Ik woon liever in een wijk vol Turken dan in een wijk met maar één familie Marokkanen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:52 schreef Q. het volgende:
Turken en Marokkanen zijn absoluut niet te vergelijken. Turken zijn wat lawaaiig maar Marokkanen zijn vaak gewoon hardcore crimineel.
Oh wacht, dat mag ik niet zeggen, dat is DISCRIMINAZI!!111!!!
Ik heb in Enschede vier jaar in Boswinkel-Oost gewoond, een wijk met 80% turken, 10% tokkies en 10% studenten. Van de 10% tokkies had ik 10x zoveel last als van de turken en de studenten bij elkaar.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:14 schreef stbabylon het volgende:
Ja, sorry, die Turken in Enschede zijn ook de enige allochtonen die we hebben ten noordoosten van Utrecht...
Dat.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik woon liever in een wijk vol Turken dan in een wijk met maar één familie Marokkanen.
En dat terwijl ik opgegroeid ben tussen de Antillies en Marokkanenquote:
Juist omdat!quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:17 schreef Tally het volgende:
[..]
En dat terwijl ik opgegroeid ben tussen de Antillies en Marokkanen
Doe maar ruig!quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:22 schreef Cue_ het volgende:
Zo.. even 5 vrije dagen ingediend de komende 3 maanden
Mijn punt was meer dat allochtonen niet alleen in de Randstad wonen. En dat wij niet-Randstedelingen ook wel wat kunnen zeggen over allochtonen zonder dat er zo'n Randstad-gekkie roept dat we niet weten waar we het over hebben.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb in Enschede vier jaar in Boswinkel-Oost gewoond, een wijk met 80% turken, 10% tokkies en 10% studenten. Van de 10% tokkies had ik 10x zoveel last als van de turken en de studenten bij elkaar.
Gij vuige buut'nloander!quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
Kom naar Barnsley. Witste stadje in heel het VK geloof ik...
Mag wel, maar het is wel opvallend dat er volgens jullie nooit problemen zijnquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn punt was meer dat allochtonen niet alleen in de Randstad wonen. En dat wij niet-Randstedelingen ook wel wat kunnen zeggen over allochtonen zonder dat er zo'n Randstad-gekkie roept dat we niet weten waar we het over hebben.
Wou dat het mochtquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Start slapping if she won't stop her yapping!
Volgens ons? En ik maar denken dat de PVV de grootste aanhang had in de provincie.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag wel, maar het is wel opvallend dat er volgens jullie nooit problemen zijn.
Maar je hoeft niet boos te worden hoor.
Ja, maar als wij er wat kwinkslagen doorheen gooien ga je wel erg in de verdedigingquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:03 schreef stbabylon het volgende:
Overigens zeg ik ook niet dat er geen problemen zijn, ik zeg dat het niet gaat gebeuren dat de Islam Nederland overneemt.
Hmm, heb persoonlijk veel meer hinder ondervonden van turken dan van marokkanenquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:52 schreef Q. het volgende:
Turken en Marokkanen zijn absoluut niet te vergelijken. Turken zijn wat lawaaiig maar Marokkanen zijn vaak gewoon hardcore crimineel.
Oh wacht, dat mag ik niet zeggen, dat is DISCRIMINAZI!!111!!!
In Zuid-Limburg, waar de enige buitenlanders die ze ooit hebben gezien Belgen en Duitsers zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens ons? En ik maar denken dat de PVV de grootste aanhang had in de provincie.
Dat had niks te maken met moslims, maar met het neerkijken op de noord-oostenquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar als wij er wat kwinkslagen doorheen gooien ga je wel erg in de verdediging.
White trash.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
Kom naar Barnsley. Witste stadje in heel het VK geloof ik...
Ik ook, maar dat komt omdat we geen/zeer weinig Marokkanen in Zwolle hebbenquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hmm, heb persoonlijk veel meer hinder ondervonden van turken dan van marokkanen
Neerkijken FTW!quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat had niks te maken met moslims, maar met het neerkijken op de noord-oosten
Mo mocro's mo problems.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat komt omdat we geen/zeer weinig Marokkanen in Zwolle hebben
Whatcha gonna do 'bout it?quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat had niks te maken met moslims, maar met het neerkijken op de noord-oosten
hehe, min of meer hetzelfde met waar ik nu woon en gewoond heb. Bijzonder weinig marokkanen, maar wel veel turkenquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat komt omdat we geen/zeer weinig Marokkanen in Zwolle hebben
Ik heb allebei meegemaakt dus ik mag wel een mening hebben.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
hehe, min of meer hetzelfde met waar ik nu woon en gewoond heb. Bijzonder weinig marokkanen, maar wel veel turken
Nee ok, dan hebben we dat weer helderquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bitch and moan, dat zag je toch godverdomme.
Maak je vooral geen zorgenquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:34 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil niet eens dat je het hier (en met hier bedoel ik het noordoosten, niet hier Sloterdijk waar ik nu zit), tof gaat vinden!
Idd, je kan beter op mensen hatenquote:
Gewoon alles. Anders gaat iemand/iets zich weer gepasseerd voelen....quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, je kan beter op mensen haten.
Idd, dan ben je weer een racistquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon alles. Anders gaat iemand/iets zich weer gepasseerd voelen....
Daarom:quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dan ben je weer een racist.
Oh ja, ik vind de Randstad best wel wat hebben, maar het heeft hetzelfde probleem als Frankrijk.quote:
Ik vind de niet-randstad ook wel wat hebben, maar het heeft hetzelfde probleem als outer spacequote:Op maandag 25 augustus 2014 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja, ik vind de Randstad best wel wat hebben, maar het heeft hetzelfde probleem als Frankrijk.
Ok, ik hap, wat voor probleem heeft outer space?quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind de niet-randstad ook wel wat hebben, maar het heeft hetzelfde probleem als outer space.
Er is nietsquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ok, ik hap, wat voor probleem heeft outer space?
Nee.quote:
quote:
DOE HET NIET!!!quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik krijg bijna de neiging om echt op zoek te gaan naar een andere SC
VERLAAT ONS NIET!quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De sex sc is nog leegquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:
Maar sinds een maandje is die party naast de deurquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was vroeger natuurlijk wel een feest
"naast de deur"?quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar sinds een maandje is die party naast de deur
Lekker dichtbij dus
KT!quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe highscore?
Maar die vind ik vallen onder een 'feestje'quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja precies, is de enige andere sc in r&p toch?
Ow, toen was ik nog maar een geel fok!kuikentjequote:Op maandag 25 augustus 2014 13:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar die vind ik vallen onder een 'feestje'
En met vroeger bedoelde ik 2008 enzo
Natuurlijk nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe highscore?
Ehh, er is wel wat afgedingest daarzo jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:36 schreef stbabylon het volgende:
Relatie sc is een grote incestorgie
Seks is geen feest, seks is een zonde waardoor je in de HEL komt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was vroeger natuurlijk wel een feest
Ach iedereen komt sowieso wel in de hel terecht. De hemel is het koekje aan het eind van de hengel die ons allen voorgehouden wordtquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Seks is geen feest, seks is een zonde waardoor je in de HEL komt.
Vandaar dat het ook Sex was!quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Seks is geen feest, seks is een zonde waardoor je in de HEL komt.
Sowieso van die mensen die ook nog eens lunchen aan hun bureauquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:40 schreef Q. het volgende:
Mijn collega's snappen na al die jaren nog steeds niet waarom ik elke pauze naar buiten ga en niet lekker de hele dag in dit overvolle ziekmakende gebouw blijf.
*laatste hap neemt*quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso van die mensen die ook nog eens lunchen aan hun bureau.
DOE DAT TOCH EENS NIET MAN!quote:
Echt wel!quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je zo gaat doen krijg je helemaal geenmeer
Nou ok, voordeel van de twijfelquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben wel even naar de AH ToGo gelopen om mijn benen weer te laten doorbloeden.
Dat doe ik wel maar alleen om lekker naar buiten te kunnen gaan daarna zonder me nog zorgen te hoeven maken over eten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet wat ik bedoelde.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehh, er is wel wat afgedingest daarzo ja
quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Topless rondhupsen als vrouw is gewoon helemaal niet handig...quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:59 schreef Belsezar het volgende:
[pic] Internationale Ga Topless-dag
Waarom is dit niet aangekondigd?
Het idee is wel weer leuk, maar denk even na over de praktijkquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:59 schreef Belsezar het volgende:
[pic] Internationale Ga Topless-dag
Waarom is dit niet aangekondigd?
Ja, okquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het idee is wel weer leuk, maar denk even na over de praktijk.
Approvedquote:
Jep en dat andere, gezien wie er post, had ik ook niet hoeven wetenquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik neem het weer te letterlijk zeker
Gisteren in de sauna toch zeker 30% goede tieten. Dan ga ik niet klagen over die 70%quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het idee is wel weer leuk, maar denk even na over de praktijk.
Dat dacht ikquote:
Ook weer zo, maar toch kan het hele nare beelden opleverenquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gisteren in de sauna toch zeker 30% goede tieten. Dan ga ik niet klagen over die 70%
Ik heb echt slechte tieten voor naaktquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gisteren in de sauna toch zeker 30% goede tieten. Dan ga ik niet klagen over die 70%
Dat bepalen wij wel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb echt slechte tieten voor naakt
Ik nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had het over gisteren in de sauna
En goeie tieten voor.......?quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb echt slechte tieten voor naakt
Goede lingerie/mooie jurkjesquote:
Als jij blij bent zijn wij het ookquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ja ik zou wel willen dat ze ook wat mooier hingen zonder ondersteuning maar over het algemeen ben ik best tevreden over mijn tieten ja
Had ik ook bij mijn grote afvalrace..quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
Alleen, steeds als ik serieus ga diëten verlies ik het meest op mijn tietenDat is wel een mega bummer
Het is zo'n slecht ontwerp he?quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
Alleen, steeds als ik serieus ga diëten verlies ik het meest op mijn tietenDat is wel een mega bummer
Ja serieus, want op mijn breedste punt (mijn kont) raak ik steeds nauwelijks iets kwijtquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is zo'n slecht ontwerp he?.
STOPPEN! NU!quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja serieus, want op mijn breedste punt (mijn kont) raak ik steeds nauwelijks iets kwijt
Ik ben al 12 cm op mijn tieten kwijt en maar 6 op mijn heupen
oke ik weet echt niet wat hier staatquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Als dat je breedste punt is, is een centimeter daar wel een aanzienlijk grotere doorsnedeoppervlakte.
Ik denk dat ik maar alvast ga sparen voor opvulsel voor in mijn tietenquote:
Kan ook altijd nog natuurlijkquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke ik weet echt niet wat hier staat
[..]
Ik denk dat ik maar alvast ga sparen voor opvulsel voor in mijn tieten
Dat de centimeters op je breedste punt zwaarder tellen dan die op een smaller punt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke ik weet echt niet wat hier staat
Hoe graag ik ook een stel goede tieten wil.. dat zou ik dan toch niet gaan doenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat ik maar alvast ga sparen voor opvulsel voor in mijn tieten
Juist niet toch?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat de centimeters op je breedste punt zwaarder tellen dan die op een smaller punt.
Ik zou het series overwegen als ik mezelf niet meer in verhouding voelde...quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe graag ik ook een stel goede tieten wil.. dat zou ik dan toch niet gaan doen
De kans op complicaties zijn aanwezig en dan ben je echt de klos. Daarbij lijkt het me ook niet lekker aanvoelen, dat neppe. Je ziet het altijd, littekens enzo (evt via oksel misschien niet)quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou het series overwegen als ik mezelf niet meer in verhouding voelde...
Ja maar als ik mijn vorm kwijt ben zou ik me zo niet mezelf voelen... Ik zou daar echt problemen mee hebben denk ik...quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De kans op complicaties zijn aanwezig en dan ben je echt de klos. Daarbij lijkt het me ook niet lekker aanvoelen, dat neppe. Je ziet het altijd, littekens enzo (evt via oksel misschien niet)
En het je moet sowieso binnen 15 jaar weer.
Jamaar heuj, bekijk het positiefquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Juist niet toch?
Als ik op mijn smalste punt 1 cm kwijt raak, is de boel meteen nogal smal
Als ik op mijn heupen 20 cm kwijt ben, zijn het nog debiel brede heupen
Hopelijk niet inderdaad, want het zou zonde zijn als je je tieten laat vernachelen om zoietsquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar als ik mijn vorm kwijt ben zou ik me zo niet mezelf voelen... Ik zou daar echt problemen mee hebben denk ik...
Naja, hopelijk komt het zo ver niet
Nou ik ken ook echt boobjobs waarbij je niets ziet hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jamaar heuj, bekijk het positief.
[..]
Hopelijk niet inderdaad, want het zou zonde zijn als je je tieten laat vernachelen om zoiets.
Maar het is wel te voelenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik ken ook echt boobjobs waarbij je niets ziet hoor
Ja en waarschijnlijk kom ik ook iedere dag tientallen mensen met gejobde boobs tegen zonder het te weten of te zien, maar toch ben ik er tegen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik ken ook echt boobjobs waarbij je niets ziet hoor
Opzich wel, maar zo'n ramp is het nietquote:
Maar een figuur met rare proporties nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kleine tieten zijn ook tof zat.
Niks mis meequote:
Dat zijn idd van die dingen waar vrouwen van denken dat mannen ze erg vindenquote:
Maar ik heb geen lekkere kontquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, als je dan geen grote tieten hebt maar wel een lekkere kont is het ook goed hoor.
Dan weet ik het ook niet meer, dan zou ik het een keer IRL moeten zienquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar ik heb geen lekkere kont
Mijn pluspunten zijn mijn shape en mijn borsten
Als mijn borsten dus enorm krimpen dan zijn die allebei weg. Dan zou ik me serieus kut voelen en wel even gaan informeren naar de opties en gevolgen van vulsel
Ik zeg niet dat ik het zal doen (hopelijk hoef ik het ook nooit te overwegen)
Ja ok, maar maakt het, zeker voor 1 keertje, nou echt zoveel uit verder?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:45 schreef stbabylon het volgende:
Zodra het een vrouw van boven de 40 is, en de tieten zijn strak, hoe onopvallend het neppe ook is, je ziet het direct. Want het klopt niet. En dat hoort er nou eenmaal bij.
Nou ja, als de tieten nog steeds bij de rest passen, geen probleem. Maar zag gisteren een vrouw van tegen de vijftig lopen met perky-tits van een 19-jarige, en dat klopt niet, en vind ik dus focking lelijk.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar maakt het, zeker voor 1 keertje, nou echt zoveel uit verder?.
Ja ok, maar een chick met neptieten hoeft echt niet per se een afknapper te zijn verder.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, als de tieten nog steeds bij de rest passen, geen probleem. Maar zag gisteren een vrouw van tegen de vijftig lopen met perky-tits van een 19-jarige, en dat klopt niet, en vind ik dus focking lelijk.
Nee, klopt. Maar voor mij wordt die kans redelijk groot. Dan liever hangers (mits niet TE extreem)quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar een chick met neptieten hoeft echt niet per se een afknapper te zijn verder.
Maar hangers iets liften is volgens mij wel anders dan hangers ook nog eens gaan opvullenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar voor mij wordt die kans redelijk groot. Dan liever hangers (mits niet TE extreem)
Oh ja, zo'n ramp is dat ook gewoon niet, weer iets dat vrouwen denk ik erger vinden dan mannenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar voor mij wordt die kans redelijk groot. Dan liever hangers (mits niet TE extreem)
Daar heb je ook weer een puntquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar hangers iets liften is volgens mij wel anders dan hangers ook nog eens gaan opvullen
Ze zouden toch beter moeten weten. Mannen zijn gek op boobs, echte of niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn idd van die dingen waar vrouwen van denken dat mannen ze erg vinden.
Zoals zoveel dingen. Hoe vaak ik wel niet heb moeten zeggen dat het voor mij echt geen probleem is (wat dan ook) en dan nog zo'n kop van 'hmm, weet je het zeker?' Ja! Ik ben een man, ik ben direct!quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, zo'n ramp is dat ook gewoon niet, weer iets dat vrouwen denk ik erger vinden dan mannen.
En mannen maken echt niet overal een punt vanquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze zouden toch beter moeten weten. Mannen zijn gek op boobs, echte of niet.
Ja, dat snap ik wel natuurlijk, alleen lijkt het soms echt dat de onzekerheid van vrouwen vrijwel alleen van vrouwen afkomt, dus zonder kutopmerkingen of commentaar van een ander zeg maar.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
Maar ik zou het dan ook niet doen om mannen aan te trekken of tevreden te stellen, maar voor mezelf
Ik zie mijn vorm als een wezenlijk deel van wie ik ben. Als dat weg is, is dat raar
Vrouwen zijn zo goed, die kunnen alles zelf, ook zichzelf een k-gevoel aanpratenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel natuurlijk, alleen lijkt het soms echt dat de onzekerheid van vrouwen vrijwel alleen van vrouwen afkomt, dus zonder kutopmerkingen of commentaar van een ander zeg maar.
Echt best knap somsquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrouwen zijn zo goed, die kunnen alles zelf, ook zichzelf een k-gevoel aanpraten
Zeuren kunnen jullie ook erg goedquote:
Yupquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeuren kunnen jullie ook erg goed.
Volgens Angel kunnen ze er helemaal niets van!quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat en pijpen, dat kunnen veel ook goed!
Ik vond het verschil wel meevallen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens Angel kunnen ze er helemaal niets van!.
Het leek me ook wel een sterk verhaal verder ookquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vond het verschil wel meevallen.
echt?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Gepijpt worden is sowieso overrated.
Scheelt weerquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn vriend is ook geen mega fan, maar ik dacht dat hij gewoon gek/afwijkend wasquote:
Er lopen er meer van rondquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook geen mega fan, maar ik dacht dat hij gewoon gek/afwijkend was
Nou, ik denk er anders overquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook geen mega fan, maar ik dacht dat hij gewoon gek/afwijkend was
Overratedquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:21 schreef HeatWave het volgende:
En andersom dan, beffen is ook niets?
Ik ben geen fan (van ontvangen)quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:21 schreef HeatWave het volgende:
En andersom dan, beffen is ook niets?
Ik hoefde het niet te flikken hoor, niet beffen tijdens een beetje langere sessiequote:
Nouja, dat zelfde heb ik ook dus.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben geen fan (van ontvangen)
Ik voel me altijd een beetje eenzaam en het geeft te veel ruimte om afgeleid te worden
Dat is altijd de vraag ja. Dus gewoon altijd er open voor staan bij nieuwe exenquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja het kan ook wezen dat mijn exen er gewoon niet bijster goed in waren natuurlijk.
Tja sommigen vinden het erg leuk natuurlijk. Ik verveel me al snelquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoefde het niet te flikken hoor, niet beffen tijdens een beetje langere sessie.
Ik ga niet mans doen met "dan doet ie het niet goed" maar:quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben geen fan (van ontvangen)
Ik voel me altijd een beetje eenzaam en het geeft te veel ruimte om afgeleid te worden
Volgens mij is het zelfs bij wet verboden om het bij de kat zijn kut te doen tegenwoordig :'Dquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga niet mans doen met "dan doet ie het niet goed" maar:
Nee, ik doe het echt niet.
Maar meestal had ik niet het idee dat ik het voor de kat zijn kut deed, zeg maar.
"bij" mag miss niet, maar "voor" toch wel?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij is het zelfs bij wet verboden om het bij de kat zijn kut te doen tegenwoordig :'D
Een kat heeft geen kutquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij is het zelfs bij wet verboden om het bij de kat zijn kut te doen tegenwoordig :'D
kut, tieten, kont, we rouleren per dagquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
Kut is wel het woord van de dag zie ik
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Het is wel lekker, maar ik kan er gewoon niet helemaal in komenquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga niet mans doen met "dan doet ie het niet goed" maar:
Nee, ik doe het echt niet.
Maar meestal had ik niet het idee dat ik het voor de kat zijn kut deed, zeg maar.
Kan hoor, de een vindt het geiler dan de andere. ben idd ook wel eens meisjes tegengekomen die er niets aanvinden van een man.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is wel lekker, maar ik kan er gewoon niet helemaal in komen
Bij iedereen die het ooit deed hoor dus ik gok dat het meer aan mezelf ligt dan aan die ander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Had ze rood haar?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar sommigen kan je echt helemaal gek krijgen, zodat ze het behang van de muur afkrabben, ik refereer er nog wel eens naar als ik dr weer spreek.
Nee, die heb ik nog niet mogen beroeren helaasquote:
Zo je leeft ook nog?quote:
Neuken. En naar Japan. Dus schiet eens op!quote:
Ik had vakantie en dus een leven. vandaar ff geen fokquote:
En nu is het leven weer over?quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had vakantie en dus een leven. vandaar ff geen fok
Ik kan me niets herinneren mbt dat eerstequote:Op maandag 25 augustus 2014 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuken. En naar Japan. Dus schiet eens op!
Jup. Nu is t weer terug naar julliequote:
The bitch is strong in this one.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jup. Nu is t weer terug naar jullie
But I mean that in the sweetest possible way!
Dat komt door mijn kingdom of isolation.... and it looks like I'm the Queen!quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
The bitch is strong in this one.
MIJN koninkrijk verlaten voor een vakantie.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat komt door mijn kingdom of isolation.... and it looks like I'm the Queen!
quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jup. Nu is t weer terug naar jullie
But I mean that in the sweetest possible way!
Een kater heeft geen kut, de helft van de katten (nml de vrouwtjes katten, ook wel poes genoemd), hebben het wel.quote:
Er is al genoeg slechts in het leven, ik heb behoefte aan wat goeds... Dus, kom jij zo langs om me een goede blowjob te geven?quote:
Nope. Zijn er in SEX of KPD geen gewillige FOK!sletjes te vinden?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is al genoeg slechts in het leven, ik heb behoefte aan wat goeds... Dus, kom jij zo langs om me een goede blowjob te geven?
Als je niet aan het eind van de wereld zou wonen en dit in de juiste SC zou plaatsen zou het nog werken ookquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is al genoeg slechts in het leven, ik heb behoefte aan wat goeds... Dus, kom jij zo langs om me een goede blowjob te geven?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je niet aan het eind van de wereld zou wonen en dit in de juiste SC zou plaatsen zou het nog werken ook![]()
Geen idee, ik kom daar nooit. Ik heb geeneens toegang tot KPD. Hier in R&P met die onstabiele onzekere meiden met daddy issues is het trouwens veel makkelijker joh.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nope. Zijn er in SEX of KPD geen gewillige FOK!sletjes te vinden?
Ik woon niet aan het einde van de wereld, JULLIE doen dat.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je niet aan het eind van de wereld zou wonen en dit in de juiste SC zou plaatsen zou het nog werken ook![]()
Je weet dat het waar isquote:
Huuuuquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:21 schreef KomtTijd... het volgende:
In KPD loopt wel een sexdating topic dat helemaal vol staat met mannetjes die smeken om een vrouwtje
Nee, echt?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:21 schreef KomtTijd... het volgende:
In KPD loopt wel een sexdating topic dat helemaal vol staat met mannetjes die smeken om een vrouwtje
Ik vraag me altijd af of die mensen daar nou daadwerkelijk wat actie voor elkaar krijgen. Maar volgens mij gaat er toch geen zinnig antwoord komen als ik het vraag dus laat maarquote:
Er wordt wel wat geregeld, maar dat is meer op het trio+ vlak.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of die mensen daar nou daadwerkelijk wat actie voor elkaar krijgen. Maar volgens mij gaat er toch geen zinnig antwoord komen als ik het vraag dus laat maar
Zoiets zou zon grietje toch wel eens gaan doen? Welke uiteraard niet doorging...quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:47 schreef Belsezar het volgende:
Dat er nog geen giga fok gangbang party is geweest verbaasd me een klein beetje
Sylvana?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoiets zou zon grietje toch wel eens gaan doen? Welke uiteraard niet doorging...
Hele verslagen staan er op FOK! geloof ik van hoe ze vol is gespoten door 1337 mannenquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sylvana?
Dat was alleen niet met FOK!
Waar we van afweten danquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:47 schreef Belsezar het volgende:
Dat er nog geen giga fok gangbang party is geweest verbaasd me een klein beetje
Ik moest lachenquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[ afbeelding ]
De tering. Alle diersoorten opstellen in rijen van 2?
Daar is niets mis mee als iemand een grappige post maakt hoorquote:
Oh ja?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoiets zou zon grietje toch wel eens gaan doen? Welke uiteraard niet doorging...
Ja inderdaad, het zou me niks verbazen.quote:
Ik mag lachen om slechte grappen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee als iemand een grappige post maakt hoor.
Lolquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:25 schreef HeatWave het volgende:
Ow helemaal vergeten (voor de meeters van zaterdag) ik kwam net iemand tegen, nou ja, ik zag dr lopen, de rode kuif!.
Het was op straat en dus heel snel, maar ik vond het wel apartquote:
Als werkloze moet je van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat zo hard mogelijk bezig zijn met werk zoeken ipv liggen te stinken op onze kostenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ugh ik dacht dat het voordeel van werkloos zijn was dat je uit kon slapen
Ja, in welke droomwereld leef jij?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als werkloze moet je van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat zo hard mogelijk bezig zijn met werk zoeken ipv liggen te stinken op onze kosten
Ja, wat ik zei moet, ik weet dat die luie donders dat niet doen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, in welke droomwereld leef jij?.
11:00 eens op, halve liter Schultenbrau en gaan met de rest van de dag.
Uitkeringen zijn veels te hoog.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, wat ik zei moet, ik weet dat die luie donders dat niet doen.
Dan doe je maar aan zelfverbetering of zo, ga een cursus volgen. Heb je al je taken al opgevolgd die je van je werkcoach hebt gekregenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:12 schreef rhubarbje het volgende:
Dat heb ik gisteren wel braaf gedaanMaar nu zijn alle vacatures op
Ik heb geen WW he, dus geen werkcoach (gelukkig)quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan doe je maar aan zelfverbetering of zo, ga een cursus volgen. Heb je al je taken al opgevolgd die je van je werkcoach hebt gekregen
Ik garp voornamelijk ook maarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb geen WW he, dus geen werkcoach (gelukkig)
Maar ik ga zo naar school, achter mijn diploma aan
Gewoon dwangarbeid invoeren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat er überhaupt uitkeringen zijn. Zonder een uitkering gaan mensen heel wat harder zoeken.
Precies, en als ze een betere baan willen hebben, kunnen ze daar op solliciteren in de avonduren.quote:
Ja weet ik, maar die werkcoaches zijn wel echt hel hoor...quote:
Waarom? Ze hebben toch werk voor aardappelen? Meer heeft het volk niet nodig hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, en als ze een betere baan willen hebben, kunnen ze daar op solliciteren in de avonduren.
Ligt er maar helemaal aan wie je hebt. En dan nog doen ze alleen hun werk. Wat meestal inhoudt dat ze voor een flink aantal mensen taken aanmaken en controleren of men zich er aan houdt. En ik ken alle taken, en zo verschrikkelijk zijn die nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar die werkcoaches zijn wel echt hel hoor...
Ik ben blij dat ik die geen heb
Dat en voetbal.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom? Ze hebben toch werk voor aardappelen? Meer heeft het volk niet nodig hoor.
Ja duhquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan nog doen ze alleen hun werk.
Ze zitten achter de kont aan van mensen zonder werk. Terechtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja duhPersoonlijk zijn het natuurlijk allemaal schatten van mensen
Maar als werkcoach zijn ze mega irritant
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was op straat en dus heel snel, maar ik vond het wel apart.
Ohjeequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:28 schreef rhubarbje het volgende:
Naja officieel ben ik nog steeds student. Daarna een tijdje 'huisvrouw' gok ik
Tja, niet zo heel veel aan te doen momenteelquote:
Serieus ik denk dat ik heel snel hartstikke depressief zou zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Lijkt me wel wat, huisman spelen voor een jaartje ofzo.
Beetje uitslapen, beetje TV kijken, af en toe een lapje over de tafel en rond 15:00 kan er wel een biertje open.
Ligt er een beetje aan hoe de rest van je leven is natuurlijk. Als dat ook het enige is dat je doet ben je het snel zat idd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Serieus ik denk dat ik heel snel hartstikke depressief zou zijn
Maar tot nu toe (dag 2) is het wel prima.
Dat iddquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Serieus ik denk dat ik heel snel hartstikke depressief zou zijn
Maar tot nu toe (dag 2) is het wel prima.
quote:
quote:
Het bedje was zooooo lekker toen de wekker gingquote:
Dat werkt nooitquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:16 schreef Barbusse het volgende:
Nou, dat hele "I hope we can remain friends" kan ook het raam uit geloof ik
What happened?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:16 schreef Barbusse het volgende:
Nou, dat hele "I hope we can remain friends" kan ook het raam uit geloof ik
Nou echt he.. Zo lekker dat ik 'm uit heb gezet en verder ben gaan snoozenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Het bedje was zooooo lekker toen de wekker ging
Idd, na een tijd afstand kan het wel weer, zeker als beide weer bezet zijn (geweest) oid.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat werkt nooit
Hooguit na een lange periode van afstand
Meh, een beetje volwassen gedrag mag ik toch wel verwachten toch? Tis geen 16-jarig pubermeisje meer...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat werkt nooit
Hooguit na een lange periode van afstand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |