Soms. Boeiendquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:06 schreef Keukendrol het volgende:
Ik denk eraan om te gaan tinderen, alleen ik hoef geen bekenden tegen te komen eerlijk gezegd.![]()
Komt dit vaak voor?
Zo bescheiden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ow? Dat valt ook wel mee denk ik. Ik heb twee dates gehad de afgelopen maand.
Je weet wie het zegtquote:
Die moet je dan liken en keihard achterlangs nemenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:06 schreef Keukendrol het volgende:
Ik denk eraan om te gaan tinderen, alleen ik hoef geen bekenden tegen te komen eerlijk gezegd.![]()
Komt dit vaak voor?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:31 schreef Purrrp het volgende:
Ik kwam net een Aziaat tegen op tinder die Hung heet.![]()
![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:27 schreef SiIk het volgende:
Als je je veters niet kan strikken zou ik er niet aan beginnen.
En hier ging ik een beetje doodquote:
Hahahaha! hij zit te ouwehoeren manquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:36 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
Is dat zonder facebook want dat heb ik niet?
Oh ok.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:40 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Hahahaha! hij zit te ouwehoeren man
Dat kan met MySpacequote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:36 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dating etc.
[..]
Is dat zonder facebook want dat heb ik niet?
Of met hyves.quote:
Ik vond het een mooie dag.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:44 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Iedereen moet mij hebben vandaag. Wat een grafdag.
Niet zo chagrijnig doen omdat je een grafdag hebt UF. Ik heb genoten van het zonnetje.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Koop een taart en vier het.
Nou en. Ik hoop dat je zo je kleine teentje aan de rand van je bed stoot.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:52 schreef yats het volgende:
[..]
Niet zo chagrijnig doen omdat je een grafdag hebt UF. Ik heb genoten van het zonnetje.
Sodeju, wat een humeur zeg. Was loos?quote:
Ben bezig met dieet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Koop een taart en vier het.
Zeker eerste keer in 5 jaar een wandeling gemaakt door het bos was wel fijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:52 schreef yats het volgende:
[..]
Niet zo chagrijnig doen omdat je een grafdag hebt UF. Ik heb genoten van het zonnetje.
Rookie mistake nooit thuis afspreken. Wel indien mogelijk in de buurt van je huis voor het laatste (quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mannen sturen zo makkelijk dickpics, ongelooflijk![]()
ik had vorig jaar dat er een gast langskwam die ik net een halfuur gesproken had, leek me wel ok, hij was een straat verderop op bezoek ofzo, mn huisgenoten waren thuis ( for safety ) en hij wou even een kop thee komen drinken.. prima en al, alleen hij kwam binnen en het was de grootste pauper die ik in tijden had gezien ( totaal anders dan op foto's )schreeuwen was normaal praten voor hem en hij zat na een paar minuten al aan me en probeerde mij te zoenen
heb 'm gelukkig snel weg gekregen met een smoesje maar ik was serieus gewoon bang dat ik geraped werd
Meldingen kan je blokkeren/uitschakelen bij je app settings op facebook.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:14 schreef Dimachaerus het volgende:
tinder stuurt geen melding naar iedereen in je fb toch als je inlogt??
had net hotornot geinstalleerd en iedereen op mn fb kreeg melding + mijn foto te zienterwijl dit eerst niet zo was wtf man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |