quote:Soms ook van die wit-doorschijnende aka breeZaah
Op donderdag 24 oktober 2002 22:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Uhm je hebt wel gelijk hoor, maar die meisjes hebben ook al van die strakke broekies aan meestal...
Er was hier trouwens al een topic over een maand geleden oid.
ik vind dat dat 'vroeg volwassen worden' te ver doorslaat in onze (westerse) samenleving.... make-up moeten ze imho ook verbieden onder de 14.
quote:Waar blijft de tijd?
Op donderdag 24 oktober 2002 22:20 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
(vroeger liep iedereen tenminste nog in een trui met een grote beer
)
quote:Die is opgelost sinds de breeZaah hype
Op donderdag 24 oktober 2002 22:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Waar blijft de tijd?
quote:Een meisje wat vroeger ngo bij mij opschool zat had echt een hele dikke laag smurry op dr face echt lelijk
Op donderdag 24 oktober 2002 22:21 schreef -ScuL- het volgende:
kan je niet anders dan gelijk geven.ik vind dat dat 'vroeg volwassen worden' te ver doorslaat in onze (westerse) samenleving.... make-up moeten ze imho ook verbieden onder de 14.
quote:vooral die engelse meisjes.
Op donderdag 24 oktober 2002 22:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Uhm je hebt wel gelijk hoor, maar die meisjes hebben ook al van die strakke broekies aan meestal...
Dan wat betreft strings voor meisjes van een jaar of 8... tsja. we weten allemaal wel wie daar invloed op hebben gehad.
[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 24-10-2002 22:27]
quote:Och het valt wel errug op als je zo'n broek ziet die in dr naat is getrokke of z'n ding erboven uitsteekt (vaak nog in een felle kleur ook
Op donderdag 24 oktober 2002 22:26 schreef speknek het volgende:
Nouja ondergoed valt wel mee inderdaad, dat hoor je eigenlijk ook niet te zien als buitenstaander.
quote:Duitse ook hoor, Je heb hier zogenaamde wipschuiten Meisjes die lopen de kroeg in en vragen of je meegaat naar hun boot....
Op donderdag 24 oktober 2002 22:26 schreef Elmotje het volgende:[..]
vooral die engelse meisjes.
quote:Vaak is het nog een ideetje van de ouders ook nog
Op donderdag 24 oktober 2002 22:28 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik vind het geen normaal ondergoed voor een 8 jarige een string. Als het goed is trekken vrouwen zo'n ding aan om er beter uit zien, dat bv hun kont in hun broek mooier uitkomt of omdat ze het sexy vinden, niet echt iets waar een 8 jarige mee bezig moet zijn lijkt me.
quote:Tjah, slechte zaak, dat kinderen sneller 'volwassen' worden oke, maar laat ze nog éventjes kind blijven, en ga dit soort dingen niet zo vroeg al aanmoedigen.
Op donderdag 24 oktober 2002 22:30 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Vaak is het nog een ideetje van de ouders ook nog
quote:Waar let jij op
Op donderdag 24 oktober 2002 22:18 schreef MasterDisaster het volgende:
Ik hoorde laast via een meisje die ik ken dat er strings voor kleine meisjes zijn van 8jaar bv Ik vind dat behoorlijk ziekelijk, vooral omdat een string een lustobject is en dat past dus totaal niet bij een meisje van 8jaar, Ook denk ik niet dat ze het zelf beseffen. Als ik het zo hoor dragen haar leeftijds genootjes ook stringetjes.
Ik vind strings meer voor meisjes boven de 14jaar Daaronder vind ik eigenlijk tejong
quote:Vrouwen ja. Maar dit zijn kinderen en die willen het aan omdat het leuk is, omdat iedereen het heeft, omdat ze net zoals hun grote zussen nichtjes willen zijn of whatever. Niet om jongetjes van 8 op te geilen of uit andere lustgevoelens.
Ik vind het geen normaal ondergoed voor een 8 jarige een string. Als het goed is trekken vrouwen zo'n ding aan om er beter uit zien, dat bv hun kont in hun broek mooier uitkomt of omdat ze het sexy vinden, niet echt iets waar een 8 jarige mee bezig moet zijn lijkt me.
quote:Ik ben ook maar een pubertje van 14
Op donderdag 24 oktober 2002 22:32 schreef Partygurl het volgende:[..]
Waar let jij op
quote:Hij HOORDE het toch........
Op donderdag 24 oktober 2002 22:32 schreef Partygurl het volgende:[..]
Waar let jij op
quote:Dus je zegt dat die kinderen een string dragen omdat bv hun oudere zussen ook zoiets dragen? Als je het zo stelt oke, maar dan zou ik als ouder nog steeds nee zeggen.
Op donderdag 24 oktober 2002 22:33 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Vrouwen ja. Maar dit zijn kinderen en die willen het aan omdat het leuk is, omdat iedereen het heeft, omdat ze net zoals hun grote zussen nichtjes willen zijn of whatever. Niet om jongetjes van 8 op te geilen of uit andere lustgevoelens.
quote:Ik zat er al op te wachten.
Op donderdag 24 oktober 2002 22:35 schreef Frenkie het volgende:
stelletje moraalridders.
quote:Een boxershort is geen lustobject, En als ze er door gepest werd zal ik ffe duidelijk met die kinders gaan praten die haar pesten
stelletje moraalridders. ik verwacht dat jullie dochters (als jullie die ooit al krijgen, want daar moet je voor neuken - ook al zo'n vies woord, net als string - ) op school gepest zullen worden omdat ze geen string dragen.
De dames die ik ken vinden een string gewoonweg prettiger zitten dan een normale onderbroek.
Jochies van 8 mogen toch een boxershort aan.
Het feit dat jullie stringetjes als lustobject zien ipv ondergoed zegt meer over jullie dan over die kinderen of ouders.
quote:Waar is dat plaatje
Op donderdag 24 oktober 2002 22:36 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Ik zat er al op te wachten.
[Dit bericht is gewijzigd door MasterDisaster op 24-10-2002 22:37]
quote:Is altijd wel een koe die mensen die tegen zijn moraalridders noemt, dan noem ik jou bij deze een asociale sukkel zonder normen en waarden.
stelletje moraalridders. ik verwacht dat jullie dochters (als jullie die ooit al krijgen, want daar moet je voor neuken - ook al zo'n vies woord, net als string - ) op school gepest zullen worden omdat ze geen string dragen.
De dames die ik ken vinden een string gewoonweg prettiger zitten dan een normale onderbroek.
Het feit dat jullie stringetjes als lustobject zien ipv ondergoed zegt meer over jullie dan over die kinderen of ouders.
En vraag jij eens aan vrouwen waarom ze een string dragen.....
Je zult merken dat ze het vaak doen om sexier over te komen.........
quote:* Jojogirl heeft nog steeds zoveel vertrouwen in de mensheid dat ze niet denkt dat meisjes van 8 al zo bewust bezig zijn met sex en dus een lustobject zouden willen zijn.
Op donderdag 24 oktober 2002 22:36 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Dus je zegt dat die kinderen een string dragen omdat bv hun oudere zussen ook zoiets dragen? Als je het zo stelt oke, maar dan zou ik als ouder nog steeds nee zeggen.
Maar waarom zou het niet mogen als jij een ouder was? Of zou je ze verbieden aan wat voor rage dan ook mee te doen?
quote:Ik vroeg waarom een meisje op me school een witte broek met witte string droeg
Op donderdag 24 oktober 2002 22:37 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Je zult merken dat ze het vaak doen om sexier over te komen.........
quote:ow ik woon met drie dames samen dus dat is zo getest, momentje
Op donderdag 24 oktober 2002 22:37 schreef Phuturistixxx het volgende:
En vraag jij eens aan vrouwen waarom ze een string dragen.....Je zult merken dat ze het vaak doen om sexier over te komen.........
HET ZIT FIJNER!
Aan de andere kant wat boeit het eigenlijk vroeger speelden ze met poppen en nu dragen ze strings. Wereld draait wel door en appels vallen nog steeds uit de bomen, en nog meer van die onzin
quote:Ik heb liever dat ze met spikes van 5cm of langer om gaan lopen dan met een string
Op donderdag 24 oktober 2002 22:37 schreef Jojogirl het volgende:[..]
* Jojogirl heeft nog steeds zoveel vertrouwen in de mensheid dat ze niet denkt dat meisjes van 8 al zo bewust bezig zijn met sex en dus een lustobject zouden willen zijn.
Maar waarom zou het niet mogen als jij een ouder was? Of zou je ze verbieden aan wat voor rage dan ook mee te doen?
quote:het gaat me niet om of ze mee mogen doen aan een rage of niet. Ik vind dit ondergoed bestemd voor vrouwen. Straks geef je ze lingerie setjes omdat ze zien dat hun zussen die ook hebben. En hoe sta je dan tegenover make-up bij een 8 jarige? Dat zien ze ook bij oudere meisjes.....
Op donderdag 24 oktober 2002 22:37 schreef Jojogirl het volgende:[..]
* Jojogirl heeft nog steeds zoveel vertrouwen in de mensheid dat ze niet denkt dat meisjes van 8 al zo bewust bezig zijn met sex en dus een lustobject zouden willen zijn.
quote:een string is ook geen lustobject, dat maak je er zelf van..
Op donderdag 24 oktober 2002 22:37 schreef MasterDisaster het volgende:
Een boxershort is geen lustobject, En als ze er door gepest werd zal ik ffe duidelijk met die kinders gaan praten die haar pesten
quote:Onzin als het fijner zit kan je beter ene boxer aandoen want dan schuur je niet zo tegen je broek en het is warmer
Op donderdag 24 oktober 2002 22:39 schreef Frenkie het volgende:[..]
ow ik woon met drie dames samen dus dat is zo getest, momentje
en ik heb het al regelmatig gevraagd..HET ZIT FIJNER!
quote:Al die meisjes van 8 zullen wel enorm blij zijn dat ze nu eindelijk fijnzittend ondergoed aanmogen...
Op donderdag 24 oktober 2002 22:39 schreef Frenkie het volgende:HET ZIT FIJNER!
quote:Stringetjes is geen rage, net als boxers geen rage is.
Op donderdag 24 oktober 2002 22:40 schreef Phuturistixxx het volgende:
het gaat me niet om of ze mee mogen doen aan een rage of niet. Ik vind dit ondergoed bestemd voor vrouwen. Straks geef je ze lingerie setjes omdat ze zien dat hun zussen die ook hebben. En hoe sta je dan tegenover make-up bij een 8 jarige? Dat zien ze ook bij oudere meisjes.....
quote:??
ow ik woon met drie dames samen dus dat is zo getest, momentje
en ik heb het al regelmatig gevraagd..HET ZIT FIJNER!
Hoor ik ook weleens, moet je ze toch eens laten uitleggen waarom dat fijner zit, zo'n touw in je bilspleet
quote:ik denk dat ze nog blijer zijn dat bepaalde mannen ze als lustobject zien als ze een string aanhebben.
Op donderdag 24 oktober 2002 22:40 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Al die meisjes van 8 zullen wel enorm blij zijn dat ze nu eindelijk fijnzittend ondergoed aanmogen...
quote:Je zegt het, tis precies wat iemand er van maakt, en wat iemand er van vind. Ik vind een string bij m'n vriendin supersexy
Op donderdag 24 oktober 2002 22:40 schreef Frenkie het volgende:[..]
een string is ook geen lustobject, dat maak je er zelf van..
een bh is toch ook geen lustobject..
Dus ik zou het dan als een lustobject vinden, trouwens niet een hele goeie benaming maar goed.
quote:Sommige breeZaah jongens hebben al wit doorschijnende broeken
Op donderdag 24 oktober 2002 22:42 schreef Frenkie het volgende:[..]
ik denk dat ze nog blijer zijn dat bepaalde mannen ze als lustobject zien als ze een string aanhebben.
quote:ff dtwee dames ondervraagd. en string zit fijner, vraag me niet waarom..
Op donderdag 24 oktober 2002 22:41 schreef Phuturistixxx het volgende:
Hoor ik ook weleens, moet je ze toch eens laten uitleggen waarom dat fijner zit, zo'n touw in je bilspleet
quote:Zelfs voor hele kleine meisjes (vanaf een jaar of twee) zijn leuke setjes te koop van leuke hemdjes met kantjes en bijpassende broekjes.
Op donderdag 24 oktober 2002 22:40 schreef Phuturistixxx het volgende:Straks geef je ze lingerie setjes omdat ze zien dat hun zussen die ook hebben.
Lingerie dus
quote:Make-up zie je aan de buitenkant. Een string niet direct.
Op donderdag 24 oktober 2002 22:40 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
het gaat me niet om of ze mee mogen doen aan een rage of niet. Ik vind dit ondergoed bestemd voor vrouwen. Straks geef je ze lingerie setjes omdat ze zien dat hun zussen die ook hebben. En hoe sta je dan tegenover make-up bij een 8 jarige? Dat zien ze ook bij oudere meisjes.....
En ja, ik geef toe dat dat verschil vrij subjectief is.
quote:een jutezak ook..
Op donderdag 24 oktober 2002 22:42 schreef Phuturistixxx het volgende:
Je zegt het, tis precies wat iemand er van maakt, en wat iemand er van vind. Ik vind een string bij m'n vriendin supersexy
quote:Stringpampers
Op donderdag 24 oktober 2002 22:41 schreef Mjet het volgende:
Heel fijn dat de string inburgert. Misschien komen er over een tijdje string-pampers. Ik weet niet wat ik ervan moet denken hoor.. :|
Laten we dan overgaan tot helemaal geen ondergoed dragen.
Zeg nou zelf, voor het gevoel voor de dames lijkt het me niet veel uitmaken, een string of niks...
quote:Strings zijn bedoeld om vrouwen hun reet beter uit te laten komen. Lustobject dus. Dat kleine meisjes die zo nodig aanmoeten (vaak omdat de ouders dat zo eeenig vinden, de Hema verkocht ze, leuk he) is hetzelfde als dronken BrEeZaH-sletjes van 12 of rokende meisjes van 10...
Op donderdag 24 oktober 2002 22:42 schreef Frenkie het volgende:[..]
ik denk dat ze nog blijer zijn dat bepaalde mannen ze als lustobject zien als ze een string aanhebben.
Maar goed, ieder voor zich... ranzig is het wel
[Dit bericht is gewijzigd door Meneer_Aart op 24-10-2002 22:44]
quote:Wat lul je nou met je gesluierd rondlopen??? Ik zeg alleen dat ik een string bij me vriendin supersexy vind
Op donderdag 24 oktober 2002 22:43 schreef Frenkie het volgende:[..]
een jutezak ook..
tis gewoon ondergoed man..
of moeten ze gesluierd rondlopen..??
quote:en dat je op meisjes van 8 in een string geilt..
Op donderdag 24 oktober 2002 22:44 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Wat lul je nou met je gesluierd rondlopen??? Ik zeg alleen dat ik een string bij me vriendin supersexy vind
quote:Sorry hoor, maar ik zie vrij gauw of een meid een string draagt of niet.... maar goed misschien let ik er teveel op
Op donderdag 24 oktober 2002 22:43 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Make-up zie je aan de buitenkant. Een string niet direct.
En ja, ik geef toe dat dat verschil vrij subjectief is.
quote:tis gewoon ondergoed..
Op donderdag 24 oktober 2002 22:44 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Strings zijn bedoeld om vrouwen hun reet beter uit te laten komen. Lustobject dus. Dat kleine meisjes die zo nodig aanmoeten (vaak omdat de ouders dat zo eeenig vinden, de Hema verkocht ze, leuk he) is hetzelfde als dronken BrEeZaH-sletjes van 12 of rokende meisjes van 10...
Een gewone onderbroek propt zich ook tussen je naad. Aangezien dat meer stof is 'propt' dat dus echt. Dat zit dus echt niet fijn. Met als gevolg dat je hele dag aan de naadjes van je onderbroek loopt te sjorren om alles op z'n plek te houden.
Met een string heb je nergens last van.
Plus dat 't mooier staat. Heb je niet van die vervelende randjes van de naden van je onderbroek onder je broek.
quote:WTF???
Op donderdag 24 oktober 2002 22:45 schreef Frenkie het volgende:[..]
en dat je op meisjes van 8 in een string geilt..
Waar heb ik dat gezegd idioot!!
quote:volgens sommigen ben je een slechte moeder en is Brechtje een lustobjectje..
Op donderdag 24 oktober 2002 22:45 schreef yvonne het volgende:
Brechtje is 11 en heeft een paarse string.
En?
Dus?
quote:Sick, Ze zei eerst zelf nog dat ze het raar vond enz
Op donderdag 24 oktober 2002 22:45 schreef yvonne het volgende:
Brechtje is 11 en heeft een paarse string.
En?
Dus?
quote:Oke nu bewijs je dus gewoon dom te zijn, gelukkig ik dacht dat iemand met verstand me beschuldigde van meisjes van 8 jaar met string als lustobject te zien.
Op donderdag 24 oktober 2002 22:46 schreef Frenkie het volgende:[..]
volgens sommigen ben je een slechte moeder en is Brechtje een lustobjectje..
Je bent namelijk nog te stom om te lezen!
quote:Tuuk
Op donderdag 24 oktober 2002 22:46 schreef Frenkie het volgende:[..]
volgens sommigen ben je een slechte moeder en is Brechtje een lustobjectje..
quote:Grow up
Op donderdag 24 oktober 2002 22:47 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Sick, Ze zei eerst zelf nog dat ze het raar vond enz
En een felle kleur is al helemaal sick bij iemand van 11
quote:waarom..??
Op donderdag 24 oktober 2002 22:47 schreef MasterDisaster het volgende:
Sick, Ze zei eerst zelf nog dat ze het raar vond enz
En een felle kleur is al helemaal sick bij iemand van 11
quote:Wie is aantrekkelijker een meisje in een witte broek en een string of een met een witte broek en een tent
Op donderdag 24 oktober 2002 22:48 schreef yvonne het volgende:[..]
Tuuk
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:44 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Strings zijn bedoeld om vrouwen hun reet beter uit te laten komen. Lustobject dus. Dat kleine meisjes die zo nodig aanmoeten (vaak omdat de ouders dat zo eeenig vinden, de Hema verkocht ze, leuk he) is hetzelfde als dronken BrEeZaH-sletjes van 12 of rokende meisjes van 10...
quote:euhm dat was niet mijn mening hoor..
Op donderdag 24 oktober 2002 22:48 schreef yvonne het volgende:[..]
Tuuk
quote:Dr ouders, dat ze dat toelaten enz
Op donderdag 24 oktober 2002 22:49 schreef Frenkie het volgende:[..]
waarom..??
wie geeft er een lading aan, dat meisje of jij..??
wie is er dan sick..??
tis maar eenstring, gewoon ondergoed, waar je een broek, rok, jurk of burka overheen aantrekt..
quote:Dank je wel..
Op donderdag 24 oktober 2002 22:48 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Oke nu bewijs je dus gewoon dom te zijn, gelukkig ik dacht dat iemand met verstand me beschuldigde van meisjes van 8 jaar met string als lustobject te zien.
Je bent namelijk nog te stom om te lezen!
edit: typfoutje
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 24-10-2002 22:52]
quote:dus eigenlijk moet ze helemaal geen ondergoed aan..??
Op donderdag 24 oktober 2002 22:50 schreef MasterDisaster het volgende:
een string is een lustobject en niet zoals alle ander ondergoed
quote:Het is een lustobject En k vind het Sick dat ouders haar dochter als een lustobject laten rondhuppelen
Op donderdag 24 oktober 2002 22:50 schreef Frenkie het volgende:[..]
Dank je wel..
maar goed wat is er dan mis met eenstring..?? behalve dat zij ze niet fijn vind zitten..??
quote:Een normale onderbroek
Op donderdag 24 oktober 2002 22:51 schreef Frenkie het volgende:[..]
dus eigenlijk moet ze helemaal geen ondergoed aan..??
quote:lekker omhoog likken bij de forum admin.
Op donderdag 24 oktober 2002 22:49 schreef Frenkie het volgende:[..]
euhm dat was niet mijn mening hoor..
quote:Nou ja, sorry hoor, maarre hoe oud ben je eik???????
Op donderdag 24 oktober 2002 22:50 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Dr ouders, dat ze dat toelaten enz
een string is een lustobject en niet zoals alle ander ondergoed
quote:dus iedere vrouw met een string is een lustobject..??
Op donderdag 24 oktober 2002 22:51 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Het is een lustobject En k vind het Sick dat ouders haar dochter als een lustobject laten rondhuppelen
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:50 schreef Frenkie het volgende:[..]
Dank je wel..
maar goed wat is er dan mis met eenstring..?? behalve dat zij ze niet fijn vind zitten..??
Je leest echt niet he!!
Ten eerste heb ik niet gezegd dat er iets mis is met een string, alleen bij 8 jarige vind ik het onzin.
Ten tweede heb ik alleen gezegd dat ik het moeilijk kan voorstellen dat het lekkerder zou zitten dan 'normaal' ondergoed. M'n vriendin draagt ze zelf ook en DAT vind ik dan mooi, en ze vind ze ook lekker zitten. Als ik dacht dat ze lekker zouden zitten dan zou ik er zelf ook wel 1 dragen!!
quote:Ik vind 't sick dat iemand mensen die een string dragen bij voorbaat een lustobject noemen.
Het is een lustobject En k vind het Sick dat ouders haar dochter als een lustobject laten rondhuppelen
obsessief gedrag heet dat
quote:Muwhaha een modje die niet het hele topic leest
Op donderdag 24 oktober 2002 22:52 schreef yvonne het volgende:[..]
Nou ja, sorry hoor, maarre hoe oud ben je eik???????
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:52 schreef -Dark_VisioN- het volgende:[..]
lekker omhoog likken bij de forum admin.
quote:Zie enkele posts hierboven waarom ik, als vrouw, ze lekkerder vind zitten
Op donderdag 24 oktober 2002 22:53 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Je leest echt niet he!!
Ten eerste heb ik niet gezegd dat er iets mis is met een string, alleen bij 8 jarige vind ik het onzin.
Ten tweede heb ik alleen gezegd dat ik het moeilijk kan voorstellen dat het lekkerder zou zitten dan 'normaal' ondergoed. M'n vriendin draagt ze zelf ook en DAT vind ik dan mooi, en ze vind ze ook lekker zitten. Als ik dacht dat ze lekker zouden zitten dan zou ik er zelf ook wel 1 dragen!!
quote:Wat een waaaaaaaaaaaaaaaaanzin
quote:oke dus er is niks mis mee.. fijn dat we het met elkaar eens zijn
Op donderdag 24 oktober 2002 22:53 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Je leest echt niet he!!
quote:inderdaad nog geen enkel argument gezien..
Op donderdag 24 oktober 2002 22:54 schreef Meneer_Aart het volgende:
De drogargumenten vliegen je om de oren hier...
quote:nou nu je het zegt Utrecht <--> Soesterberg is niet zo'n end dus zou best kunnen
Op donderdag 24 oktober 2002 22:53 schreef Frenkie het volgende:[..]
je kent me..??
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 24-10-2002 22:55]
quote:Laat ik dan meteen nog maar een keer stellen, voordat mensen daar ook weer overheen lezen, dat ik vrouwmensen met 1 string aan niet meteen als lustobject zie, ik vind het (meestal) wel sexier.
Op donderdag 24 oktober 2002 22:53 schreef E.T. het volgende:[..]
Ik vind 't sick dat iemand mensen die een string dragen bij voorbaat een lustobject noemen.
obsessief gedrag heet dat
quote:heej het wordt wat genuanceerder..
Op donderdag 24 oktober 2002 22:55 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Laat ik dan meteen nog maar een keer stellen, voordat mensen daar ook weer overheen lezen, dat ik vrouwmensen met 1 string aan niet meteen als lustobject zie, ik vind het (meestal) wel sexier.
quote:Voor een 8 jarige vind ik het niet oke.
Op donderdag 24 oktober 2002 22:54 schreef Frenkie het volgende:[..]
oke dus er is niks mis mee.. fijn dat we het met elkaar eens zijn
quote:waarom niet dan..??
Op donderdag 24 oktober 2002 22:56 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Voor een 8 jarige vind ik het niet oke.
quote:Nee, maar iemand zonder levenservating whatsoever, en zo profileer jeje hier, die een string een lustobject noemt, ach, ik was nieuwsgierig dus hoe oud je was ja
Op donderdag 24 oktober 2002 22:53 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Muwhaha een modje die niet het hele topic leest
quote:Had ik al eerder vermeld he, had je weer niet gelezen?
Op donderdag 24 oktober 2002 22:56 schreef Frenkie het volgende:[..]
heej het wordt wat genuanceerder..
quote:Geef mij 1 reden waarom een 8 jarige een string zou moeten dragen??
Op donderdag 24 oktober 2002 22:56 schreef Frenkie het volgende:[..]
waarom niet dan..??
quote:Omdat haar klasgenootjes dat ook doen
Op donderdag 24 oktober 2002 22:57 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Geef mij 1 reden waarom een 8 jarige een string zou moeten dragen??
quote:waarom zou ze een andere onderbroek dragen, waarom draagt een ventje van 8 een boxer..??
omdat dat als normaal beschouwd wordt..?? lijkt mij geen reden..
quote:geef me een (goede) reden waarom een 8 jarige GEEN string zou mogen dragen?
quote:Echt niet, ik draag ze alleen als ik naar Duck ga...die wil mijn kont kunnen zien, die vind het lekker als ik een string draag...maar anders draag ik gewoon lekker tenten (duck, kom niet onverwachts langs dus
HET ZIT FIJNER!
quote:voor haar eveneens 8 jarige vriendje met een boxer aan misschien
quote:KLasgenootjes van 8 dragen allemaal een string?? Lijkt me niet........
Op donderdag 24 oktober 2002 22:58 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Omdat haar klasgenootjes dat ook doen
En dan nog, beetje dom gedrag om je kind aan te leren, iedereen doet het dus doe jij het ook maar
quote:omdat haar moeder en grote zus dat ook dragen..
quote:ieder zijn eigen smaak..
Op donderdag 24 oktober 2002 22:59 schreef ivetje het volgende:[..]
Echt niet, ik draag ze alleen als ik naar Duck ga...die wil mijn kont kunnen zien, die vind het lekker als ik een string draag...maar anders draag ik gewoon lekker tenten (duck, kom niet onverwachts langs dus
). Ik vind het niet fijner zitten, en je gaat me niet vertellen dat je als 8-jarige het lekker vind om een veter tussen je reet te hebben...ik vind het dus zeker wel een lust-object...
quote:Nou, dan is het nu 2-1...nog een vrouw die het niet lekker vind zitten en we staan alweer gelijk. Het is dus niet algemeen dat het lekkerder zit he
Op donderdag 24 oktober 2002 23:00 schreef Frenkie het volgende:[..]
ieder zijn eigen smaak..
hier scoorde ik twee uit twee met dat het lekkerder zat.
Het is gewoon meeloperij van die domme meisjes...
quote:Ja lekker he, jij geeft me geen reden waarom wel en ik moet wel een reden geven waarom niet. Die heb ik trouwens al gegeven. Ik vind strings bedoeld voor vrouwen die er daardoor er mooier uit willen zien, en zoals eerder gezegd vind ik niet dat 8 jarige op die manier met hun uiterlijk bezig moeten zijn.
Op donderdag 24 oktober 2002 22:59 schreef E.T. het volgende:[..]
geef me een (goede) reden waarom een 8 jarige GEEN string zou mogen dragen?
quote:Je kunt ook nog gereformeerd zijn en geen ervaring met kinderen hebben .
Op donderdag 24 oktober 2002 22:58 schreef Meneer_Aart het volgende:
Het is gewoon een hele trend dat die kinderen steeds jonger allemaal 'volwassen' dingen gaan doen, imho nogal ongezond.. maar ja dan ben je een moraalridder, kortzichtig of moslim...
quote:hoho ik heb ook nog wel wat exen die liever strings dragen..
Op donderdag 24 oktober 2002 23:01 schreef ivetje het volgende:[..]
Nou, dan is het nu 2-1...nog een vrouw die het niet lekker vind zitten en we staan alweer gelijk. Het is dus niet algemeen dat het lekkerder zit he
Het is gewoon meeloperij van die domme meisjes...
quote:Zoals eerder gezegd, haar moeder en zus dragen ook make-up, enzo zijn er meer dingen die zij wel hebben en die toch eigenlijk meer voor volwassenen bedoeld zijn, dus niet voor 8 jarige meisjes.
Op donderdag 24 oktober 2002 22:59 schreef Frenkie het volgende:[..]
omdat haar moeder en grote zus dat ook dragen..
quote:tuurlijk
Op donderdag 24 oktober 2002 23:01 schreef yvonne het volgende:[..]
Je kunt ook nog gereformeerd zijn en geen ervaring met kinderen hebben .
quote:ze zijn er toch in kindermaten..??
Op donderdag 24 oktober 2002 23:02 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Zoals eerder gezegd, haar moeder en zus dragen ook make-up, enzo zijn er meer dingen die zij wel hebben en die toch eigenlijk meer voor volwassenen bedoeld zijn, dus niet voor 8 jarige meisjes.
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:03 schreef sizzler het volgende:
Kleine meisjes horen lief wit-roze onderbroekjes te hebben met beertjes of lieveheersbeestjes. Pas als ze gaan puberen, maku-up gaan dragen en ongesteld worden zouden ze zich zorgen moeten maken over hoe hun kont er uitziet!!!
quote:De "wijsheid" die hier gespuid wordt mijnheer, is hemeltergend.
Op donderdag 24 oktober 2002 23:03 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
tuurlijk
En ouders dwingen hun kinderen.
Tuuk
quote:dat zeggen ze alleen maar tegen jou, maar stiekem deden ze het allemaal voor jou...maar ja, als je gaat zeggen dat je strings draagt voor je vriend is het ook weer niet goed en gaat ie daarover miepen...
Op donderdag 24 oktober 2002 23:02 schreef Frenkie het volgende:[..]
hoho ik heb ook nog wel wat exen die liever strings dragen..
quote:misschien voelen ze zich er wel lekkerder bij, dat mag toch..?? laat ieder toch in zijn waarde, of iemand zijn dochter een bloemetjesonderbroek met kant aantrekt of een schattig stringetje
Op donderdag 24 oktober 2002 23:01 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ja lekker he, jij geeft me geen reden waarom wel en ik moet wel een reden geven waarom niet. Die heb ik trouwens al gegeven. Ik vind strings bedoeld voor vrouwen die er daardoor er mooier uit willen zien, en zoals eerder gezegd vind ik niet dat 8 jarige op die manier met hun uiterlijk bezig moeten zijn.
quote:Dus als het maar voor kinderen wordt gemaakt zal het wel goed zijn. Er worden zoveel dingen gemaakt voor kinderen, die ik, als ik ooit kinderen zou hebben, nooit aan m'n kinderen zou geven. Beetje lame argument.
Op donderdag 24 oktober 2002 23:03 schreef Frenkie het volgende:[..]
ze zijn er toch in kindermaten..??
dus duidelijk voor kinderen bedoeld.
quote:Is brechtje ook al aan de pil?
Op donderdag 24 oktober 2002 23:04 schreef yvonne het volgende:[..]
De "wijsheid" die hier gespuid wordt mijnheer, is hemeltergend.
Werkelijk, een string is een lustobject en vrouwen die ze dragen ookEn ouders dwingen hun kinderen.
Tuuk
quote:Ja maar niet gemaakt door kinderen natuurlijk he
Op donderdag 24 oktober 2002 23:03 schreef Frenkie het volgende:[..]
ze zijn er toch in kindermaten..??
dus duidelijk voor kinderen bedoeld.
quote:Ik geef het op, whahahahahahahahahahaha
Op donderdag 24 oktober 2002 23:04 schreef ivetje het volgende:[..]
dat zeggen ze alleen maar tegen jou, maar stiekem deden ze het allemaal voor jou...maar ja, als je gaat zeggen dat je strings draagt voor je vriend is het ook weer niet goed en gaat ie daarover miepen...
Leer mij vrouwen kennen...
Tot over 10 jaar als jullie kinderen hebben
quote:Precies, en of het nu kopie of geiligheid is kinderen horen nog met poppen te spelen en al helemaal niet met hun uiterlijk, misschien ligt het dan toch aan de moeders en vaders die het zo schattig vinden om hun dochters in string te zien!
Kleine meisjes horen lief wit-roze onderbroekjes te hebben met beertjes of lieveheersbeestjes. Pas als ze gaan puberen, maku-up gaan dragen en ongesteld worden zouden ze zich zorgen moeten maken over hoe hun kont er uitziet!!!
quote:Je wilt niet weten hoeveel 'kinder-make-up' je kunt vinden..
Op donderdag 24 oktober 2002 23:02 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Zoals eerder gezegd, haar moeder en zus dragen ook make-up, enzo zijn er meer dingen die zij wel hebben en die toch eigenlijk meer voor volwassenen bedoeld zijn, dus niet voor 8 jarige meisjes.
quote:Maar waarom zou je ze een string geven, ik heb nog nooit een meisje van 8 horen zeggen dat ze zo baalt omdat haar onderbroek niet lekker zit
Op donderdag 24 oktober 2002 23:04 schreef Frenkie het volgende:[..]
misschien voelen ze zich er wel lekkerder bij, dat mag toch..?? laat ieder toch in zijn waarde, of iemand zijn dochter een bloemetjesonderbroek met kant aantrekt of een schattig stringetje
Als een onderbroek goed zit, hoef je ze toch niks anders te geven?
quote:ook one-night stands.. die liegen niet tegen mij.. bovendien staat hiero ook al een reactie van iemand die het fijner vind.
dat zeggen ze alleen maar tegen jou, maar stiekem deden ze het allemaal voor jou...maar ja, als je gaat zeggen dat je strings draagt voor je vriend is het ook weer niet goed en gaat ie daarover miepen...
quote:waarom niet, ik denk dat meisjes van 8 daar al mee bezig zijn, dus waarom niet..??
Op donderdag 24 oktober 2002 23:06 schreef Phuturistixxx het volgende:
Als een onderbroek goed zit, hoef je ze toch niks anders te geven?
quote:Ja daaag, straks maken ze kinder vibrators of kinder bier, dikke l*l, zo lust ik er nog een paar. Allemaal onder het mom, mama heeft het ook dus ik wil het ook.
Op donderdag 24 oktober 2002 23:06 schreef E.T. het volgende:[..]
Je wilt niet weten hoeveel 'kinder-make-up' je kunt vinden..
Waarom?
Juist ja! Omdat kleine meisjes dat ook bij hun moeder en oudere zus zien.. En dat dus ook willen. (alleen de manier van opmaken bij 8 jarigen is nog niet dusdanig dat je er gewoon mee over straat gaat zeg maar.. Een string zie je niet onder gewone kleding)
quote:ja idd, en omdat jij toevallig allemaal van die dozen bent tegen gekomen die zeggen dat ze het lekkerder vinden is het maar zo
Op donderdag 24 oktober 2002 23:07 schreef Frenkie het volgende:[..]
ook one-night stands.. die liegen niet tegen mij.. bovendien staat hiero ook al een reactie van iemand die het fijner vind.
quote:WHAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAAAAA
*proest*
*tranen uit ogen veegt*
quote:jij hebt anders nog geen enkel argument gegeven behalve dat jij vind dat het niet kan..
Op donderdag 24 oktober 2002 23:05 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Dus als het maar voor kinderen wordt gemaakt zal het wel goed zijn. Er worden zoveel dingen gemaakt voor kinderen, die ik, als ik ooit kinderen zou hebben, nooit aan m'n kinderen zou geven. Beetje lame argument.
quote:Ik weet niet waar jij mee bezig was op je 8ste, maar bij mij was het voornamelijk oorlogje spelen en knikkeren. Nu weet ik dat ze sneller opgroeien maar zo snel, neuh.
Op donderdag 24 oktober 2002 23:07 schreef Frenkie het volgende:[..]
waarom niet, ik denk dat meisjes van 8 daar al mee bezig zijn, dus waarom niet..??
quote:Tuuk, we wonen in refostad nr1, die neuken altijd vroeg
Op donderdag 24 oktober 2002 23:05 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Is brechtje ook al aan de pil?
quote:op hun 11 dus..??
quote:Misschien moet je dan maar goed lezen, heb al vele argumenten gegeven.
Op donderdag 24 oktober 2002 23:08 schreef Frenkie het volgende:[..]
jij hebt anders nog geen enkel argument gegeven behalve dat jij vind dat het niet kan..
quote:som ze dan eens op..??
Op donderdag 24 oktober 2002 23:09 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Misschien moet je dan maar goed lezen, heb al vele argumenten gegeven.
FF offtopic:
quote:idd....Staat er bij de Edah zoon klein kereltje van 14 voor je met een rood hoofd, zenuwachtig afwachtend of ie zn breezer mee krijgt...
Op donderdag 24 oktober 2002 22:26 schreef MSXUser het volgende:
Tegenwoordig staan ze in een groepje bij elkaar een sjekkie te roken...
quote:dat jij nou zo'n doos bent die het niks vind, dat zegt natuurlijk ook niks..
Op donderdag 24 oktober 2002 23:08 schreef ivetje het volgende:[..]
ja idd, en omdat jij toevallig allemaal van die dozen bent tegen gekomen die zeggen dat ze het lekkerder vinden is het maar zo
quote:gelul...
Op donderdag 24 oktober 2002 23:08 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Ja daaag, straks maken ze kinder vibrators
quote:Gaat er bij SHANDY geen belletje rinkelen??
of kinder bier, dikke l*l, zo lust ik er nog een paar. Allemaal onder het mom, mama heeft het ook dus ik wil het ook.
quote:ik dronk ook toen ik 14 was, nou en..??
Op donderdag 24 oktober 2002 23:10 schreef RiCh.NL het volgende:
idd....Staat er bij de Edah zoon klein kereltje van 14 voor je met een rood hoofd, zenuwachtig afwachtend of ie zn breezer mee krijgt...
quote:nou sorry hoor dat een meisje als lustobject gezien zou worden vind ik echt onzin. Het is toch echt jezelf die die gevoelens opwekt en een meisje van 8 vind ik echt niet opwindend
Ik hoorde laast via een meisje die ik ken dat er strings voor kleine meisjes zijn van 8jaar bv Ik vind dat behoorlijk ziekelijk, vooral omdat een string een lustobject is en dat past dus totaal niet bij een meisje van 8jaar, Ook denk ik niet dat ze het zelf beseffen. Als ik het zo hoor dragen haar leeftijds genootjes ook stringetjes.
Ik vind strings meer voor meisjes boven de 14jaar Daaronder vind ik eigenlijk tejong
quote:En omdat jij zo'n doos bent die 't niet lekker vind zitten is het maar zo
Op donderdag 24 oktober 2002 23:08 schreef ivetje het volgende:[..]
ja idd, en omdat jij toevallig allemaal van die dozen bent tegen gekomen die zeggen dat ze het lekkerder vinden is het maar zo
quote:had jij vroeger geen chocolade en nepsigaretten..??
Ja daaag, straks maken ze kinder vibrators of kinder bier, dikke l*l, zo lust ik er nog een paar. Allemaal onder het mom, mama heeft het ook dus ik wil het ook.
quote:Ja maar er zit een verschil in ze die dingen in een onschuldige vorm geven, of precies hetzelfde geven maar dan een maat kleiner zodat het ook een 8 jarige past.
Op donderdag 24 oktober 2002 23:10 schreef E.T. het volgende:[..]
gelul...
kinderen van acht zijn niet met sex bezig.. (tenminste niet in dien aard)
[..]Gaat er bij SHANDY geen belletje rinkelen??
Of voor de ouderen onder ons SNOR? (want ja, elk kind wilde net zo'n schuimkraag op z'n drinken als papa op z'n bier)
quote:Leer mij de vrouwen kennen
Op donderdag 24 oktober 2002 23:11 schreef E.T. het volgende:[..]
En omdat jij zo'n doos bent die 't niet lekker vind zitten is het maar zo
quote:Zie hierboven.
Op donderdag 24 oktober 2002 23:12 schreef Frenkie het volgende:[..]
had jij vroeger geen chocolade en nepsigaretten..??
quote:Das wel iets anders dan 8.......
Op donderdag 24 oktober 2002 23:10 schreef Frenkie het volgende:[..]
ik dronk ook toen ik 14 was, nou en..??
Scheelt maar 6 jaar.....
quote:Dus moeten ze halve strings maken? Dan mag 't wel?
Op donderdag 24 oktober 2002 23:13 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Ja maar er zit een verschil in ze die dingen in een onschuldige vorm geven, of precies hetzelfde geven maar dan een maat kleiner zodat het ook een 8 jarige past.
quote:oke we pakken ze er even bij
Op donderdag 24 oktober 2002 23:12 schreef Phuturistixxx het volgende:
Op deze pagina's vind je argumenten van mijhier 2
hier nog 1
Lees maar..........
quote:je bent het er dus mee eens.. maar zegt uit je eigen nee omdat hjij het niet vind kunnen..
Op donderdag 24 oktober 2002 22:36 schreef Phuturistixxx het volgende:
Dus je zegt dat die kinderen een string dragen omdat bv hun oudere zussen ook zoiets dragen? Als je het zo stelt oke, maar dan zou ik als ouder nog steeds nee zeggen.
quote:vind je dat of is dat zo..??
Op donderdag 24 oktober 2002 22:31 schreef Phuturistixxx het volgende:
Tjah, slechte zaak, dat kinderen sneller 'volwassen' worden oke, maar laat ze nog éventjes kind blijven, en ga dit soort dingen niet zo vroeg al aanmoedigen.
quote:
quote:je stelt jouw ethische wensen dus maar even centraal. Fijn zo'n moraalridder.
Op donderdag 24 oktober 2002 22:40 schreef Phuturistixxx het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 24-10-2002 23:18]
quote:Nee je snapt dus als het over strings gaan, ze er niet iets anders van kunnen maken zodat het er op lijkt maar toch niet precies hetzelfde is. En das gewoon mijn probleem ermee, ze dragen ondergoed dat in mijn optiek voor vrouwen is bedoeld om er beter uit te zien. En nogmaals een kind van 8 moet volgens mij niet op die manier met haar uiterlijk bezig gaan. Want ze gaat echt wel kijken hoe het staat. En ze gaat echt wel vragen waarom mama zo'n rare onderbroek aanheeft.
Op donderdag 24 oktober 2002 23:15 schreef E.T. het volgende:[..]
Dus moeten ze halve strings maken? Dan mag 't wel?
Ga door, ga door
quote:die zijn er al hoor
Ja daaag, straks maken ze kinder vibrators...
Wat is nu zo schadelijk aan een string voor 8 jarigen?
Geen mens die 't ziet!!!
quote:Ik geef m'n mening, ik draag MIJN argumenten aan ja dat lijkt me wel zo logisch dat doe jij toch ook?
Op donderdag 24 oktober 2002 23:18 schreef Frenkie het volgende:[..]
oke we pakken ze er even bij
[..]je bent het er dus mee eens.. maar zegt uit je eigen nee omdat hjij het niet vind kunnen..
[..]vind je dat of is dat zo..??
en een string heeft niks met volwassen worden te maken.
Of vind je mannetjes van 6 met boxer ook volwassener dan zonder..??
[..]
[..]je stelt jouw ethische wensen dus maar even centraal. Fijn zo'n moraalridder.
En over dat moreelridder gedoe, ik kan dus stellen dat jij geen moralen hebt?
quote:ik snap het ook niet, maar blijkbaar zijn er ook mannetjes/jongetjes die opgewonden worden van kleine meisjes in string. En die zichzelf daartegen willen beschremen ofzo..
Op donderdag 24 oktober 2002 23:18 schreef E.T. het volgende:
Maar 't nepbier, nepsigaretten gaat er allemaal om dat kinderen hetzelfde willen als hun ouders. En allemaal in een niet schadelijke vorm.Wat is nu zo schadelijk aan een string voor 8 jarigen?
Geen mens die 't ziet!!!
quote:Hoe KOM je erbij????
Op donderdag 24 oktober 2002 23:18 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Nee je snapt dus als het over strings gaan, ze er niet iets anders van kunnen maken zodat het er op lijkt maar toch niet precies hetzelfde is. En das gewoon mijn probleem ermee, ze dragen ondergoed dat in mijn optiek voor vrouwen is bedoeld om er beter uit te zien. En nogmaals een kind van 8 moet volgens mij niet op die manier met haar uiterlijk bezig gaan. Want ze gaat echt wel kijken hoe het staat. En ze gaat echt wel vragen waarom mama zo'n rare onderbroek aanheeft.
Jouw optiek??
Mijn god
Weleens bedacht dat jij er met jouw optiek naast zit???????/
quote:toch niet omdat je door je vriendjes moest.....? ofwel?
Op donderdag 24 oktober 2002 23:10 schreef Frenkie het volgende:
ik dronk ook toen ik 14 was, nou en..??
quote:allemaal moralen uit jou ethische achtergrond..?? Waar kom je vandaan..?
Op donderdag 24 oktober 2002 23:19 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik geef m'n mening, ik draag MIJN argumenten aan ja dat lijkt me wel zo logisch dat doe jij toch ook?
quote:andere moralen..
En over dat moreelridder gedoe, ik kan dus stellen dat jij geen moralen hebt?
quote:nee hoor gewoon thuis bij mijn ouders en op vakantie op het strand 's avonds
Op donderdag 24 oktober 2002 23:20 schreef RiCh.NL het volgende:[..]
toch niet omdat je door je vriendjes moest.....? ofwel?
quote:Het is niet schadelijk, maar ik denk dat ze op te jonge leeftijd al bezig gaan zijn met hun lichaam.
Maar 't nepbier, nepsigaretten gaat er allemaal om dat kinderen hetzelfde willen als hun ouders. En allemaal in een niet schadelijke vorm.Wat is nu zo schadelijk aan een string voor 8 jarigen?
Geen mens die 't ziet!!!
(zo ging 't ook met boxers.. Ja, mijn neefje van drie heeft nog nooit anders dan boxertjes gedragen.. Is wel erg sexy hoor.. en ook zo vreselijk on-kinds )
quote:dat denk ik niet
Op donderdag 24 oktober 2002 23:22 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Het is niet schadelijk, maar ik denk dat ze op te jonge leeftijd al bezig gaan zijn met hun lichaam.
quote:Het is gewoon omdat ze hetzelfde willen als mama en oudere zussen..
Op donderdag 24 oktober 2002 23:22 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Het is niet schadelijk, maar ik denk dat ze op te jonge leeftijd al bezig gaan zijn met hun lichaam.
quote:Als je wilt kun je je adres wel even geven dan kom ik even haarfijn uitleggen dat ik niet opgewonden raak van kleine meisjes in wat voor kleding dan ook en dat ik ook niet wens dt er woorden in m´n mond worden gelegd.......
Op donderdag 24 oktober 2002 23:20 schreef Frenkie het volgende:[..]
ik snap het ook niet, maar blijkbaar zijn er ook mannetjes/jongetjes die opgewonden worden van kleine meisjes in string. En die zichzelf daartegen willen beschremen ofzo..
Ik vind het zelfs om te kotsen dat je deze opmerkingen maakt, in een normale discussie.
quote:Geloof niet dat ik jou nog wat ga medelen aangezien je toch alles verdraaid.
Op donderdag 24 oktober 2002 23:23 schreef Frenkie het volgende:[..]
dat denk ik niet
waarop baseer je dat..?? heb je dat je zusje, vriendinnetje of mama gevraagd..??
quote:Snap ik wel, maar mama doet wel meer dingen die kleine meisjes niet behoren te doen
Op donderdag 24 oktober 2002 23:23 schreef E.T. het volgende:[..]
Het is gewoon omdat ze hetzelfde willen als mama en oudere zussen..
quote:met dank.. fijn dat je me gelijk geeft.
Op donderdag 24 oktober 2002 23:24 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Geloof niet dat ik jou nog wat ga medelen aangezien je toch alles verdraaid.
quote:tering wat discussier jij kinderachtig zeg... je verdraait gewoon alles wat hij zegt
Op donderdag 24 oktober 2002 23:26 schreef Frenkie het volgende:[..]
met dank.. fijn dat je me gelijk geeft.
quote:sorry ik heb daar ook niet voor gestudeerd
Op donderdag 24 oktober 2002 23:27 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
tering wat discussier jij kinderachtig zeg... je verdraait gewoon alles wat hij zegt
quote:oudere zusjes van 11 neuken ook nog niet mag ik hopen
Op donderdag 24 oktober 2002 23:25 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Snap ik wel, maar mama doet wel meer dingen die kleine meisjes niet behoren te doen
quote:Fijn dat iemand het opmerkt, ik vraag nooit om een ban, maar als iemand me van zulke onzin beschuldigd ga ik toch neigen. Gelukkig herinner ik me er op tijd aan dat ie niet beter weet.
Op donderdag 24 oktober 2002 23:27 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
tering wat discussier jij kinderachtig zeg... je verdraait gewoon alles wat hij zegt
[Dit bericht is gewijzigd door Phuturistixxx op 24-10-2002 23:29]
quote:Het gaat erom dat het algemene gevoel bij strings is dat het om een seksueel item gaat, en dat mag pas "officieel" als je het huis uit bent, met chocoladesigaretten en bier is dat niet. Je zou ook raar op staan te kijken als je zusje van 9 met een nep-dildo komt aanzetten. Das het probleem, sex is nog steeds taboe
Geen mens die 't ziet!!!
Vind het persoonlijk ook een beetje ophef over niks, maar goed.
quote:Werktuigbouwkunde was het toch ?
Op donderdag 24 oktober 2002 23:28 schreef Frenkie het volgende:[..]
sorry ik heb daar ook niet voor gestudeerd
quote:ik ben bezig met mijn scriptie getiteld:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:29 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Werktuigbouwkunde was het toch ?
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 24-10-2002 23:31]
quote:20 jaar geleden waren strings idd sex-gerelateerd. Toen droegen alleen de dames van lichte zeden deze..
Op donderdag 24 oktober 2002 23:28 schreef Sjaak-S het volgende:[..]
Het gaat erom dat het algemene gevoel bij strings is dat het om een seksueel item gaat, en dat mag pas "officieel" als je het huis uit bent, met chocoladesigaretten en bier is dat niet. Je zou ook raar op staan te kijken als je zusje van 9 met een nep-dildo komt aanzetten. Das het probleem, sex is nog steeds taboe
Vind het persoonlijk ook een beetje ophef over niks, maar goed.
quote:Ik ook, getiteld Randvolk en Verloedering
Op donderdag 24 oktober 2002 23:30 schreef Frenkie het volgende:[..]
ik ben bezig met mijn scriptie getiteld:
ethiek voor het kleine gezin op de veluwe; over normen, moralen en strings in een ethische verheven gemeenschap.
quote:we zullen zien als je een dochter hebt
Op donderdag 24 oktober 2002 23:28 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Fijn dat iemand het opmerkt, ik vraag nooit om een ban, maar als iemand me van zulke onzin beschuldigd ga ik toch neigen. Gelukkig herinner ik me er op tijd aan dat ie niet beter weet.
quote:oei mag ik proefkonijn zijn..
Op donderdag 24 oktober 2002 23:31 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Ik ook, getiteld Randvolk en Verloedering
quote:Waarom niet? Hun oudere zusje van 15 doet dat ook al.....
Op donderdag 24 oktober 2002 23:28 schreef E.T. het volgende:[..]
oudere zusjes van 11 neuken ook nog niet mag ik hopen
En zoals hierboven al wordt gezegd, strings zijn toch iets sexueels. Je gaat me niet wijsmaken dat vrouwen zoiets alleen dragen omdat het zo lekker zit. De zijn er ook wel genoeg, maar die vinden het dan tegelijkertijd vast wel iets mooier en sexier staan dan een gewone onderbroek. En in dat licht vind ik niet dat 8 jarigen dat dan ook maar mogen omdat zusjelief of mamalief ook zo'n ding heeft.
quote:onder welke steen leef jij?
Op donderdag 24 oktober 2002 23:33 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Waarom niet? Hun oudere zusje van 15 doet dat ook al.....
En zoals hierboven al wordt gezegd, strings zijn toch iets sexueels. Je gaat me niet wijsmaken dat vrouwen zoiets alleen dragen omdat het zo lekker zit. De zijn er ook wel genoeg, maar die vinden het dan tegelijkertijd vast wel iets mooier en sexier staan dan een gewone onderbroek. En in dat licht vind ik niet dat 8 jarigen dat dan ook maar mogen omdat zusjelief of mamalief ook zo'n ding heeft.
quote:En hoe bedoel je, welk van mijn opvattingen zijn dan zo ouderwets?
Op donderdag 24 oktober 2002 23:34 schreef E.T. het volgende:[..]
onder welke steen leef jij?
quote:hij komt uit een grot.
Op donderdag 24 oktober 2002 23:34 schreef E.T. het volgende:[..]
onder welke steen leef jij?
quote:welke niet..??
Op donderdag 24 oktober 2002 23:35 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
En hoe bedoel je, welk van mijn opvattingen zijn dan zo ouderwets?
quote:Mijn god
Op donderdag 24 oktober 2002 23:33 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Waarom niet? Hun oudere zusje van 15 doet dat ook al.....
Nee, dit geloof ik niet, ik trap er niet meer in,
Dit MOET een grap zijn
quote:Tis maar goed dat je je verstopt achter een schermpje, lafaard.
Op donderdag 24 oktober 2002 23:31 schreef Frenkie het volgende:[..]
we zullen zien als je een dochter hebt
quote:ik liep met mijn 11 ook al met oogpotloodje op dus dat vind ik een beetje onzinnig en de meiden van tegenwoordig worden sneller volwassen en er hoort dit ook bij. Maar als ouder zijnde moeten ze ook acepteren dat ze ook eerder met sex bezig zijn dan dat hun zelf dat vroeger waren.
Op donderdag 24 oktober 2002 22:21 schreef -ScuL- het volgende:
kan je niet anders dan gelijk geven.ik vind dat dat 'vroeg volwassen worden' te ver doorslaat in onze (westerse) samenleving.... make-up moeten ze imho ook verbieden onder de 14.
quote:Dit stuk.. heb ik net ook al gezegd..
Op donderdag 24 oktober 2002 23:33 schreef Phuturistixxx het volgende:En zoals hierboven al wordt gezegd, strings zijn toch iets sexueels. Je gaat me niet wijsmaken dat vrouwen zoiets alleen dragen omdat het zo lekker zit. De zijn er ook wel genoeg, maar die vinden het dan tegelijkertijd vast wel iets mooier en sexier staan dan een gewone onderbroek. En in dat licht vind ik niet dat 8 jarigen dat dan ook maar mogen omdat zusjelief of mamalief ook zo'n ding heeft.
quote:hoezo wil je rellen..??
Tis maar goed dat je je verstopt achter een schermpje, lafaard.
quote:Leg uit
Op donderdag 24 oktober 2002 23:35 schreef yvonne het volgende:[..]
Mijn god
Nee, dit geloof ik niet, ik trap er niet meer in,
Dit MOET een grap zijn
[serieus]
wil jij even Frenkies reacties goed nalezen of moet ik een topic in FB plaatsen?
[/serieus]
quote:even goed orde, deze zin gaat om het volgende uit dit:
Tis maar goed dat je je verstopt achter een schermpje, lafaard.
quote:niks geks aan hoor.
quote:Je kunt toch niet serieus menen wat je allemaal schrijft???
Op donderdag 24 oktober 2002 23:37 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Leg uit
[serieus]
wil jij even Frenkies reacties goed nalezen of moet ik een topic in FB plaatsen?
[/serieus]
En ja ik kijk Frenkies post even na.
quote:Anno 2002 gemeengoed, helemaal mee eens, niemand staat er van te kijken dat een meisje een string draagt. Maar ook niet bij 8 jarigen? Ben ik dan zo ouderwets met m'n 23??
Op donderdag 24 oktober 2002 23:36 schreef E.T. het volgende:[..]
Dit stuk.. heb ik net ook al gezegd..
Anno 2002 zijn strings gemeengoed.. En ik ken eigenlijk alleen maar vrouwen die strings dragen omdat ze 't lekker vinden zitten..
Ik ga echt geen string dragen omdat mijn man dat mooi vind als 't niet lekker zou zitten
En ik zeg ook dat er genoeg vrouwen zijn die em lekker vinden zitten, anders draag je hem natuurlijk niet nee. Maar vonden ze een onderbroek dan allemaal zo verschrikkelijk zitten dat ze die niet meer aan wilden? Of vinden ze een string gewoon ook mooier staan?
quote:Over het algemeen ben ik vrij serieus ja, maar in tegenstelling tot andere mensen sta ik open voor ander ideeën hoor. Daar is alleen wel veel overtuiging voor nodig
Op donderdag 24 oktober 2002 23:39 schreef yvonne het volgende:[..]
Je kunt toch niet serieus menen wat je allemaal schrijft???
[Dit bericht is gewijzigd door Phuturistixxx op 24-10-2002 23:40]
quote:Ah, opgelost
Op donderdag 24 oktober 2002 23:39 schreef yvonne het volgende:[..]
quote:ik wacht nu op een sorry van Futirisxxxx
Op donderdag 24 oktober 2002 23:40 schreef yvonne het volgende:[..]
Ah, opgelost
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:40 schreef yvonne het volgende:[..]
Ah, opgelost
quote:Ja euuhh, voor jou misschien, maar voor veel meisjes en jochies op de middelbaare school is het wel zo. Tis misschien wel zo dat het vooral voor mannen sex-gerelateerd blijft en dat er daarom zo moeilijk over gedaan wordt, mannen zien een vrouw namelijk liever in een string dan in een gewone onderbroek en das niet omdat dat zo lekker zit
Op donderdag 24 oktober 2002 23:30 schreef E.T. het volgende:[..]
20 jaar geleden waren strings idd sex-gerelateerd. Toen droegen alleen de dames van lichte zeden deze..
Anno 2002 is de string gewoon gemeengoed geworden en allang niet meer alleen maar sex-gerelateerd..
Tis dus vooral voor de mannen een sexueel iets.
quote:hoe jonger mannen met stringetjes om leren gaan hoe beter dan..
Op donderdag 24 oktober 2002 23:47 schreef Sjaak-S het volgende:[..]
Ja euuhh, voor jou misschien, maar voor veel meisjes en jochies op de middelbaare school is het wel zo. Tis misschien wel zo dat het vooral voor mannen sex-gerelateerd blijft en dat er daarom zo moeilijk over gedaan wordt, mannen zien een vrouw namelijk liever in een string dan in een gewone onderbroek en das niet omdat dat zo lekker zit
.
quote:Kijk uit dat er niet meteen gezegd wordt dat dit dus betekent dat je opgewonden wordt van 8 jarige meisjes in een string.
Op donderdag 24 oktober 2002 23:47 schreef Sjaak-S het volgende:[..]
Ja euuhh, voor jou misschien, maar voor veel meisjes en jochies op de middelbaare school is het wel zo. Tis misschien wel zo dat het vooral voor mannen sex-gerelateerd blijft en dat er daarom zo moeilijk over gedaan wordt, mannen zien een vrouw namelijk liever in een string dan in een gewone onderbroek en das niet omdat dat zo lekker zit
.
quote:Ik kan het niet laten om nogmaals te benadrukken dat het me geen bal uitmaakt wat iedereen doet; dat moeten ze zelf weten. Maar ik vind het een slechte zaak om kinderen zo jong volwassen te laten worden. Zo missen ze cruciale onderdelen van hun opvoeding die bijdragen aan een verstandig leven. Handig voor als het wel tijd is voor zaken als sexy kleding, make-up, tabak en alcohol.
Op donderdag 24 oktober 2002 23:35 schreef Riann het volgende:[..]
ik liep met mijn 11 ook al met oogpotloodje op dus dat vind ik een beetje onzinnig en de meiden van tegenwoordig worden sneller volwassen en er hoort dit ook bij. Maar als ouder zijnde moeten ze ook acepteren dat ze ook eerder met sex bezig zijn dan dat hun zelf dat vroeger waren.
Heck op m'n 10, 11e speelde ik zelf nog met raceautootjes en technisch lego.
Ben ik nou zo'n ouwerwetse lul Ik ben geboren in 1981 maar ik keur heel veel
dingen af die ik leeftijdsgenoten om me heen en jongeren zoal zie doen...
De zogenaamde 'moderne' ouder heeft er geen problemen en laat hun kinderen
maar lekker doen wat ze willen en ziet wel wat er van komt. Onachtzaam als die 'moderne' mensen zijn zetten ze je dan ook nog in een hoekje als 'gereformeerde' (heb ik nu al in een aantal topics naar voren zien komen).. waarschijnlijk een poging om hun eigen gedrag goed te keuren
ik ga vast weer flames scoren nu.. boeiend ik ga toch
quote:
hoe jonger mannen met stringetjes om leren gaan hoe beter dan..
quote:mooi dan kan ik op stringetjesjacht
Op vrijdag 25 oktober 2002 00:00 schreef Sjaak-S het volgende:[..]
das dan dus dus de wijze les die we uit dit belachelijk lange topic moeten trekken--> we zijn eruit, het is een positief iets....
eerst heb je strenge ouders, de kinderen vinden het maar niks en zijn al ouders helemaal niet streng. Wat je dan dus krijgt zijn een boel asociale lui die maar doen wat ze willen. Ik verwacht ook dat de jongeren van nu straks strenge ouders worden. Als een soort reactie op hoe het nu gaat. En zo is het in de geschiedenis altijd gegaan.
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:49 schreef -ScuL- het volgende:[..]
Ik kan het niet laten om nogmaals te benadrukken dat het me geen bal uitmaakt wat iedereen doet; dat moeten ze zelf weten. Maar ik vind het een slechte zaak om kinderen zo jong volwassen te laten worden. Zo missen ze cruciale onderdelen van hun opvoeding die bijdragen aan een verstandig leven. Handig voor als het wel tijd is voor zaken als sexy kleding, make-up, tabak en alcohol.
Ben ik nou zo'n ouwerwetse lulIk ben geboren in 1981 maar ik keur heel veel
dingen af die ik leeftijdsgenoten om me heen en jongeren zoal zie doen...De zogenaamde 'moderne' ouder heeft er geen problemen en laat hun kinderen
maar lekker doen wat ze willen en ziet wel wat er van komt. Onachtzaam als die 'moderne' mensen zijn zetten ze je dan ook nog in een hoekje als 'gereformeerde' (heb ik nu al in een aantal topics naar voren zien komen).. waarschijnlijk een poging om hun eigen gedrag goed te keurenik ga vast weer flames scoren nu.. boeiend ik ga toch
Hier ben ik dus volkomen mee eens. Ik heb echt niks aan toe te voegen. Net zoals "moderne ouders" preteens meisjes met make-up, string en alcohol rond laat lopen, laten ze ook tiener meisjes op hun 13e ontmaagd worden, jongens die brutaal worden enzovoorts....
En ik ben ook niet echt ouderwets met mijn (net) 24 jarige leeftijd, ofwel ?
Ik ken ook kinderen die goed opgevoed zijn en die normaal meedraaien in de gemeenschap zonder "modern" te doen.
En dat argument dat string lekker zit omdat een gewoon onderbroek toch gaat proppen in je bilnaad......komop zeg, wat is dat voor erg domme argument man/vrouw, jeetje !
quote:tis een argument van een vrouw, een ervaringsdeskundige dus. Maar als jij mij nu gaat vertellen dat een string niet fijn zit mag dat hoor..
Op vrijdag 25 oktober 2002 10:33 schreef Choller het volgende:
En dat argument dat string lekker zit omdat een gewoon onderbroek toch gaat proppen in je bilnaad......komop zeg, wat is dat voor erg domme argument man/vrouw, jeetje !
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:49 schreef -ScuL- het volgende:[..]
Ik kan het niet laten om nogmaals te benadrukken dat het me geen bal uitmaakt wat iedereen doet; dat moeten ze zelf weten. Maar ik vind het een slechte zaak om kinderen zo jong volwassen te laten worden. Zo missen ze cruciale onderdelen van hun opvoeding die bijdragen aan een verstandig leven. Handig voor als het wel tijd is voor zaken als sexy kleding, make-up, tabak en alcohol.
Ben ik nou zo'n ouwerwetse lulIk ben geboren in 1981 maar ik keur heel veel
dingen af die ik leeftijdsgenoten om me heen en jongeren zoal zie doen...De zogenaamde 'moderne' ouder heeft er geen problemen en laat hun kinderen
maar lekker doen wat ze willen en ziet wel wat er van komt. Onachtzaam als die 'moderne' mensen zijn zetten ze je dan ook nog in een hoekje als 'gereformeerde' (heb ik nu al in een aantal topics naar voren zien komen).. waarschijnlijk een poging om hun eigen gedrag goed te keuren
Mijn ouders zeiden nog wel eens 'nee' tegen me als ik iets wilde wat ze niet goed vonden...
Toen ik (1981) zo oud was draaide ik Kinderen voor Kinderen en naaide ik kleertjes voor mijn Barbies. Mijn toenmalige ondergoed? Een degelijke, grote witte slip met een degelijk wit hemdje erboven. En daaroverheen een ruimvallende, vale spijkerbroek i.p.v. een witte strakke doorschijnbroek. Een grote C&A-trui met een beer erop maakte het compleet.
Tijden veranderen (*zucht*).
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 25-10-2002 11:45]
quote:Nou nee, ik heb nooit een string gedragen maar wel een normale onderbroek. En die gaan echt niet in je bilnaad proppen hoor, dat kan ik wel zeggen.
Op vrijdag 25 oktober 2002 11:15 schreef Frenkie het volgende:[..]
tis een argument van een vrouw, een ervaringsdeskundige dus. Maar als jij mij nu gaat vertellen dat een string niet fijn zit mag dat hoor..
Mijn vriendin draagt ook graag strings, en ik vind het neutraal, dus sexueel gezien doet het me weinig. Als ik haar sexy wil zien moet ze zonder iets aan rondlopen.
quote:Nou bij mij wel.
Op vrijdag 25 oktober 2002 11:53 schreef Choller het volgende:[..]
Nou nee, ik heb nooit een string gedragen maar wel een normale onderbroek. En die gaan echt niet in je bilnaad propper hoor, dat kan ik wel zeggen.
quote:Je zet jezelf ook wel flink voor schut als je toegeeft dat een string niet lekker zit, maar dat je hem draagt omdat mannen dat mooier vinden. Natuurlijk geeft geen enkele vrouw dat toe. Zo geweldig zit een string niet hoor. En ik wil dan ook niet geloven dat kinderen die dingen ineens willen dragen voor het comfort. Het gaat ze gewoon om 'erbij horen' en 'al een grote meid zijn'
Op vrijdag 25 oktober 2002 11:15 schreef Frenkie het volgende:[..]
tis een argument van een vrouw, een ervaringsdeskundige dus. Maar als jij mij nu gaat vertellen dat een string niet fijn zit mag dat hoor..
[Dit bericht is gewijzigd door zwijntje op 25-10-2002 11:59]
Basisschoolkinderen horen zich niet bezig te houden met dit soort dingen. Ok, ik neem graag aan dat een string niet sexueel is, maar de enige reden dat een kind dat aan wil is inderdaad omdat oudere meisjes/vrouwen het ook hebben. En daar komt de taak van de ouders om de hoek kijken. Als je als ouder duidelijk maakt dat dat niet hoort tot een bepaalde leeftijd, (laten we zeggen een jaar of 13-14), dan heeft een kind daar maar aan te gehoorzamen...
Wat is de volgende stap? Een bhtje zonder cup, omdat iedereen dat heeft? Naveltruitje als je 6 bent? Oorbelletjes op je 4e? In mijn ogen wordt een groot deel van deze kinderen een stukje jeugdig onbevangenheid ontnomen, al dan niet door de ouders, onder het mom van "het ziet er toch leuk uit".
In mijn ogen hangt het gebrek aan normen en waarden bij de jeugd samen met dit soort praktijken. Als ik een kroeg binnen loop zie ik kinderen van 14-15 (wij mochten op die leeftijd niet naar de kroeg!) in kleding lopen dat van minder stof is gemaakt dan een gemiddeld t-shirt... En dan vinden ze het gek dat ze benaderd worden door gasten van een jaar of 20. Die kunnen aan de buitenkant ook niet zien hoe oud die meisjes zijn...
Vroeger ging je op je 15e naar dansles, en dan droegen de meisjes een bloes of een lange jurk, of gewoon een trui, en daar ben ik echt niet slechter van geworden hoor...
Waar gaat het heen met de jeugd....?
Vink ook zoiets, dr zit niks maar ze moeten een bh aan
quote:Ik (bouwjaar 76) wil juist dat mn dochter (bouwjaar 99) met speelgoed speelt waar ze dr fantasie nog bij nodig heeft. Dat is verdomde moeilijk te vinden. Overal zitten jankdingen in (poppen) of is gewoon voorgekauwd speelgoed waar je alleen nog maar naar kan kijken.
Op vrijdag 25 oktober 2002 11:58 schreef Coelho het volgende:
Misschien lijk ik nu ouderwets (bouwjaar 1978), maar ook ik ben van mening dat je kinderen zo lang mogelijk van hun kindertijd moet laten genieten. En dat betekent in mijn optiek met poppen en auto's spelen, en niet meegevoerd worden door allerlei rages als make-up en strings. Natuurlijk verfden de meisjes in mijn omgeving ook wel eens hun gezicht, maar dat ging dan vaak gepaard met een oude jurk en veel te grote hoge hakken uit de verkleedkist. Een begrip dat volgens mij vandaag de dag niet eens meer bekend is bij kinderen.
quote:Ik zal het je sterker vertellen, op de peuterschool zijn ze al bezig met die dingen. Hemden die je in je onderbroek kan proppen zijn niet seksie (ze weten niet eens wat het is) het moeten van die korte hempies zijn die onder de buste *kuch* eindigen, want die heeft truusje ook.
Basisschoolkinderen horen zich niet bezig te houden met dit soort dingen. Ok, ik neem graag aan dat een string niet sexueel is, maar de enige reden dat een kind dat aan wil is inderdaad omdat oudere meisjes/vrouwen het ook hebben. En daar komt de taak van de ouders om de hoek kijken. Als je als ouder duidelijk maakt dat dat niet hoort tot een bepaalde leeftijd, (laten we zeggen een jaar of 13-14), dan heeft een kind daar maar aan te gehoorzamen...
quote:Bh'tjes zonder cup bestaan al, zag ik bij mn nichtje van toen ze 8 was. Die dus ook al flink wat jaartjes in naveltruitjes loopt (is nu 11 of zo)
Wat is de volgende stap? Een bhtje zonder cup, omdat iedereen dat heeft? Naveltruitje als je 6 bent? Oorbelletjes op je 4e? In mijn ogen wordt een groot deel van deze kinderen een stukje jeugdig onbevangenheid ontnomen, al dan niet door de ouders, onder het mom van "het ziet er toch leuk uit".
quote:Als je kinderen niet laat gaan, gaan ze stiekum.... zoals ik deed toen ik 14 was.
In mijn ogen hangt het gebrek aan normen en waarden bij de jeugd samen met dit soort praktijken. Als ik een kroeg binnen loop zie ik kinderen van 14-15 (wij mochten op die leeftijd niet naar de kroeg!) in kleding lopen dat van minder stof is gemaakt dan een gemiddeld t-shirt... En dan vinden ze het gek dat ze benaderd worden door gasten van een jaar of 20. Die kunnen aan de buitenkant ook niet zien hoe oud die meisjes zijn...
Vroeger ging je op je 15e naar dansles, en dan droegen de meisjes een bloes of een lange jurk, of gewoon een trui, en daar ben ik echt niet slechter van geworden hoor...
quote:Welke leeftijds categorie is jeugd nog tegenwoordig?
Waar gaat het heen met de jeugd....?
Het taboe rust nog steeds om de string want eerst was het iets voor hoeren, nu ziet men het als iets sexy's en dus is het raar dat er nu dus ook kindercollectiestring is.
Zouden kleine meisjes nu ook geen bikini's meer mogen dragen? Das toch iets wat nog sexieer is dan een string agz de string nog wat verborgen zit maar een bikini is gewoon bloot en iedereen ziet het?
De string is zich gewoon verder aan het inburgeren en over een aantal jaar dan loopt elk klein meisje met een stringetje waar Jip&Janneke oid op staat.
Moussy: Ik noem je geen slechte ouder, omdat je dochter op 2 maanden al oorbelletjes had. Ik zeg alleen dat IK er mijn twijfels bij heb, omdat een kind op die leeftijd nog geen eigen mening heeft, en IK het over vindt komen als het aankleden van een levende pop... Nog even en elke peuter heeft een navelpiercing en elke kleuter een tepelpiercing, al weten ze nog niet waar tepels voor dienen
Een kind moet zichzelf kunnen ontwikkelen tot een persoonlijkheid en een ouder moet de taak op zich nemen om een kind daar zo goed mogelijk in te begeleiden.
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 14:22 schreef Coelho het volgende:
quote:Elke ouder kiest toch de kleren van het kind uit tot een bepaalde leeftijd? Dat is dan ook aankleden van een levende pop?
Op vrijdag 25 oktober 2002 14:22 schreef Coelho het volgende:
omdat een kind op die leeftijd nog geen eigen mening heeft, en IK het over vindt komen als het aankleden van een levende pop...
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:18 schreef yvonne het volgende:
Ik vind dit het leukste topic van de hele avondGa door, ga door
Laten we volstoppen met anti-rook reclame tot hun 14e, en ze roepen allemaal lief 'jaaaa neeee, neit roken, roken is slecht, drugs is slecht, alcohol is slecht'. men wordt 15, 16, misschien 17, en wij roepen in koor: 'schijt eraan', en wij gaan roken.
zo gaat het met alles. zit neit zo te zeuren.
quote:LENNART DOE NEIT ZO Dom met je 'er gaat niemand dood aan'! er gaat ook niemand dood aan als meisjes van 6 geneukt worden door mannenv an 80 hoor, ! tsk!
Op vrijdag 25 oktober 2002 22:57 schreef LenL het volgende:
waar maken we ons nou druk over, er gaat er niemand dood aan als er 8 jarige meisjes met strings rondlopen. En dan nog, het kan mij echt totaal geen ene reet schelen als ze morgen met string-luiers (oid) aan komen zette.
maar ik zie het prolbeem ook neit echt. maar aan de andere kant, waarom hebben meisjes van 8 jaar strings? strings zijn er toch om er beter uit te zien? en voglens mij zijn er neit echt veel mensen - op wat pedo's na - die naar de bilen en bilspleet van 8 jarigen gaan kijken.
quote:Doe niet zo dik, dat was een hyperbool sukkel
Op vrijdag 25 oktober 2002 23:01 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:[..]
LENNART DOE NEIT ZO Dom met je 'er gaat niemand dood aan'! er gaat ook niemand dood aan als meisjes van 6 geneukt worden door mannenv an 80 hoor, ! tsk!
quote:Ik zie het probleem ook niet en het boeit me ook heel erg weinig waaropmz e uberheuapt een string aanhebben.
maar ik zie het prolbeem ook neit echt. maar aan de andere kant, waarom hebben meisjes van 8 jaar strings? strings zijn er toch om er beter uit te zien? en voglens mij zijn er neit echt veel mensen - op wat pedo's na - die naar de bilen en bilspleet van 8 jarigen gaan kijken.
en over ut topic: laat ze toch lekker, als ze dat nou leuk vinden...
Nee dan die kleine jongetjes die voor hun tiende levensjaar al een ringetje door hun oor geknipt krijgen, en zo voor het leven gebrandmerkt worden als zijnde afkomstig uit een ordinair gezin. Dat vind ik pas echt zielig.
quote:Hij is 14
Op donderdag 24 oktober 2002 22:52 schreef yvonne het volgende:[..]
Nou ja, sorry hoor, maarre hoe oud ben je eik???????
quote:Offtopic: ik vind het altijd zo mooi als mensen anderen voor sukkel gaan uitmaken, terwijl ze zoveel fouten maken (woordbetekenis, interpunctie, spelling). Je zocht waarschijnlijk naar het woord hypothetisch, een hyperbool is een mathemathisch begrip. Maar je bent slechts 15, dus daar komt hopelijk nog wel verbetering in.
Op vrijdag 25 oktober 2002 23:04 schreef LenL het volgende:[..]
Doe niet zo dik, dat was een hyperbool sukkel
[..]Ik zie het probleem ook niet en het boeit me ook heel erg weinig waaropmz e uberheuapt een string aanhebben.
Ontopic: Persoonlijk vind ik het zonde dat jonge meisjes tegenwoordig al zo snel "volwassen" moeten zijn, of volwassen moeten overkomen, door het aantrekken van strings, naveltopjes, bh's, etc. Helaas kun je daar vrij weinig tegen doen. Het, mijn inziens trieste, resultaat is uiteindelijk helaas wel dat ontmaagd worden op je tiende steeds normaler gaat worden. En dan blijft er van de onschuldige periode waarin een kind een kind kan zijn wel erg weinig over. Jammer.
quote:10 is wel errg vroeg dat doet zelfs heel veel pijn omdat het tenauw is!
Op dinsdag 29 oktober 2002 08:27 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
quote:Vaak gebruiken ze die stringetjes voor onder de majorettebroekjes als ze een optreden hebben of andere sporten.
quote:de gemiddelde leeftijd daalt nog wel iets, maar niet noemenswaardig.. en daarbij sex is lekker...
Op dinsdag 29 oktober 2002 08:27 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Het, mijn inziens trieste, resultaat is uiteindelijk helaas wel dat ontmaagd worden op je tiende steeds normaler gaat worden.
quote:je spreekt uit ervaring neem ik aan?
Op dinsdag 29 oktober 2002 13:04 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
10 is wel errg vroeg dat doet zelfs heel veel pijn omdat het tenauw is!
quote:Idem.
Op vrijdag 25 oktober 2002 11:38 schreef postinggirl het volgende:
Als je mij op mijn negende of zo een string had laten zien had ik je héél erg raar aangekeken. (Zo van: 'Wat is dat nou weer voor stom ding? Moet ik dat nou echt aan?')![]()
Toen ik (1981) zo oud was draaide ik Kinderen voor Kinderen en naaide ik kleertjes voor mijn Barbies. Mijn toenmalige ondergoed? Een degelijke, grote witte slip met een degelijk wit hemdje erboven. En daaroverheen een ruimvallende, vale spijkerbroek i.p.v. een witte strakke doorschijnbroek. Een grote C&A-trui met een beer erop maakte het compleet.
![]()
Tijden veranderen (*zucht*).
Toen ik klein was wilde ik op een gegeven moment zo'n topjeachtig hempje. Ik heb het welgeteld 1x aangehad en daarna nooit meer want het zat niet lekker. Zou met mij & strings waarschijnlijk net zo zijn gegaan.
Maargoeth, wat jij ook zegt, dat kinderen tegenwoordig wel veel sneller zich aanpassen aan ouderen/volwassenen is waar. Dat zelfs IK (1985) wel eens denk 'hee, deed ik dat nou ook toen ik 11 was' enzo.
quote:Dat heb ik van een meisje die een paar keer verkracht was door marokkanen (goh
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:33 schreef extreme het volgende:[..]
je spreekt uit ervaring neem ik aan?
Maar ik ken een meisje van 13 die liep altijd vrolijk rond in een string bikinie
(overigens had ze een dikke reet en een grote eigendunk + dacht ze dat ze gothic was)
quote:Ja en, wat is daar mis mee, dat deed ik ook nou en?
Op dinsdag 29 oktober 2002 18:59 schreef MasterDisaster het volgende:
Maar ik ken een meisje van 13 die liep altijd vrolijk rond in een string bikinie
quote:Dan hoor je nog vrolijk met je barbies tespelen met een grote lompe trui met een beer, En je dus niet bezighouden met er sexy uittezien.....
Op dinsdag 29 oktober 2002 21:27 schreef Lievelotje het volgende:[..]
Ja en, wat is daar mis mee, dat deed ik ook nou en?
quote:hoezo hoort dat..
Op dinsdag 29 oktober 2002 22:42 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Dan hoor je nog vrolijk met je barbies tespelen met een grote lompe trui met een beer, En je dus niet bezighouden met er sexy uittezien.....
quote:Deel van een normale opvoeding
Op dinsdag 29 oktober 2002 22:59 schreef Frenkie het volgende:[..]
hoezo hoort dat..
Of heb ik andere, kleinere strings over het hoofd gezien? Strings voor meisjes die nog op de basisschool zitten, dat vind ik een vreemd idee, als je eenmaal echt gaat puberen kan ik het me wel voorstellen.
quote:Oh, en jij zit nu in een grote trui met een beer erop met je Heman te spelen?
Dan hoor je nog vrolijk met je barbies tespelen met een grote lompe trui met een beer, En je dus niet bezighouden met er sexy uittezien.....
quote:misschien droeg ik ze wel omdat ik ze mooi vond enniet om er sexy uit te zien... Enne, ik ben echt niet zo'n vroegbloeier hoor...
gelukkig ook zat moois 18+
quote:Ik was er ook en ik zag een dikke dame van in de zeventig met een string. Daar stond ik wel eventjes van te kijken. Ik stoor me er verder niet aan, maar ik was wel eventjes verbaasd.
Op maandag 4 november 2002 18:39 schreef NIels25 het volgende:
Was van de zomer op gran canaria, en op het strand aldaar, zag je soms van die guppen lopen van een jaar of 4 met een string aan, ja en dat is dus echtgelukkig ook zat moois 18+
quote:idd. valt me toch tegen dat in het hele topic geen enkele foto te zien is.
Op dinsdag 29 oktober 2002 14:50 schreef Lestat het volgende:
Kan iemand ook ff een fotootje plaatsen van zo'n meiske in string zodat we zelf kunnen zien hoe verderfelijk het is ??
quote:Teenage Hero Mutant Turtles! !
Op donderdag 24 oktober 2002 22:20 schreef speknek het volgende:
Het wordt inderdaad steeds jonger, mijn nichtje van twaalf heeft ook al een navelpiercing.
En dan te bedenken dat ik op die leeftijd nog in een turtles trui liep.
Ontopic
Vanaf 14/15 is mooie leeftijd voor strings.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |