IDD die teleurgestelde mensen zijn degene die er veel van verwachtenquote:Op maandag 1 augustus 2016 08:34 schreef Mystikvm het volgende:
Heb wat spoiler-free impressions gelezen van die gast die de game heeft, en het ziet er naar uit dat een hoop mensen teleurgesteld zullen zijn met het eindresultaat. Het is gewoon teveel gehyped. Vooral de reacties van de circlejerkers in de reddit van NMS zijn absoluut hilarisch. Mensen die hun hele leven om deze game heen hebben gebouwd en nu pissig zijn dat de game niet de features heeft die ze er zelf in hebben gefantaseerd.
Voor mij lijkt het er nog steeds op dat de game exact levert wat ik er van verwacht. Rondvliegen, planeten verkennen. Good times.
EDIT: er is een nieuwe streamer opgedoken. Ik kijk de stream niet omdat ik veel elementen van de game zelf wil ontdekken maar ik zie dat kijkers daar vele malen positiever over zijn dan over de stream van een paar dagen geleden.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:34 schreef 7nightwing7 het volgende:
Nieuwe stream: spoilers !Is het heel anders dan? Zitten er veel spoilers in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ziet er veel beter uit imho
Heb je een link?quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:22 schreef 7nightwing7 het volgende:
Voor mij niet in ieder geval. Zit nu een livestream op twitch te kijken. Is een andere gast. Zit op een groene planeet. Ziet er voor mij schitterend uit. Kan niet wachten
Je kan ze niet zelf maken hequote:Op maandag 1 augustus 2016 18:25 schreef t4rt4rus het volgende:
Misschien preorder ik hem ook maar gewoon...
Het idee van het creëren van de planeten en dieren spreekt mij wel aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GamSpot UKquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:48 schreef t4rt4rus het volgende:
Weet iemand waar je het spel in ponden kan kopen. Is 10 euro goedkoper...
Je hebt voor NMS geen PS+ nodig om "online" te spelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:25 schreef HansvanOchten het volgende:
Gekke vraag, speel je de game eigenlijk online, als in je kan potentieel honderden spelers tegenkomen (mmo),of is het instanced met max x aantal spelers per sessie? Of zelfs helemaal offline?
Net als jouw Nederlands.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:30 schreef Roland_Deschain het volgende:
Oh, dit game gaat voor zoveel mensen zooo tegenvallen.
Die hebben hem alleen voor de PS. Maar toch bedankt.quote:
Wat valt er eigenlijk aan tegen? Ik heb gisteren ook heel even een stukje van een stream meegekeken en volgens mij is het exact wat ons beloofd is. Je hebt een ruimteschip, en je ontdekt planeten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als dit Terraria in space gaat worden ga ik er wel van genieten.
Gister een paar minuten stream gekeken maar viel wel tegen.
Daarom Starbound, nigga!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als dit Terraria in space gaat worden ga ik er wel van genieten.
Gister een paar minuten stream gekeken maar viel wel tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |