Leuke film, er is zelfs eerder een vraag over gesteld hier.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:42 schreef GradB het volgende:
Niet verwacht dat Space Truckers zo bekend zou zijn
Over welke film gaat dit?quote:In its first 15 minutes, it includes one of the most stinging breakup scenes in recent romantic comedy history, and, not coincidentally, one of the most notable moments of full-frontal male nudity.
Jup!quote:
Vierkante varkens, what's not to like?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:42 schreef GradB het volgende:
Niet verwacht dat Space Truckers zo bekend zou zijn
Inderdaad!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Vierkante varkens, what's not to like?
lamers +1quote:
Zo vaak heb ik die film niet gezien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:34 schreef GradB het volgende:
[..]
Ik was bang dat Angel Face het teveel weg zou geven
Voor mij was die onmiddelijk duidelijk geweestquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:34 schreef GradB het volgende:
[..]
Ik was bang dat Angel Face het teveel weg zou geven
augustusquote:
En ongetwijfeld kennen wel meer mensen die, ik ben hem gaan zien naar aanleiding van een vraag ooit hier erover.quote:
quote:A woman on the run from the mob is reluctantly accepted in a small Colorado town. In exchange, she agrees to work for them. As a search visits town, she finds out that their support has a price. Yet her dangerous secret is never far away...
We hebben deze samen gezien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:00 schreef drakin het volgende:
[..]
En ongetwijfeld kennen wel meer mensen die, ik ben hem gaan zien naar aanleiding van een vraag ooit hier erover.
En we zullen wel meer samen zien, maar geef nou maar antwoord ipv hier te gaan slowchatten.quote:
quote:
Geen Dafoequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:08 schreef picodealion het volgende:
Nicole Kidman
Willem Dafoe
Lars von Trier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |