Kijk, hier word ik blij van..quote:
Verschillende westerse landen hebben Saddam allerlei wapens gegeven. De spullen en grondstoffen voor productie van chemische wapens zijn onder meer geleverd door bedrijven uit Nederland, Frankrijk en voornamelijk West-Duitsland. En de regeringen hebben ze inderdaad geen strobreed in de weg gelegd, profiteerde vaak juist. Kan je daar wel een mooi boek over aanraden als je wilt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:25 schreef theunderdog het volgende:
Ze zeggen dat de gifgassen tijdens de Anfal-Campagne geleverd waren door westerse landen..
Wats met dat? kan iemand mij daar meer over vertellen?
En wij (het westen) waar ook degene die daarna zeurde over dat Saddam gifgas had.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:28 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Verschillende westerse landen hebben Saddam allerlei wapens gegeven. De spullen en grondstoffen voor productie van chemische wapens zijn onder meer geleverd door bedrijven uit Nederland, Frankrijk en voornamelijk West-Duitsland. En de regeringen hebben ze inderdaad geen strobreed in de weg gelegd, profiteerde vaak juist. Kan je daar wel een mooi boek over aanraden als je wilt.
Ik wil de naam ook weten eigenlijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En wij (het westen) waar ook degene die daarna zeurde over dat Saddam gifgas had.
Hahahha, wauw... het lef. En ja graag, maar doe dat maar via dm anders .
Vraag je het hem ook via dm.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil de naam ook weten eigenlijk
Heel erg hypocriet inderdaad. Maargoed eigenbelang enzo. Het is trouwens een misvatting dat de Amerikanen een groot aandeel hadden in het chemische wapenprogramma van Irak. Die leverden meer intelligence enzo en ook zooi voor Saddam's biologische wapenprogramma. Zoals... Antrax.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En wij (het westen) waar ook degene die daarna zeurde over dat Saddam gifgas had.
Hahahha, wauw... het lef. En ja graag, maar doe dat maar via dm anders .
Dit is een oud filmpje. Heb ik namelijk al gezien maanden geledenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:47 schreef Montana_ir het volgende:
Pas op: film bevat schokkende beelden
Klopt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:42 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
Dit is een oud filmpje. Heb ik namelijk al gezien maanden geleden
Waar van?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kijk, hier word ik blij van..
Rolling Thunder op de pro-ISIS steden? Helaas, helaas...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:26 schreef theunderdog het volgende:
http://www.oklahomasentin(...)ndamentally-changed/
Gaat het dan nu echt los?
Met welke reden?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:28 schreef Peunage het volgende:
ISIS doodt soennieten in Anbar;
https://www.facebook.com/photo.php?v=445138222291382
Dat niet perse, hoop ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:32 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Rolling Thunder op de pro-ISIS steden? Helaas, helaas...
Was jij het niet die steeds zei dat Obama zich er niet mee moest bemoeienquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat niet perse, hoop ik ook niet.
Maar dat Obama wel vastbesloten is om ISIS weer terug in hulp schulp te duwen.
Zijn deze mensen niet onschuldig dan? Ze zijn niet eens gewapend, hebben burgerkleding aan, hele jonge mensen ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Aah oke, dacht dat het om onschuldige burgers ging.
Als je bij het leger zit, dan weet je dat dit kan gebeuren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zijn deze mensen niet onschuldig dan? Ze zijn niet eens gewapend, hebben burgerkleding aan, hele jonge mensen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |