Zegt degene die alleen op taco's stampt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tering. Fucking pussy's overal tegenwoordig.![]()
Ja, kan hem godverdomme amper strekken. Denk dat ik deze keer wél naar de huisarts/ziekenhuis ga. Laatste keer dat ik last had van een vinger bleek een maand later dat hij op twee plaatsen gebroken wasquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:17 schreef Unites het volgende:
[..]
Zegt degene die alleen op taco's stampt.
Uh oke man. Probeer anders een 'je moeder' grap.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:17 schreef Unites het volgende:
[..]
Zegt degene die alleen op taco's stampt.
stakkertjequote:Op zondag 24 augustus 2014 21:05 schreef Nelvalhil het volgende:
TS ging met een groepje vrienden bowlen en daar, in de bowlingbaan stond ook zo'n bokspaal, zo'n attractie :
[ afbeelding ]
Toen moest TS er even een eurootje in gooien om te bepalen wie de alpha is. Enfin ik sloeg dus met volle kracht richtend op de 'bal' van het geval slaat TS vol mis schampt de bal en slaat mokerhard vol tegen het plexiglas.
Klacht: Hand doet au =(
Bonus klacht! : Verloren van de hele groep.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Oh zo, ja neequote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:32 schreef appelepent het volgende:
[..]
Ging er vanuit dat je onder de bal door geslagen zou hebben, en daarom gemist had.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |