abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6454283
Ik hoorde laast via een meisje die ik ken dat er strings voor kleine meisjes zijn van 8jaar bv Ik vind dat behoorlijk ziekelijk, vooral omdat een string een lustobject is en dat past dus totaal niet bij een meisje van 8jaar, Ook denk ik niet dat ze het zelf beseffen. Als ik het zo hoor dragen haar leeftijds genootjes ook stringetjes.
Ik vind strings meer voor meisjes boven de 14jaar Daaronder vind ik eigenlijk tejong
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_6454309
Uhm je hebt wel gelijk hoor, maar die meisjes hebben ook al van die strakke broekies aan meestal...
Billie Holiday is Lady Day!
pi_6454338
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Uhm je hebt wel gelijk hoor, maar die meisjes hebben ook al van die strakke broekies aan meestal...
Soms ook van die wit-doorschijnende aka breeZaah
Dan ben je toch behoorlijk stom bezig
(vroeger liep iedereen tenminste nog in een trui met een grote beer )
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  donderdag 24 oktober 2002 @ 22:20:43 #4
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_6454341
Het is toch gewoon ondergoed, dus waarom niet?
* Jojogirl vindt het wel kunnen. Het gaat gewoon om hoe iemand zich gedraagt en niet om wat ze aanheeft onder haar kleren.

Er was hier trouwens al een topic over een maand geleden oid.

donderdag 24 oktober 2002 @ 22:20:55 #5
8369 speknek
Another day another slay
pi_6454347
Het wordt inderdaad steeds jonger, mijn nichtje van twaalf heeft ook al een navelpiercing.
En dan te bedenken dat ik op die leeftijd nog in een turtles trui liep .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_6454370
kan je niet anders dan gelijk geven.

ik vind dat dat 'vroeg volwassen worden' te ver doorslaat in onze (westerse) samenleving.... make-up moeten ze imho ook verbieden onder de 14.

FOK!fossiel donderdag 24 oktober 2002 @ 22:22:00 #7
8443 cptmarco
it's captain...
pi_6454375
pas geleden stond er een stuk van in de krant, kinderstrings schijnen enorm goed te lopen bij de Hema.
pi_6454399
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:20 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

(vroeger liep iedereen tenminste nog in een trui met een grote beer )

Waar blijft de tijd?
Billie Holiday is Lady Day!
pi_6454420
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Waar blijft de tijd?

Die is opgelost sinds de breeZaah hype
  donderdag 24 oktober 2002 @ 22:26:10 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_6454470
Nouja ondergoed valt wel mee inderdaad, dat hoor je eigenlijk ook niet te zien als buitenstaander.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_6454476
Ik vind het personlijk erg fout, dan kan je zeggen dat het gewoon ondergoed is maar dat ligt bij een string toch meestal iets anders.
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 10-04-2003 0:26]
pi_6454479
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:21 schreef -ScuL- het volgende:

ik vind dat dat 'vroeg volwassen worden' te ver doorslaat in onze (westerse) samenleving.... make-up moeten ze imho ook verbieden onder de 14.

Een meisje wat vroeger ngo bij mij opschool zat had echt een hele dikke laag smurry op dr face echt lelijk
Een keer was ze telaat en toen mocht ze nog naar huis voor dr make-up (dr vader was leraar)
  donderdag 24 oktober 2002 @ 22:26:51 #13
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_6454484
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
vooral die engelse meisjes.
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 24 oktober 2002 @ 22:26:55 #14
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_6454487
Tegenwoordig willen kinderen zo vroeg mogelijk 'volwassen' zijn. Ik vind het een zorgelijke ontwikkeling. Toen ik 8 was, speelde ik nog met racebanen en modeltreinen. Tegenwoordig staan ze in een groepje bij elkaar een sjekkie te roken... (om maar eens een voorbeeld te geven van wat ik zie)

Dan wat betreft strings voor meisjes van een jaar of 8... tsja. we weten allemaal wel wie daar invloed op hebben gehad.

[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 24-10-2002 22:27]

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_6454509
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:26 schreef speknek het volgende:
Nouja ondergoed valt wel mee inderdaad, dat hoor je eigenlijk ook niet te zien als buitenstaander.
Och het valt wel errug op als je zo'n broek ziet die in dr naat is getrokke of z'n ding erboven uitsteekt (vaak nog in een felle kleur ook )
pi_6454528
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:26 schreef Elmotje het volgende:

[..]

vooral die engelse meisjes.

Duitse ook hoor, Je heb hier zogenaamde wipschuiten Meisjes die lopen de kroeg in en vragen of je meegaat naar hun boot....
pi_6454537
Ik vind het geen normaal ondergoed voor een 8 jarige een string. Als het goed is trekken vrouwen zo'n ding aan om er beter uit zien, dat bv hun kont in hun broek mooier uitkomt of omdat ze het sexy vinden, niet echt iets waar een 8 jarige mee bezig moet zijn lijkt me.
pi_6454565
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:28 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik vind het geen normaal ondergoed voor een 8 jarige een string. Als het goed is trekken vrouwen zo'n ding aan om er beter uit zien, dat bv hun kont in hun broek mooier uitkomt of omdat ze het sexy vinden, niet echt iets waar een 8 jarige mee bezig moet zijn lijkt me.
Vaak is het nog een ideetje van de ouders ook nog
pi_6454600
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:30 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Vaak is het nog een ideetje van de ouders ook nog

Tjah, slechte zaak, dat kinderen sneller 'volwassen' worden oke, maar laat ze nog éventjes kind blijven, en ga dit soort dingen niet zo vroeg al aanmoedigen.
pi_6454614
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:18 schreef MasterDisaster het volgende:
Ik hoorde laast via een meisje die ik ken dat er strings voor kleine meisjes zijn van 8jaar bv Ik vind dat behoorlijk ziekelijk, vooral omdat een string een lustobject is en dat past dus totaal niet bij een meisje van 8jaar, Ook denk ik niet dat ze het zelf beseffen. Als ik het zo hoor dragen haar leeftijds genootjes ook stringetjes.
Ik vind strings meer voor meisjes boven de 14jaar Daaronder vind ik eigenlijk tejong
Waar let jij op
.
pi_6454618
Nee ik vind dat je gelijk hebt, Kleine kinderen moeten geen strings dragen. Ik zou ze dus ook mooi niet kopen als ik een dochter had van die leeftijd! Dan maar ouderweds, kan me niks schelen.
  donderdag 24 oktober 2002 @ 22:33:18 #22
4177 Jojogirl
pi_6454627
quote:
Vrouwen ja. Maar dit zijn kinderen en die willen het aan omdat het leuk is, omdat iedereen het heeft, omdat ze net zoals hun grote zussen nichtjes willen zijn of whatever. Niet om jongetjes van 8 op te geilen of uit andere lustgevoelens.
pi_6454632
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:32 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Waar let jij op

Ik ben ook maar een pubertje van 14
pi_6454638
Ranzig idd.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_6454649
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:32 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Waar let jij op

Hij HOORDE het toch........
pi_6454675
stelletje moraalridders. ik verwacht dat jullie dochters (als jullie die ooit al krijgen, want daar moet je voor neuken - ook al zo'n vies woord, net als string - ) op school gepest zullen worden omdat ze geen string dragen.
De dames die ik ken vinden een string gewoonweg prettiger zitten dan een normale onderbroek.
Jochies van 8 mogen toch een boxershort aan.
Het feit dat jullie stringetjes als lustobject zien ipv ondergoed zegt meer over jullie dan over die kinderen of ouders.
pi_6454699
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:33 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Vrouwen ja. Maar dit zijn kinderen en die willen het aan omdat het leuk is, omdat iedereen het heeft, omdat ze net zoals hun grote zussen nichtjes willen zijn of whatever. Niet om jongetjes van 8 op te geilen of uit andere lustgevoelens.

Dus je zegt dat die kinderen een string dragen omdat bv hun oudere zussen ook zoiets dragen? Als je het zo stelt oke, maar dan zou ik als ouder nog steeds nee zeggen.
pi_6454710
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:35 schreef Frenkie het volgende:
stelletje moraalridders.
Ik zat er al op te wachten.
pi_6454737
quote:
stelletje moraalridders. ik verwacht dat jullie dochters (als jullie die ooit al krijgen, want daar moet je voor neuken - ook al zo'n vies woord, net als string - ) op school gepest zullen worden omdat ze geen string dragen.
De dames die ik ken vinden een string gewoonweg prettiger zitten dan een normale onderbroek.
Het feit dat jullie stringetjes als lustobject zien ipv ondergoed zegt meer over jullie dan over die kinderen of ouders.
Een boxershort is geen lustobject, En als ze er door gepest werd zal ik ffe duidelijk met die kinders gaan praten die haar pesten
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:36 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Ik zat er al op te wachten.

Waar is dat plaatje

[Dit bericht is gewijzigd door MasterDisaster op 24-10-2002 22:37]

pi_6454742
quote:
Is altijd wel een koe die mensen die tegen zijn moraalridders noemt, dan noem ik jou bij deze een asociale sukkel zonder normen en waarden.

En vraag jij eens aan vrouwen waarom ze een string dragen.....

Je zult merken dat ze het vaak doen om sexier over te komen.........

donderdag 24 oktober 2002 @ 22:37:55 #31
4177 Jojogirl
pi_6454751
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:36 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Dus je zegt dat die kinderen een string dragen omdat bv hun oudere zussen ook zoiets dragen? Als je het zo stelt oke, maar dan zou ik als ouder nog steeds nee zeggen.

* Jojogirl heeft nog steeds zoveel vertrouwen in de mensheid dat ze niet denkt dat meisjes van 8 al zo bewust bezig zijn met sex en dus een lustobject zouden willen zijn.

Maar waarom zou het niet mogen als jij een ouder was? Of zou je ze verbieden aan wat voor rage dan ook mee te doen?

pi_6454776
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:37 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Ik vroeg waarom een meisje op me school een witte broek met witte string droeg
Antwoord DAN KRIJG IK MEER AANDACHT
pi_6454791
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:37 schreef Phuturistixxx het volgende:
En vraag jij eens aan vrouwen waarom ze een string dragen.....

ow ik woon met drie dames samen dus dat is zo getest, momentje
en ik heb het al regelmatig gevraagd..

HET ZIT FIJNER!

pi_6454795
Damn he kan het nog jonger:
NIEUW: Huggies Thong

Aan de andere kant wat boeit het eigenlijk vroeger speelden ze met poppen en nu dragen ze strings. Wereld draait wel door en appels vallen nog steeds uit de bomen, en nog meer van die onzin

Kijk uit malloot: een kokosnoot!!!
pi_6454799
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:37 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

* Jojogirl heeft nog steeds zoveel vertrouwen in de mensheid dat ze niet denkt dat meisjes van 8 al zo bewust bezig zijn met sex en dus een lustobject zouden willen zijn.

Maar waarom zou het niet mogen als jij een ouder was? Of zou je ze verbieden aan wat voor rage dan ook mee te doen?

Ik heb liever dat ze met spikes van 5cm of langer om gaan lopen dan met een string
pi_6454804
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:37 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

het gaat me niet om of ze mee mogen doen aan een rage of niet. Ik vind dit ondergoed bestemd voor vrouwen. Straks geef je ze lingerie setjes omdat ze zien dat hun zussen die ook hebben. En hoe sta je dan tegenover make-up bij een 8 jarige? Dat zien ze ook bij oudere meisjes.....
pi_6454815
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:37 schreef MasterDisaster het volgende:
Een boxershort is geen lustobject, En als ze er door gepest werd zal ik ffe duidelijk met die kinders gaan praten die haar pesten
een string is ook geen lustobject, dat maak je er zelf van..
een bh is toch ook geen lustobject..
pi_6454820
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:39 schreef Frenkie het volgende:

[..]

HET ZIT FIJNER!

Onzin als het fijner zit kan je beter ene boxer aandoen want dan schuur je niet zo tegen je broek en het is warmer
pi_6454823
quote:

HET ZIT FIJNER!

Al die meisjes van 8 zullen wel enorm blij zijn dat ze nu eindelijk fijnzittend ondergoed aanmogen...
pi_6454833
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:40 schreef Phuturistixxx het volgende:
het gaat me niet om of ze mee mogen doen aan een rage of niet. Ik vind dit ondergoed bestemd voor vrouwen. Straks geef je ze lingerie setjes omdat ze zien dat hun zussen die ook hebben. En hoe sta je dan tegenover make-up bij een 8 jarige? Dat zien ze ook bij oudere meisjes.....
Stringetjes is geen rage, net als boxers geen rage is.
pi_6454839
quote:

[..]

HET ZIT FIJNER!

??

Hoor ik ook weleens, moet je ze toch eens laten uitleggen waarom dat fijner zit, zo'n touw in je bilspleet

pi_6454841
Heel fijn dat de string inburgert. Misschien komen er over een tijdje string-pampers. Ik weet niet wat ik ervan moet denken hoor.. :|
pi_6454860
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:40 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Al die meisjes van 8 zullen wel enorm blij zijn dat ze nu eindelijk fijnzittend ondergoed aanmogen...

ik denk dat ze nog blijer zijn dat bepaalde mannen ze als lustobject zien als ze een string aanhebben.
pi_6454876
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:40 schreef Frenkie het volgende:

[..]

een string is ook geen lustobject, dat maak je er zelf van..
een bh is toch ook geen lustobject..

Je zegt het, tis precies wat iemand er van maakt, en wat iemand er van vind. Ik vind een string bij m'n vriendin supersexy

Dus ik zou het dan als een lustobject vinden, trouwens niet een hele goeie benaming maar goed.

pi_6454878
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:42 schreef Frenkie het volgende:

[..]

ik denk dat ze nog blijer zijn dat bepaalde mannen ze als lustobject zien als ze een string aanhebben.

Sommige breeZaah jongens hebben al wit doorschijnende broeken
pi_6454880
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:41 schreef Phuturistixxx het volgende:
Hoor ik ook weleens, moet je ze toch eens laten uitleggen waarom dat fijner zit, zo'n touw in je bilspleet
ff dtwee dames ondervraagd. en string zit fijner, vraag me niet waarom..
  donderdag 24 oktober 2002 @ 22:43:27 #47
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_6454906
quote:

Straks geef je ze lingerie setjes omdat ze zien dat hun zussen die ook hebben.

Zelfs voor hele kleine meisjes (vanaf een jaar of twee) zijn leuke setjes te koop van leuke hemdjes met kantjes en bijpassende broekjes.

Lingerie dus

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 24 oktober 2002 @ 22:43:43 #48
4177 Jojogirl
pi_6454914
quote:

[..]

Make-up zie je aan de buitenkant. Een string niet direct.

En ja, ik geef toe dat dat verschil vrij subjectief is.

pi_6454917
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:42 schreef Phuturistixxx het volgende:
Je zegt het, tis precies wat iemand er van maakt, en wat iemand er van vind. Ik vind een string bij m'n vriendin supersexy
een jutezak ook..
tis gewoon ondergoed man..
of moeten ze gesluierd rondlopen..??
pi_6454918
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:41 schreef Mjet het volgende:
Heel fijn dat de string inburgert. Misschien komen er over een tijdje string-pampers. Ik weet niet wat ik ervan moet denken hoor.. :|
Stringpampers

Laten we dan overgaan tot helemaal geen ondergoed dragen.

Zeg nou zelf, voor het gevoel voor de dames lijkt het me niet veel uitmaken, een string of niks...

pi_6454923
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:42 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Strings zijn bedoeld om vrouwen hun reet beter uit te laten komen. Lustobject dus. Dat kleine meisjes die zo nodig aanmoeten (vaak omdat de ouders dat zo eeenig vinden, de Hema verkocht ze, leuk he) is hetzelfde als dronken BrEeZaH-sletjes van 12 of rokende meisjes van 10...

Maar goed, ieder voor zich... ranzig is het wel

[Dit bericht is gewijzigd door Meneer_Aart op 24-10-2002 22:44]

pi_6454934
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:43 schreef Frenkie het volgende:

[..]

een jutezak ook..
tis gewoon ondergoed man..
of moeten ze gesluierd rondlopen..??

Wat lul je nou met je gesluierd rondlopen??? Ik zeg alleen dat ik een string bij me vriendin supersexy vind
pi_6454946
Ok als het de eigen keus is van zo'n meisje (voor zover je dat kan op 8 jarige leeftijd) dan valt er nog over te twisten maar ik krijg een beetje het gevoel dat het in de meeste gevallen een beetje opgedrongen word door de ouders.
pi_6454950
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:44 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Wat lul je nou met je gesluierd rondlopen??? Ik zeg alleen dat ik een string bij me vriendin supersexy vind

en dat je op meisjes van 8 in een string geilt..
  Admin donderdag 24 oktober 2002 @ 22:45:32 #55
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6454958
Brechtje is 11 en heeft een paarse string.
En?
Dus?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_6454961
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:43 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Make-up zie je aan de buitenkant. Een string niet direct.

En ja, ik geef toe dat dat verschil vrij subjectief is.

Sorry hoor, maar ik zie vrij gauw of een meid een string draagt of niet.... maar goed misschien let ik er teveel op
pi_6454964
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:44 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Strings zijn bedoeld om vrouwen hun reet beter uit te laten komen. Lustobject dus. Dat kleine meisjes die zo nodig aanmoeten (vaak omdat de ouders dat zo eeenig vinden, de Hema verkocht ze, leuk he) is hetzelfde als dronken BrEeZaH-sletjes van 12 of rokende meisjes van 10...

tis gewoon ondergoed..
  donderdag 24 oktober 2002 @ 22:45:51 #58
3011 E.T.
pi_6454967
En waarom een string fijner zit?

Een gewone onderbroek propt zich ook tussen je naad. Aangezien dat meer stof is 'propt' dat dus echt. Dat zit dus echt niet fijn. Met als gevolg dat je hele dag aan de naadjes van je onderbroek loopt te sjorren om alles op z'n plek te houden.
Met een string heb je nergens last van.

Plus dat 't mooier staat. Heb je niet van die vervelende randjes van de naden van je onderbroek onder je broek.

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_6454973
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:45 schreef Frenkie het volgende:

[..]

en dat je op meisjes van 8 in een string geilt..

WTF???

Waar heb ik dat gezegd idioot!!

pi_6454982
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:45 schreef yvonne het volgende:
En?
Dus?
volgens sommigen ben je een slechte moeder en is Brechtje een lustobjectje..
pi_6455013
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:45 schreef yvonne het volgende:
En?
Dus?
Sick, Ze zei eerst zelf nog dat ze het raar vond enz
En een felle kleur is al helemaal sick bij iemand van 11
pi_6455021
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:46 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Oke nu bewijs je dus gewoon dom te zijn, gelukkig ik dacht dat iemand met verstand me beschuldigde van meisjes van 8 jaar met string als lustobject te zien.

Je bent namelijk nog te stom om te lezen!

Admin donderdag 24 oktober 2002 @ 22:48:31 #63
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6455028
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:46 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Tuuk
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin donderdag 24 oktober 2002 @ 22:49:11 #64
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6455043
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:47 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Grow up

pi_6455047
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:47 schreef MasterDisaster het volgende:
waarom..??
wie geeft er een lading aan, dat meisje of jij..??
wie is er dan sick..??
tis maar eenstring, gewoon ondergoed, waar je een broek, rok, jurk of burka overheen aantrekt..
pi_6455048
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Tuuk

Wie is aantrekkelijker een meisje in een witte broek en een string of een met een witte broek en een tent

Admin donderdag 24 oktober 2002 @ 22:49:32 #67
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6455050
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:44 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

pi_6455058
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Tuuk

euhm dat was niet mijn mening hoor..
pi_6455080
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:49 schreef Frenkie het volgende:

[..]

waarom..??
wie geeft er een lading aan, dat meisje of jij..??
wie is er dan sick..??
tis maar eenstring, gewoon ondergoed, waar je een broek, rok, jurk of burka overheen aantrekt..

Dr ouders, dat ze dat toelaten enz
een string is een lustobject en niet zoals alle ander ondergoed
pi_6455081
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:48 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Oke nu bewijs je dus gewoon dom te zijn, gelukkig ik dacht dat iemand met verstand me beschuldigde van meisjes van 8 jaar met string als lustobject te zien.

Je bent namelijk nog te stom om te lezen!

Dank je wel..
maar goed wat is er dan mis met eenstring..?? behalve dat jij ze niet fijn vind zitten..??

edit: typfoutje

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 24-10-2002 22:52]

pi_6455091
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:50 schreef MasterDisaster het volgende:
dus eigenlijk moet ze helemaal geen ondergoed aan..??
pi_6455104
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:50 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dank je wel..
maar goed wat is er dan mis met eenstring..?? behalve dat zij ze niet fijn vind zitten..??

Het is een lustobject En k vind het Sick dat ouders haar dochter als een lustobject laten rondhuppelen
pi_6455122
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:51 schreef Frenkie het volgende:

[..]

dus eigenlijk moet ze helemaal geen ondergoed aan..??

Een normale onderbroek
pi_6455124
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:49 schreef Frenkie het volgende:

[..]

euhm dat was niet mijn mening hoor..

lekker omhoog likken bij de forum admin.
  Admin donderdag 24 oktober 2002 @ 22:52:59 #75
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6455136
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:50 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Dr ouders, dat ze dat toelaten enz

Nou ja, sorry hoor, maarre hoe oud ben je eik???????

pi_6455137
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:51 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Het is een lustobject En k vind het Sick dat ouders haar dochter als een lustobject laten rondhuppelen

dus iedere vrouw met een string is een lustobject..??
pi_6455138
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:50 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dank je wel..
maar goed wat is er dan mis met eenstring..?? behalve dat zij ze niet fijn vind zitten..??

Je leest echt niet he!!

Ten eerste heb ik niet gezegd dat er iets mis is met een string, alleen bij 8 jarige vind ik het onzin.

Ten tweede heb ik alleen gezegd dat ik het moeilijk kan voorstellen dat het lekkerder zou zitten dan 'normaal' ondergoed. M'n vriendin draagt ze zelf ook en DAT vind ik dan mooi, en ze vind ze ook lekker zitten. Als ik dacht dat ze lekker zouden zitten dan zou ik er zelf ook wel 1 dragen!!

donderdag 24 oktober 2002 @ 22:53:14 #78
3011 E.T.
pi_6455144
quote:

[..]

Ik vind 't sick dat iemand mensen die een string dragen bij voorbaat een lustobject noemen.

obsessief gedrag heet dat

pi_6455149
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:52 schreef yvonne het volgende:

[..]

Muwhaha een modje die niet het hele topic leest
pi_6455150
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:52 schreef -Dark_VisioN- het volgende:

[..]

lekker omhoog likken bij de forum admin.

je kent me..??
  donderdag 24 oktober 2002 @ 22:54:20 #81
3011 E.T.
pi_6455166
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:53 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Je leest echt niet he!!

Ten eerste heb ik niet gezegd dat er iets mis is met een string, alleen bij 8 jarige vind ik het onzin.

Ten tweede heb ik alleen gezegd dat ik het moeilijk kan voorstellen dat het lekkerder zou zitten dan 'normaal' ondergoed. M'n vriendin draagt ze zelf ook en DAT vind ik dan mooi, en ze vind ze ook lekker zitten. Als ik dacht dat ze lekker zouden zitten dan zou ik er zelf ook wel 1 dragen!!

Zie enkele posts hierboven waarom ik, als vrouw, ze lekkerder vind zitten
pi_6455167
De drogargumenten vliegen je om de oren hier...
  Admin donderdag 24 oktober 2002 @ 22:54:24 #83
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6455168
quote:

[..]

Wat een waaaaaaaaaaaaaaaaanzin

pi_6455169
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:53 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Je leest echt niet he!!

oke dus er is niks mis mee.. fijn dat we het met elkaar eens zijn
pi_6455184
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:54 schreef Meneer_Aart het volgende:
De drogargumenten vliegen je om de oren hier...
inderdaad nog geen enkel argument gezien..
pi_6455189
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:53 schreef Frenkie het volgende:

[..]

je kent me..??

nou nu je het zegt Utrecht <--> Soesterberg is niet zo'n end dus zou best kunnen

[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 24-10-2002 22:55]

pi_6455193
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:53 schreef E.T. het volgende:

[..]

Ik vind 't sick dat iemand mensen die een string dragen bij voorbaat een lustobject noemen.

obsessief gedrag heet dat

Laat ik dan meteen nog maar een keer stellen, voordat mensen daar ook weer overheen lezen, dat ik vrouwmensen met 1 string aan niet meteen als lustobject zie, ik vind het (meestal) wel sexier.
pi_6455215
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:55 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Laat ik dan meteen nog maar een keer stellen, voordat mensen daar ook weer overheen lezen, dat ik vrouwmensen met 1 string aan niet meteen als lustobject zie, ik vind het (meestal) wel sexier.

heej het wordt wat genuanceerder..
pi_6455219
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:54 schreef Frenkie het volgende:

[..]

oke dus er is niks mis mee.. fijn dat we het met elkaar eens zijn

Voor een 8 jarige vind ik het niet oke.
pi_6455227
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:56 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Voor een 8 jarige vind ik het niet oke.

waarom niet dan..??
  Admin donderdag 24 oktober 2002 @ 22:56:44 #91
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6455233
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:53 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Muwhaha een modje die niet het hele topic leest

Nee, maar iemand zonder levenservating whatsoever, en zo profileer jeje hier, die een string een lustobject noemt, ach, ik was nieuwsgierig dus hoe oud je was ja

pi_6455236
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:56 schreef Frenkie het volgende:

[..]

heej het wordt wat genuanceerder..

Had ik al eerder vermeld he, had je weer niet gelezen?
pi_6455248
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:56 schreef Frenkie het volgende:

[..]

waarom niet dan..??

Geef mij 1 reden waarom een 8 jarige een string zou moeten dragen??
pi_6455263
Het is gewoon een hele trend dat die kinderen steeds jonger allemaal 'volwassen' dingen gaan doen, imho nogal ongezond.. maar ja dan ben je een moraalridder, kortzichtig of moslim...
pi_6455272
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:57 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Omdat haar klasgenootjes dat ook doen
pi_6455279
quote:

[..]

waarom zou ze een andere onderbroek dragen, waarom draagt een ventje van 8 een boxer..??

omdat dat als normaal beschouwd wordt..?? lijkt mij geen reden..

donderdag 24 oktober 2002 @ 22:59:00 #97
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_6455283
Dus een string voor een 8jarige maar een tommy hillfinger of een RL shirt mag weer wel? Als er al een moreel bezwaar moet hangen aan kinderkleding moet dat eerder in het commercieele gezocht worden dan in het sexuele?
De vraag waarom kinderen mijn inziens niet in een string horen te lopen is onlogisch, in mijn ogen gaat het om een kledingwens om volwassener over te komen(kopieergedrag) en niet om sexy te zijn
Liefde, leven , geven!!!!
  donderdag 24 oktober 2002 @ 22:59:15 #98
3011 E.T.
pi_6455288
quote:

[..]

geef me een (goede) reden waarom een 8 jarige GEEN string zou mogen dragen?
  donderdag 24 oktober 2002 @ 22:59:21 #99
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_6455291
quote:

[..]

HET ZIT FIJNER!

Echt niet, ik draag ze alleen als ik naar Duck ga...die wil mijn kont kunnen zien, die vind het lekker als ik een string draag...maar anders draag ik gewoon lekker tenten (duck, kom niet onverwachts langs dus ). Ik vind het niet fijner zitten, en je gaat me niet vertellen dat je als 8-jarige het lekker vind om een veter tussen je reet te hebben...ik vind het dus zeker wel een lust-object...
To infinity…and beyond!
pi_6455293
quote:

[..]

voor haar eveneens 8 jarige vriendje met een boxer aan misschien
pi_6455297
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:58 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Omdat haar klasgenootjes dat ook doen

KLasgenootjes van 8 dragen allemaal een string?? Lijkt me niet........

En dan nog, beetje dom gedrag om je kind aan te leren, iedereen doet het dus doe jij het ook maar

pi_6455303
quote:

[..]

omdat haar moeder en grote zus dat ook dragen..
pi_6455325
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:59 schreef ivetje het volgende:

[..]

Echt niet, ik draag ze alleen als ik naar Duck ga...die wil mijn kont kunnen zien, die vind het lekker als ik een string draag...maar anders draag ik gewoon lekker tenten (duck, kom niet onverwachts langs dus ). Ik vind het niet fijner zitten, en je gaat me niet vertellen dat je als 8-jarige het lekker vind om een veter tussen je reet te hebben...ik vind het dus zeker wel een lust-object...

ieder zijn eigen smaak..
hier scoorde ik twee uit twee met dat het lekkerder zat.
  donderdag 24 oktober 2002 @ 23:01:26 #104
11458 ivetje
pi_6455342
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:00 schreef Frenkie het volgende:

[..]

ieder zijn eigen smaak..
hier scoorde ik twee uit twee met dat het lekkerder zat.

Nou, dan is het nu 2-1...nog een vrouw die het niet lekker vind zitten en we staan alweer gelijk. Het is dus niet algemeen dat het lekkerder zit he

Het is gewoon meeloperij van die domme meisjes...

To infinity…and beyond!
pi_6455345
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:59 schreef E.T. het volgende:

[..]

geef me een (goede) reden waarom een 8 jarige GEEN string zou mogen dragen?

Ja lekker he, jij geeft me geen reden waarom wel en ik moet wel een reden geven waarom niet. Die heb ik trouwens al gegeven. Ik vind strings bedoeld voor vrouwen die er daardoor er mooier uit willen zien, en zoals eerder gezegd vind ik niet dat 8 jarige op die manier met hun uiterlijk bezig moeten zijn.
  Admin donderdag 24 oktober 2002 @ 23:01:35 #106
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6455348
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:58 schreef Meneer_Aart het volgende:
Het is gewoon een hele trend dat die kinderen steeds jonger allemaal 'volwassen' dingen gaan doen, imho nogal ongezond.. maar ja dan ben je een moraalridder, kortzichtig of moslim...
Je kunt ook nog gereformeerd zijn en geen ervaring met kinderen hebben .

pi_6455375
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:01 schreef ivetje het volgende:

[..]

Nou, dan is het nu 2-1...nog een vrouw die het niet lekker vind zitten en we staan alweer gelijk. Het is dus niet algemeen dat het lekkerder zit he

Het is gewoon meeloperij van die domme meisjes...

hoho ik heb ook nog wel wat exen die liever strings dragen..
pi_6455381
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:59 schreef Frenkie het volgende:

[..]

omdat haar moeder en grote zus dat ook dragen..

Zoals eerder gezegd, haar moeder en zus dragen ook make-up, enzo zijn er meer dingen die zij wel hebben en die toch eigenlijk meer voor volwassenen bedoeld zijn, dus niet voor 8 jarige meisjes.
pi_6455388
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:01 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je kunt ook nog gereformeerd zijn en geen ervaring met kinderen hebben .

tuurlijk
pi_6455398
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:02 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd, haar moeder en zus dragen ook make-up, enzo zijn er meer dingen die zij wel hebben en die toch eigenlijk meer voor volwassenen bedoeld zijn, dus niet voor 8 jarige meisjes.

ze zijn er toch in kindermaten..??
dus duidelijk voor kinderen bedoeld.
pi_6455400
Kleine meisjes horen lief wit-roze onderbroekjes te hebben met beertjes of lieveheersbeestjes. Pas als ze gaan puberen, maku-up gaan dragen en ongesteld worden zouden ze zich zorgen moeten maken over hoe hun kont er uitziet!!!
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_6455413
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:03 schreef sizzler het volgende:
Kleine meisjes horen lief wit-roze onderbroekjes te hebben met beertjes of lieveheersbeestjes. Pas als ze gaan puberen, maku-up gaan dragen en ongesteld worden zouden ze zich zorgen moeten maken over hoe hun kont er uitziet!!!
  Admin donderdag 24 oktober 2002 @ 23:04:31 #113
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6455421
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:03 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

tuurlijk

De "wijsheid" die hier gespuid wordt mijnheer, is hemeltergend.
Werkelijk, een string is een lustobject en vrouwen die ze dragen ook

En ouders dwingen hun kinderen.
Tuuk

donderdag 24 oktober 2002 @ 23:04:35 #114
11458 ivetje
pi_6455424
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:02 schreef Frenkie het volgende:

[..]

hoho ik heb ook nog wel wat exen die liever strings dragen..

dat zeggen ze alleen maar tegen jou, maar stiekem deden ze het allemaal voor jou...maar ja, als je gaat zeggen dat je strings draagt voor je vriend is het ook weer niet goed en gaat ie daarover miepen...
Leer mij vrouwen kennen...
To infinity…and beyond!
pi_6455433
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:01 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ja lekker he, jij geeft me geen reden waarom wel en ik moet wel een reden geven waarom niet. Die heb ik trouwens al gegeven. Ik vind strings bedoeld voor vrouwen die er daardoor er mooier uit willen zien, en zoals eerder gezegd vind ik niet dat 8 jarige op die manier met hun uiterlijk bezig moeten zijn.
misschien voelen ze zich er wel lekkerder bij, dat mag toch..?? laat ieder toch in zijn waarde, of iemand zijn dochter een bloemetjesonderbroek met kant aantrekt of een schattig stringetje
pi_6455437
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:03 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dus als het maar voor kinderen wordt gemaakt zal het wel goed zijn. Er worden zoveel dingen gemaakt voor kinderen, die ik, als ik ooit kinderen zou hebben, nooit aan m'n kinderen zou geven. Beetje lame argument.
pi_6455444
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:04 schreef yvonne het volgende:

[..]

De "wijsheid" die hier gespuid wordt mijnheer, is hemeltergend.
Werkelijk, een string is een lustobject en vrouwen die ze dragen ook

En ouders dwingen hun kinderen.
Tuuk

Is brechtje ook al aan de pil?
pi_6455452
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:03 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ja maar niet gemaakt door kinderen natuurlijk he (alhoewel misschien een nieuwe vorm van kinderarbeid in het verre oosten)
  Admin donderdag 24 oktober 2002 @ 23:06:08 #119
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6455463
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:04 schreef ivetje het volgende:

[..]

dat zeggen ze alleen maar tegen jou, maar stiekem deden ze het allemaal voor jou...maar ja, als je gaat zeggen dat je strings draagt voor je vriend is het ook weer niet goed en gaat ie daarover miepen...

Ik geef het op, whahahahahahahahahahaha

Tot over 10 jaar als jullie kinderen hebben

donderdag 24 oktober 2002 @ 23:06:09 #120
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_6455464
quote:
Precies, en of het nu kopie of geiligheid is kinderen horen nog met poppen te spelen en al helemaal niet met hun uiterlijk, misschien ligt het dan toch aan de moeders en vaders die het zo schattig vinden om hun dochters in string te zien!
  donderdag 24 oktober 2002 @ 23:06:12 #121
3011 E.T.
pi_6455467
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:02 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Je wilt niet weten hoeveel 'kinder-make-up' je kunt vinden..
Waarom?
Juist ja! Omdat kleine meisjes dat ook bij hun moeder en oudere zus zien.. En dat dus ook willen. (alleen de manier van opmaken bij 8 jarigen is nog niet dusdanig dat je er gewoon mee over straat gaat zeg maar.. Een string zie je niet onder gewone kleding)
pi_6455470
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:04 schreef Frenkie het volgende:

[..]

misschien voelen ze zich er wel lekkerder bij, dat mag toch..?? laat ieder toch in zijn waarde, of iemand zijn dochter een bloemetjesonderbroek met kant aantrekt of een schattig stringetje

Maar waarom zou je ze een string geven, ik heb nog nooit een meisje van 8 horen zeggen dat ze zo baalt omdat haar onderbroek niet lekker zit

Als een onderbroek goed zit, hoef je ze toch niks anders te geven?

pi_6455489
quote:

[..]

ook one-night stands.. die liegen niet tegen mij.. bovendien staat hiero ook al een reactie van iemand die het fijner vind.
pi_6455510
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:06 schreef Phuturistixxx het volgende:
Als een onderbroek goed zit, hoef je ze toch niks anders te geven?
waarom niet, ik denk dat meisjes van 8 daar al mee bezig zijn, dus waarom niet..??
pi_6455517
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:06 schreef E.T. het volgende:

[..]

Je wilt niet weten hoeveel 'kinder-make-up' je kunt vinden..
Waarom?
Juist ja! Omdat kleine meisjes dat ook bij hun moeder en oudere zus zien.. En dat dus ook willen. (alleen de manier van opmaken bij 8 jarigen is nog niet dusdanig dat je er gewoon mee over straat gaat zeg maar.. Een string zie je niet onder gewone kleding)

Ja daaag, straks maken ze kinder vibrators of kinder bier, dikke l*l, zo lust ik er nog een paar. Allemaal onder het mom, mama heeft het ook dus ik wil het ook.
  donderdag 24 oktober 2002 @ 23:08:16 #126
11458 ivetje
pi_6455523
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:07 schreef Frenkie het volgende:

[..]

ook one-night stands.. die liegen niet tegen mij.. bovendien staat hiero ook al een reactie van iemand die het fijner vind.

ja idd, en omdat jij toevallig allemaal van die dozen bent tegen gekomen die zeggen dat ze het lekkerder vinden is het maar zo
To infinity…and beyond!
  donderdag 24 oktober 2002 @ 23:08:42 #127
3011 E.T.
pi_6455533
quote:

[..]

WHAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAAAAA

*proest*

*tranen uit ogen veegt*

pi_6455536
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:05 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Dus als het maar voor kinderen wordt gemaakt zal het wel goed zijn. Er worden zoveel dingen gemaakt voor kinderen, die ik, als ik ooit kinderen zou hebben, nooit aan m'n kinderen zou geven. Beetje lame argument.

jij hebt anders nog geen enkel argument gegeven behalve dat jij vind dat het niet kan..
pi_6455544
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:07 schreef Frenkie het volgende:

[..]

waarom niet, ik denk dat meisjes van 8 daar al mee bezig zijn, dus waarom niet..??

Ik weet niet waar jij mee bezig was op je 8ste, maar bij mij was het voornamelijk oorlogje spelen en knikkeren. Nu weet ik dat ze sneller opgroeien maar zo snel, neuh.
  Admin donderdag 24 oktober 2002 @ 23:09:13 #130
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6455551
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:05 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Is brechtje ook al aan de pil?

Tuuk, we wonen in refostad nr1, die neuken altijd vroeg
Tsja, wat algemeenheden erin gooien kan ik ook

pi_6455555
quote:
op hun 11 dus..??
pi_6455559
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:08 schreef Frenkie het volgende:

[..]

jij hebt anders nog geen enkel argument gegeven behalve dat jij vind dat het niet kan..

Misschien moet je dan maar goed lezen, heb al vele argumenten gegeven.
pi_6455568
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:09 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Misschien moet je dan maar goed lezen, heb al vele argumenten gegeven.

som ze dan eens op..??
en haal de ik vind er eens uit..
  donderdag 24 oktober 2002 @ 23:10:06 #134
38682 RiCh.NL
Plaats hier uw ondertitel.
pi_6455575
1 woord: BAH

FF offtopic:

quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:26 schreef MSXUser het volgende:
Tegenwoordig staan ze in een groepje bij elkaar een sjekkie te roken...
idd....Staat er bij de Edah zoon klein kereltje van 14 voor je met een rood hoofd, zenuwachtig afwachtend of ie zn breezer mee krijgt...
pi_6455577
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:08 schreef ivetje het volgende:

[..]

ja idd, en omdat jij toevallig allemaal van die dozen bent tegen gekomen die zeggen dat ze het lekkerder vinden is het maar zo

dat jij nou zo'n doos bent die het niks vind, dat zegt natuurlijk ook niks..
  donderdag 24 oktober 2002 @ 23:10:21 #136
3011 E.T.
pi_6455583
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:08 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Ja daaag, straks maken ze kinder vibrators

gelul...
kinderen van acht zijn niet met sex bezig.. (tenminste niet in dien aard)
quote:
of kinder bier, dikke l*l, zo lust ik er nog een paar. Allemaal onder het mom, mama heeft het ook dus ik wil het ook.
Gaat er bij SHANDY geen belletje rinkelen??
Of voor de ouderen onder ons SNOR? (want ja, elk kind wilde net zo'n schuimkraag op z'n drinken als papa op z'n bier)
pi_6455608
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:10 schreef RiCh.NL het volgende:
idd....Staat er bij de Edah zoon klein kereltje van 14 voor je met een rood hoofd, zenuwachtig afwachtend of ie zn breezer mee krijgt...
ik dronk ook toen ik 14 was, nou en..??
pi_6455626
quote:
nou sorry hoor dat een meisje als lustobject gezien zou worden vind ik echt onzin. Het is toch echt jezelf die die gevoelens opwekt en een meisje van 8 vind ik echt niet opwindend met of zonder string
  donderdag 24 oktober 2002 @ 23:11:44 #139
3011 E.T.
pi_6455632
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:08 schreef ivetje het volgende:

[..]

En omdat jij zo'n doos bent die 't niet lekker vind zitten is het maar zo
pi_6455647
quote:

[..]

Ja daaag, straks maken ze kinder vibrators of kinder bier, dikke l*l, zo lust ik er nog een paar. Allemaal onder het mom, mama heeft het ook dus ik wil het ook.

had jij vroeger geen chocolade en nepsigaretten..??
pi_6455658
Op deze pagina's vind je argumenten van mij

Strings voor kleine meisjes

hier 2

hier nog 1

Lees maar..........

pi_6455686
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:10 schreef E.T. het volgende:

[..]

gelul...
kinderen van acht zijn niet met sex bezig.. (tenminste niet in dien aard)
[..]

Gaat er bij SHANDY geen belletje rinkelen??
Of voor de ouderen onder ons SNOR? (want ja, elk kind wilde net zo'n schuimkraag op z'n drinken als papa op z'n bier)

Ja maar er zit een verschil in ze die dingen in een onschuldige vorm geven, of precies hetzelfde geven maar dan een maat kleiner zodat het ook een 8 jarige past.
  Admin donderdag 24 oktober 2002 @ 23:14:07 #143
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6455690
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:11 schreef E.T. het volgende:

[..]

En omdat jij zo'n doos bent die 't niet lekker vind zitten is het maar zo

Leer mij de vrouwen kennen
*tranen van het lachen wegveegt*

pi_6455692
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:12 schreef Frenkie het volgende:

[..]

had jij vroeger geen chocolade en nepsigaretten..??

Zie hierboven.
pi_6455714
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:10 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Das wel iets anders dan 8.......

Scheelt maar 6 jaar.....

donderdag 24 oktober 2002 @ 23:15:44 #146
3011 E.T.
pi_6455736
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:13 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Ja maar er zit een verschil in ze die dingen in een onschuldige vorm geven, of precies hetzelfde geven maar dan een maat kleiner zodat het ook een 8 jarige past.

Dus moeten ze halve strings maken? Dan mag 't wel?
pi_6455812
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:12 schreef Phuturistixxx het volgende:
Op deze pagina's vind je argumenten van mij

hier 2

hier nog 1

Lees maar..........

oke we pakken ze er even bij
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:36 schreef Phuturistixxx het volgende:
je bent het er dus mee eens.. maar zegt uit je eigen nee omdat hjij het niet vind kunnen..
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:31 schreef Phuturistixxx het volgende:
Tjah, slechte zaak, dat kinderen sneller 'volwassen' worden oke, maar laat ze nog éventjes kind blijven, en ga dit soort dingen niet zo vroeg al aanmoedigen.
vind je dat of is dat zo..??
en een string heeft niks met volwassen worden te maken.
Of vind je mannetjes van 6 met boxer ook volwassener dan zonder..??
quote:
quote:
je stelt jouw ethische wensen dus maar even centraal. Fijn zo'n moraalridder.

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 24-10-2002 23:18]

pi_6455815
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:15 schreef E.T. het volgende:

[..]

Dus moeten ze halve strings maken? Dan mag 't wel?

Nee je snapt dus als het over strings gaan, ze er niet iets anders van kunnen maken zodat het er op lijkt maar toch niet precies hetzelfde is. En das gewoon mijn probleem ermee, ze dragen ondergoed dat in mijn optiek voor vrouwen is bedoeld om er beter uit te zien. En nogmaals een kind van 8 moet volgens mij niet op die manier met haar uiterlijk bezig gaan. Want ze gaat echt wel kijken hoe het staat. En ze gaat echt wel vragen waarom mama zo'n rare onderbroek aanheeft.
  Admin donderdag 24 oktober 2002 @ 23:18:39 #149
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6455821
Ik vind dit het leukste topic van de hele avond

Ga door, ga door

pi_6455827
quote:

[..]

Ja daaag, straks maken ze kinder vibrators...

die zijn er al hoor

donderdag 24 oktober 2002 @ 23:18:55 #151
3011 E.T.
pi_6455828
Maar 't nepbier, nepsigaretten gaat er allemaal om dat kinderen hetzelfde willen als hun ouders. En allemaal in een niet schadelijke vorm.

Wat is nu zo schadelijk aan een string voor 8 jarigen?
Geen mens die 't ziet!!!

donderdag 24 oktober 2002 @ 23:19:33 #152
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_6455848
ik snap niet wat leeftijd er mee te maken heeft, strings als je 8 bent zijn ook niet oke als je 14 bent, hanteer dan de volwassengrens zoals die in nederland is (18) maar dan zie je dat het nergens op slaat.
pi_6455866
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:18 schreef Frenkie het volgende:

[..]

oke we pakken ze er even bij
[..]

je bent het er dus mee eens.. maar zegt uit je eigen nee omdat hjij het niet vind kunnen..
[..]

vind je dat of is dat zo..??
en een string heeft niks met volwassen worden te maken.
Of vind je mannetjes van 6 met boxer ook volwassener dan zonder..??
[..]

[..]

je stelt jouw ethische wensen dus maar even centraal. Fijn zo'n moraalridder.

Ik geef m'n mening, ik draag MIJN argumenten aan ja dat lijkt me wel zo logisch dat doe jij toch ook?

En over dat moreelridder gedoe, ik kan dus stellen dat jij geen moralen hebt?

pi_6455877
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:18 schreef E.T. het volgende:
Maar 't nepbier, nepsigaretten gaat er allemaal om dat kinderen hetzelfde willen als hun ouders. En allemaal in een niet schadelijke vorm.

Geen mens die 't ziet!!!

ik snap het ook niet, maar blijkbaar zijn er ook mannetjes/jongetjes die opgewonden worden van kleine meisjes in string. En die zichzelf daartegen willen beschremen ofzo..
  Admin donderdag 24 oktober 2002 @ 23:20:24 #155
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6455882
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:18 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Nee je snapt dus als het over strings gaan, ze er niet iets anders van kunnen maken zodat het er op lijkt maar toch niet precies hetzelfde is. En das gewoon mijn probleem ermee, ze dragen ondergoed dat in mijn optiek voor vrouwen is bedoeld om er beter uit te zien. En nogmaals een kind van 8 moet volgens mij niet op die manier met haar uiterlijk bezig gaan. Want ze gaat echt wel kijken hoe het staat. En ze gaat echt wel vragen waarom mama zo'n rare onderbroek aanheeft.

Hoe KOM je erbij????

Jouw optiek??

Mijn god

Weleens bedacht dat jij er met jouw optiek naast zit???????/

donderdag 24 oktober 2002 @ 23:20:48 #156
38682 RiCh.NL
Plaats hier uw ondertitel.
pi_6455894
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:10 schreef Frenkie het volgende:
toch niet omdat je door je vriendjes moest.....? ofwel?
pi_6455902
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:19 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik geef m'n mening, ik draag MIJN argumenten aan ja dat lijkt me wel zo logisch dat doe jij toch ook?
allemaal moralen uit jou ethische achtergrond..?? Waar kom je vandaan..?
quote:
En over dat moreelridder gedoe, ik kan dus stellen dat jij geen moralen hebt?
andere moralen..
pi_6455919
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:20 schreef RiCh.NL het volgende:

[..]

toch niet omdat je door je vriendjes moest.....? ofwel?

nee hoor gewoon thuis bij mijn ouders en op vakantie op het strand 's avonds
pi_6455937
quote:

Geen mens die 't ziet!!!

Het is niet schadelijk, maar ik denk dat ze op te jonge leeftijd al bezig gaan zijn met hun lichaam.
  donderdag 24 oktober 2002 @ 23:22:41 #160
3011 E.T.
pi_6455948
Ach, over een jaar zijn strings voor kleine meisjes gemeengoed, draagt elk meisje vanaf 4 jaar zo'n ding en kan je bijna niet meer anders kopen..

(zo ging 't ook met boxers.. Ja, mijn neefje van drie heeft nog nooit anders dan boxertjes gedragen.. Is wel erg sexy hoor.. en ook zo vreselijk on-kinds )

pi_6455958
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:22 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Het is niet schadelijk, maar ik denk dat ze op te jonge leeftijd al bezig gaan zijn met hun lichaam.

dat denk ik niet
waarop baseer je dat..?? heb je dat je zusje, vriendinnetje of mama gevraagd..??
  donderdag 24 oktober 2002 @ 23:23:41 #162
3011 E.T.
pi_6455971
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:22 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Het is gewoon omdat ze hetzelfde willen als mama en oudere zussen..
pi_6455974
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:20 schreef Frenkie het volgende:

[..]

ik snap het ook niet, maar blijkbaar zijn er ook mannetjes/jongetjes die opgewonden worden van kleine meisjes in string. En die zichzelf daartegen willen beschremen ofzo..

Als je wilt kun je je adres wel even geven dan kom ik even haarfijn uitleggen dat ik niet opgewonden raak van kleine meisjes in wat voor kleding dan ook en dat ik ook niet wens dt er woorden in m´n mond worden gelegd.......

Ik vind het zelfs om te kotsen dat je deze opmerkingen maakt, in een normale discussie.

pi_6455987
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:23 schreef Frenkie het volgende:

[..]

dat denk ik niet
waarop baseer je dat..?? heb je dat je zusje, vriendinnetje of mama gevraagd..??

Geloof niet dat ik jou nog wat ga medelen aangezien je toch alles verdraaid.
pi_6456004
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:23 schreef E.T. het volgende:

[..]

Het is gewoon omdat ze hetzelfde willen als mama en oudere zussen..

Snap ik wel, maar mama doet wel meer dingen die kleine meisjes niet behoren te doen
pi_6456031
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:24 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Geloof niet dat ik jou nog wat ga medelen aangezien je toch alles verdraaid.

met dank.. fijn dat je me gelijk geeft.
pi_6456067
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:26 schreef Frenkie het volgende:

[..]

met dank.. fijn dat je me gelijk geeft.

tering wat discussier jij kinderachtig zeg... je verdraait gewoon alles wat hij zegt
pi_6456075
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:27 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

tering wat discussier jij kinderachtig zeg... je verdraait gewoon alles wat hij zegt

sorry ik heb daar ook niet voor gestudeerd
  donderdag 24 oktober 2002 @ 23:28:57 #169
3011 E.T.
pi_6456097
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:25 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Snap ik wel, maar mama doet wel meer dingen die kleine meisjes niet behoren te doen

oudere zusjes van 11 neuken ook nog niet mag ik hopen
pi_6456099
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:27 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Fijn dat iemand het opmerkt, ik vraag nooit om een ban, maar als iemand me van zulke onzin beschuldigd ga ik toch neigen. Gelukkig herinner ik me er op tijd aan dat ie niet beter weet.

[Dit bericht is gewijzigd door Phuturistixxx op 24-10-2002 23:29]

donderdag 24 oktober 2002 @ 23:28:59 #171
38623 Sjaak-S
Aka. Henk T.
pi_6456100
quote:

Geen mens die 't ziet!!!

Het gaat erom dat het algemene gevoel bij strings is dat het om een seksueel item gaat, en dat mag pas "officieel" als je het huis uit bent, met chocoladesigaretten en bier is dat niet. Je zou ook raar op staan te kijken als je zusje van 9 met een nep-dildo komt aanzetten. Das het probleem, sex is nog steeds taboe

Vind het persoonlijk ook een beetje ophef over niks, maar goed.

pi_6456104
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:28 schreef Frenkie het volgende:

[..]

sorry ik heb daar ook niet voor gestudeerd

Werktuigbouwkunde was het toch ?
pi_6456134
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:29 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Werktuigbouwkunde was het toch ?

ik ben bezig met mijn scriptie getiteld:
ethiek voor het kleine gezin op de veluwe; over normen, moralen en strings in een ethische verheven gemeenschap.

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 24-10-2002 23:31]

donderdag 24 oktober 2002 @ 23:30:48 #174
3011 E.T.
pi_6456147
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:28 schreef Sjaak-S het volgende:

[..]

Het gaat erom dat het algemene gevoel bij strings is dat het om een seksueel item gaat, en dat mag pas "officieel" als je het huis uit bent, met chocoladesigaretten en bier is dat niet. Je zou ook raar op staan te kijken als je zusje van 9 met een nep-dildo komt aanzetten. Das het probleem, sex is nog steeds taboe

Vind het persoonlijk ook een beetje ophef over niks, maar goed.

20 jaar geleden waren strings idd sex-gerelateerd. Toen droegen alleen de dames van lichte zeden deze..
Anno 2002 is de string gewoon gemeengoed geworden en allang niet meer alleen maar sex-gerelateerd..
pi_6456174
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:30 schreef Frenkie het volgende:

[..]

ik ben bezig met mijn scriptie getiteld:
ethiek voor het kleine gezin op de veluwe; over normen, moralen en strings in een ethische verheven gemeenschap.

Ik ook, getiteld Randvolk en Verloedering
pi_6456181
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:28 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Fijn dat iemand het opmerkt, ik vraag nooit om een ban, maar als iemand me van zulke onzin beschuldigd ga ik toch neigen. Gelukkig herinner ik me er op tijd aan dat ie niet beter weet.

we zullen zien als je een dochter hebt
pi_6456197
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:31 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Ik ook, getiteld Randvolk en Verloedering

oei mag ik proefkonijn zijn..
ik kan heel goed mensen uit de tent lokken op saaie donderdagavonden
pi_6456221
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:28 schreef E.T. het volgende:

[..]

oudere zusjes van 11 neuken ook nog niet mag ik hopen

Waarom niet? Hun oudere zusje van 15 doet dat ook al.....

En zoals hierboven al wordt gezegd, strings zijn toch iets sexueels. Je gaat me niet wijsmaken dat vrouwen zoiets alleen dragen omdat het zo lekker zit. De zijn er ook wel genoeg, maar die vinden het dan tegelijkertijd vast wel iets mooier en sexier staan dan een gewone onderbroek. En in dat licht vind ik niet dat 8 jarigen dat dan ook maar mogen omdat zusjelief of mamalief ook zo'n ding heeft.

donderdag 24 oktober 2002 @ 23:34:36 #179
3011 E.T.
pi_6456240
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:33 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

En zoals hierboven al wordt gezegd, strings zijn toch iets sexueels. Je gaat me niet wijsmaken dat vrouwen zoiets alleen dragen omdat het zo lekker zit. De zijn er ook wel genoeg, maar die vinden het dan tegelijkertijd vast wel iets mooier en sexier staan dan een gewone onderbroek. En in dat licht vind ik niet dat 8 jarigen dat dan ook maar mogen omdat zusjelief of mamalief ook zo'n ding heeft.

onder welke steen leef jij?
pi_6456252
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:34 schreef E.T. het volgende:

[..]

En hoe bedoel je, welk van mijn opvattingen zijn dan zo ouderwets?
pi_6456259
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:34 schreef E.T. het volgende:

[..]

hij komt uit een grot.
ergens uit afghanistan denk ik..
pi_6456264
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:35 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

En hoe bedoel je, welk van mijn opvattingen zijn dan zo ouderwets?

welke niet..??
  Admin donderdag 24 oktober 2002 @ 23:35:48 #183
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6456266
quote:

[..]

Mijn god

Nee, dit geloof ik niet, ik trap er niet meer in,
Dit MOET een grap zijn

pi_6456267
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:31 schreef Frenkie het volgende:

[..]

we zullen zien als je een dochter hebt

Tis maar goed dat je je verstopt achter een schermpje, lafaard.
pi_6456268
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:21 schreef -ScuL- het volgende:

ik liep met mijn 11 ook al met oogpotloodje op dus dat vind ik een beetje onzinnig en de meiden van tegenwoordig worden sneller volwassen en er hoort dit ook bij. Maar als ouder zijnde moeten ze ook acepteren dat ze ook eerder met sex bezig zijn dan dat hun zelf dat vroeger waren.
  donderdag 24 oktober 2002 @ 23:36:44 #186
3011 E.T.
pi_6456284
quote:

Dit stuk.. heb ik net ook al gezegd..
Anno 2002 zijn strings gemeengoed.. En ik ken eigenlijk alleen maar vrouwen die strings dragen omdat ze 't lekker vinden zitten..
Ik ga echt geen string dragen omdat mijn man dat mooi vind als 't niet lekker zou zitten
pi_6456289
quote:

[..]

hoezo wil je rellen..??
dan eerst ff bellen
pi_6456292
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

Mijn god

Nee, dit geloof ik niet, ik trap er niet meer in,
Dit MOET een grap zijn

Leg uit

[serieus]

wil jij even Frenkies reacties goed nalezen of moet ik een topic in FB plaatsen?

[/serieus]

pi_6456322
quote:

[..]

even goed orde, deze zin gaat om het volgende uit dit:
quote:
niks geks aan hoor.
voordat er misverstanden ontstaan..
  Admin donderdag 24 oktober 2002 @ 23:39:06 #190
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6456328
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:37 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Leg uit

[serieus]

wil jij even Frenkies reacties goed nalezen of moet ik een topic in FB plaatsen?

[/serieus]

Je kunt toch niet serieus menen wat je allemaal schrijft???

En ja ik kijk Frenkies post even na.

pi_6456339
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:36 schreef E.T. het volgende:

[..]

Dit stuk.. heb ik net ook al gezegd..
Anno 2002 zijn strings gemeengoed.. En ik ken eigenlijk alleen maar vrouwen die strings dragen omdat ze 't lekker vinden zitten..
Ik ga echt geen string dragen omdat mijn man dat mooi vind als 't niet lekker zou zitten

Anno 2002 gemeengoed, helemaal mee eens, niemand staat er van te kijken dat een meisje een string draagt. Maar ook niet bij 8 jarigen? Ben ik dan zo ouderwets met m'n 23??

En ik zeg ook dat er genoeg vrouwen zijn die em lekker vinden zitten, anders draag je hem natuurlijk niet nee. Maar vonden ze een onderbroek dan allemaal zo verschrikkelijk zitten dat ze die niet meer aan wilden? Of vinden ze een string gewoon ook mooier staan?

pi_6456361
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je kunt toch niet serieus menen wat je allemaal schrijft???

Over het algemeen ben ik vrij serieus ja, maar in tegenstelling tot andere mensen sta ik open voor ander ideeën hoor. Daar is alleen wel veel overtuiging voor nodig

[Dit bericht is gewijzigd door Phuturistixxx op 24-10-2002 23:40]

Admin donderdag 24 oktober 2002 @ 23:40:31 #193
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6456362
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ah, opgelost

pi_6456384
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ah, opgelost

ik wacht nu op een sorry van Futirisxxxx
pi_6456395
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ah, opgelost

geloof niet dat je me snapt
  donderdag 24 oktober 2002 @ 23:47:36 #196
38623 Sjaak-S
Aka. Henk T.
pi_6456496
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:30 schreef E.T. het volgende:

[..]

20 jaar geleden waren strings idd sex-gerelateerd. Toen droegen alleen de dames van lichte zeden deze..
Anno 2002 is de string gewoon gemeengoed geworden en allang niet meer alleen maar sex-gerelateerd..

Ja euuhh, voor jou misschien, maar voor veel meisjes en jochies op de middelbaare school is het wel zo. Tis misschien wel zo dat het vooral voor mannen sex-gerelateerd blijft en dat er daarom zo moeilijk over gedaan wordt, mannen zien een vrouw namelijk liever in een string dan in een gewone onderbroek en das niet omdat dat zo lekker zit .

Tis dus vooral voor de mannen een sexueel iets.

pi_6456512
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:47 schreef Sjaak-S het volgende:

[..]

Ja euuhh, voor jou misschien, maar voor veel meisjes en jochies op de middelbaare school is het wel zo. Tis misschien wel zo dat het vooral voor mannen sex-gerelateerd blijft en dat er daarom zo moeilijk over gedaan wordt, mannen zien een vrouw namelijk liever in een string dan in een gewone onderbroek en das niet omdat dat zo lekker zit .

hoe jonger mannen met stringetjes om leren gaan hoe beter dan..
pi_6456517
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:47 schreef Sjaak-S het volgende:

[..]

Kijk uit dat er niet meteen gezegd wordt dat dit dus betekent dat je opgewonden wordt van 8 jarige meisjes in een string.
pi_6456534
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:35 schreef Riann het volgende:

[..]

ik liep met mijn 11 ook al met oogpotloodje op dus dat vind ik een beetje onzinnig en de meiden van tegenwoordig worden sneller volwassen en er hoort dit ook bij. Maar als ouder zijnde moeten ze ook acepteren dat ze ook eerder met sex bezig zijn dan dat hun zelf dat vroeger waren.

Ik kan het niet laten om nogmaals te benadrukken dat het me geen bal uitmaakt wat iedereen doet; dat moeten ze zelf weten. Maar ik vind het een slechte zaak om kinderen zo jong volwassen te laten worden. Zo missen ze cruciale onderdelen van hun opvoeding die bijdragen aan een verstandig leven. Handig voor als het wel tijd is voor zaken als sexy kleding, make-up, tabak en alcohol.

Heck op m'n 10, 11e speelde ik zelf nog met raceautootjes en technisch lego.
Ben ik nou zo'n ouwerwetse lul Ik ben geboren in 1981 maar ik keur heel veel
dingen af die ik leeftijdsgenoten om me heen en jongeren zoal zie doen...

De zogenaamde 'moderne' ouder heeft er geen problemen en laat hun kinderen
maar lekker doen wat ze willen en ziet wel wat er van komt. Onachtzaam als die 'moderne' mensen zijn zetten ze je dan ook nog in een hoekje als 'gereformeerde' (heb ik nu al in een aantal topics naar voren zien komen).. waarschijnlijk een poging om hun eigen gedrag goed te keuren

ik ga vast weer flames scoren nu.. boeiend ik ga toch

vrijdag 25 oktober 2002 @ 00:00:51 #200
38623 Sjaak-S
Aka. Henk T.
pi_6456749
quote:
hoe jonger mannen met stringetjes om leren gaan hoe beter dan..

das dan dus dus de wijze les die we uit dit belachelijk lange topic moeten trekken --> we zijn eruit, het is een positief iets....
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 00:02:09 #201
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_6456778
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 00:00 schreef Sjaak-S het volgende:

[..]

das dan dus dus de wijze les die we uit dit belachelijk lange topic moeten trekken --> we zijn eruit, het is een positief iets....

mooi dan kan ik op stringetjesjacht
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 00:17:40 #202
36605 Scorpy2002
Ain't that cute :)
pi_6457115
Het is een mooie cyclus:

eerst heb je strenge ouders, de kinderen vinden het maar niks en zijn al ouders helemaal niet streng. Wat je dan dus krijgt zijn een boel asociale lui die maar doen wat ze willen. Ik verwacht ook dat de jongeren van nu straks strenge ouders worden. Als een soort reactie op hoe het nu gaat. En zo is het in de geschiedenis altijd gegaan.

pi_6459843
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:49 schreef -ScuL- het volgende:

[..]

Ik kan het niet laten om nogmaals te benadrukken dat het me geen bal uitmaakt wat iedereen doet; dat moeten ze zelf weten. Maar ik vind het een slechte zaak om kinderen zo jong volwassen te laten worden. Zo missen ze cruciale onderdelen van hun opvoeding die bijdragen aan een verstandig leven. Handig voor als het wel tijd is voor zaken als sexy kleding, make-up, tabak en alcohol.

maar lekker doen wat ze willen en ziet wel wat er van komt. Onachtzaam als die 'moderne' mensen zijn zetten ze je dan ook nog in een hoekje als 'gereformeerde' (heb ik nu al in een aantal topics naar voren zien komen).. waarschijnlijk een poging om hun eigen gedrag goed te keuren

ik ga vast weer flames scoren nu.. boeiend ik ga toch

Hier ben ik dus volkomen mee eens. Ik heb echt niks aan toe te voegen. Net zoals "moderne ouders" preteens meisjes met make-up, string en alcohol rond laat lopen, laten ze ook tiener meisjes op hun 13e ontmaagd worden, jongens die brutaal worden enzovoorts....

En ik ben ook niet echt ouderwets met mijn (net) 24 jarige leeftijd, ofwel ?

Ik ken ook kinderen die goed opgevoed zijn en die normaal meedraaien in de gemeenschap zonder "modern" te doen.
En dat argument dat string lekker zit omdat een gewoon onderbroek toch gaat proppen in je bilnaad......komop zeg, wat is dat voor erg domme argument man/vrouw, jeetje !

...
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 11:15:36 #204
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_6460358
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 10:33 schreef Choller het volgende:
En dat argument dat string lekker zit omdat een gewoon onderbroek toch gaat proppen in je bilnaad......komop zeg, wat is dat voor erg domme argument man/vrouw, jeetje !
tis een argument van een vrouw, een ervaringsdeskundige dus. Maar als jij mij nu gaat vertellen dat een string niet fijn zit mag dat hoor..
pi_6460391
Wat een enorm topic, een avond niet online en je loopt hopeloos achter. Toch ga ik mijn best doen om een reply te schrijven die niet teveel herhaling inhoudt, maar gewoon een stukje dat illustreert hoe onschuldig strings ook kunnen zijn.
Toen ik net dertien was, heb ik een ongeluk gehad, niet echt ernstig, ik zat achterop de brommer bij mijn broer en toen die wegreed viel ik eraf en bleef een paar meter met mijn voet achter de voetsteun hangen. Het gevolg was dat ik een paar flinke schaafwonden had op rug en vooral billen (en gelukkig had ik toen een spijkerbroek aan, anders was het ws een stuk erger geweest). Het gevolg was natuurlijk dat alles wat ik daaroverheen aantrok ten eerste goed zeer deed en ten tweede de wondjes iedere keer weer liet opengaan. Omdat de dokter had gezegd dat schaafwonden het mooist genezen als je ze in de open lucht laat opdrogen, heb ik dus een paar dagen in mijn blote bibs in de tuin gelegen. Nu was dat als naturiste sinds geboorte niet echt een probleem, maar ik wilde absoluut niet in mijn blootje gezien worden door mijn vriendinnen, oma's etcetera (how time can change a woman). Mijn moeder heeft me toen eerst een string van mijn zus gegeven, maar die was eigenlijk veels te groot. Daarom wilde ze toen meteeen strings voor mij gaan kopen, zodat ik gewoon op mijn gemakje rond zou kunnen lopen, alsof ik me daar wel in op mun gemak zou voelen. Ze deed het toch en ik had eigenlijk niet zoveel keus en het stomme is dat ik vanaf het eerste moment dat ik mijn eerste eigen string aanhad helemaal verslingerd ben aan die dingen. Ik vond en vind ze heerlijk zitten en in plaats dat ik enigszins beschaamd mijn visite ontving voelde ik mij eerder trots en supervrouwelijk.
Nou heb ik zelf altijd een best dubbel gevoel gehad bij strings, ik draag ze zelf omdat ik ze idd veel lekkerder vind zitten en het nu eenmaal het dichtst bij geen ondergoed aanleunt, maar ik vind ze ook wel ontzettend sexy en daarom toch ook op zijn minst een weinig opwindend. Een vriendin van mij heeft twee kleine (tweeling)zusjes, waarvan ik wist dat ze het laatste jaar af en toe stringetjes droegen (idd die van de Hema), zo ongeveer vanaf hun tiende. Van de ene kant vond ik het idee wel grappig, langs de andere kant kon ik er mij het sexy aspect niet echt bij voorstellen. Afgelopen zomer ben ik samen met die vriendin op vakantie geweest, waarvan de laatste twee weken samen met haar familie naar Spanje. Ikzelf draag op het strand en op vakantie maximaal een string en mijn vriendin was me daarin gevolgd. Het grappige was, dat terwijl wij de eerste ochtend zeer moedwillig niet in onze string aan de ontbijttafel waren verschenen (in tegenstelling tot de weken daarvoor, toen we zelfstandig op pad waren), omdat we dachten dat dit misschien een beetje 'te' zou zijn, de halve tweeling in pyamajasje en string aanschoof... Niemand gaf er eigenlijk aandacht aan en tot we ons klaar gingen maken voor het strand lagen er twee enige blonde meisjes in hun stringonderbroekjes een verzameling tina's door te lezen voor de caravan. De tweede dag op het strand begon het gezeur pas, mama, mogen wij ook een stringbikini net als Marlies en Lieve, waarom dan niet, ik wil ook bruine billen, gisterochtend op de camping vond je het toch ook niet erg, enzovoorts. Maar hun moeder zag dit eigenlijk niet zo zitten en je kon aan haar merken dat ze het eigenlijk een beetje onze schuld vond. De volgende dag echter, toen ze haar twee jongste dochters al om negen uur op het strand aantrof in onze (te grote) zwemstrings, die ze van de wasdraad hadden gepikt en zag hoe ze bezig waren een zandburcht op te werpen, is ze overstag gegaan. En de clou van dit lange verhaal is, dat ikzelf eigenlijk heb gezien dat het ze absoluut niet om de factor sexy te doen was. Jongens interesseren hun niet, daar lopen ze liefst met een zo groot mogelijke boog omheen, het was eerder een modestatement, het leuk, mooi vinden, er een beetje bij willen horen. En geloof me, als je eenmaal twee van die kleine aapjes in een string boven in een klimrek hebt zien hangen, dan vergeet je vanzelf dat dit iets met sex te maken zou kunnen hebben...
Compulsive Liar Danger Slut
pi_6460477
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:49 schreef -ScuL- het volgende:

[..]

Mijn ouders zeiden nog wel eens 'nee' tegen me als ik iets wilde wat ze niet goed vonden...

pi_6460695
Als je mij op mijn negende of zo een string had laten zien had ik je héél erg raar aangekeken. (Zo van: 'Wat is dat nou weer voor stom ding? Moet ik dat nou echt aan?')

Toen ik (1981) zo oud was draaide ik Kinderen voor Kinderen en naaide ik kleertjes voor mijn Barbies. Mijn toenmalige ondergoed? Een degelijke, grote witte slip met een degelijk wit hemdje erboven. En daaroverheen een ruimvallende, vale spijkerbroek i.p.v. een witte strakke doorschijnbroek. Een grote C&A-trui met een beer erop maakte het compleet.

Tijden veranderen (*zucht*).

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 25-10-2002 11:45]

pi_6460950
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 11:15 schreef Frenkie het volgende:

[..]

tis een argument van een vrouw, een ervaringsdeskundige dus. Maar als jij mij nu gaat vertellen dat een string niet fijn zit mag dat hoor..

Nou nee, ik heb nooit een string gedragen maar wel een normale onderbroek. En die gaan echt niet in je bilnaad proppen hoor, dat kan ik wel zeggen.

Mijn vriendin draagt ook graag strings, en ik vind het neutraal, dus sexueel gezien doet het me weinig. Als ik haar sexy wil zien moet ze zonder iets aan rondlopen.

...
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 11:54:19 #209
3011 E.T.
pi_6460972
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 11:53 schreef Choller het volgende:

[..]

Nou nee, ik heb nooit een string gedragen maar wel een normale onderbroek. En die gaan echt niet in je bilnaad propper hoor, dat kan ik wel zeggen.

Nou bij mij wel.
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 11:58:11 #210
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_6461019
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 11:15 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Je zet jezelf ook wel flink voor schut als je toegeeft dat een string niet lekker zit, maar dat je hem draagt omdat mannen dat mooier vinden. Natuurlijk geeft geen enkele vrouw dat toe. Zo geweldig zit een string niet hoor. En ik wil dan ook niet geloven dat kinderen die dingen ineens willen dragen voor het comfort. Het gaat ze gewoon om 'erbij horen' en 'al een grote meid zijn'

[Dit bericht is gewijzigd door zwijntje op 25-10-2002 11:59]

A clean house is a sign of a wasted life.
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 11:58:48 #211
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_6461031
Misschien lijk ik nu ouderwets (bouwjaar 1978), maar ook ik ben van mening dat je kinderen zo lang mogelijk van hun kindertijd moet laten genieten. En dat betekent in mijn optiek met poppen en auto's spelen, en niet meegevoerd worden door allerlei rages als make-up en strings. Natuurlijk verfden de meisjes in mijn omgeving ook wel eens hun gezicht, maar dat ging dan vaak gepaard met een oude jurk en veel te grote hoge hakken uit de verkleedkist. Een begrip dat volgens mij vandaag de dag niet eens meer bekend is bij kinderen.

Basisschoolkinderen horen zich niet bezig te houden met dit soort dingen. Ok, ik neem graag aan dat een string niet sexueel is, maar de enige reden dat een kind dat aan wil is inderdaad omdat oudere meisjes/vrouwen het ook hebben. En daar komt de taak van de ouders om de hoek kijken. Als je als ouder duidelijk maakt dat dat niet hoort tot een bepaalde leeftijd, (laten we zeggen een jaar of 13-14), dan heeft een kind daar maar aan te gehoorzamen...

Wat is de volgende stap? Een bhtje zonder cup, omdat iedereen dat heeft? Naveltruitje als je 6 bent? Oorbelletjes op je 4e? In mijn ogen wordt een groot deel van deze kinderen een stukje jeugdig onbevangenheid ontnomen, al dan niet door de ouders, onder het mom van "het ziet er toch leuk uit".

In mijn ogen hangt het gebrek aan normen en waarden bij de jeugd samen met dit soort praktijken. Als ik een kroeg binnen loop zie ik kinderen van 14-15 (wij mochten op die leeftijd niet naar de kroeg!) in kleding lopen dat van minder stof is gemaakt dan een gemiddeld t-shirt... En dan vinden ze het gek dat ze benaderd worden door gasten van een jaar of 20. Die kunnen aan de buitenkant ook niet zien hoe oud die meisjes zijn...
Vroeger ging je op je 15e naar dansles, en dan droegen de meisjes een bloes of een lange jurk, of gewoon een trui, en daar ben ik echt niet slechter van geworden hoor...

Waar gaat het heen met de jeugd....?

vrijdag 25 oktober 2002 @ 12:00:49 #212
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_6461055
ik hoop echt dat ik een dochter krijg, lijkt me zo schattig
  † In Memoriam † vrijdag 25 oktober 2002 @ 12:06:44 #213
7074 moussy
kuttekop
pi_6461112
zijn de mini-behaatjes ook al genoemd? In maatje doperwt op een plankje ?

Vink ook zoiets, dr zit niks maar ze moeten een bh aan

Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † vrijdag 25 oktober 2002 @ 12:19:14 #214
7074 moussy
kuttekop
pi_6461258
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 11:58 schreef Coelho het volgende:
Misschien lijk ik nu ouderwets (bouwjaar 1978), maar ook ik ben van mening dat je kinderen zo lang mogelijk van hun kindertijd moet laten genieten. En dat betekent in mijn optiek met poppen en auto's spelen, en niet meegevoerd worden door allerlei rages als make-up en strings. Natuurlijk verfden de meisjes in mijn omgeving ook wel eens hun gezicht, maar dat ging dan vaak gepaard met een oude jurk en veel te grote hoge hakken uit de verkleedkist. Een begrip dat volgens mij vandaag de dag niet eens meer bekend is bij kinderen.
Ik (bouwjaar 76) wil juist dat mn dochter (bouwjaar 99) met speelgoed speelt waar ze dr fantasie nog bij nodig heeft. Dat is verdomde moeilijk te vinden. Overal zitten jankdingen in (poppen) of is gewoon voorgekauwd speelgoed waar je alleen nog maar naar kan kijken.
quote:
Basisschoolkinderen horen zich niet bezig te houden met dit soort dingen. Ok, ik neem graag aan dat een string niet sexueel is, maar de enige reden dat een kind dat aan wil is inderdaad omdat oudere meisjes/vrouwen het ook hebben. En daar komt de taak van de ouders om de hoek kijken. Als je als ouder duidelijk maakt dat dat niet hoort tot een bepaalde leeftijd, (laten we zeggen een jaar of 13-14), dan heeft een kind daar maar aan te gehoorzamen...
Ik zal het je sterker vertellen, op de peuterschool zijn ze al bezig met die dingen. Hemden die je in je onderbroek kan proppen zijn niet seksie (ze weten niet eens wat het is) het moeten van die korte hempies zijn die onder de buste *kuch* eindigen, want die heeft truusje ook.
quote:
Wat is de volgende stap? Een bhtje zonder cup, omdat iedereen dat heeft? Naveltruitje als je 6 bent? Oorbelletjes op je 4e? In mijn ogen wordt een groot deel van deze kinderen een stukje jeugdig onbevangenheid ontnomen, al dan niet door de ouders, onder het mom van "het ziet er toch leuk uit".
Bh'tjes zonder cup bestaan al, zag ik bij mn nichtje van toen ze 8 was. Die dus ook al flink wat jaartjes in naveltruitjes loopt (is nu 11 of zo)
Mijn dochter was 2 maanden toen ze oorbelletjes kreeg, ben ik nu een slechte ouder?
quote:
In mijn ogen hangt het gebrek aan normen en waarden bij de jeugd samen met dit soort praktijken. Als ik een kroeg binnen loop zie ik kinderen van 14-15 (wij mochten op die leeftijd niet naar de kroeg!) in kleding lopen dat van minder stof is gemaakt dan een gemiddeld t-shirt... En dan vinden ze het gek dat ze benaderd worden door gasten van een jaar of 20. Die kunnen aan de buitenkant ook niet zien hoe oud die meisjes zijn...
Vroeger ging je op je 15e naar dansles, en dan droegen de meisjes een bloes of een lange jurk, of gewoon een trui, en daar ben ik echt niet slechter van geworden hoor...
Als je kinderen niet laat gaan, gaan ze stiekum.... zoals ik deed toen ik 14 was.
quote:
Waar gaat het heen met de jeugd....?
Welke leeftijds categorie is jeugd nog tegenwoordig?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_6462792
Waarom is het eigenlijk zo raar, de jongens die het hier hebben string=lustobject zijn waarschijnlijk geen 8-jarige ventjes. Welk 8-jarig ventje zou er nu bij zichzelf denken sow, check die chica met die string daar zou ik wel es effe mee wille.....enz.

Het taboe rust nog steeds om de string want eerst was het iets voor hoeren, nu ziet men het als iets sexy's en dus is het raar dat er nu dus ook kindercollectiestring is.

Zouden kleine meisjes nu ook geen bikini's meer mogen dragen? Das toch iets wat nog sexieer is dan een string agz de string nog wat verborgen zit maar een bikini is gewoon bloot en iedereen ziet het?
De string is zich gewoon verder aan het inburgeren en over een aantal jaar dan loopt elk klein meisje met een stringetje waar Jip&Janneke oid op staat.

;)
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 14:22:41 #216
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_6463379
Ik bedoel alleen te zeggen dat kinderen op deze manier steeds sneller hun jeugd ontgroeien. Geen tijd meer hebben om zich zorgeloos te ontwikkelen, een individu te creëren. Het kuddegedrag wordt alsmaar groter.

Moussy: Ik noem je geen slechte ouder, omdat je dochter op 2 maanden al oorbelletjes had. Ik zeg alleen dat IK er mijn twijfels bij heb, omdat een kind op die leeftijd nog geen eigen mening heeft, en IK het over vindt komen als het aankleden van een levende pop... Nog even en elke peuter heeft een navelpiercing en elke kleuter een tepelpiercing, al weten ze nog niet waar tepels voor dienen

Een kind moet zichzelf kunnen ontwikkelen tot een persoonlijkheid en een ouder moet de taak op zich nemen om een kind daar zo goed mogelijk in te begeleiden.

pi_6466202
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 14:22 schreef Coelho het volgende:
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 18:05:14 #218
3011 E.T.
pi_6467001
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 14:22 schreef Coelho het volgende:
omdat een kind op die leeftijd nog geen eigen mening heeft, en IK het over vindt komen als het aankleden van een levende pop...
Elke ouder kiest toch de kleren van het kind uit tot een bepaalde leeftijd? Dat is dan ook aankleden van een levende pop?
En als het wat ouder is, kan ik me niet voorstellen dat je je kind dwingt iets aan te trekken wat het niet aan wil. Dus als mijn dochter geen string aan zou willen als het acht is, doet het geen string aan (eerst maar eens die dochter zien te versieren..)
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 18:07:11 #219
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_6467034
kleine meisje worden groot

nee ff serieus, best ziek idd

852002IWASTHERE
pi_6470679
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:18 schreef yvonne het volgende:
Ik vind dit het leukste topic van de hele avond

Ga door, ga door

pi_6470748
Guttegut. Die jeugd van tegenwoordig eh mensen. Dit kan toch echt neit! Zorgelijke ontwikkelingen zeg.

Laten we volstoppen met anti-rook reclame tot hun 14e, en ze roepen allemaal lief 'jaaaa neeee, neit roken, roken is slecht, drugs is slecht, alcohol is slecht'. men wordt 15, 16, misschien 17, en wij roepen in koor: 'schijt eraan', en wij gaan roken.

zo gaat het met alles. zit neit zo te zeuren.

pi_6470815
waar maken we ons nou druk over, er gaat er niemand dood aan als er 8 jarige meisjes met strings rondlopen. En dan nog, het kan mij echt totaal geen ene reet schelen als ze morgen met string-luiers (oid) aan komen zette.
pi_6470872
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 22:57 schreef LenL het volgende:
waar maken we ons nou druk over, er gaat er niemand dood aan als er 8 jarige meisjes met strings rondlopen. En dan nog, het kan mij echt totaal geen ene reet schelen als ze morgen met string-luiers (oid) aan komen zette.
LENNART DOE NEIT ZO Dom met je 'er gaat niemand dood aan'! er gaat ook niemand dood aan als meisjes van 6 geneukt worden door mannenv an 80 hoor, ! tsk!

maar ik zie het prolbeem ook neit echt. maar aan de andere kant, waarom hebben meisjes van 8 jaar strings? strings zijn er toch om er beter uit te zien? en voglens mij zijn er neit echt veel mensen - op wat pedo's na - die naar de bilen en bilspleet van 8 jarigen gaan kijken.

pi_6470898
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 23:01 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

LENNART DOE NEIT ZO Dom met je 'er gaat niemand dood aan'! er gaat ook niemand dood aan als meisjes van 6 geneukt worden door mannenv an 80 hoor, ! tsk!

Doe niet zo dik, dat was een hyperbool sukkel
quote:
maar ik zie het prolbeem ook neit echt. maar aan de andere kant, waarom hebben meisjes van 8 jaar strings? strings zijn er toch om er beter uit te zien? en voglens mij zijn er neit echt veel mensen - op wat pedo's na - die naar de bilen en bilspleet van 8 jarigen gaan kijken.
Ik zie het probleem ook niet en het boeit me ook heel erg weinig waaropmz e uberheuapt een string aanhebben.
pi_6470918
wat schattig

en over ut topic: laat ze toch lekker, als ze dat nou leuk vinden...

Nobody ever seems to remember life is a game we play
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 23:08:22 #226
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_6470961
Ik zie niet zo'n fundamenteel bezwaar tegen kleine meisjes die strings willen dragen/aangesmeerd worden. 't is maar ondergoed. Who cares?

Nee dan die kleine jongetjes die voor hun tiende levensjaar al een ringetje door hun oor geknipt krijgen, en zo voor het leven gebrandmerkt worden als zijnde afkomstig uit een ordinair gezin. Dat vind ik pas echt zielig.

Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 01:44:09 #227
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_6472902
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:52 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hij is 14
pi_6516197
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 23:04 schreef LenL het volgende:

[..]

Doe niet zo dik, dat was een hyperbool sukkel
[..]

Ik zie het probleem ook niet en het boeit me ook heel erg weinig waaropmz e uberheuapt een string aanhebben.

Offtopic: ik vind het altijd zo mooi als mensen anderen voor sukkel gaan uitmaken, terwijl ze zoveel fouten maken (woordbetekenis, interpunctie, spelling). Je zocht waarschijnlijk naar het woord hypothetisch, een hyperbool is een mathemathisch begrip. Maar je bent slechts 15, dus daar komt hopelijk nog wel verbetering in.

Ontopic: Persoonlijk vind ik het zonde dat jonge meisjes tegenwoordig al zo snel "volwassen" moeten zijn, of volwassen moeten overkomen, door het aantrekken van strings, naveltopjes, bh's, etc. Helaas kun je daar vrij weinig tegen doen. Het, mijn inziens trieste, resultaat is uiteindelijk helaas wel dat ontmaagd worden op je tiende steeds normaler gaat worden. En dan blijft er van de onschuldige periode waarin een kind een kind kan zijn wel erg weinig over. Jammer.

It's better to reign in hell than to serve in heaven
pi_6519498
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 08:27 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
10 is wel errg vroeg dat doet zelfs heel veel pijn omdat het tenauw is!
Bij 12 kan het net maar das idd ook ziek
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 14:25:03 #230
12652 -Mellowdy-
Mellowcholie.
pi_6520905
quote:
Vaak gebruiken ze die stringetjes voor onder de majorettebroekjes als ze een optreden hebben of andere sporten.
Quiet!!
Shhh, hush your mouth
Silence when I spit it out, ... in your face
Open your mouth, give you a taste
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 14:50:11 #231
9902 Lestat
the vampire...
pi_6521325
Kan iemand ook ff een fotootje plaatsen van zo'n meiske in string zodat we zelf kunnen zien hoe verderfelijk het is ??
Memento Mori
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 14:52:58 #232
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_6521365
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 08:27 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Het, mijn inziens trieste, resultaat is uiteindelijk helaas wel dat ontmaagd worden op je tiende steeds normaler gaat worden.
de gemiddelde leeftijd daalt nog wel iets, maar niet noemenswaardig.. en daarbij sex is lekker...
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 16:31:12 #233
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_6523748
Wie geeft zijn kind van 8 jaar nou een string aan,maakt me niet uit of een jongen of meisje is......straks willen ze ook nog een bikini-string....het moet niet gekker worden BELACHLIJK!!!!!!!
I don't care.....
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 16:33:03 #234
17075 extreme
-wannahave-
pi_6523793
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 13:04 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

10 is wel errg vroeg dat doet zelfs heel veel pijn omdat het tenauw is!

je spreekt uit ervaring neem ik aan?
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_6523808
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 11:38 schreef postinggirl het volgende:
Als je mij op mijn negende of zo een string had laten zien had ik je héél erg raar aangekeken. (Zo van: 'Wat is dat nou weer voor stom ding? Moet ik dat nou echt aan?')

Toen ik (1981) zo oud was draaide ik Kinderen voor Kinderen en naaide ik kleertjes voor mijn Barbies. Mijn toenmalige ondergoed? Een degelijke, grote witte slip met een degelijk wit hemdje erboven. En daaroverheen een ruimvallende, vale spijkerbroek i.p.v. een witte strakke doorschijnbroek. Een grote C&A-trui met een beer erop maakte het compleet.

Tijden veranderen (*zucht*).

Idem.

Toen ik klein was wilde ik op een gegeven moment zo'n topjeachtig hempje. Ik heb het welgeteld 1x aangehad en daarna nooit meer want het zat niet lekker. Zou met mij & strings waarschijnlijk net zo zijn gegaan.

Maargoeth, wat jij ook zegt, dat kinderen tegenwoordig wel veel sneller zich aanpassen aan ouderen/volwassenen is waar. Dat zelfs IK (1985) wel eens denk 'hee, deed ik dat nou ook toen ik 11 was' enzo.

pi_6526579
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:33 schreef extreme het volgende:

[..]

je spreekt uit ervaring neem ik aan?

Dat heb ik van een meisje die een paar keer verkracht was door marokkanen (goh ) Echt klote

Maar ik ken een meisje van 13 die liep altijd vrolijk rond in een string bikinie
(overigens had ze een dikke reet en een grote eigendunk + dacht ze dat ze gothic was)

pi_6526638
Kinderstrings: slaat nergens op imo.
pi_6527103
ik vind het ronduit belachelijk!
geef ze dan überhaupt geen ondergoed ofzo?
dat zit ongetwijfeld nog beter, right?
qua hoe het zit, zal het zo'n 8-jarige geen ene moer uitmaken, een string of een gewone onderbroek..
pi_6530580
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 18:59 schreef MasterDisaster het volgende:
Maar ik ken een meisje van 13 die liep altijd vrolijk rond in een string bikinie
Ja en, wat is daar mis mee, dat deed ik ook nou en?
pi_6532804
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 21:27 schreef Lievelotje het volgende:

[..]

Ja en, wat is daar mis mee, dat deed ik ook nou en?

Dan hoor je nog vrolijk met je barbies tespelen met een grote lompe trui met een beer, En je dus niet bezighouden met er sexy uittezien.....
pi_6532982
Supertje mooi toch!!!!!??? meisje zullen stings aanschaffen wanneer ze dat willen en als dat op 14 jarige leeftijd is PRIMA!!, bovendien (en dat kun je zien op de site van Elite ModelLook) kunnen meisjes van 14 er al supergeil uitzien, en dan is het terecht dat ze in string rondlopen
een goed lid verslapt niet
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 22:59:21 #242
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_6533380
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 22:42 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Dan hoor je nog vrolijk met je barbies tespelen met een grote lompe trui met een beer, En je dus niet bezighouden met er sexy uittezien.....

hoezo hoort dat..
pi_6558929
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 22:59 schreef Frenkie het volgende:

[..]

hoezo hoort dat..

Deel van een normale opvoeding
pi_6604994
Ik heb een dochter van 9, stevig gebouwd ook nog, die tot mijn schrik thuiskwam met het verzoek een string voor haar te kopen want er waren al 2 meiden in de klas (groep 6) die er 1 hadden.... Heb uitgelegd dat dat niet voor kleine meisjes is bedoeld, maar ze is nog slim ook: die anderen hadden speciale kinderstrings, die bestaan zei ze, en ze wist ook al waar ik ze moest gaan kopen. Had ze meteen maar even nagevraagd. En - sprak ze - als ze er voor kleine meisjes zijn, zijn ze ook voor kleine meisjes bedoeld, duzzzzzzz. Ik heb haar toen een te kleine string van mezelf gegeven en gevraagd of ze die ff wilde passen en wat ze er van vond. Dat zat natuurlijk niet lekker en ze keek eens voor de spiegel met een bedenkelijk gezicht naar het totaalplaatje.... Mwah, zei ze, ik wacht nog wel even tot ik groter ben, hoor.... I rest my case.
if u will not rise above the things of the world, they will rise above u
  zondag 3 november 2002 @ 20:08:31 #245
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_6605068
Ik ben donderdagavond uit nieuwsgierigheid eens bij de Hema gaan kijken, maar daar hebben ze ze vanaf maat 152, dat vind ik toch niet zo vreemd. Ik ben drieëntwintig en ik ben klein/slank gebouwd, ik pas ook nog in kledingmaat 146/152, vooral bovenkleding. Ik denk dat die meiden die die maat hebben een jaar of dertien zijn?

Of heb ik andere, kleinere strings over het hoofd gezien? Strings voor meisjes die nog op de basisschool zitten, dat vind ik een vreemd idee, als je eenmaal echt gaat puberen kan ik het me wel voorstellen.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_6605163
quote:

[..]

Oh, en jij zit nu in een grote trui met een beer erop met je Heman te spelen?
pi_6605229
Nou, mijn 9-jarige heeft ook maat 140/152... dus volgens haar redenering kan ze ze dragen van de Hema. Ze is niet eens de grootste van de klas... is je al eens opgevallen hoe groot die kleine guppen zijn? Ik voel me een dwerg vergeleken bij groep 8 van de basisschool als ik aan de poort sta om de jongste op te halen. Tegen de helft moet ik "opkijken", haha, alleen letterlijk. Figuurlijk sta ik er met mijn ouwe wijze kop wel boven.
if u will not rise above the things of the world, they will rise above u
  zondag 3 november 2002 @ 20:19:00 #248
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_6605315
Ja, misschien is dat ook wel zo en schat ik de maat niet goed in. Ik draag er ook alleen bovenkleding van, qua lengte ben ik er wel te lang voor.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  maandag 4 november 2002 @ 01:59:47 #249
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_6612942
Met strings voor kleine meisjes is niets mis, zolang het enkel bedoeld is als kledingstuk en niet anders, dus laat ze er dan niet van die strakke doorschijnende broeken overheen dragen iig geen broeken waar aan de contouren te zien is dat ze een string draagt.
pi_6621821
quote:

[..]

misschien droeg ik ze wel omdat ik ze mooi vond enniet om er sexy uit te zien... Enne, ik ben echt niet zo'n vroegbloeier hoor...
  maandag 4 november 2002 @ 18:39:09 #251
10110 NIels25
"You only live once, so l
pi_6622564
Was van de zomer op gran canaria, en op het strand aldaar, zag je soms van die guppen lopen van een jaar of 4 met een string aan, ja en dat is dus echt

gelukkig ook zat moois 18+

pi_6622696
quote:
Op maandag 4 november 2002 18:39 schreef NIels25 het volgende:
Was van de zomer op gran canaria, en op het strand aldaar, zag je soms van die guppen lopen van een jaar of 4 met een string aan, ja en dat is dus echt

gelukkig ook zat moois 18+

Ik was er ook en ik zag een dikke dame van in de zeventig met een string. Daar stond ik wel eventjes van te kijken. Ik stoor me er verder niet aan, maar ik was wel eventjes verbaasd.
pi_6662497
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 14:50 schreef Lestat het volgende:
Kan iemand ook ff een fotootje plaatsen van zo'n meiske in string zodat we zelf kunnen zien hoe verderfelijk het is ??
idd. valt me toch tegen dat in het hele topic geen enkele foto te zien is.
pi_6662551
ach, ik vind de tegenhanger erger: luiers voor grote jongens.

woensdag 6 november 2002 @ 19:30:22 #255
11738 Zworld
Fok!Food Master
pi_6662611
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:20 schreef speknek het volgende:
Het wordt inderdaad steeds jonger, mijn nichtje van twaalf heeft ook al een navelpiercing.
En dan te bedenken dat ik op die leeftijd nog in een turtles trui liep .
Teenage Hero Mutant Turtles! !

Ontopic
Vanaf 14/15 is mooie leeftijd voor strings.

Dikke en Zworld zijn de Fok!FoodMasters[br]&gt;&gt;&gt;Forum!&lt;&lt;&lt; [br]MPEG FAQ!
pi_6662787
we worden gelezen...

pi_6663750
quote:
Op woensdag 6 november 2002 19:38 schreef Lievelotje het volgende:
we worden gelezen...

[afbeelding]

volgens mij is het andersom,..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: