abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143800236
Wat een schijtreclame is dat. En waarom reclame maken voor provincie Limburg?
  zondag 24 augustus 2014 @ 23:54:25 #2
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_143800341
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 23:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een schijtreclame is dat. En waarom reclame maken voor provincie Limburg?
Reclame voor Limburg? Huh!?
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_143800350
kut
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_143800381
Topic
  zondag 24 augustus 2014 @ 23:55:33 #5
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_143800387
Limburg is een raar land...
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_143800405
I know. Sorry.
pi_143805195
Ik snap het niet.
  maandag 25 augustus 2014 @ 08:40:52 #8
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_143805206
Blijf van mijn Limburg.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_143805229
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 08:40 schreef Spongeboss het volgende:
Blijf van mijn Limburg.
Limburg mag niet eens meegeteld worden als Nederland :')
Jullie moeten afgesneden worden van Nederland, net als Friesland en Volendam.
Error404
pi_143805245
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 08:43 schreef TntMobius het volgende:

[..]

_O_
  maandag 25 augustus 2014 @ 08:46:14 #11
419250 Spongeboss
pi_143805253
quote:

[..]

Als Friesland de eilanden mee krijgt dat bij haar hoort.
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_143805261
Haten op Limburg. :')

Haten op delen van Nederland waar je weinig komt. :') De arrogantie.
Copthorne 2.0
pi_143805365
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 08:47 schreef Copthorne het volgende:
Haten op Limburg. :')

Haten op delen van Nederland waar je weinig komt. :') De arrogantie.
Denken kennis te hebben over waar een persoon vaak komt ja of nee :') De arrogantie.
Error404
pi_143805372
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:01 schreef TntMobius het volgende:

[..]

Denken kennis te hebben over waar een persoon vaak komt ja of nee :') De arrogantie.
Arrogant? Hooguit een beetje vooringenomen. ;)
Copthorne 2.0
  maandag 25 augustus 2014 @ 09:08:02 #15
419250 Spongeboss
pi_143805425
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:01 schreef TntMobius het volgende:

[..]

Je kan niet uit Limburg komen en uit Volendam en uit Friesland.

quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:02 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Arrogant? Hooguit een beetje vooringenomen. ;)
Nee je zat goed hij noemt drie plekken en wilt ze van Nederland weg blijven hij kan nooit uit ze alle drie komen waarschijnlijk is hij gepest op school door een jongen uit Limburg, een school verder een jongen uit Volendam en een school verder een jongen uit Friesland.
pi_143805452
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:08 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Je kan niet uit Limburg komen en uit Volendam en uit Friesland.

[..]

Nee je zat goed hij noemt drie plekken en wilt ze van Nederland weg blijven hij kan nooit uit ze alle drie komen waarschijnlijk is hij gepest op school door een jongen uit Limburg, een school verder een jongen uit Volendam en een school verder een jongen uit Friesland.
Jezus jij bent fucking dom :') Dus omdat ik daar niet geboren ben kan ik daar nog nooit zijn geweest? Kanker :') Ik heb familie in limburg. Ik ken mensen uit Friesland en uit Volendam. En iedereen weet dat Volendam een incest dorp is :')
Error404
pi_143805478
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:10 schreef TntMobius het volgende:

[..]

Jezus jij bent fucking dom :') Dus omdat ik daar niet geboren ben kan ik daar nog nooit zijn geweest? Kanker :') Ik heb familie in limburg. Ik ken mensen uit Friesland en uit Volendam. En iedereen weet dat Volendam een incest dorp is :')
Als je vaak in Limburg komt, dan zou je weten dat het een mooie provincie is en dat er hele aardige en warme mensen wonen. Waarom dit deel dan moet worden afgestoten volgens jou is mij een raadsel. :? Overigens is er met Friesland en Volendam ook niet veel mis. Oke, in Volendam zal er wat minder verscheidenheid in genen zijn, lekker boeiend.
Copthorne 2.0
  maandag 25 augustus 2014 @ 09:13:50 #18
419250 Spongeboss
pi_143805486
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:10 schreef TntMobius het volgende:

[..]

Oh je kent mensen die ervandaan komen, maar ken jij iedereen die daar woont elk mens? Je kan er zeker zijn geweest maar enkel mensen kennen uit Friesland en uit Volendam zegt drie keer niets. Je bent er dus niet geweest? :') Je kent enkel mensen... :')

En je familie in Limburg kan ook niet voor iedere Limburger spreken. Myth busted.
pi_143805601
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:13 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Oh je kent mensen die ervandaan komen, maar ken jij iedereen die daar woont elk mens? Je kan er zeker zijn geweest maar enkel mensen kennen uit Friesland en uit Volendam zegt drie keer niets. Je bent er dus niet geweest? :') Je kent enkel mensen... :')

En je familie in Limburg kan ook niet voor iedere Limburger spreken. Myth busted.
Alsof je elk persoon van een plaats moet kennen om het te '' haten '' :') Wat ben jij voor moraal ridder dan. Alsof jij niet een plek in nederland een kut plek vind. Kan je nu wel als een autist schijnheilig gaan doen maar je logica gaat nergens over :')

Limburgers vinden dat de Nederlandse taal van hun af komt. Nu willen ze hun eigen taal van maken. Prima maar ga dan ook weg van Nederland :') Friesland precies hetzelfde. En Volendam is iedereen familie van elkaar.

quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:13 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Als je vaak in Limburg komt, dan zou je weten dat het een mooie provincie is en dat er hele aardige en warme mensen wonen. Waarom dit deel dan moet worden afgestoten volgens jou is mij een raadsel. :? Overigens is er met Friesland en Volendam ook niet veel mis. Oke, in Volendam zal er wat minder verscheidenheid in genen zijn, lekker boeiend.
Limburg mooie plek. Ja dat is waar, de mensen warm en aardig? :') Misschien waar jij mee om gaat.

Friesland wonen mensen die zich voor de rest van Nederland af stoten. Behalve die hete model :')
Error404
  maandag 25 augustus 2014 @ 09:26:51 #20
416334 Bapple
Alleen echte kwaliteit.
pi_143805622
Limburg. *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* -O- -O- o|O 8)7 8)7 :@ :s) -O- :Y) :6 O+ O+ oO< :% :r 8)7 }) ^) ^) o|O :|W ):O >:O O~) ~:) :O :z :Z :'( :o
Friesland. w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/
Genomineerd voor: Kwaliteitsuser van het jaar 2013
Genomineerd voor: Beste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Slechtste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Kwaliteitsuser van het jaar 2014
pi_143805636
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:24 schreef TntMobius het volgende:
Limburg mooie plek. Ja dat is waar, de mensen warm en aardig? :') Misschien waar jij mee om gaat.

Friesland wonen mensen die zich voor de rest van Nederland af stoten. Behalve die hete model :')
In ieder land zijn separatistische bewegingen actief. Dat heurt er een beetje bij. ;)

Ook op meerdere plekken in Nederland blijkaar. :') Onlangs nog is de Islamitische Staat Schilderswijk uitgeroepen. _O-
Copthorne 2.0
  maandag 25 augustus 2014 @ 09:28:25 #22
419250 Spongeboss
pi_143805637
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:24 schreef TntMobius het volgende:

[..]

Alsof je elk persoon van een plaats moet kennen om het te '' haten '' :') Wat ben jij voor moraal ridder dan. Alsof jij niet een plek in nederland een kut plek vind. Kan je nu wel als een autist schijnheilig gaan doen maar je logica gaat nergens over :')

Limburgers vinden dat de Nederlandse taal van hun af komt. Nu willen ze hun eigen taal van maken. Prima maar ga dan ook weg van Nederland :') Friesland precies hetzelfde. En Volendam is iedereen familie van elkaar.

[..]

Wie denkt dat dan? We hebben een dialect dat is wel zo, maar goed heb jij er last van iedere dag als ik dialect praat tegen andere Limburgers? :')
pi_143805658
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:28 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Wie denkt dat dan? We hebben een dialect dat is wel zo, maar goed heb jij er last van iedere dag als ik dialect praat tegen andere Limburgers? :')
Er deden ooit twee leuke vrouwen uit Limburg mee aan het televisieprogramma "Topchef: De 12 provincies" en toen vond ik dat dialect echt enorm schattig. O+
Copthorne 2.0
pi_143805668
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:28 schreef Copthorne het volgende:

[..]

In ieder land zijn separatistische bewegingen actief. Dat heurt er een beetje bij. ;)

Ook op meerdere plekken in Nederland blijkaar. :') Onlangs nog is de Islamitische Staat Schilderswijk uitgeroepen. _O-
Dat is waar. Maar zelfs daar mogen ze van mij een muur om heen zetten :') Ik kom zelf uit den Haag en ik treur voor Schilderswijk.
Error404
  maandag 25 augustus 2014 @ 09:31:58 #25
429353 roodborst
Eigenlijk oranje
pi_143805686
In Limburg hebben ze lekker bier en mooie natuur. Houden dus.
  maandag 25 augustus 2014 @ 09:32:53 #26
419250 Spongeboss
pi_143805703
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:30 schreef TntMobius het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar zelfs daar mogen ze van mij een muur om heen zetten :') Ik kom zelf uit den Haag en ik treur voor Schilderswijk.
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:13 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Dus Copthorne heeft toch gelijk? Het enige dat jij kent is wat familie en een paar mensen vandaar die je hebt gesproken. Ik weet zeker dat als ik naar Den Haag ga ik ook wat tokkies kan vinden, en dan kan roepen dat Den Haag allemaal tuig is.
pi_143805707
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:28 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)oor-eigen-taal.dhtml
Error404
pi_143805722
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:32 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

[..]

Dus Copthorne heeft toch gelijk? Het enige dat jij kent is wat familie en een paar mensen vandaar die je hebt gesproken. Ik weet zeker dat als ik naar Den Haag ga ik ook wat tokkies kan vinden, en dan kan roepen dat Den Haag allemaal tuig is.
2 verschillende dingen quoten en hopen dan gelijk te halen :')
Error404
  maandag 25 augustus 2014 @ 09:36:08 #29
419250 Spongeboss
pi_143805760
quote:
Voor de Maastrichtse wethouder A. M. J. Cremers van stedelijke inrichting hoeft de erkenning van het Limburgs dan ook niet zo. “Eerlijk gezegd betwijfel ik of Limburgs wel een taal is en dan moet je het ook niet als zodanig willen laten registreren. Het is eerder een mengelmoes van dialecten. Mensen die dat willen, spreken het toch wel en dan ook nog alleen als ze 'onder elkaar' zijn. Met Maastrichters praat ik Maastrichts, maar zodra er een Nederlander bij is ga ik over op Nederlands”, zei Cremers in onvervalst Nederlands met een Limburgs accent.

Waar geeft deze Limburgse man dan aan dat hij zijn eigen taal wilt? Hij lijkt me juist iemand die zich aanpast als er een Nederlander bij is?

quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:33 schreef TntMobius het volgende:

[..]

2 verschillende dingen quoten en hopen dan gelijk te halen :')
Nouja je komt in ieder geval niet uit Limburg. Maar goed ik ga wel even wat contacten maken met de schilderswijk en dan roepen dat Den Haag beter niet bij Nederland kan horen want het soort lui dat me daar woont! Den Haag :') Vies tuig.
  maandag 25 augustus 2014 @ 09:37:15 #30
416334 Bapple
Alleen echte kwaliteit.
pi_143805783
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:36 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Voor de Maastrichtse wethouder A. M. J. Cremers van stedelijke inrichting hoeft de erkenning van het Limburgs dan ook niet zo. “Eerlijk gezegd betwijfel ik of Limburgs wel een taal is en dan moet je het ook niet als zodanig willen laten registreren. Het is eerder een mengelmoes van dialecten. Mensen die dat willen, spreken het toch wel en dan ook nog alleen als ze 'onder elkaar' zijn. Met Maastrichters praat ik Maastrichts, maar zodra er een Nederlander bij is ga ik over op Nederlands”, zei Cremers in onvervalst Nederlands met een Limburgs accent.

Waar geeft deze Limburgse man dan aan dat hij zijn eigen taal wilt? Hij lijkt me juist iemand die zich aanpast als er een Nederlander bij is?

[..]

Nouja je komt in ieder geval niet uit Limburg. Maar goed ik ga wel even wat contacten maken met de schilderswijk en dan roepen dat Den Haag beter niet bij Nederland kan horen want het soort lui dat me daar woont! Den Haag :') Vies tuig.
Ga slapen.
  maandag 25 augustus 2014 @ 09:37:57 #31
419250 Spongeboss
pi_143805795
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:37 schreef Bapple het volgende:

[..]

Ga slapen.
Ik neem geen bevelen aan.
pi_143805797
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:36 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

[..]

Gast de titel zegt het zelf al :') ga niet aan mij dingen vragen als ik het artikel niet heb geschreven. Ze zullen het vast niet voor jan lul zeggen.

En klopt ik kom ook niet uit limburg maar ik ben daar wel 9 maanden lang voor werk geweest elk weekend :D

Succes. Leef je uit :')
Error404
  maandag 25 augustus 2014 @ 09:38:33 #33
416334 Bapple
Alleen echte kwaliteit.
pi_143805807
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:37 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ik neem geen bevelen aan.
Neem geen bevelen aan!
  Forum Admin maandag 25 augustus 2014 @ 09:38:40 #34
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_143805811
Ik hou ook van Limburg, het is fijn dat we een apart gebied hebben voor de mensen daar.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  maandag 25 augustus 2014 @ 09:38:54 #35
419250 Spongeboss
pi_143805818
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:38 schreef TntMobius het volgende:

[..]

Gast de titel zegt het zelf al :') ga niet aan mij dingen vragen als ik het artikel niet heb geschreven. Ze zullen het vast niet voor jan lul zeggen.

En klopt ik kom ook niet uit limburg maar ik ben daar wel 9 maanden lang voor werk geweest elk weekend :D

Succes. Leef je uit :')
Nouja toch zegt die man dat hij zich gewoon aanpast als er een Nederlander bij zit. Overigens heb jij het concept streektaal niet begrepen. Maar goed je bent gewoon een opzichtige troll of heel dom, een van de twee. Ik laat je dus met rust. :')
pi_143805849
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:38 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Nouja toch zegt die man dat hij zich gewoon aanpast als er een Nederlander bij zit. Overigens heb jij het concept streektaal niet begrepen. Maar goed je bent gewoon een opzichtige troll of heel dom, een van de twee. Ik laat je dus met rust. :')
Zegt de man die bij elke reactie zn gelijk probeert te halen :') Wie is hier nou een opzichtige troll? Moet jij niet klagen over geluids overlast ofzo? Moreel ridder.
Error404
pi_143805851
quote:
Zie ik dat nou goed? 28/06/96, 28 juni 1996. Lekker actueel. :P
Copthorne 2.0
pi_143805858
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 09:40 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Zie ik dat nou goed? 28/06/96, 28 juni 1996. Lekker actueel. :P
Moet dat nou weer? :'(
Error404
pi_143810235
quote:

[..]

_O_
Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
  maandag 25 augustus 2014 @ 13:13:47 #40
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_143810828
Limburg is geweldig!!
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')