Ik dacht even dat je het had over seksdates.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:16 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft ze, het verschilt alleen qua aard/soort/aantal per persoon.
Welk programma?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat programma met kaneel beter kunt presenteren.
Nee, ik doelde op faal/rampdates. Over seksdates weet ik te weinig af denk ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het had over seksdates.
quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hosselen met Yats, iedere woensdag om 9 uur op RTL 8.
Jij hosselt op dit moment meer dan ik, yatsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:23 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op faal/rampdates. Over seksdates weet ik te weinig af denk ik.
[..]
[..]
Dat dus.
Ow? Dat valt ook wel mee denk ik. Ik heb twee dates gehad de afgelopen maand.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij hosselt op dit moment meer dan ik, yats
Meer dan ik!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ow? Dat valt ook wel mee denk ik. Ik heb twee dates gehad de afgelopen maand.
Daar zitten echt een paar tyfushoeren tussen, zeg.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://forum.viva.nl/foru(...)wijt/list_messages/4
Enjoy.
Soms. Boeiendquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:06 schreef Keukendrol het volgende:
Ik denk eraan om te gaan tinderen, alleen ik hoef geen bekenden tegen te komen eerlijk gezegd.![]()
Komt dit vaak voor?
Zo bescheiden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ow? Dat valt ook wel mee denk ik. Ik heb twee dates gehad de afgelopen maand.
Je weet wie het zegtquote:
Die moet je dan liken en keihard achterlangs nemenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:06 schreef Keukendrol het volgende:
Ik denk eraan om te gaan tinderen, alleen ik hoef geen bekenden tegen te komen eerlijk gezegd.![]()
Komt dit vaak voor?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:31 schreef Purrrp het volgende:
Ik kwam net een Aziaat tegen op tinder die Hung heet.![]()
![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:27 schreef SiIk het volgende:
Als je je veters niet kan strikken zou ik er niet aan beginnen.
En hier ging ik een beetje doodquote:
Hahahaha! hij zit te ouwehoeren manquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:36 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
Is dat zonder facebook want dat heb ik niet?
Oh ok.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:40 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Hahahaha! hij zit te ouwehoeren man
Dat kan met MySpacequote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:36 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dating etc.
[..]
Is dat zonder facebook want dat heb ik niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |