Ik woon liever in een wijk vol Turken dan in een wijk met maar één familie Marokkanen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:52 schreef Q. het volgende:
Turken en Marokkanen zijn absoluut niet te vergelijken. Turken zijn wat lawaaiig maar Marokkanen zijn vaak gewoon hardcore crimineel.
Oh wacht, dat mag ik niet zeggen, dat is DISCRIMINAZI!!111!!!
Ik heb in Enschede vier jaar in Boswinkel-Oost gewoond, een wijk met 80% turken, 10% tokkies en 10% studenten. Van de 10% tokkies had ik 10x zoveel last als van de turken en de studenten bij elkaar.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:14 schreef stbabylon het volgende:
Ja, sorry, die Turken in Enschede zijn ook de enige allochtonen die we hebben ten noordoosten van Utrecht...
Dat.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik woon liever in een wijk vol Turken dan in een wijk met maar één familie Marokkanen.
En dat terwijl ik opgegroeid ben tussen de Antillies en Marokkanenquote:
Juist omdat!quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:17 schreef Tally het volgende:
[..]
En dat terwijl ik opgegroeid ben tussen de Antillies en Marokkanen
Doe maar ruig!quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:22 schreef Cue_ het volgende:
Zo.. even 5 vrije dagen ingediend de komende 3 maanden
Mijn punt was meer dat allochtonen niet alleen in de Randstad wonen. En dat wij niet-Randstedelingen ook wel wat kunnen zeggen over allochtonen zonder dat er zo'n Randstad-gekkie roept dat we niet weten waar we het over hebben.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb in Enschede vier jaar in Boswinkel-Oost gewoond, een wijk met 80% turken, 10% tokkies en 10% studenten. Van de 10% tokkies had ik 10x zoveel last als van de turken en de studenten bij elkaar.
Gij vuige buut'nloander!quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
Kom naar Barnsley. Witste stadje in heel het VK geloof ik...
Mag wel, maar het is wel opvallend dat er volgens jullie nooit problemen zijnquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn punt was meer dat allochtonen niet alleen in de Randstad wonen. En dat wij niet-Randstedelingen ook wel wat kunnen zeggen over allochtonen zonder dat er zo'n Randstad-gekkie roept dat we niet weten waar we het over hebben.
Wou dat het mochtquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Start slapping if she won't stop her yapping!
Volgens ons? En ik maar denken dat de PVV de grootste aanhang had in de provincie.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag wel, maar het is wel opvallend dat er volgens jullie nooit problemen zijn.
Maar je hoeft niet boos te worden hoor.
Ja, maar als wij er wat kwinkslagen doorheen gooien ga je wel erg in de verdedigingquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:03 schreef stbabylon het volgende:
Overigens zeg ik ook niet dat er geen problemen zijn, ik zeg dat het niet gaat gebeuren dat de Islam Nederland overneemt.
Hmm, heb persoonlijk veel meer hinder ondervonden van turken dan van marokkanenquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:52 schreef Q. het volgende:
Turken en Marokkanen zijn absoluut niet te vergelijken. Turken zijn wat lawaaiig maar Marokkanen zijn vaak gewoon hardcore crimineel.
Oh wacht, dat mag ik niet zeggen, dat is DISCRIMINAZI!!111!!!
In Zuid-Limburg, waar de enige buitenlanders die ze ooit hebben gezien Belgen en Duitsers zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens ons? En ik maar denken dat de PVV de grootste aanhang had in de provincie.
Dat had niks te maken met moslims, maar met het neerkijken op de noord-oostenquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar als wij er wat kwinkslagen doorheen gooien ga je wel erg in de verdediging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |