moet je je voorstellen als het beest ondertussen diarree hadquote:
L'amour est la tourmente et la tranquillité assurez-vous de sortir vous venez de ciel à l'enfer vous pensez parfois stand alone.quote:
L'obi de lobi.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:48 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
L'amour est la tourmente et la tranquillité assurez-vous de sortir vous venez de ciel à l'enfer vous pensez parfois stand alone.
Mais oui amour lobi.quote:
ik heb nog geen broek aangedaan vandaagquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zo van ok zaterdag ga ik keihard aan de bak: kamer opruimen alles, aan project werken. Ik heb alleen maar geslapen en nog meer geslapen.
Ben je vrij vandaag?quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:51 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
ik heb nog geen broek aangedaan vandaag
Uiteraard, het is zaterdag.quote:
Ohquote:
Ik ben altijd vrij op zaterdags, vandaarquote:
ik was in rotterdam grgrquote:
Heb ik niet.quote:
Al sinds februari.quote:Op zondag 14 september 2014 14:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Redactie games, wat hebben ze je aangedaan
[ afbeelding ]
Ik zit al 20 jaar te wachten op jouw review van sonic & knucklesquote:
It's okay. 9/11quote:Op zondag 14 september 2014 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zit al 20 jaar te wachten op jouw review van sonic & knuckles
Destiny is overhyped. Daarnaast ben ik slecht in shooters op console en 30 fpsquote:Op maandag 15 september 2014 13:32 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Koop destiny voor ps3. Ik heb geen vrienden om mee te spelen.
Casualquote:Op maandag 15 september 2014 13:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Destiny is overhyped. Daarnaast ben ik slecht in shooters op console en 30 fps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |