quote:
Was ook voor jou bedoeld, niet dat je moest komen, wel dat je blijkbaar een dikzak bent.quote:
Schooltijd is al meer dan 12 jaar terug. Boh, de nostalgiequote:Op maandag 25 augustus 2014 00:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Met jou heb ik nog tyfusveel appeltjes te schillen. Kom na schooltijd.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:16 schreef eend112 het volgende:
Kon mijn bagger gelukkig al kwijt in je moeder
geilquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik neuk je zusje right in the pussy.
Kom na werktijd. Achter de ramen toch?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Schooltijd is al meer dan 12 jaar terug. Boh, de nostalgie
Je vind jezelf wel echt leuk ofzo?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:22 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Kom na werktijd. Achter de ramen toch?
Je werkt achter de ramen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:22 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Kom na werktijd. Achter de ramen toch?
Nog steeds over die ene meidquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:23 schreef sackhaahr het volgende:
Retry het zit mij nog niet helemaal lekker hor.
Ja ze was er niet.quote:
Zo'n beetje elke FOK!ker weet dat ik geen zusje heb. Dus ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:26 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Nee heb wajong. Ik dacht dat we bij je zusje moesten afspreken.
Dat is mijn dikke vachtquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
[..]
Was ook voor jou bedoeld, niet dat je moest komen, wel dat je blijkbaar een dikzak bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |