende contract van doelman Robbin Ruiter opengebroken en met één seizoen verlengd. De 27-jarige sluitpost ligt daardoor nog tot medio 2017 vast bij de Utrechtse Eredivisionist.
Ruiter maakte in het seizoen 2009/2010 zijn debuut in het betaalde voetbal namens FC Volendam, om in de zomer van 2012 de overstap te maken naar FC Utrecht. In de Domstad veroverde de lange goalie direct een basisplaats. Na afloop van de voorbije jaargang werd Ruiter bekroond met de David Di Tommaso Trofee. Die wordt jaarlijks, aan het einde van het seizoen, door de supporters van de club uitgereikt aan de speler die zij die jaargang de beste vonden. Tijdens zijn eerste seizoen in Utrechtse dienst eindigde Ruiter in die verkiezing al op de tweede plaats.
“We zijn er ontzettend blij mee en zeer trots op dat we Robbin langer aan ons hebben verbonden. Dit hebben we kunnen doen dankzij de inkomsten uit de transfer van Jens Toornstra. Zo kunnen we onze selectie kwalitatief op peil houden om aan onze ambities te kunnen blijven voldoen”, reageert Manager Spelerszaken & Scouting Edwin de Kruijff van FC Utrecht opgetogen. “Gedurende de voorbije twee seizoenen hebben we Robbin in Utrecht leren kennen als een betrouwbare, betrokken en gepassioneerde keeper. Dat hij er ondanks de interesse van diverse clubs voor heeft gekozen om zijn contract bij FC Utrecht te verlengen, geeft aan dat het goede gevoel wederzijds is.”
Ruiter op zijn beurt is er blij mee Stadion Galgenwaard nog een jaar langer zijn voetbalthuishaven te mogen noemen. “Het vertrouwen dat de club in mij heeft getoond, doet me goed. Ik ben blij dat ik na twee mooie seizoenen bij FC Utrecht nu een contract heb mogen ondertekenen dat me nog een seizoen langer aan de club verbindt”, zegt de keeper, die in de eindfase van het afgelopen seizoen aangaf open te staan voor een buitenlandse loopbaanstap. “Er was concrete interesse van diverse clubs, maar FC Utrecht gaf duidelijk aan mij heel graag te willen behouden. Het feit dat ik nu voor een jaar heb bijgetekend, onderstreept nog maar eens dat ik het hier hartstikke goed naar mijn zin heb. In de twee jaar dat ik hier nu heb gespeeld, heb ik ook een goede band opgebouwd met de supporters. Het is prachtig om te spelen in de Galgenwaard.”
Top!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144453247
Lekker in mijn eentje posten... :+

Op basis van de training vandaag starten we zondag met dezelfde opstelling als in Heerenveen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144455376
Wordt een leuke wedstrijd. Winnen is linkerrijtje vertrouwen en een goed seizoensbegin. Verliezen komt de onzekerheid en het ploeteren in de eredivisie is dan weer begonnen.

Ik ben toch wel weer benieuwd naar Rubin een verrassend leuke spits.
pi_144455428
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Lekker in mijn eentje posten... :+

Op basis van de training vandaag starten we zondag met dezelfde opstelling als in Heerenveen.
Sorry, zit in Turkije aan het zwembad :D
pi_144455500
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:45 schreef louter_genieten het volgende:
Wordt een leuke wedstrijd. Winnen is linkerrijtje vertrouwen en een goed seizoensbegin. Verliezen komt de onzekerheid en het ploeteren in de eredivisie is dan weer begonnen.

Ik ben toch wel weer benieuwd naar Rubin een verrassend leuke spits.
En een gelijkspel, wat dan? :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 12 september 2014 @ 14:50:56 #108
186611 Haags
pi_144455503
Wordt weer een lastige wedstrijd zondag voor ons in Utrecht!
Zonder wrijving geen glans
pi_144455672
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En een gelijkspel, wat dan? :+
ook ploeteren :+ maar Co heeft vast 4 spitsen en de dood of de gladiolen afgedwongen
pi_144455690
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:58 schreef louter_genieten het volgende:

[..]

ook ploeteren :+ maar Co heeft vast 4 spitsen en de dood of de gladiolen afgedwongen
Oar - Rubin - Peterson

Ayoub - Janssen - Kali

Kum-Markiet-Leeuwin-Maarel

Ruiter
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144455718
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]

Oar - Rubin - Peterson

Ayoub - Janssen - Kali

Kum-Markiet-Leeuwin-Maarel

Ruiter
goed middenveld voor de eredivisie, alleen mis je denk ik wel kracht voorin
  vrijdag 12 september 2014 @ 15:01:33 #112
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144455760
Die kut neger eruit, Heerings erin.
Quesada als cam en Barazite in de spits.
pi_144455786
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:01 schreef wickedmen het volgende:
Die kut neger eruit, Heerings erin.
Quesada als cam en Barazite in de spits.
moet Barazite niet eerst een beetje duursporten..?
  vrijdag 12 september 2014 @ 15:03:25 #114
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144455791
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:03 schreef louter_genieten het volgende:

[..]

moet Barazite niet eerst een beetje duursporten..?
Duursporten?
pi_144455837
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:03 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Duursporten?
afvallen en conditie opbouwen :+
  vrijdag 12 september 2014 @ 15:09:46 #116
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144455965
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:05 schreef louter_genieten het volgende:

[..]

afvallen en conditie opbouwen :+
Ach veel beter dan Rubin in de spits (qua kopkracht en mankracht.
Die moet effe wennen.
pi_144457011
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:00 schreef louter_genieten het volgende:

[..]

goed middenveld voor de eredivisie, alleen mis je denk ik wel kracht voorin
Tsja, wat we aan kracht missen nu maken we wel goed met snelheid. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144515407
Wat moet je er van zeggen.....
pi_144515714
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:22 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat moet je er van zeggen.....
Ze hebben nu spitsen die het wel kunnen... nu nog ze kunnen aanspelen. Had geen trek in een biertje meer, zucht!
  zondag 14 september 2014 @ 15:36:33 #120
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144515860
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:22 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat moet je er van zeggen.....
Weinig.
Geheel schuld van Utrecht dat het niet won, komt er een achter in de 91ste minuut dat 30 slechte voorzetten op een kleine jonge spits voor 2 kopsterke en snelle verdedigers niet gaat helpen, zeker niet als Rubio niet een stap vooruit zet om voor ze te komen.

Kali was wat matig maar had gewoon een off day, grootste vraag is waarom zet je een jonkie als Rubio in de spits gvd. :')
Hij doet het best goed voor een jonkie maar als je wilt winnen zet dan Barazite erin die heeft afgelopen weken bewezen een pluspunt te zijn en geeft power en kracht of zet hem op de plaats van Jansen. Liever een reserve van Monaco die goed speelt dan een reserve van Twente die niks doet. :')

Of tenminste Antwi.

En die Peterson komt ook geen koelkast voorbij maar denk dat het gelukkig gewenning en te weinig zelfvertrouwen/kracht is.
Zal je straks zien komen die excussen weer van ja het team is te matig/jong, te weinig kwaliteit, te veel blessures :')
Pls :') je moet gewoon makkelijk kunnen winnen van Ado thuis, Pec en Go Ahead doen het veel beter met minder geld en dan moet je geen trainer worden.

En waarom zet je gvd niet Quesada in de aanvallende punt op het middenveld? Die is echt 10x beter dan een Janssen.
pi_144516012
Slechte voorzetten dag :') Laag houden met een kleine spits!!
pi_144516403
Kali en Ayoub vond ik vandaag matig, veel ballen ingeleverd met zijn 2en.

Vooral in de 1e helft kwam je daarom helemaal niet aan voetballen toe, mede ook omdat ADO heel erg compact en verdedigend speelde.

2e helft had je met iets meer geluk een doelpuntje kunnen maken, begreep de wissels ook niet zo goed. (Ik had Barazite voor Rubin gebracht om mee te beginnen)

Volgende week dan maar de drie punten..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 14 september 2014 @ 15:57:32 #123
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144516614
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:51 schreef PBateman1978 het volgende:
veel ballen ingeleverd met zijn 2en.

Niet gezien, maar ze spelen wel met lef en durf en dat is goed.
pi_144542164
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Kali en Ayoub vond ik vandaag matig, veel ballen ingeleverd met zijn 2en.

Vooral in de 1e helft kwam je daarom helemaal niet aan voetballen toe, mede ook omdat ADO heel erg compact en verdedigend speelde.

2e helft had je met iets meer geluk een doelpuntje kunnen maken, begreep de wissels ook niet zo goed. (Ik had Barazite voor Rubin gebracht om mee te beginnen)

Volgende week dan maar de drie punten..
De wissels waren inderdaad dramatisch. Toen Janssen eruit werd gehaald werd Rubin op die plek gezet en barazite de diepste . Oftewel Rubin moest maar even een soort stofzuiger worden wat hij natuurlijk niet kan en dus totaal overbodig was.
Juist op het moment dat Peterson zijn acties begonnen te lukken werd ie gewisseld voor Kallon. We hebben allemaal gezien wat die gebracht heeft :')
Ik heb wel vertrouwen in die zweed. Als hij aan de bal is komt in ieder geval dreiging uit. Jammer dat het vooral de eerste helft niet goed liep met zijn acties.
pi_144542173
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 09:08 schreef zolderraam het volgende:

[..]

De wissels waren inderdaad dramatisch. Toen Janssen eruit werd gehaald werd Rubin op die plek gezet en barazite de diepste . Oftewel Rubin moest maar even een soort stofzuiger worden wat hij natuurlijk niet kan en dus totaal overbodig was.
Juist op het moment dat Peterson zijn acties begonnen te lukken werd ie gewisseld voor Kallon. We hebben allemaal gezien wat die gebracht heeft :')
Ik heb wel vertrouwen in die zweed. Als hij aan de bal is komt in ieder geval dreiging uit. Jammer dat het vooral de eerste helft niet goed liep met zijn acties.
Kallon was ongelukkig in zijn acties maar dat uitfluiten gelijk was in en in triest... :{
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144542278
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 09:09 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Kallon was ongelukkig in zijn acties maar dat uitfluiten gelijk was in en in triest... :{
Uitfluiten is inderdaad in en in triest.
Aan de andere kant zie je wel dat we aanvallend voetbal willen spelen. Markiet mag opkomen. Dat mocht van Wouters niet. Dat het allemaal niet zo vloeiend loopt is weer iets anders.
pi_144542309
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 09:18 schreef zolderraam het volgende:

[..]

Uitfluiten is inderdaad in en in triest.
Aan de andere kant zie je wel dat we aanvallend voetbal willen spelen. Markiet mag opkomen. Dat mocht van Wouters niet. Dat het allemaal niet zo vloeiend loopt is weer iets anders.
Dat zie je zeker, maar ADO speelde erg verdedigend en dan moet je top zijn om er vaak doorheen te komen.

Dat zijn we helaas nog niet maar ik zie een hoop leuke dingen al.
Komt wel goed!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144542647
14.000 toeschouwers ook echt. :')

Over de wedstrijd niet veel te zeggen, je komt er een paar keer doorheen, maar maakt het dan niet af. Volgende week beter!
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_144542800
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 09:43 schreef Matip het volgende:
14.000 toeschouwers ook echt. :')

Over de wedstrijd niet veel te zeggen, je komt er een paar keer doorheen, maar maakt het dan niet af. Volgende week beter!
Tsja, ik begrijp niet waar die andere ''6.000'' zijn hoor, wat willen ze nou?

Zondag om 16:45 uur he, dat vind ik wel wat minder..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144557785
Zit ondertussen in Parijs dus niet alles gevolgd, heeft iemand nog iets gehoord van die gozer op de BS die afgevoerd werd?
  maandag 15 september 2014 @ 19:04:12 #131
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144558885
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 18:33 schreef Tha_Duck het volgende:
Zit ondertussen in Parijs dus niet alles gevolgd, heeft iemand nog iets gehoord van die gozer op de BS die afgevoerd werd?
Ja wat is daarmee?
Zat daaronder en riep nog doe is effe normaal?
pi_144578863
quote:
Voor spits Ruud Boymans van FC Utrecht was Jong Go Ahead Eagles-Jong FC Utrecht een bijzonder duel. Tijdens die wedstrijd, die gisteravond (maandag) werd gespeeld in Twello en in 2-2 eindigde, maakte de aanvaller immers zijn rentree op het wedstrijdveld. Daar waren weken van training en revalidatie aan vooraf gegaan.

"Ik voel me opgelucht", straalt Boymans in de catacomben van het van alle gemakken voorziene Sportpark Zuiderlaan in Twello. "Dat ik eindelijk weer heb kunnen spelen, is fijn. Ook prettig: dat ik direct flink aan de bak moest. Die centrale verdedigers van Jong Go Ahead kleunden er flink in. Dat is alleen maar goed", aldus de man die vorig seizoen namens Willem II tot 27 treffers kwam in de Jupiler League, maar in de voorbereiding van deze jaargang bij FC Utrecht al snel moest afhaken met een schouderblessure.

Die blessure is nu dus voltooid verleden tijd, en Boymans is weer terug. "Ik had me deze wedstrijd zwaarder voorgesteld", vervolgt hij. "Na een uur werd ik vervangen, dat was ook de afspraak die we vooraf hadden gemaakt. Maar conditioneel zat er nog meer in voor mij. Ik had nog wel even verder kunnen spelen, als dat had gemoeten. Maar dat mag de pret niet drukken. Ik ben een gelukkig man nu, nu ik weer heb kunnen spelen."

De vraag die op de lippen van vele FC Utrecht-supporters brandt, is: komt Boymans in actie in de wedstrijd van aanstaande zondag tegen FC Groningen? Boymans lacht. "Het spelen van deze wedstrijd tegen Jong Go Ahead Eagles prikkelt me natuurlijk wel. Maar het is te vroeg om het nu al over zondag te hebben. Eerst morgen maar eens deze wedstrijd evalueren en kijken hoe ik de week doorkom. Dan zullen we zien of ik zondag mijn debuut voor FC Utrecht kan gaan maken."

Overhaasten is in elk geval geen optie, weet ook Boymans, die in Twello tegen de beloftenploeg van Deventer een paar kansen kreeg, maar niet tot scoren kwam. "Er was die kopbal; die was goed, ging goed richting de hoek. En ik kreeg een schietkans. De bal stuiterde wat op, maar hun keeper redde goed. Het is te gemakkelijk om te zeggen dat ik die bal niet afrondde door een gebrek aan ritme. Dat hoor je wel eens, bij spitsen die hun rentree maken. Ik kijk daar nu nog niet naar. Op dit moment ben ik blij dat ik de kansen kon creëren. Dat is de eerste stap en die is gezet."
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144583587
Ach, zie nog zeker wel potentie... Vind dat ze iig wel vol opjagen en druk zetten, dat is ook wel eens anders geweest in het verleden.

In de spits kom je (vooral fysiek) tekort op dit moment, Oar had zijn dag niet met zijn voorzetten (die wordt ook wel erg gehyped na een paar goede wedstrijden), maar dat is in het verleden bij hem wel vaker het geval geweest. Weet nog steeds niet helemaal wat ik van hem moet denken, het blijft/lijkt allemaal zo ongecontroleerd bij hem.

Peterson komt volgens mij ook wel goed, die moet hopelijk gewoon even wennen. Lijkt wat (start)snelheid te missen, maar misschien moet hij gewoon wat vertrouwen krijgen.

Kallon, tja... Onzin om hem meteen uit te gaan fluiten, maar ik ben ook weer niet zo'n fan van zoveel overbodige show. Een enkele schaar was genoeg, vierdubbel en dan alsnog de bal door geen controle verliezen is natuurlijk wel heel suf. Maar ja, aan de andere kant wel leuk als iemand durft en wat lef toont, maar als het dan mislukt ziet het er wel erg matig uit allemaal. (Zou wel liever Antwi zien dan Kallon)

Anyway, logisch dat het nog niet allemaal zo loopt meteen aan het begin van het seizoen. Maar ik zie zeker goede momenten, leuke combinaties en de intentie om op te jagen aan te vallen. Het was nu alleen super slordig allemaal (en dom, inderdaad al die hoge ballen op Rubin... kom op). Met wat geluk had je gewonnen, met wat pech verloren... (verdediging is nog steeds niet echt denderend).

Wissels waren ook niet bepaald gelukkig... Ah well, op naar de volgende wedstrijd en hopelijk met wat meer routine en het terugkeren van Boymans wat meer body enzo.
pi_144583715
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:00 schreef m0ridin het volgende:
Ach, zie nog zeker wel potentie... Vind dat ze iig wel vol opjagen en druk zetten, dat is ook wel eens anders geweest in het verleden.

In de spits kom je (vooral fysiek) tekort op dit moment, Oar had zijn dag niet met zijn voorzetten (die wordt ook wel erg gehyped na een paar goede wedstrijden), maar dat is in het verleden bij hem wel vaker het geval geweest. Weet nog steeds niet helemaal wat ik van hem moet denken, het blijft/lijkt allemaal zo ongecontroleerd bij hem.
Oar heeft ook tegen ADO meerdere goede voorzetten gegeven hoor?
Hij creëert de meeste kansen in de Eredivisie he.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:00 schreef m0ridin het volgende:
Peterson komt volgens mij ook wel goed, die moet hopelijk gewoon even wennen. Lijkt wat (start)snelheid te missen, maar misschien moet hij gewoon wat vertrouwen krijgen.
Of uit de wind worden gehouden, het is imo een fout van de club geweest om die jongen te presenteren als 1 of andere gearriveerde superster, hij is pas 19 en heeft amper ervaring op het hoogste niveau.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:00 schreef m0ridin het volgende:
Kallon, tja... Onzin om hem meteen uit te gaan fluiten, maar ik ben ook weer niet zo'n fan van zoveel overbodige show. Een enkele schaar was genoeg, vierdubbel en dan alsnog de bal door geen controle verliezen is natuurlijk wel heel suf. Maar ja, aan de andere kant wel leuk als iemand durft en wat lef toont, maar als het dan mislukt ziet het er wel erg matig uit allemaal. (Zou wel liever Antwi zien dan Kallon)
Dat snap ik dus niet, aan de ene kant roepen veel supporters al jaren dat er meer spektakel geboden moet worden, doet zo'n (nog altijd) jeugdspeler iets leuks, wordt ie direct uitgefloten als het mislukt, plaatsvervangende schaamte krijg ik ervan.

Antwi is een linksbuiten trouwens, vandaar dat ie niet op de bank zat aangezien ook Barazite daar kan spelen en we niemand als backup voor de rechterflank hadden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:00 schreef m0ridin het volgende:
Anyway, logisch dat het nog niet allemaal zo loopt meteen aan het begin van het seizoen. Maar ik zie zeker goede momenten, leuke combinaties en de intentie om op te jagen aan te vallen. Het was nu alleen super slordig allemaal (en dom, inderdaad al die hoge ballen op Rubin... kom op). Met wat geluk had je gewonnen, met wat pech verloren... (verdediging is nog steeds niet echt denderend).

Wissels waren ook niet bepaald gelukkig... Ah well, op naar de volgende wedstrijd en hopelijk met wat meer routine en het terugkeren van Boymans wat meer body enzo.
Het komt allemaal wel goed denk ik, vind het sowieso al een stuk leuker om naar te kijken dit seizoen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144587266
Ik moet nog maar zien of Boymans als aanvalsleider een constante prestatie in de eredivisie gaat neerzetten. Als Boymans het niet gaat worden hebben we wel weer een probleem voorin, want de spoeling is dun. Ik zie Barazite's techniek wel doorschemeren, maar fysiek en mentaal zie ik weinig verandering en ik betwijfel of dat nog gaat komen.

Ik begrijp daarom het wegdoen van de Kogel toch niet. Als je zoals van den Ham op de helft van de tegenstander wil spelen met inschuivende centrale verdediging en dynamisch middenveld, dan moet je een sterke targetman hebben ipv snelheid en techniek. (of Messi..)
pi_144587289
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Oar heeft ook tegen ADO meerdere goede voorzetten gegeven hoor?
Hij creëert de meeste kansen in de Eredivisie he.

[..]

Of uit de wind worden gehouden, het is imo een fout van de club geweest om die jongen te presenteren als 1 of andere gearriveerde superster, hij is pas 19 en heeft amper ervaring op het hoogste niveau.

[..]

Dat snap ik dus niet, aan de ene kant roepen veel supporters al jaren dat er meer spektakel geboden moet worden, doet zo'n (nog altijd) jeugdspeler iets leuks, wordt ie direct uitgefloten als het mislukt, plaatsvervangende schaamte krijg ik ervan.

Antwi is een linksbuiten trouwens, vandaar dat ie niet op de bank zat aangezien ook Barazite daar kan spelen en we niemand als backup voor de rechterflank hadden.

[..]

Het komt allemaal wel goed denk ik, vind het sowieso al een stuk leuker om naar te kijken dit seizoen.
Nou ja, doordat Oar dus echt een aardige voorzet in huis heeft frustreert het me des te meer als ze random afzwaaien of belabberd zijn. En tja, hij doet het tot nu toe goed, maar eerst nog even kijken hoe hij verder gaat...

Kallon/Peterson, ken ze verder niet goed genoeg... Maar de vorige wedstrijd dacht ik dat Peterson een paar akties had waardoor velen helemaal happy waren en je er nog enorm veel plezier aan zou gaan beleven (geloof ik nog steeds) en nu hij een wedstrijd wat meer moeite had komt ie ineens geen pakje boter voorbij.

Wat betreft Kallon, sowieso nooit je eigen spelers uitfluiten wat mij betreft en al helemaal niet van die jonkies... Verder vind ik akties leuk om te zien maar akties om de akties en alleen voor de show, dat hoeft voor mij nou niet. Hooghoudend het veld oversteken enzo. Niks ten nadele van die jongen, het getuigt van lef en ach... hij is nog jong ;) Maar ik kan me er wel aan ergeren als iemand gewoon met een bal vooruit kan lopen danwel/passen maar ipv daarvan 3 scharen maakt, 3 keer kapt en draait en dan de bal verliest.

Maar heb er verder ook het volste vertrouwen in hoor, en vind het ook zeker leuker tot nu toe. Er is intentie, er is wil, het wil dan nog niet altijd lukken allemaal maar dat is prima. Verder is voetbal niets meer dan de waan van de dag, speel 3 leuke wedstrijden en iedereen is fan, speel 3 matige wedstrijden en je zuigt aan alle kanten.

Kijk ik ieder geval weer uit naar zondag :)
pi_144689775
quote:
UTRECHT - Ramon Leeuwin ontbrak donderdag op de training van FC Utrecht. De verdediger heeft last van zijn enkel, en bleef uit voorzorg binnen. Of de blessure gevolgen heeft voor de thuiswedstrijd tegen FC Groningen, van komende zondag, is nog niet duidelijk.

Timo Letschert is tegen Groningen sowieso niet inzetbaar. De onlangs van Roda JC overgekomen verdediger heeft een schouderblessure.

Chris Kum is wel weer inzetbaar. Hij is volledig hersteld van zijn blessure. (bron: RTV Utrecht)
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_144690225
*zucht*

De vloek van Utrecht... aan blessures geen gebrek hier. Goed nieuws van Kum wel, dat dan weer wel.
pi_144690226
Het blijft niet normaal hoeveel blessures er bij utrecht zijn de laatste jaren.
pi_144690529
Tsja, je zou zeggen dat het geen toeval meer kan zijn, toch zijn de meeste blessures allemaal op verschillende velden opgelopen.

Zondag maar Kum en Markiet in het centrum en Cortie als back?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144691879
Kum en Leeuwin gewoon fit. Ook Boymans is terug. Gaat toch wel beter?
pi_144692000
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 13:53 schreef Tha_Duck het volgende:
Kum en Leeuwin gewoon fit. Ook Boymans is terug. Gaat toch wel beter?
Zie niks over Leeuwin staan hier iig, dus zal wel weer fit zijn dan ja. :+

quote:
De afsluiter van dit Eredivisieweekend vindt plaats in Stadion Galgenwaard. Daar staan FC Utrecht en FC Groningen zondag vanaf 16.45 uur tegenover elkaar. Trainer/coach Robby Alflen blikt op FCUtrecht.nl vooruit op het treffen met de Groningers.

Met 2-0 winnen van Ajax en kort daarna met 3-0 verliezen van SC Cambuur. Welkom in de Eredivisie, aangenaam kennis te maken met FC Groningen, in dit geval. “Het is het verhaal van de competitie”, reageert oefenmeester Robby Alflen van FC Utrecht op die recente uitslagen van de komende tegenstander van zijn ploeg. “Iedereen kan van iedereen winnen.”

“We staan er goed op”, vertelt Alflen. “De groep wordt steeds groter. Gyliano van Velzen is weer fit, Kai Heerings is inzetbaar en Ruud Boymans is terug. Of ik nu te maken krijg met een luxeprobleem? Misschien wel. Maar dat vind ik alleen maar prettig.”

Vooral met het oog op het feit dat FC Utrecht een week wacht met daarin drie duels (zondag tegen FC Groningen, donderdag in Eindhoven tegen PSV en de zondag daarop in Enschede tegen FC Twente) is het prettig dat Alflen meer spelers tot zijn beschikking heeft dan enkele weken geleden het geval was. “Drie wedstrijden kort na elkaar; ik vind dat leuk. Nu we een bredere groep hebben, kunnen we dat ook beter opvangen. Al kijken we nu nog niet te veel naar de wedstrijden tegen PSV en FC Twente. Als je tegen FC Groningen speelt, telt op dat moment alleen de wedstrijd tegen FC Groningen.”

Onder supporters van FC Utrecht zingt, zeker nadat hij maandag een uur met Jong FC Utrecht meespeelde in het competitieduel met Jong Go Ahead Eagles, steeds harder de naam ‘Ruud Boymans’ rond. Van de spits wordt veel verwacht. “Maar we moeten ervoor waken op dit moment al te veel van hem te verwachten”, stelt Alflen. “Je mag op dit moment geen wonderen van hem verwachten. Het heeft nog even tijd nodig. Hij is er best een poos uit geweest. We moeten hem geleidelijk brengen.”

Geen ploeg kreeg dit seizoen meer schoten tegen te verwerken, dan FC Groningen: 86 stuks. FC Utrecht moest 59 keer een poging op zijn doel toestaan. Het zijn feiten die een vertekend beeld geven, vindt Alflen. Hij legt uit waarom: “FC Groningen is een team dat vrij ver kan inzakken. Dan ben je als tegenstander dus soms bijna verplicht om vanaf een grotere afstand een doelpoging te wagen.” De feiten lijken de zienswijze van de oefenmeester te ondersteunen; meer dan de helft van de schoten gingen naast. Bij FC Utrecht ligt die verhouding anders en eindigt het merendeel van de doelpogingen ook daadwerkelijk tussen de palen en onder de lat. “Wij spelen wat meer vooruit, met als consequentie dat áls we dan kansen tegen krijgen, dat vaak ook grotere mogelijkheden zijn”, heeft Alflen daar een passende verklaring voor.

Het spreekt voor zich dat Alflen zijn manschappen klaarstoomt voor het treffen met FC Groningen met daarbij maar één doel voor ogen: drie punten pakken. “Verdedigend stond het bij ons goed in het duel met ADO Den Haag. We gaven weinig weg achterin. Voorin was er ruimte voor verbetering. We kwamen te weinig tot echte kansen. De laatste pass was te vaak onzuiver en het positiespel voor de goal kon beter. Daaraan hebben we deze week gewerkt.”
Het lijkt erop dat Barazite in de spits start en Boymans en Rubin op de bank zitten trouwens.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144692165
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 13:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Tsja, je zou zeggen dat het geen toeval meer kan zijn, toch zijn de meeste blessures allemaal op verschillende velden opgelopen.

Zondag maar Kum en Markiet in het centrum en Cortie als back?
Cortie deed het tegen ADO niet verkeerd. Kopsterk ook! Hopen op Boymans zondag, eventueel Verbeek?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_144692257
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:02 schreef Matip het volgende:

[..]

Cortie deed het tegen ADO niet verkeerd. Kopsterk ook! Hopen op Boymans zondag, eventueel Verbeek?
Verbeek kan er nog maanden uitliggen, die heeft een (chronische?) rugblessure las ik in het AD afgelopen week.

En zoals ik net schreef start Barazite waarschijnlijk in de spits. ;) Verder lijkt het gewoon dezelfde opstelling te zijn als de afgelopen wedstrijden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144692389
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Verbeek kan er nog maanden uitliggen, die heeft een (chronische?) rugblessure las ik in het AD afgelopen week.

En zoals ik net schreef start Barazite waarschijnlijk in de spits. ;) Verder lijkt het gewoon dezelfde opstelling te zijn als de afgelopen wedstrijden.
Jezus.... Nouja, gelukkig zitten we voorin niet heel dun in de spoeling. Blij dat Barazite weer speelt trouwens, vond Rubin beetje tegenvallen, met Barazite ging het plots wat soepeler.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_144692453
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:10 schreef Matip het volgende:

[..]

Jezus.... Nouja, gelukkig zitten we voorin niet heel dun in de spoeling. Blij dat Barazite weer speelt trouwens, vond Rubin beetje tegenvallen, met Barazite ging het plots wat soepeler.
Rubin vind ik ook geen diepe spits in een 4-3-3 systeem, die jongen moet je lekker laten zwerven voorin.

We mogen van geluk spreken dat Oar niet is verkocht, want Verbeek is eigenlijk als vervanger gehaald.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144692654
Mwah, kan Rubin weinig verwijten... Is nog erg jong en licht. Meer een speler voor rondom een (kop)sterke spits dan het aanspeelpunt zelf.

Dat zijn medespelers dan denken dat het een goed idee is ballen hoog op hem te spelen helpt ook niet echt :P

Benieuwd naar zondag!
pi_144692711
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:17 schreef m0ridin het volgende:
Mwah, kan Rubin weinig verwijten... Is nog erg jong en licht. Meer een speler voor rondom een (kop)sterke spits dan het aanspeelpunt zelf.
Precies!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 19 september 2014 @ 15:28:36 #149
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144694994
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zie niks over Leeuwin staan hier iig, dus zal wel weer fit zijn dan ja. :+

[..]

Het lijkt erop dat Barazite in de spits start en Boymans en Rubin op de bank zitten trouwens.
Alfen. :')
pi_144695144
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:28 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Alfen. :')
?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 19 september 2014 @ 15:42:07 #151
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144695395
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

?
Doe dan Boymans ipv Barazite als neppe spits. Kan je altijd nog Barazite erin brengen als het niet loopt.
pi_144695725
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:42 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Doe dan Boymans ipv Barazite als neppe spits. Kan je altijd nog Barazite erin brengen als het niet loopt.
Boymans zal nog niet fit genoeg zijn lijkt me om te starten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 19 september 2014 @ 15:52:53 #153
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144695744
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Boymans zal nog niet fit genoeg zijn lijkt me om te starten.
Je kan hem 1ste helft wel gebruiken en dan 2de helft Barazite of Rubio. Kijkend naar de stand.
Maar oke je kan hem ook gebruiken in de 2de helft om de wedstrijd open te breken.
pi_144715830
Sarota blijkbaar toch verhuurd aan Brisbane Roar voor de rest van het seizoen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144716389
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 09:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Sarota blijkbaar toch verhuurd aan Brisbane Roar voor de rest van het seizoen.
Bron?
pi_144716444
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 09:59 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Bron?
fcutrecht twitterde op zaterdag 20-09-2014 om 10:03:36 Adam @Sarota voetbalt de komende maanden voor #BrisbaneRoar. Hij wordt door FC Utrecht verhuurd. Meer: http://t.co/wlMszRl7tl. #fcutrecht reageer retweet
pi_144716521
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 10:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

fcutrecht twitterde op zaterdag 20-09-2014 om 10:03:36 Adam @Sarota voetbalt de komende maanden voor #BrisbaneRoar. Hij wordt door FC Utrecht verhuurd. Meer: http://t.co/wlMszRl7tl. #fcutrecht reageer retweet
Moet je eens naar de tijden kijken, dat is wel bijzonder :)
pi_144716667
Verder vind ik het wel een logische stap, ik juich de verhuur van spelers ook toe. Spelen ze tenminste en als ze beter worden haal je ze terug, dankzij de huurinkomsten dek je een groot stuk kosten. Goedkoop talent behouden op die manier.

Denk dat hij bij ons voorlopig weinig zou spelen.
pi_144764913
Aardige wedstrijd, verdiende drie punten, bij vlagen goede combinaties en aanvallend spel.

Ik ben tevreden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 21 september 2014 @ 19:56:21 #160
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144765253
BoyGod _O_
pi_144768212
Leuke pot gezien. Snap enkel de motm niet, dat had Barazite of Ruiter moeten zijn.

Vond Petersson onopvallend en Janssen is ook een waar drama. Bijna alles mislukt wat hij doet. Vraag me af of hij wel op het veld moet staan met deze kwaliteit.

Markiet was ook lekker bezig, blijf fan van die jongen.

Pingel was, helaas, wel terecht. Gelukkig houdt Ruiter hem prachtig tegen!
pi_144771899
Leuke wedstrijd gezien! heel het stadion wist gewoon dat Ruiter hem ging pakken.

Achterin stonden ze goed. Juist daarom snap ik niet dat ze dan gaan wisselen. Leeuwin en Markiet vormen een sterk koppel. ( Leeuwin niet helemaal dit lees ik net )

Cortie doet het leuk wanneer hij minuten mag maken. Goed om achter de hand te hebben. Maarel had geel dus logischer.

Voor mij ook Barazite motm! Volgens mij was hij goed moe na de wedstrijd.

De volgende keer alleen met echte spits starten inplaats van 2 valse. Je moet altijd iemand in de punt hebben.
pi_144772733
Ik snap ayoub wel. Heeft Veel goed gedaan vandaag. Zelf had Ik echter voor oar gekozen. Bleef als enige voetballen als de rest inzakte.
  zondag 21 september 2014 @ 22:44:25 #164
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144773332
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 20:51 schreef Tha_Duck het volgende:
Snap enkel de motm niet, dat had Barazite of Ruiter moeten zijn.
Janssen is ook een waar drama.
Wow eens.
Ruiter of Boymans, snapte er ook weinig van.

En Janssen snap ik ook niet. Hoort dat niet en komt te kort.
pi_144774153
ik vond Utrecht erg aantrekkelijk voetballen! Het was leuk om naar te kijken en je ziet Kali, Ayoub en Oar groeien in dit systeem
pi_144780213
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 22:59 schreef louter_genieten het volgende:
ik vond Utrecht erg aantrekkelijk voetballen! Het was leuk om naar te kijken en je ziet Kali, Ayoub en Oar groeien in dit systeem
Zeker!

Ook een pluim voor Markiet hoor, vorig seizoen nog zo verguisd door velen waaronder ikzelf, maar die staat al weken nagenoeg foutloos te verdedigen en wint van iedereen in de lucht!

Janssen knapt trouwens heel erg veel werk op hoor, let er maar eens op. Hij is vaak degene die bij balverlies als eerste druk zet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144780315
van der Maarel. _O_

Leuke eerste helft, mindere tweede helft.

Tommy Oar weer goud waard, Ayoub & Kali lekker gespeeld. Peterson amper gezien, terecht gewisseld.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_144780499
Peterson is eigenlijk gewoon een jeugdspeler die gepresenteerd werd als ''superster'', hij wil zich nu te graag bewijzen lijkt het.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144780741
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 08:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Janssen knapt trouwens heel erg veel werk op hoor, let er maar eens op. Hij is vaak degene die bij balverlies als eerste druk zet.
Jammer genoeg veroorzaakt hij dat balverlies 90% van de keren zelf.
pi_144780807
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 09:30 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Jammer genoeg veroorzaakt hij dat balverlies 90% van de keren zelf.
Niet mee eens. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144780831
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 09:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Niet mee eens. :)
Dat mag :) Laten we beiden maar eens gaan opletten deze week, kunnen we lekker voor de TV zitten :)
pi_144780854
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 09:34 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dat mag :) Laten we beiden maar eens gaan opletten deze week, kunnen we lekker voor de TV zitten :)
Van de passes van Willem Janssen gisteren kwam 72% aan. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144781168
Ayoub vond ik heel erg sterk en denk ik ook wel terecht motm, alleen wat dacht ie bij die vrije trap? . Maar waar halen jullie het vandaan dat Barazite zo goed was? Hij stond spits maar heeft werkelijk geen 1 keer daar gestaan. Steeds stond hij aan de buitenkant om de bal op te halen. Elke keer als er een bal voor geslingerd werd was hij daar niet. Aan de bal bracht hij ook weinig, won geen duels. ik heb het idee dat hij niet eens fit is op de manier hoe hij er bij loopt.
Het werk van Janssen wordt ook aardig onderschat. Loopt alle gaten dicht, wint zijn duels op het middenveld. Echter maakt hij aanvallend minder indruk dan voor zijn blessure.
Oar was ook zeer goed. Veel goede voorzetten en vrije trappen. Ruiter weer als vanouds, pakt gewoon punten. Markiet deed het ook gewoon goed. Precies wat hij moest doen. Duels winnen en bal inleveren.
pi_144781219
Volgens de statistiekenwebsite whoscored.com is Utrecht na PSV het team met de hoogste rating. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 22 september 2014 @ 10:00:10 #175
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_144781235
We gaan europa in _O_
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_144781596
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 09:56 schreef zolderraam het volgende:
Ayoub vond ik heel erg sterk en denk ik ook wel terecht motm, alleen wat dacht ie bij die vrije trap? . Maar waar halen jullie het vandaan dat Barazite zo goed was? Hij stond spits maar heeft werkelijk geen 1 keer daar gestaan. Steeds stond hij aan de buitenkant om de bal op te halen. Elke keer als er een bal voor geslingerd werd was hij daar niet. Aan de bal bracht hij ook weinig, won geen duels. ik heb het idee dat hij niet eens fit is op de manier hoe hij er bij loopt.
Het werk van Janssen wordt ook aardig onderschat. Loopt alle gaten dicht, wint zijn duels op het middenveld. Echter maakt hij aanvallend minder indruk dan voor zijn blessure.
Oar was ook zeer goed. Veel goede voorzetten en vrije trappen. Ruiter weer als vanouds, pakt gewoon punten. Markiet deed het ook gewoon goed. Precies wat hij moest doen. Duels winnen en bal inleveren.
Ik ben het met je eens wat betreft Oar, Ruiter en Markiet :)
  maandag 22 september 2014 @ 10:31:57 #177
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144781888
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 09:56 schreef zolderraam het volgende:
Ayoub vond ik heel erg sterk en denk ik ook wel terecht motm, alleen wat dacht ie bij die vrije trap? . Maar waar halen jullie het vandaan dat Barazite zo goed was? Hij stond spits maar heeft werkelijk geen 1 keer daar gestaan. Steeds stond hij aan de buitenkant om de bal op te halen. Elke keer als er een bal voor geslingerd werd was hij daar niet. Aan de bal bracht hij ook weinig, won geen duels. ik heb het idee dat hij niet eens fit is op de manier hoe hij er bij loopt.
Het werk van Janssen wordt ook aardig onderschat. Loopt alle gaten dicht, wint zijn duels op het middenveld. Echter maakt hij aanvallend minder indruk dan voor zijn blessure.
Oar was ook zeer goed. Veel goede voorzetten en vrije trappen. Ruiter weer als vanouds, pakt gewoon punten. Markiet deed het ook gewoon goed. Precies wat hij moest doen. Duels winnen en bal inleveren.
Wat een onzin :')
pi_144781976
Barazite was goed omdat ie een bal bij zich kan houden, technisch zeer begaafd is en overzicht heeft.
Dit was zijn beste wedstrijd in een Utrecht-shirt als je het mij vraagt.

En nee hij is ook nog niet topfit, dat zegt ie zelf ook.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 22 september 2014 @ 10:42:59 #179
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144782128
In het doel Ruiter.

Dan Cortie, Kum of Heerings, Leeuwin en Klaiber rechtsback.
Kali en Ayoub cvm die drukken naar voren, Barazite CAM die af en toe wisselt met Quesada.
En dan Oar, Boymans, Dulplan met af en toe rollen voor Verbeek, Rubio en Peterson.

Wat een bazenteam zou dat zijn. _O_
Kampioen van NL zeg ik je.
pi_144782246
Quesada komt nog tekort denk ik, om over Duplan maar te zwijgen. Die gaan we niet meer zien denk ik.

Waarom Klaiber? van der Maarel speelde gister erg sterk, werd er overigens wel terecht afgehaald omdat een tweede gele kaart er aan zat te komen.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_144782331
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 10:47 schreef Matip het volgende:
Quesada komt nog tekort denk ik, om over Duplan maar te zwijgen. Die gaan we niet meer zien denk ik.

Waarom Klaiber? van der Maarel speelde gister erg sterk, werd er overigens wel terecht afgehaald omdat een tweede gele kaart er aan zat te komen.
Quesada doet het bij Jong niet eens al te best, ik voorzie een verhuur in de toekomst.
Duplan gaan we idd amper tot niet meer zien ben ik bang.

Dat gelul om Klaiber slaat nergens op, Maareltje doet het prima.
Net als Markiet er ineens uithalen nergens op zou slaan, maar ja, ''Parkiet'' en 'Maareltje' waren de pispaaltjes he afgelopen seizoen.... :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144782437
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 10:00 schreef Paul het volgende:
We gaan europa in _O_
Deze week al... helemaal naar Brabant!!!! 8)7

Wat een heerlijk elftal gezien. Genoten!

Barazite heeft heel wat meters verzet. Mooie speler, wel helemaal stuk, begreep niet dat hij niet gewisseld werd maar Leeuwin. Toen Boymans er in kwam ging hij ook wat meer achterin spelen, kon die rust pakken :Y)
Weer stonden er mensen cynisch te juichen toen vd Maarel gewisseld werd. Geheel onterecht. Waarom altijd die haat tegen die jongen. Was weer één vd betere!

Eén minpunt, ze verkopen geen gevulde koeken meer... snif. c_/
  maandag 22 september 2014 @ 10:59:02 #183
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144782471
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 10:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Quesada doet het bij Jong niet eens al te best, ik voorzie een verhuur in de toekomst.
Duplan gaan we idd amper tot niet meer zien ben ik bang.

Dat gelul om Klaiber slaat nergens op, Maareltje doet het prima.
Net als Markiet er ineens uithalen nergens op zou slaan, maar ja, ''Parkiet'' en 'Maareltje' waren de pispaaltjes he afgelopen seizoen.... :')
Hetzelfde @ Matip.
Van Der Maarel en daar sta ik nog steeds 100% achter gaat je punten kosten en speelt slecht.
Bij de wissel werd er geklapt voor hem op de Bunnikside iets wat ik totaal niet snapte. Ik beoordeel hem op zijn kunnen elke wedstrijd en elke wedstrijd heeft hij geen zin (straalt ie uit), verliest hij duels, slechte paasjes, slechte dekking, etc.
Oke gisteren viel mee maar hij komt gewoon zwaar te kort en ook met zijn mentaliteit.

Maar ja ook hier is hij geliefd wat ik ook niet snap. Lijkt wel alsof Van Der Maarel omdat hij uit Utrecht komt niks verkeerds kan doen.

Markiet speelde laatste wedstrijd goed, die daarvoor ook en bij Heerenveen was Leeuwin echt slecht die 2 tegendoelpunten veroorzaakte.
Maar ook Markiet heeft ons vorig seizoen punten gekost,wonderbaarlijk doet hij het nu wel goed.
pi_144782501
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Barazite was goed omdat ie een bal bij zich kan houden, technisch zeer begaafd is en overzicht heeft.
Dit was zijn beste wedstrijd in een Utrecht-shirt als je het mij vraagt.

En nee hij is ook nog niet topfit, dat zegt ie zelf ook.
Vind het mooi dat hij heel traag oogt, maar als hij een sprintje aanzet loopt ie mening man eruit :D

Als hij eenmaal fit is en wat gewend aan het team en Nederland kan het nog wel eens een hele leuke speler blijken te zijn. Heeft nu ook even de pech dat hij centraal ingezet wordt, vond hem gisteren na de wissel van Boymans toen hij naar rechts schoof erg sterk.
pi_144782552
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 10:59 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Hetzelfde @ Matip.
Van Der Maarel en daar sta ik nog steeds 100% achter gaat je punten kosten en speelt slecht.
Bij de wissel werd er geklapt voor hem op de Bunnikside iets wat ik totaal niet snapte. Ik beoordeel hem op zijn kunnen elke wedstrijd en elke wedstrijd heeft hij geen zin (straalt ie uit), verliest hij duels, slechte paasjes, slechte dekking, etc.
Oke gisteren viel mee maar hij komt gewoon zwaar te kort en ook met zijn mentaliteit.

Maar ja ook hier is hij geliefd wat ik ook niet snap. Lijkt wel alsof Van Der Maarel omdat hij uit Utrecht komt niks verkeerds kan doen.

Markiet speelde laatste wedstrijd goed, die daarvoor ook en bij Heerenveen was Leeuwin echt slecht die 2 tegendoelpunten veroorzaakte.
Maar ook Markiet heeft ons vorig seizoen punten gekost,wonderbaarlijk doet hij het nu wel goed.
Effe serieus man. van der Maarel speelde gister denk ik een van zijn beste wedstrijden ooit. Kwam telkens, in ELK duel voor zijn man, onderschepte met een omhaal een bal richting Hoesen en deed aanvallend ook goed mee. Dat je zegt dat hij geen mentaliteit heeft is helemaal lulkoek.. Denk dat jij naar een andere westrijd hebt zitten kijken.

Maar net wat PBateman zegt, is een pispaaltje. Mensen kijken niet meer objectief naar 'm. Erg jammer.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_144782679
We hebben toch Letscher voor de positie RB (al is hij nu niet fit)?

vd Maarel speelde inderdaad wederom een degelijke pot. Werd gewisseld ivm geel volgens mij. Leeuwin leek wat te trekken met zijn been, dus die wissel voor Heerings zal wel te maken hebben met wat extra rust/minder risico met aankomende donderdag en zondag op het netvlies. Wel bizar om te zien dat Markiet Heerings gepasseerd is (overigens volkomen terecht, Markiet is mijn nieuwe mister FCU :)).

Duplan gaan we wel terugzien hoor, is op de weg terug las ik net bij RTV Utreg. Maar denk dat het niveau hem ondertussen behoorlijk ontstegen is. Met spelers als Oar, Barazite, Petersson, kali, Rubio, Verbeek en Boymans zal hij toch wel heel erg goed terug moeten komen om voor een plekje in aanmerking te komen. Denk eerlijk gezegd niet dat hij dat gaat redden. Wat erg jammer is, speelde altijd met het mes tussen de tanden. Was toch Celtic thuis dat hij al bloedend de kastanjes uit het vuur haalde?
  maandag 22 september 2014 @ 11:09:49 #187
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144782704
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 11:03 schreef Matip het volgende:

[..]

Effe serieus man. van der Maarel speelde gister denk ik een van zijn beste wedstrijden ooit. Kwam telkens, in ELK duel voor zijn man, onderschepte met een omhaal een bal richting Hoesen en deed aanvallend ook goed mee. Dat je zegt dat hij geen mentaliteit heeft is helemaal lulkoek.. Denk dat jij naar een andere westrijd hebt zitten kijken.

Maar net wat PBateman zegt, is een pispaaltje. Mensen kijken niet meer objectief naar 'm. Erg jammer.
Haal de statistieken maar erop na. Dat je puur zegt dat het subjectief ligt wat helemaal niet zo is want gun gewoon dat hij het doet en wil dat Utrecht wint zegt genoeg.
Dat ik hem elke wedstrijd als een zoutzak erbij zie lopen en totaal geen zin heeft als ik niet eens op hem let wat ik vaak genoeg doe en jij zegt er is niks mis met zijn mentaliteit zegt ook genoeg.

Een normale voorzet onder druk kan hij niet eens geven en geeft hem over de lijn.
pi_144782861
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 11:09 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Haal de statistieken maar erop na. Dat je puur zegt dat het subjectief ligt wat helemaal niet zo is want gun gewoon dat hij het doet en wil dat Utrecht wint zegt genoeg.
Dat ik hem elke wedstrijd als een zoutzak erbij zie lopen en totaal geen zin heeft als ik niet eens op hem let wat ik vaak genoeg doe en jij zegt er is niks mis met zijn mentaliteit zegt ook genoeg.

Een normale voorzet onder druk kan hij niet eens geven en geeft hem over de lijn.
Prima:

http://www.whoscored.com/Players/39726
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 22 september 2014 @ 11:20:16 #189
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144782953
quote:
Nice zo'n site zocht ik.
Oke hij haalt gemiddeld een 7. De feiten liegen niet.
pi_144782978
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 11:20 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Nice zo'n site zocht ik.
Oke hij haalt gemiddeld een 7. De feiten liegen niet.
Een 7.43 gemiddeld dit seizoen, alleen Oar en Ayoub doen het beter. :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144783274
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 11:01 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Vind het mooi dat hij heel traag oogt, maar als hij een sprintje aanzet loopt ie mening man eruit :D

Als hij eenmaal fit is en wat gewend aan het team en Nederland kan het nog wel eens een hele leuke speler blijken te zijn. Heeft nu ook even de pech dat hij centraal ingezet wordt, vond hem gisteren na de wissel van Boymans toen hij naar rechts schoof erg sterk.
Ik ook, regelmatig kreeg hij de bal met twee verdedigers om zich heen en vaak wist hij er nog uit te komen ook. Ook zijn manier van passen (buitenkant voet) zorg voor redelijk wat verwarring en kansrijke situaties.

Ik ben er zeker van dat het een van de betere spelers van de eredivisie gaat worden als hij zich nog wat verder ontwikkeld!
pi_144783330
Vd Maarel kun je een hoop verwijten, maar inzet naar mijn idee niet. Hij is gewoon een beperkte voetballer qua inzicht en techniek, true... Maar gaat er wel helemaal voor en werkt zich kapot. Iets wat elke voetballer standaard zou moeten doen, maar dat is helaas niet altijd het geval.

Verder heb ik gister blijkbaar een andere wedstrijd gezien dan de rest hier :P Vond het weer niet best allemaal...

Weinig lijn in de aanval, veel onnodig balverlies en onrust, weinig aansluiting. Wel veel druk op de tegenstander wanneer deze in balbezit is, dat doet me goed om te zien, maar het gaat nog steeds erg moeizaam. Veel hoge peren naar voren, prima, maar dan moet er wel aansluiting bij de spits zijn.

Tweede helft, tot aan de goal, was prima. Maar daarna valt het weer ver terug.

Hoe dan ook, 3 punten zijn erg belangrijk, geeft wat lucht en ruimte. Fijn dat Boymans weer terug is (en erg lekker voor hem dat hij meteen scoort). Barazite heeft zijn uitstraling niet mee, maar een fijne voetballer naar mijn gevoel. Oar, tja, blijf maar geen beeld van hem krijgen... Erg gevaarlijk, maar lijkt ook zo ongecontroleerd en onbezonnen soms. Peterson is ongelukkig, denk dat dat een kwestie van tijd en wennen is...

Er zit wel meer voetbal en wil in vergeleken met vorig seizoen, het is ook onmogelijk om te verwachten dat het allemaal meteen loopt natuurlijk. Op naar de volgende, elk puntje in die wedstrijd is pure winst en even niet zelf het spel te hoeven maken, dat ligt Utrecht ook wat beter misschien op dit moment.
pi_144783671
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 11:35 schreef m0ridin het volgende:
Verder heb ik gister blijkbaar een andere wedstrijd gezien dan de rest hier :P Vond het weer niet best allemaal...
Blijkbaar. :P

Het kan en moet allemaal nog veel beter maar ik vind wel dat je duidelijk kunt zien waar ze mee bezig zijn, wat de intentie is...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144784702
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 11:35 schreef m0ridin het volgende:
Veel hoge peren naar voren, prima, maar dan moet er wel aansluiting bij de spits zijn.
Een van mijn weinige kritiekpunten op Ruiter. Vind dat hij niet zuiver genoeg is met uittrappen en denk dat hij wat vaker een balletje zou moeten gooien. Heeft hij gisteren 1 keer gedaan. Je kan dan iets makkelijker opbouwen en bent niet direct de bal kwijt voorin.
pi_144785336
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 12:24 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Een van mijn weinige kritiekpunten op Ruiter. Vind dat hij niet zuiver genoeg is met uittrappen en denk dat hij wat vaker een balletje zou moeten gooien. Heeft hij gisteren 1 keer gedaan. Je kan dan iets makkelijker opbouwen en bent niet direct de bal kwijt voorin.
Die uittrappen van Ruiter zijn inderdaad vrij matig ja! Nu kreeg hij ook vaak de bal weer terug zonder dichtbij veel aanspeelpunten te hebben (en lag er voor soms redelijk wat ruimte, dus dan snap ik zo'n verre trap poging wel, maar het helpt dan niet als je die bal over de zijlijn schopt).

Toch vreemd, moet je toch goed op kunnen trainen zoiets.
pi_144785899
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 12:44 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Die uittrappen van Ruiter zijn inderdaad vrij matig ja! Nu kreeg hij ook vaak de bal weer terug zonder dichtbij veel aanspeelpunten te hebben (en lag er voor soms redelijk wat ruimte, dus dan snap ik zo'n verre trap poging wel, maar het helpt dan niet als je die bal over de zijlijn schopt).

Toch vreemd, moet je toch goed op kunnen trainen zoiets.
Hoewel het volgens mij ook in de aard van het beestje zit is het zeker een gebrek aan aanspeelpunten. Dat komt omdat het team nog geen echt hecht team is. De routines moeten nog inslijten en het helpt niet dat een toornstra dan opeens toch nog weg gaat. Ik denk dat we over een half jaar een heel ander beeld zullen hebben.
pi_144786015
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 13:07 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Hoewel het volgens mij ook in de aard van het beestje zit is het zeker een gebrek aan aanspeelpunten. Dat komt omdat het team nog geen echt hecht team is. De routines moeten nog inslijten en het helpt niet dat een toornstra dan opeens toch nog weg gaat. Ik denk dat we over een half jaar een heel ander beeld zullen hebben.
Is ook, logisch dat dit tijd kost en die moeten ze ook krijgen (kan alleen nooit snel genoeg gaan natuurlijk hehe).

Miste Toornstra trouwens vooral bij de vrije trappen, wat was dat :')
pi_144786063
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 13:10 schreef m0ridin het volgende:
Miste Toornstra trouwens vooral bij de vrije trappen, wat was dat :')
Dat hebben ze afgekeken van Rot Weiss Essen :


Als het lukt roept iedereen dat het een fantastische variant was, mislukt het zoals gisteren dan ziet het er nogal vreemd uit... :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144786932
Lol, ja... maar dan kun je maar beter zorgen dat je hem goed uitvoert. Een heel toneelspel en dan alsnog in de muur schoppen is vrij sneu. En die 2e van Ayoub ging ook nergens over hehe.

Zijn toch beste mogelijkheden, vrije trappen op die plekken... Ah well, blijven oefenen ;)
pi_144786999
Van wie is het spandoek

quote:
Barazite, alleen zijn scheerapparaat doet het niet
:D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144787974
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 13:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Van wie is het spandoek

[..]

:D
Haha! Serieus! Geniaal!!!
  maandag 22 september 2014 @ 15:25:29 #202
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144790045
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 13:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Van wie is het spandoek

[..]

:D
Ik snap um niet.
pi_144792471
quote:
UTRECHT - Willem Janssen ontbreekt komende donderdag in de bekerwedstrijd van FC Utrecht tegen PSV. De aanvoerder moet ook de competitiewedstrijd van zondag tegen FC Twente aan zich voorbij laten gaan.

Janssen blijkt zondag in de met 1-0 gewonnen wedstrijd tegen FC Groningen zijn hand te hebben gebroken.

Naar verwachting kan hij op 4 oktober tegen Go Ahead Eagles zijn rentree maken. (bron: Rtv Utrecht)
haha :')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_144792547
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:28 schreef Matip het volgende:

[..]

haha :')
Omdat ie Ruiter te hard bokste na het stoppen van de pingel. :') :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144792591
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Omdat ie Ruiter te hard bokste na het stoppen van de pingel. :') :D
Gewoon doorspelen ook. Bikkel hoor.

:')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_144792659
Barazite maar op '10' dan de komende wedstrijden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 22 september 2014 @ 18:01:13 #207
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144795497
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Barazite maar op '10' dan de komende wedstrijden.
Veel beter dan die Janssen. Alhoewel ik hoop dat er niet te veel ergernis tussen Boymans en Barazite hangt en ze elkaar begrijpen.
pi_144795648
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 18:01 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Veel beter dan die Janssen. Alhoewel ik hoop dat er niet te veel ergernis tussen Boymans en Barazite hangt en ze elkaar begrijpen.
Of Oar op 10 en Antwi linksbuiten, ook een leuke.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144806465
Wat een bosjoppie die Janssen :')

Sowieso voetbal je toch met je voeten? Wat is het probleem?
  maandag 22 september 2014 @ 23:06:13 #210
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144808137
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 22:21 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een bosjoppie die Janssen :')

Sowieso voetbal je toch met je voeten? Wat is het probleem?
True. Maar is niet alleen bij Janssen en heb dat nooit gesnapt.
Zal vast ergens niet mogen, desnoods van de verzekering.
pi_144812770
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 22:21 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een bosjoppie die Janssen :')

Sowieso voetbal je toch met je voeten? Wat is het probleem?
Probeer jij maar eens in volle sprint te rennen met een gebroken hand.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144813273
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 06:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Probeer jij maar eens in volle sprint te rennen met een gebroken hand.
Weet even niet wie, maar volgens mij zag ik iemand met een gebroken hand lopen op de velden van het weekend?
pi_144813552
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 08:10 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Weet even niet wie, maar volgens mij zag ik iemand met een gebroken hand lopen op de velden van het weekend?
Tja, ligt er misschien ook aan hoe de breuk is? Kan me voorstellen dat het sowieso belemmert, duels aangaan, slidings maken, etc.
pi_144813603
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 08:36 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Tja, ligt er misschien ook aan hoe de breuk is? Kan me voorstellen dat het sowieso belemmert, duels aangaan, slidings maken, etc.
Precies, straks gaat ie een duel aan en wordt het nog erger.

We mogen wel blij zijn dat ie ''makkelijk'' te vervangen is, we hebben zat opties nog.

[ Bericht 7% gewijzigd door PBateman1978 op 23-09-2014 08:45:45 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144813925
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 08:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Precies, straks gaat ie een duel aan en wordt het nog erger.

We mogen wel blij zijn dat ie ''makkelijk'' te vervangen is, we hebben zat opties nog.
Zal misschien ook meespelen in het besluit, waarom risicos nemen als je alternatieven hebt... Wel pech voor hem weer ook.
pi_144814100
Ben in ieder geval benieuwd naar hoe we voor de dag gaan komen in Eindhoven en Enschede.

Je hebt niks te verliezen dus hopelijk laat Alflen ze ook zo spelen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144822881
Naast Janssen zijn ook Leeuwin en Barazite er donderdag zeer waarschijnlijk niet bij en vd Maarel heeft nog 1 bekerwedstrijd schorsing staan van vorig seizoen.

Even fantaseren over de opstelling tegen PSV:

Antwi – Boymans – Peterson

Ayoub – Oar – Kali

Kum-Heerings-Markiet-Letschert

Ruiter
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:13:16 #218
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144824000
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben in ieder geval benieuwd naar hoe we voor de dag gaan komen in Eindhoven en Enschede.

Je hebt niks te verliezen dus hopelijk laat Alflen ze ook zo spelen.
Wat een mentaliteit. Niks te verliezen. :')
Gas erop en winnen.
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:13:59 #219
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144824025
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Naast Janssen zijn ook Leeuwin en Barazite er donderdag zeer waarschijnlijk niet bij en vd Maarel heeft nog 1 bekerwedstrijd schorsing staan van vorig seizoen.

Even fantaseren over de opstelling tegen PSV:

Antwi – Boymans – Peterson

Ayoub – Oar – Kali

Kum-Heerings-Markiet-Letschert

Ruiter
Quesada. _O_
Die jonge kan het echt wel zolang je hem maar vertrouwen geeft.
pi_144824053
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:13 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Quesada. _O_
Die jonge kan het echt wel zolang je hem maar vertrouwen geeft.
Diemers speelt waarschijnlijk op de plek van Janssen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144882267
Zag op de foto's van de laatste training dat Quesada bij de basis mee deed, Ayoub niet gezien..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144883786
Ik heb met mijn mongolenhoofd een afspraak gemaakt voor vanavond en mis dus de wedstrijd :'(
  donderdag 25 september 2014 @ 10:45:14 #223
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_144885432
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:31 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb met mijn mongolenhoofd een afspraak gemaakt voor vanavond en mis dus de wedstrijd :'(
Heb je een smartphone?


Installeer de app: eredivisie agenda
Daar kan je fc utrecht selecteren en dan met een knopje worden alle wedstrijden het in je agenda van je smartphone gezet. Ook EL, KNVB beker, etc etc

Heeft mij wel eens geholpen zo een "mongolenaktie " zoals jij nu maakt te voorkomen :)

[ Bericht 20% gewijzigd door RoodWitBlauw op 25-09-2014 10:57:04 ]
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_144885632
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 07:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Zag op de foto's van de laatste training dat Quesada bij de basis mee deed, Ayoub niet gezien..


Ayoub op de achtergrond.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_144885751
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:53 schreef Matip het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ayoub op de achtergrond.
Oh ja! Misschien 4-4-2 dan vanavond?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144885856
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:59 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Oh ja! Misschien 4-4-2 dan vanavond?
Zou kunnen inderdaad! Misschien Quesada wel op links in een 4-3-3?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_144886238
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:03 schreef Matip het volgende:

[..]

Zou kunnen inderdaad! Misschien Quesada wel op links in een 4-3-3?
Maar waar speelt Oar dan?

Diemers, Ayoub, Kali en Quesada in de basis zou imo betekenen dat het 4-4-2 wordt.

Oar - Rubin

---Quesada----
Ayoub------Diemers
-------Kali-------

Kum-Heerings-Markiet-Letschert

Ruiter
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144886296
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:18 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Maar waar speelt Oar dan?

Diemers, Ayoub, Kali en Quesada in de basis zou imo betekenen dat het 4-4-2 wordt.

Oar - Rubin

---Quesada----
Ayoub------Diemers
-------Kali-------

Kum-Heerings-Markiet-Letschert

Ruiter
Quesada - Boymans/Rubin - Peterson

--------- Oar- Ayoub - Kali-----------

Ik vond Oar vanaf het middenveld zeer sterk de afgelopen wedstrijd(en).
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_144886317
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:20 schreef Matip het volgende:

[..]

Quesada - Boymans/Rubin - Peterson

--------- Oar- Ayoub - Kali-----------

Ik vond Oar vanaf het middenveld zeer sterk de afgelopen wedstrijd(en).
Oar speelt als linksbuiten dit seizoen?
Hij mag zwerven maar speelt vanaf de linkerflank.

En waar speelt Diemers dan? ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144886342
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Oar speelt als linksbuiten dit seizoen?
Hij mag zwerven maar speelt vanaf de linkerflank.

En waar speelt Diemers dan? ;)
Ja, daarom zeg ik dus, in een 4-3-3 Quesada op links en Oar vanaf het middenveld.

Diemers speelt niet, die zit op de bank. :P
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_144886352
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:23 schreef Matip het volgende:

[..]

Ja, daarom zeg ik dus, in een 4-3-3 Quesada op links en Oar vanaf het middenveld.

Diemers speelt niet, die zit op de bank. :P
Diemers speelt wel, die deed bij de basis mee iig.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144886407
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Diemers speelt wel, die deed bij de basis mee iig.
Ik zou 'm er niet in zetten. Kan mij niet bekoren. Maar ik ben dan ook niet de trainert.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_144886418
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:25 schreef Matip het volgende:

[..]

Ik zou 'm er niet in zetten. Kan mij niet bekoren. Maar ik ben dan ook niet de trainert.
Ik vond hem eind vorig seizoen heel behoorlijk ballen hoor.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144886563
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik vond hem eind vorig seizoen heel behoorlijk ballen hoor.
Klopt wel wat je zegt inderdaad, heb de foto's verder bekeken en zie dat Ayoub, Kali, Diemers en Quesada met de basis trainden. Maar ook Rubin en Peterson.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_144886601
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:31 schreef Matip het volgende:

[..]

Klopt wel wat je zegt inderdaad, heb de foto's verder bekeken en zie dat Ayoub, Kali, Diemers en Quesada met de basis trainden. Maar ook Rubin en Peterson.
We gaan 't meemaken vanavond!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 25 september 2014 @ 12:51:16 #236
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144888882
Matchday!
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
  donderdag 25 september 2014 @ 12:51:50 #237
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144888895
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:31 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb met mijn mongolenhoofd een afspraak gemaakt voor vanavond en mis dus de wedstrijd :'(
Niet afzeggen. :')
Ging je zowiezo mee uit?
  donderdag 25 september 2014 @ 12:56:33 #238
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144889007
Oar - Boymans - Peterson

Quesada
Kali - Ayoub

Kum- Heerings-Markiet-Klaiber/Letschert.

Ruiter
pi_144889289
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 12:51 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Niet afzeggen. :')
Ging je zowiezo mee uit?
Nee, wilde wel maar kon dus niet.

Afzeggen kan helaas niet altijd. Zou ook slecht voor de financiën zijn in dit geval :)
  donderdag 25 september 2014 @ 13:23:13 #240
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144889867
http://www.foxsports.nl/n(...)ander-type-spel.html
Gvd dat we weer zoveel geblesseerden hebben, juist nu. :')
pi_144890188
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:04 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Nee, wilde wel maar kon dus niet.

Afzeggen kan helaas niet altijd. Zou ook slecht voor de financiën zijn in dit geval :)
Mn pa was er van overtuigd dat het gisteravond was.... mist hem dus ook vanavond. Ik kon door de stomme omwisseltijden er vanavond ook niet live bij zijn... dan maar op de bank!

edit: Van der Maarel geschorst: http://www.rtvutrecht.nl/sport/1228825
pi_144890266
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:32 schreef DiMacho het volgende:
edit: Van der Maarel geschorst: http://www.rtvutrecht.nl/sport/1228825
Letschert maakt zijn debuut vanavond als rechtsback.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 25 september 2014 @ 13:39:44 #243
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144890441
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Letschert maakt zijn debuut vanavond als rechtsback.
:')
Hopelijk doet hij het goed.
pi_144890502
Ik ben er vanavond ook bij in het uit vak. Kameraad is een Utrecht supporter. :P :P
  donderdag 25 september 2014 @ 13:49:21 #245
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144890720
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:41 schreef hafcfan het volgende:
Ik ben er vanavond ook bij in het uit vak. Kameraad is een Utrecht supporter. :P :P
Trolololol :')
  donderdag 25 september 2014 @ 14:09:10 #246
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_144891369
Ik zit undercover in 't thuisvak.

pi_144892500
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:49 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Trolololol :')
Ga serieus.
pi_144908971
Niet slecht gespeeld. Denk alleen wel dat ze wat directer moeten spelen, in de zin van; bal werd rond de 16 nog 34 keer rondgespeeld. Haal gewoon een keer uit op doel man.

Nu op naar zondag, veel belangrijker imo
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  vrijdag 26 september 2014 @ 00:51:20 #249
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144913604
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:42 schreef Matip het volgende:
Niet slecht gespeeld. Denk alleen wel dat ze wat directer moeten spelen, in de zin van; bal werd rond de 16 nog 34 keer rondgespeeld. Haal gewoon een keer uit op doel man.

Nu op naar zondag, veel belangrijker imo
Eens. Maar dit was best wel belangrijk. Toch kan je moeilijk winnen van PSV. Ze hadden ook best veel geluk.
pi_144914974
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:42 schreef Matip het volgende:
Niet slecht gespeeld. Denk alleen wel dat ze wat directer moeten spelen, in de zin van; bal werd rond de 16 nog 34 keer rondgespeeld. Haal gewoon een keer uit op doel man.

Nu op naar zondag, veel belangrijker imo
Yep, dat eeuwige gebrei...

Rubin had minimaal 1 goal moeten maken, zeker die kans in de 2e helft moet er gewoon in. En we hadden ook een pingel moeten krijgen door die handsbal van Bruma.

Maar goed, het had ook 6-2 kunnen zijn.

Verdediging de eerste 20 minuten was dramatisch, Heerings en Cortie in die fase echt lachwekkend gewoon, alleen Kum deed het goed.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144915557
Toch nog vanaf ongeveer 35 minuten gekeken.

Om eerlijk te zijn vond ik ons vanaf dat moment tot +/- de 80e minuut eigenlijk wel aardig leuk spelen. Er zat behoorlijk wat snelheid in het spel en we kregen ook wel een aantal kansen die erin mochten. Jammer dat we in de 16 niet meer konden doen (verdienste van PSV) en jammer dat de scheids een 100% strafschop over het hoofd ziet. Al had dat ons ook vast niet gered.

Al met al was PSV wel gewoon beter. Speelden gewoon een klasse beter tegen dit jonge team. Het gemis van ervaring was gewoon pijnlijk zichtbaar af en toe. Maar vond het niks om ons voor te schamen. Het is gewoon pech dat je PSV uit loot in de eerste ronde. We winnen daar amper tot nooit. Als je gewoon eens een Jupiler of Eredivisie club uit de middenmoot zou loten in eigen huis om te beginnen dan heb je een makkelijkere start.
pi_144915647
Die Peterson moet trouwens aan de rechterkant spelen, links komt ie nog geen lantaarnpaal voorbij op het moment.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144916896
Beetje gemengde gevoelens over gisteren, eerste half uur niet kunnen zien... Daarna op zich aardig gevoetbald, maar wel heel kwetsbaar achterin zeg.

Ook leuk spel en getik tot de 16 maar totaal geen doortastendheid, als je niet schiet kun je niet scoren mensen. Misschien ook deels credits naar PSV daarvoor, maar er werd ook toch echt wat te veel gekapt en gedraaid en tikkie terug gedaan.

Jammer dat Rubin die 2 enorme kansen ook miste, dat moet hij niet te vaak gaan doen. Then again, je krijgt wel enkele goede kansen. En natuurlijk had je een penalty moeten krijgen, maar PSV had ook zat mogelijkheden en kansen om de scoren wat uit te breiden.

Terechte, en verwachte, nederlaag maar genoeg mogelijkheden gezien en echt best aardig spel ook!
pi_144923586
Hoop dat zondag Leeuwin en Barazite er weer bij zijn.

Oar - Boymans - Peterson

Ayoub - Barazite - Kali

Kum-Markiet-Leeuwin-Maarel

Ruiter

0-3 :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144923617
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 14:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoop dat zondag Leeuwin en Barazite er weer bij zijn.

Oar - Boymans - Peterson

Ayoub - Barazite - Kali

Kum-Markiet-Leeuwin-Maarel

Ruiter

0-3 :+
_O_
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_144924241
Ruiter moet trouwens echt ff gaan oefenen op zn uittrappen... Zag er gister ook weer 1 of 2 direct de zijlijn over gaan, dat hoeft toch echt niet te gebeuren.
pi_144924922
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 14:30 schreef m0ridin het volgende:
Ruiter moet trouwens echt ff gaan oefenen op zn uittrappen... Zag er gister ook weer 1 of 2 direct de zijlijn over gaan, dat hoeft toch echt niet te gebeuren.
Meldde ik even terug al, dat is echt zijn zwakke plek. Vind hem voor de rest als keeper wel gegroeid het laatste jaar, geen domme fouten meer eigenlijk en gewoon stabiel. Maar het is zoveel balverlies, dat is doodzonde.
pi_144981138
Boymans ook weer geblesseerd.... :{

Wij selecteren puur op kneusje zijn, als je maar genoeg kneus bent kan je een bak geld verdienen.
  zondag 28 september 2014 @ 15:55:43 #259
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144983731
:')
  zondag 28 september 2014 @ 15:57:07 #260
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144983781
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 14:54 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Meldde ik even terug al, dat is echt zijn zwakke plek. Vind hem voor de rest als keeper wel gegroeid het laatste jaar, geen domme fouten meer eigenlijk en gewoon stabiel. Maar het is zoveel balverlies, dat is doodzonde.
Die fouten kunnen misschien wel komen ben ik bang voor. Is soms nog te onrustig als zijn zelfvertrouwen niet meer de overhand heeft.
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 14:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Boymans ook weer geblesseerd.... :{

Wij selecteren puur op kneusje zijn, als je maar genoeg kneus bent kan je een bak geld verdienen.
Nope, iets moet er gewoon mis zijn met de trainingen.
  zondag 28 september 2014 @ 16:00:57 #261
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144983938
Koeman zei het eerder en als Boymans gewoon wakker wordt met een pijnlijke enkel opeens. Dan kan je er 99% zeker ervan dat het ligt aan de training.
Dan wordt er gewoon niet goed getraind en worden de spieren belast.
pi_144985677
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 16:00 schreef wickedmen het volgende:
Koeman zei het eerder en als Boymans gewoon wakker wordt met een pijnlijke enkel opeens. Dan kan je er 99% zeker ervan dat het ligt aan de training.
Dan wordt er gewoon niet goed getraind en worden de spieren belast.
Koeman kan mijn reet likken.

Niks zomaar wakker worden met een pijnlijke enkel, hij heeft gisteren op de training een trap gehad van een medespeler. Zo intellegent zijn die josti's die wij aannemen, die blesseren elkaar ook nog even. We hebben tenslotte een ongelimiteerde hoeveelheid nieuwe kneusjes als aanvoer.

Met als klap op de vuurpijl vandaag een ayoub die te stom is om allah te zoenen. In de 88e minuut bij een 3-1 nog een gele kaart pakken en dus rood. Echt, hoe een dom varken kan je zijn? Die zijn we dus ook aankomende wedstrijd waar we wel punten moeten pakken kwijt.

Hoogtepunten verder vandaag natuurlijk Kum en kali. En die laatste dan ook nog aanvoerder :') (x1000).

Vond de voorhoede met Kerk, Antwi en Badjec niet sterk, maar dat kan je ook niet verwachten. Rubio kwam ook eigenlijk niks uit.

Toch verbazend hoe we stand hielden en zelfs de bovenliggende partij waren een groot deel van de tijd. Dat was te danken aan het zwakke twente.
  zondag 28 september 2014 @ 17:05:53 #263
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144986389
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 16:46 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Koeman kan mijn reet likken.

Niks zomaar wakker worden met een pijnlijke enkel, hij heeft gisteren op de training een trap gehad van een medespeler. Zo intellegent zijn die josti's die wij aannemen, die blesseren elkaar ook nog even. We hebben tenslotte een ongelimiteerde hoeveelheid nieuwe kneusjes als aanvoer.

Met als klap op de vuurpijl vandaag een ayoub die te stom is om allah te zoenen. In de 88e minuut bij een 3-1 nog een gele kaart pakken en dus rood. Echt, hoe een dom varken kan je zijn? Die zijn we dus ook aankomende wedstrijd waar we wel punten moeten pakken kwijt.

Hoogtepunten verder vandaag natuurlijk Kum en kali. En die laatste dan ook nog aanvoerder :') (x1000).

Vond de voorhoede met Kerk, Antwi en Badjec niet sterk, maar dat kan je ook niet verwachten. Rubio kwam ook eigenlijk niks uit.

Toch verbazend hoe we stand hielden en zelfs de bovenliggende partij waren een groot deel van de tijd. Dat was te danken aan het zwakke twente.
Ik snap dat je gefrustreerd bent na zo'n wedstrijd maar sommige dingen kloppen niet.
Soms kan het op een traning nou eenmaal er een beetje hard aan toe gaan, iedereen wilt zich bewijzen dus is begrijpelijk alleen moet je natuurlijk wel met de medespelers op passen dus bewust zal het niet zijn geweest en Boymans kan normaal wel wat hebben.

Verder klopt het gewoon wat ik zeg. De feiten spreken voor zichzelf.

Tjahhhh dat van Ayoub (niet de overtreding zelf gezien trouwens) was slecht, dom en ongelukkig. Maar ja het staat dan 2-1 en Ayoub is een knokker dan en wilt scoren en winnen. Lef moet je gewoon belonen dat willen we allemaal alleen moet hij er wel van leren.

Kum was echt dramatisch vandaag en onscherp van wat ik heb gezien en Kali tjahhhh niks gezien maar dat hij aan het eind zei van jaaaa normaal om te verliezen is echt betreurenswaardig. Hij ziet het team ook niet als zijn team van wat ik heb kunnen opmaken maar gewoon als een ploeg.
Geef dan Leeuwin de aanvoerdersband, die trapt ze wel kapot naar de overwinning.

Voorhoede was te jong en te onervaren en speels om wat mee uit te voeren, heb je niks aan met zoveel balbezit.
  zondag 28 september 2014 @ 17:07:49 #264
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144986466
Van wat ik tot nu toe heb gezien is het tikken en positiespel bijna perfect alleen het aanbieden en vrijlopen moet echt vele malen hoger op dit niveau. Verder wordt zelf weinig acties gemaakt en de vrije ruimte gezocht zoals een Oar dat heel goed doet en Peterson en Boymans.

Als dat dan gebeurt dan kan je ook nog beter en sneller tikken en meer effectiever zijn met je aanval. Ook mag er best veel eerder van randje 16 op doel worden geschoten.

Maar ja Alfen. :')
pi_144987545
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:05 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Ik snap dat je gefrustreerd bent na zo'n wedstrijd maar sommige dingen kloppen niet.
Soms kan het op een traning nou eenmaal er een beetje hard aan toe gaan, iedereen wilt zich bewijzen dus is begrijpelijk alleen moet je natuurlijk wel met de medespelers op passen dus bewust zal het niet zijn geweest en Boymans kan normaal wel wat hebben.

Verder klopt het gewoon wat ik zeg. De feiten spreken voor zichzelf.

Tjahhhh dat van Ayoub (niet de overtreding zelf gezien trouwens) was slecht, dom en ongelukkig. Maar ja het staat dan 2-1 en Ayoub is een knokker dan en wilt scoren en winnen. Lef moet je gewoon belonen dat willen we allemaal alleen moet hij er wel van leren.

Kum was echt dramatisch vandaag en onscherp van wat ik heb gezien en Kali tjahhhh niks gezien maar dat hij aan het eind zei van jaaaa normaal om te verliezen is echt betreurenswaardig. Hij ziet het team ook niet als zijn team van wat ik heb kunnen opmaken maar gewoon als een ploeg.
Geef dan Leeuwin de aanvoerdersband, die trapt ze wel kapot naar de overwinning.

Voorhoede was te jong en te onervaren en speels om wat mee uit te voeren, heb je niks aan met zoveel balbezit.
Ja ik ben gefrustreerd. Het wordt tijd om het bestuur tegen de muur te zetten. Alflen en die paar die fit zijn proberen er wat van te maken. Maar als het bestuur je opzadelt met drama spelers als kali, verbeek, boymans, rubio, quesada, kum en janssen is er geen eer te behalen. Voorin is het nu al maanden, nee ik moet zeggen jaren, om te janken zo slecht. Hoe moeilijk kan het zijn om een fitte jongen te vinden? Die jonge jongens zeg ik niks van, die werkten hard en missen gewoon nog de ervaring.

Eerste overtreding van Ayoub was geen geel, tweede wel. Maar als je de eerste hebt gehad moet je genoeg hersens hebben om geen tweede te pakken in zo'n situatie. Als je 0-1 staat of 1-1 dan is het een ander verhaal, maar dit is zo ontzettend dom en slecht voor je team.

kali is en blijft een lafaard, een smerige broodvoetballer. Je hebt er niks aan. Al dat gewauwel over zijn Utregse achtergrond, een Utregger laat zijn club niet in de steek. Geintje na geintje flikt hij ons.

Leeuwin vind ik ook geen aanvoerder, heeft al moeite genoeg om geen fouten te maken. Dan kan je nog beter gewoon vd Maarel die band geven, was sowieso 1 van de weinige ervaren krachten op het veld. Of desnoods Ruiter. Alhoewel die ook weer geweldige uittrappen had trouwens.

Laat ik duidelijk zijn dat ik twente uit niet als winstpartij zie. We hebben het daar altijd moeilijk. Dat je verliest is tot daar aan toe, het was zelfs stukken beter dan vorig jaar. Maar als je al die gehandicapte kneusjes voor de wedstrijd ziet (boymans, verbeek, duplan, janssen, zullo) dan zakt je broek toch af?

En ik ben benieuwd naar al je feiten waar je graag mee schermt. Er zijn geen feiten die wijzen op een trainings of medische staf probleem. Blessures zijn op diverse plekken opgelopen en divers van aard. Ook zijn er al meerdere trainers en medische staf actief geweest op onze velden. Mijn feit is dat we gewoon kneusjes halen en kneusjes jaren lang hand boven het hoofd houden (mulenga, duplan, janssen, de kogel). We moeten zo snel mogelijk afscheid nemen van dat soort middelmaat. Maar wat doen we? We leggen ze voor jarenlang vast. Heel verstandig.
pi_144987795
Oh ik vergeet die toppers barazite en petersson helemaal af te zeiken :')
pi_144987928
Klaaarrr.

Op naar de eagles! *O*
  zondag 28 september 2014 @ 17:43:10 #268
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144987960
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:32 schreef Tha_Duck het volgende:
Ja ik ben gefrustreerd. Het wordt tijd om het bestuur tegen de muur te zetten. Alflen en die paar die fit zijn proberen er wat van te maken. Maar als het bestuur je opzadelt met drama spelers als kali, verbeek, boymans, rubio, quesada, kum en janssen is er geen eer te behalen. Voorin is het nu al maanden, nee ik moet zeggen jaren, om te janken zo slecht. Hoe moeilijk kan het zijn om een fitte jongen te vinden? Die jonge jongens zeg ik niks van, die werkten hard en missen gewoon nog de ervaring.
Totaal mee oneens. Het team is zeer goed en voor weinig geld gehaald. Nog steeds maken we zoveel winst elk jaar op zoveel spelers dus aan de scouting valt totaal niks op te merken.
Dat er zoveel geblesseerden elk jaar zijn ligt aan de staff en hun eindverantwoordelijkheden.
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:32 schreef Tha_Duck het volgende:
Eerste overtreding van Ayoub was geen geel, tweede wel. Maar als je de eerste hebt gehad moet je genoeg hersens hebben om geen tweede te pakken in zo'n situatie. Als je 0-1 staat of 1-1 dan is het een ander verhaal, maar dit is zo ontzettend dom en slecht voor je team.
Ze staan 2-1 achter met nog paar minuten te gaan en hij wilt de bal winnen. Begrijpelijk vooral uit emotie maar idd niet slim.
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:32 schreef Tha_Duck het volgende:
kali is en blijft een lafaard, een smerige broodvoetballer. Je hebt er niks aan. Al dat gewauwel over zijn Utregse achtergrond, een Utregger laat zijn club niet in de steek. Geintje na geintje flikt hij ons.
Kali is idd een broodvoetballer en dat vind ik jammer. Want hij heeft weinig hart voor de club ondanks als Utrechtse jongen.
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:32 schreef Tha_Duck het volgende:
Leeuwin vind ik ook geen aanvoerder, heeft al moeite genoeg om geen fouten te maken. Dan kan je nog beter gewoon vd Maarel die band geven, was sowieso 1 van de weinige ervaren krachten op het veld. Of desnoods Ruiter. Alhoewel die ook weer geweldige uittrappen had trouwens.
Van Der Maarel heb je niks aan als aanvoeder. Die heeft al moeite genoeg met zijn spel.
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:32 schreef Tha_Duck het volgende:
Laat ik duidelijk zijn dat ik twente uit niet als winstpartij zie. We hebben het daar altijd moeilijk. Dat je verliest is tot daar aan toe, het was zelfs stukken beter dan vorig jaar. Maar als je al die gehandicapte kneusjes voor de wedstrijd ziet (boymans, verbeek, duplan, janssen, zullo) dan zakt je broek toch af?

Staff. Daar moet je zijn. Hun kunnen er niks aan doen.
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:32 schreef Tha_Duck het volgende:

En ik ben benieuwd naar al je feiten waar je graag mee schermt. Er zijn geen feiten die wijzen op een trainings of medische staf probleem. Blessures zijn op diverse plekken opgelopen en divers van aard. Ook zijn er al meerdere trainers en medische staf actief geweest op onze velden. Mijn feit is dat we gewoon kneusjes halen en kneusjes jaren lang hand boven het hoofd houden (mulenga, duplan, janssen, de kogel). We moeten zo snel mogelijk afscheid nemen van dat soort middelmaat. Maar wat doen we? We leggen ze voor jarenlang vast. Heel verstandig.
Koeman zei het en die was hoofdtrainer. Verder mag het dan misschien kloppen dat er idd veel andere staffleden waren die er mee te maken hadden maar die doen het dan ook verkeerd.
Er wijzen nog veel meer dingen gewoon naar de staff toe. Verder als ik zie hoe Ajax de warming-up doet op deze niveau zowel tijdens traningen toen ik daar werkte als wedstrijden die ik gezien heb en dan naar de warming-up's van Fc Utrecht kijk zie je overduidelijk dat die van Fc Utrecht slecht is en amateuristisch.

Just my 2 cents. Daarom zijn er zoveel geblesseerden.
pi_144988224
Koeman is net zo'n lafaard als kali. Hard roepen en wegrennen in plaats van aan te pakken.

Wat heeft een gebroken knieschijf, schop tegen je enkel, schouder uit de kom, gebroken hand met de staf of training te maken? Niks, nada, noppes. Dat heeft te maken met het feit dat het kneusjes zijn, niet meer en niet minder.
  zondag 28 september 2014 @ 18:00:05 #270
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144988663
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 17:49 schreef Tha_Duck het volgende:

Wat heeft een gebroken knieschijf, schop tegen je enkel, schouder uit de kom, gebroken hand met de staf of training te maken? Niks, nada, noppes. Dat heeft te maken met het feit dat het kneusjes zijn, niet meer en niet minder.
Das waar.
pi_144990769
Leuk spel, niet doortastend genoeg voorin maar als je zo met pressie speelt in Twente met deze spelers is dat toch klasse hoor. Je ziet in ieder geval dat Utrecht wil en durft en dat doet me goed.

Die blessures, tja... ongelooflijk. Maar op een training ga je er ook gewoon voor lijkt me, als je gaat trainen op 80% schiet het ook niet echt op. Tuurlijk ga je elkaar niet bewust blesseren, maar ja... een duel is een duel en daar kan het dan mis gaan. Neemt niet weg dat het te sneu is allemaal, kneuzenkermis lijkt het wel.

Verder Ayoub, tja... Beetje dom maar inherent aan zijn spel. Ze gaan er vol voor en nu was hij iets te laat, nou vond ik het in totaal geen 2x geel maar het blijft onhandig en risico nemen. MAar daar staat tegenover dat ze vol op Twente zaten en veel ballen veroverden op die manier, liever dat en dan af en toe een kaart te veel dan geen enkel risico en dekken op 3 meter. En op dat moment is het natuurlijk 2-1 en kan het gewoon nog allemaal...

Ruiter ook weer met n paar fijne uittrappen, Rubin ongelukkig... Hoop dat ie n keer scoort zodat er wat last van zn schouders valt.

Maar nog steeds, ik heb volgens mij al meer leuke wedstrijden en leuk voetbal gezien dan het vorige seizoen... Ze moeten gewoon eens fit worden met zn allen daar, ongelooflijk. Nu ben je voorin vrij krap bezet ook natuurlijk, maar vandaag toch leuke dingen gezien.

Ah well, had hier ook geen punten verwacht dus in dat opzicht ingecalculeerd, op naar de volgende pot weer.
pi_145008723
Wel onbegrijpelijk dat er weer zo slap werd begonnen... Vond het trouwens wel een makkelijk gegeven vrije trap.

Daarna heb je geluk dat de 2e en 3e goal niet al in het eerste kwartier vallen.

Rest van de wedstrijd nagenoeg gecontroleerd, vond ons positiespel een stuk beter verzorgd dan die van Twente. Jammer alleen dat er vaak op het moment dat de meeste spelers voor de bal staan er dan ineens knullig balverlies wordt geleden, de tegenstander is dan met 1-2 passes in de 16 ongeveer.

Vond Badjeck het beter doen in de spits dan Rubin in de afgelopen wedstrijden, die Bjelland had zijn handen vol aan m, toch knap voor zo'n jonge speler. Vond die Kerk ook best aardig invallen.

MotM overduidelijk Ayoub, ondanks zijn ietwat domme 2e gele kaart.

Jammer dat we geen puntje mee hebben kunnen nemen maar vooral doorgaan op deze weg.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_145009118
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 07:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Wel onbegrijpelijk dat er weer zo slap werd begonnen... Vond het trouwens wel een makkelijk gegeven vrije trap.

Daarna heb je geluk dat de 2e en 3e goal niet al in het eerste kwartier vallen.

Rest van de wedstrijd nagenoeg gecontroleerd, vond ons positiespel een stuk beter verzorgd dan die van Twente. Jammer alleen dat er vaak op het moment dat de meeste spelers voor de bal staan er dan ineens knullig balverlies wordt geleden, de tegenstander is dan met 1-2 passes in de 16 ongeveer.

Vond Badjeck het beter doen in de spits dan Rubin in de afgelopen wedstrijden, die Bjelland had zijn handen vol aan m, toch knap voor zo'n jonge speler. Vond die Kerk ook best aardig invallen.

MotM overduidelijk Ayoub, ondanks zijn ietwat domme 2e gele kaart.

Jammer dat we geen puntje mee hebben kunnen nemen maar vooral doorgaan op deze weg.
De vraag is, speelden we redelijk dankzij ons eigen kunnen of dankzij het feit dat twente ons liet spelen? Als twente doorgezet had waren we nergens geweest ben ik bang, maar 1-0 vonden ze om onduidelijke redenen wel voldoende daar.
pi_145009139
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 08:31 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

De vraag is, speelden we redelijk dankzij ons eigen kunnen of dankzij het feit dat twente ons liet spelen? Als twente doorgezet had waren we nergens geweest ben ik bang, maar 1-0 vonden ze om onduidelijke redenen wel voldoende daar.
Dat was dit keer vrij duidelijk hoor, waar PSV ons donderdag het spel liet maken na de 2-0 vond ik dat wij dit keer gewoon beter voetbalden dan Twente na het eerste kwartier.

En dat laatste is sowieso niet waar want na de 1-0 kreeg Twente nog 2 grote kansen die ze zelf afdwongen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_145009149
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 08:33 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat was dit keer vrij duidelijk hoor, waar PSV ons donderdag het spel liet maken na de 2-0 vond ik dat wij dit keer gewoon beter voetbalden dan Twente na het eerste kwartier.

En dat laatste is sowieso niet waar want na de 1-0 kreeg Twente nog 2 grote kansen die ze zelf afdwongen.
Na die 2de kans zakten ze wel erg makkelijk in vond ik. Waardoor wij in ons spel konden komen.

Ben het er overigens wel mee eens dat wij beter waren, we kregen van twente de ruimte om te herstellen en benutte die naar behoren. Maar je bent en blijft (wat ik zeg al jaren) voorin onmachtig en zwak. En boymans gaat het verschil echt niet maken.
pi_145009172
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 08:34 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Na die 2de kans zakten ze wel erg makkelijk in vond ik. Waardoor wij in ons spel konden komen.

Ben het er overigens wel mee eens dat wij beter waren, we kregen van twente de ruimte om te herstellen en benutte die naar behoren. Maar je bent en blijft (wat ik zeg al jaren) voorin onmachtig en zwak. En boymans gaat het verschil echt niet maken.
Ik ben het daar niet mee eens, Utrecht zette een tandje bij en veroverde steeds snel de bal als Twente m had, ook vrijwel alle tweede ballen waren voor ons.

Je speelde met de volledige voorhoede van Jong FCU man. :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_145009210
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 08:37 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik ben het daar niet mee eens, Utrecht zette een tandje bij en veroverde steeds snel de bal als Twente m had, ook vrijwel alle tweede ballen waren voor ons.

Je speelde met de volledige voorhoede van Jong FCU man. :+
Daarom zeg ik ook al eerder dat ik die jonge jongens niets kwalijk nam. Die deden hun best en zijn amper Jong FCU, eerder nog B jeugd. Dus wat dat betreft hielden ze zich knap staande.

Wat ik overigens niet begrijp is dat er dan niet begonnen wordt met Peterson erbij in de spits. Niet dat hij het wonder van de velden is, maar hij komt in ieder geval bij een eerste elftal vandaan en heeft dus iets van ervaring. Heb je in ieder geval in je eerste linie iets van ervaring lopen.
pi_145009251
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 08:37 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik ben het daar niet mee eens, Utrecht zette een tandje bij en veroverde steeds snel de bal als Twente m had, ook vrijwel alle tweede ballen waren voor ons.

Je speelde met de volledige voorhoede van Jong FCU man. :+
Neemt niet weg dat we voorin erg beperkt zijn. Daar ligt tot nu toe het grote probleem, daadwerkelijke doelpogingen en het scoren.

Dat continue een derde van het team geblesseerd is helpt natuurlijk ook niet, heh.
pi_145009320
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 08:39 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook al eerder dat ik die jonge jongens niets kwalijk nam. Die deden hun best en zijn amper Jong FCU, eerder nog B jeugd. Dus wat dat betreft hielden ze zich knap staande.

Wat ik overigens niet begrijp is dat er dan niet begonnen wordt met Peterson erbij in de spits. Niet dat hij het wonder van de velden is, maar hij komt in ieder geval bij een eerste elftal vandaan en heeft dus iets van ervaring. Heb je in ieder geval in je eerste linie iets van ervaring lopen.
Zat Peterson eigenlijk wel op de bank? Denk het niet nml. als Kerk daar al zat.

quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 08:42 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat we voorin erg beperkt zijn. Daar ligt tot nu toe het grote probleem, daadwerkelijke doelpogingen en het scoren.

Dat continue een derde van het team geblesseerd is helpt natuurlijk ook niet, heh.
Dat scoren komt vanzelf wel als we zo blijven voetballen.
Jongens als Rubin bv hebben een goal nodig voor het zelfvertrouwen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_145009411
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 08:42 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat we voorin erg beperkt zijn. Daar ligt tot nu toe het grote probleem, daadwerkelijke doelpogingen en het scoren.

Dat continue een derde van het team geblesseerd is helpt natuurlijk ook niet, heh.
Je hebt voorin een injectie gehad waar je U tegen zegt. Je bent verlost van Mulenga, de Kogel en de Ridder. Alle 3 geen zekerheidjes. Mulenga 1 seizoen aardig gedraaid voor de rest geblesseerd en onrendabel. de Ridder kon enkel chagrijnig kijken de laatste 6 maanden en de Kogel hoeven we niet over te praten.

Daarvoor heb je teruggekregen Verbeek, Boymans, Barazite, Peterson en Rubio. Op papier een hele verbetering. In de praktijk blijken het blessure kneusjes of totaal door het ijs te zaken (Peterson en Rubio).

Nu begrijp ik dat Peterson en Rubio zich moeten aanpassen, het land, de taal, de sfeer, etc. Dat zijn dingen waar je gewoon aan moet wennen. Dat mag even tijd kosten.
pi_145009451
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 08:47 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zat Peterson eigenlijk wel op de bank? Denk het niet nml. als Kerk daar al zat.

Ik denk het wel :7



quote:
Dat scoren komt vanzelf wel als we zo blijven voetballen.
Jongens als Rubin bv hebben een goal nodig voor het zelfvertrouwen.
Mee eens. Maar is het dan slim om een Rubio zo te laten zwemmen tegen Twente? Die jongen moet wat tijd in de jeugd krijgen of steun van een ervaren kracht als Boymans of Peterson. Nee, wat doen wij, we zetten er 2 nog minder ervaren krachten naast.
pi_145009458
Ook onbegrijpelijk dat vd Maarel gewisseld werd. Hij had beter na 30 minuten Kum kunnen wisselen voor Cortie. Kum had zijn dag duidelijk niet.
pi_145010860
@Tha_Duck, Lekker he om die frustratie even te uiten :-D

En gelijk! Aanpakken dat bestuur. Wat een drama hebben we weer lopen. Het afvoerputje van het Nederlandse voetbal. We moetne blij zijn dat we een paar punten bij elkaar gesprokkeld hebben. Daar zullen er zaterdagavond ook wel weer drie bij komen...

Maar al jaren idd al jaren loopt er geen spits bij Utje. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn om er één te vinden. Of zelf op te leiden en vertrouwen te geven. (we hebben er al wat versleten die uitgejouwd werden uit de eigen jeugd.)
pi_145011115
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 08:59 schreef Tha_Duck het volgende:
Mee eens. Maar is het dan slim om een Rubio zo te laten zwemmen tegen Twente? Die jongen moet wat tijd in de jeugd krijgen of steun van een ervaren kracht als Boymans of Peterson. Nee, wat doen wij, we zetten er 2 nog minder ervaren krachten naast.
Ik vind van wel, de commentator zei nog dat Rubin ze op de training makkelijk scoort en als je op de training goed presteert verdien je ook een kans in het eerste toch?

Peterson een ervaren kracht? Die had nog nooit op het hoogste niveau gespeeld voor ie bij ons kwam.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_145011909
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:14 schreef DiMacho het volgende:
@Tha_Duck, Lekker he om die frustratie even te uiten :-D

En gelijk! Aanpakken dat bestuur. Wat een drama hebben we weer lopen. Het afvoerputje van het Nederlandse voetbal. We moetne blij zijn dat we een paar punten bij elkaar gesprokkeld hebben. Daar zullen er zaterdagavond ook wel weer drie bij komen...

Maar al jaren idd al jaren loopt er geen spits bij Utje. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn om er één te vinden. Of zelf op te leiden en vertrouwen te geven. (we hebben er al wat versleten die uitgejouwd werden uit de eigen jeugd.)
Soms moet je het even kwijt ;)
pi_145011948
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik vind van wel, de commentator zei nog dat Rubin ze op de training makkelijk scoort en als je op de training goed presteert verdien je ook een kans in het eerste toch?

Peterson een ervaren kracht? Die had nog nooit op het hoogste niveau gespeeld voor ie bij ons kwam.
Klopt, op de training kan Rubio het wel. Daar ken ik er meer van, de Kogel ook de een na de ander en in een verder verleden Pino.
Natuurlijk verdient hij een kans, maar ik denk dat twente uit niet de beste kans is die je iemand kan geven.

Peterson is in ieder geval gewend aan het niveau van Liverpool en heeft in de voorbereiding daar regelmatig gespeeld en gescoord. Het is niet de meest ervaren kracht, maar zeker meer ervaren dan de hele voorhoede van nu bij elkaar.
pi_145013598
Met z'n allen donderdagavond naar de 'technische avond'. Kunnen we uitleg vragen aan Robby en de spelers onder het genot van bitterballen (anders komt Robby niet)

http://fcutrecht.nl/nieuw(...)ens-technische-avond

"Een unieke happening" volgens Wilco van "Maserati" Schaik ( http://fcutrecht.nl/nieuw(...)cht-directors-lounge )

[ Bericht 31% gewijzigd door DiMacho op 29-09-2014 11:52:30 ]
pi_145014034
Fijne regeling voor Wilco en Frans. Gratis auto rijden van de sponsor. Dacht dat we die constructies niet meer wilden?
  maandag 29 september 2014 @ 12:54:39 #289
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_145015819
Antwi, Badjeck komen gewoon ervaring te kort. Rubio is gewoon goed en zeker voor zo'n jongeling die pas een paar wedstrijden op het hoogste niveau speelt maar komt goede mede-spelers te kort en spelers die hem begrijpen. Verder mist hij die kracht tegen die verdedigers en moet hij te vaak de duels aan en tevens het goed afmaken.

Daarom kon je beter de Kogel laten blijven ipv verhuren. Nu haten veel mensen op De Kogel omdat ze denk ik verwachten dat hij Messi is maar dan had je nu veel meer aan hem gehad en belangrijkste hij scoorde.
Boymans is tevens blessurevrij gewoon een hele goede spits. Moet natuurlijk wel bediend worden ipv hele tijd de duels aan gaan.

En idd liever Peterson dan Badjeck op linksbuiten dus waar sloeg dat op? :')
Maar ja Alfen :')
pi_145016077
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:54 schreef wickedmen het volgende:
En idd liever Peterson dan Badjeck op linksbuiten dus waar sloeg dat op? :')
Maar ja Alfen :')
Waar heb je het over? Badjeck stond in de spits, Antwi op links en Peterson is een rechtsbuiten.
Je zou je wel af kunnen vragen waarom Kerk de voorkeur kreeg boven Peterson, maar goed.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_145016982
Stond Diemers basis?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_145017884
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:31 schreef Matip het volgende:
Stond Diemers basis?
Zeker aan de basis van deze teleurgang ~O>
  maandag 29 september 2014 @ 14:17:08 #293
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_145018509
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:02 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Badjeck stond in de spits, Antwi op links en Peterson is een rechtsbuiten.
Je zou je wel af kunnen vragen waarom Kerk de voorkeur kreeg boven Peterson, maar goed.
Oh ja dat was telkens niet duidelijk. Maar dan zet je Rubio in de spits en Antwi links en Peterson rechts.
pi_145018594
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 14:17 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Oh ja dat was telkens niet duidelijk. Maar dan zet je Rubio in de spits en Antwi links en Peterson rechts.
Ik vond Badjeck het wat beter doen dan Rubin hoor, die laatste zwerft te veel om diepe spits in dit systeem te zijn, Badjeck blijft vooral in de punt staan en kan ook beter kaatsen.
Peterson zal even wat rust gegund zijn neem ik aan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_145130169
quote:
Aanvaller Rodney Antwi heeft in Stadion Galgenwaard zijn eerste profcontract ondertekend. De 18-jarige flankspeler is door FC Utrecht voor drie seizoenen vastgelegd.

Antwi, een jeugdproduct van FC Utrecht, maakte dit seizoen onder trainer/coach Robby Alflen, in de thuiswedstrijd tegen Willem II, zijn debuut in het vlaggenschip van de club uit de Domstad. In de uitwedstrijd tegen Feyenoord viel de aanvaller in, om niet veel later de winnende treffer te maken; zijn eerste in de Eredivisie. Afgelopen weekend was er voor het eerst een basisplaats voor de voorhoedespeler weggelegd in het eerste elftal van FC Utrecht, dat toen tegen FC Twente speelde.

Manager Spelerszaken & Scouting Edwin de Kruijff van FC Utrecht is verheugd met het vastleggen van aanvaller Antwi. “Rodney is een talentvolle flankspeler, die over de specifieke kwaliteiten beschikt die je wenst te zien bij een speler voor zijn positie”, vertelt De Kruijff. “Hij heeft snelheid, kracht, een enorme drive en kan, zo bleek in De Kuip al wel, ook een doelpunt maken”, somt De Kruijff op.

Aanvaller Antwi blijft vooralsnog formeel deel uitmaken van de selectie van Jong FC Utrecht, waarvoor hij tot nu toe het gros van zijn wedstrijden dit seizoen speelde. De Kruijff: “We hebben er vertrouwen in dat Rodney de stijgende lijn die hij te pakken heeft, gaat doortrekken. In dat geval sluit ik niet uit dat hij snel, zoals Issa Kallon en Rubio Rubin dat eerder dit seizoen al deden, definitief de overstap naar het eerste elftal maakt. Het maken van die stap, dat is voor zowel ons als Rodney het doel.”

Zijn debuut in het eerste elftal van FC Utrecht en zijn doelpunt in De Kuip: twee hoogtepunten in de nog prille voetballoopbaan van Antwi. “Het tekenen van mijn contract is zeker een volgend hoogtepunt”, zegt de rappe flankspeler. “Ik ben blij met mijn eerste contract en kijk ernaar uit om vaker in het eerste elftal te gaan spelen en nog meer hoogtepunten mee te maken. En die gaan er komen, want ik heb nog niet laten zien wat ik kan. Ik heb het gevoel dat ik veel meer kan dan dat ik tot nu toe heb laten zien.”
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_145148086
Leuk voor Antwi, vanaf de winter verhuren aan Excelsior, VVV of Almere City? Zo gaan we toch met de jeugd om ;-)

Zin in Zaterdagavond! Biertje vooraf en lekker de hele wedstrijd klagen en zeiken op alles en iedereen! Heerlijk!!! We winnen met 3-1 !
pi_145154467
Didier Martel terug als scout.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_145166857
wat een topverdediger was Derijck toch
pi_145180561
Vanavond Oar, Boymans en Kerk voorin, Kali, Rubin en Janssen op 't middenveld.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_145186176
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanavond Oar, Boymans en Kerk voorin, Kali, Rubin en Janssen op 't middenveld.
Dat ziet er op papier best aardig uit toch?
pi_145187799
Vol
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')