Wel eens van grammatica en zinsopbouw gehoord? Of vertel je liever op verjaardagen dat je op bepaalde fora het weer eens beter dacht te weten dan een ander.quote:Op maandag 29 september 2014 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er is hier een prutser, en dat ben je zelf. Maar wees maar trots dat je het zo hebt aangepakt hoor. Hoop gezeik verder, en geen enkele reparateur heeft het dus gefixt, zelfs niet je eigen keus.
En maar op verjaardagen vertellen dat je die dealer wel even aan hebt gepakt zeker
ja precies daar bestaat mijn leven inderdaad uit lekker op verjaardagen verhalen over mijn geweldige discussies met betweters op de internets je weet toch ouwe rups niet danquote:Op maandag 29 september 2014 12:11 schreef scoober het volgende:
[..]
Wel eens van grammatica en zinsopbouw gehoord? Of vertel je liever op verjaardagen dat je op bepaalde fora het weer eens beter dacht te weten dan een ander.
zeg dat welquote:
Niet volgens de RDWquote:Op maandag 29 september 2014 12:02 schreef scoober het volgende:
[..]
80.88 KW en 60.7 NM om precies te zijn
BOX ouwequote:Op maandag 29 september 2014 12:29 schreef sturmpie het volgende:
[..]
zeg dat wel
goed dat je het zelf hebt gefixed
En hoeveel heeft dit grapje je nu in totaal gekost?quote:Op maandag 29 september 2014 11:27 schreef scoober het volgende:
[..]
Motor liep weer beroerd zodra hij goed warm werd.................
Uiteindelijk zelf 4 gebruikte bobines gekocht en gemonteerd in 20 minuutjes tijd.
Sindsdien loopt hij weer zoals het hoort!!
stelletje prutsers
Waarom zou ik een provocerend, op leedvermaak belust persoon als jij gaan bevredigen door verdere informatie te verstrekken. Laat staan dat ik je 'advies' opvolg.quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En hoeveel heeft dit grapje je nu in totaal gekost?![]()
Begin maar eens met geld, kun je daarna nog gaan uittellen hoeveel tijd je ermee kwijt was.
Motors en garages uitzoeken, je hebt er een gave voor TS.
Neger/mocro gespotquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:06 schreef scoober het volgende:
[..]
Waarom zou ik een provocerend, op leedvermaak belust persoon als jij gaan bevredigen door verdere informatie te verstrekken. Laat staan dat ik je 'advies' opvolg.
Doos,
Scoober
Die was allang aan hoorquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:10 schreef scoober het volgende:
[..]
Verstandeloos persoon gespot.
Tokkiemodus aan: Oftewel MOngOl.
Geen probleem, ik ben allang bevredigd door het doorlezen van dit topic.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:06 schreef scoober het volgende:
[..]
Waarom zou ik een provocerend, op leedvermaak belust persoon als jij gaan bevredigen door verdere informatie te verstrekken. Laat staan dat ik je 'advies' opvolg.
Doos,
Scoober
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |