Wanneer heb jij voor het laatst geneukt?quote:
Ook deze ene keer maar hoorquote:
Hoe gaat het eigenlijk met jou en je date?quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst geneukt?
Och, nu jij pussy hebt wil je het van iedereen weten?quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst geneukt?
Das minder lang dan ik!quote:
Ik wil je er wel bij helpen maar je zit zo ver wegquote:
Ohnomm nomm nommquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil je er wel bij helpen maar je zit zo ver weg
I feel your pain, bro.quote:
Ik heb nu als single meer seks dan ik had toen ik een relatie hadquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ohnomm nomm nomm![]()
Naja, ik klaag wel nu, maar ik heb niet te klagen. Ik moet gewoon wennen aan het alleen zijn geloof ik
Goed, een date kan inmiddels vervangen worden door vriendin.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met jou en je date?
Anders ook wel hoor. Graag met veel sappige detailsquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Och, nu jij pussy hebt wil je het van iedereen weten?
Oh wat ben ik blij voor jouquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed, een date kan inmiddels vervangen worden door vriendin.
[..]
Anders ook wel hoor. Graag met veel sappige details
Je hebt een leuke belg aan de haak geslagen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
Woensdag was voor mij voor het laatst. Leuke date. Binnenkort weer.
Sucks, ey?quote:
Ik doe iets fout hierquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu als single meer seks dan ik had toen ik een relatie had
Nee. Een Nederlander die ik al heel lang ken. We hebben altijd een beetje om elkaar heen gedraaid, en nu moest het er maar eens van komenquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt een leuke belg aan de haak geslagen?
Oh wat leuk!!quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Een Nederlander die ik al heel lang ken. We hebben altijd een beetje om elkaar heen gedraaid, en nu moest het er maar eens van komen.
Hoe leukquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Een Nederlander die ik al heel lang ken. We hebben altijd een beetje om elkaar heen gedraaid, en nu moest het er maar eens van komen.
Thanxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |