SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Helaas duurt het altijd lang voordat die uit komt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:18 schreef Unites het volgende:
Dat is inderdaad vervelend voor je vriendin. Zelf vind ik 3D altijd wel prettig (al ben ik volgens mij een van de weinige mensen die dat vindt). Maar samen thuis een filmpje kijken is toch net zo leuk? Of je nou een bioscoopkaartje koopt of een goede kwaliteit DVD/BlueRay maakt qua prijs niet bijster veel uit.
Zeker als je per twee personen gaat en de drankjes en zo erbij optelt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:18 schreef Unites het volgende:
Dat is inderdaad vervelend voor je vriendin. Zelf vind ik 3D altijd wel prettig (al ben ik volgens mij een van de weinige mensen die dat vindt). Maar samen thuis een filmpje kijken is toch net zo leuk? Of je nou een bioscoopkaartje koopt of een goede kwaliteit DVD/BlueRay maakt qua prijs niet bijster veel uit.
Dit ga ik wel proberen...hopelijk werkt dit ook bij mensen met zicht aan 1 oog.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:46 schreef GekkePoes het volgende:
http://www.2dbril.com/
Eigenlijk van de zotte dat je zo een ding moet aanschaffen
Dit inderdaad.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dat is de reden dat ik al lange tijd niet naar de bios ga en wel wacht tot ik ze kan downloaden
Ja, als ze zonder 3D-bril kijkt, maar dat gebeurt bij niet-halfblinden ook. Mét bril ziet je vriendin gewoon een 2D-film.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:10 schreef very het volgende:
Een 3d film kijken met slechts één oog zorgt voor hoofdpijn.
in de buurt van Heerhugowaard, Kerkrade, Den Bosch, Amersfoort of Vlaardingen wonenquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:13 schreef Syrion het volgende:
Niet gewoon een JT Bioscoop in de buurt hebben die gewoon alle films ook in 2D aanbiedt.![]()
Als je daar wel in de buurt had gewoond, dan had je in ieder geval wél met je vriendin naar de bioscoop kunnen gaan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:17 schreef very het volgende:
[..]
in de buurt van Heerhugowaard, Kerkrade, Den Bosch, Amersfoort of Vlaardingen wonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Hebben we geprobeerd: alsnog koppijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:17 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ja, als ze zonder 3D-bril kijkt, maar dat gebeurt bij niet-halfblinden ook. Mét bril ziet je vriendin gewoon een 2D-film.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
TS zijn vriendin loenstNee, TS zijn vriendin heeft een coloboom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets:
People assume too much.
kkranzig vriend spoiler die shit nohquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:32 schreef very het volgende:
[..]
Nee, TS zijn vriendin heeft een coloboom.
Zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
kkranzig vriend spoiler die shit noh
Liever een kneus dan een gesmolten oogquote:
Het is dan ook uiterst zeldzaam, dus wees gerust: je zal het niet snel in het echt tegenkomen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Liever een kneus dan een gesmolten oog
Je vriendin is speciaalquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:44 schreef very het volgende:
[..]
Het is dan ook uiterst zeldzaam, dus wees gerust: je zal het niet snel in het echt tegenkomen.
Kneus.
Het is alleen dat.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je vriendin is speciaal
Is het alleen dat of hoort het in haar geval bij het fenomeen CHARGE?
Coloboom kan ook een onderdeel van het CHARGE-sydroom zijn. Dit is een aangeboren afwijking waarbij verschillende orgaansystemen betrokken zijn:
- Coloboom van het oog
- Hartafwijking
- Aanlegstoornis van de neusopeningen
- Retardatie (vertraging) van groei en ontwikkeling
- Genitale (geslachtsorganen) en urinewegafwijkingen
- Ear (oor) afwijkingen
Niet verwacht.quote:
We zullen het zien. Ik heb er 1 besteld, en binnenkort maar eens naar de bios danquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:49 schreef Nikooos het volgende:
Die 2D bril zou niet moeten werken, want dat zou dan hetzelfde werken als een 3D bril met 1 oog.
Bij een 3D bril krijg je namelijk op elk oog 1 kanaal binnen en die 2 bril zorgt ervoor dat allebei de ogen hetzelfde kanaal binnen krijgen. Dus dan zou je met 1 oog ook gewoon 1 kanaal moeten binnen krijgen met een gewonen 3D bril.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |