Leuk nummer, goed te doen voor een beginner, vandaar die F natuurlijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ben nou met deze video bezig.
Ik doe de F waar je alleen de eerste 2 snaren tegelijk indrukt. Als ik die te snel pak druk ik de snaren niet hard genoeg in en als ik het goed wil doen dan duurt het wel 5 seconde en dan onderbreek je het....... (hoe noem je dat) riedeltje.quote:
Tsja, het is allemaal een kwestie van oefenen Brain, je moet dat akkoord gewoon herhalen en herhalen tot je het goed hebt, dat gaat in principe niet van vandaag op morgenquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik doe de F waar je alleen de eerste 2 snaren tegelijk indrukt. Als ik die te snel pak druk ik de snaren niet hard genoeg in en als ik het goed wil doen dan duurt het wel 5 seconde en dan onderbreek je het....... (hoe noem je dat) riedeltje.
Nee dat kan ik niet snel. Maar verder gaat het er wel ok mee, ik pak hem 9 van de 10 keer wel. Kan jij dat wel?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je F? Kan jij snel overschakelen van en naar een F?
Joh, ik speel alles nog met ongeveer 5 seconden er tussen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik doe de F waar je alleen de eerste 2 snaren tegelijk indrukt. Als ik die te snel pak druk ik de snaren niet hard genoeg in en als ik het goed wil doen dan duurt het wel 5 seconde en dan onderbreek je het....... (hoe noem je dat) riedeltje.
Zelf prefereer ik een volledig bar, die is waarschijnlijk wat moeilijker, maar die moet je toch ooit leren omdat waneer je wat hoger op de hals speelt je vaak afhankelijk bent van barré akkoorden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Tsja, het is allemaal een kwestie van oefenen Brain, je moet dat akkoord gewoon herhalen en herhalen tot je het goed hebt, dat gaat in principe niet van vandaag op morgen
Nee, ik merk vaak dat ik de eerste 2 snaren niet hard genoeg indruk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet snel. Maar verder gaat het er wel ok mee, ik pak hem 9 van de 10 keer wel. Kan jij dat wel?
Dat is niet wat ik laatst gezien heb.......quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joh, ik speel alles nog met ongeveer 5 seconden er tussen.
Waarom probeer je het niet met je hele vinger dan? Als dit ook moeizaam gaat kan je net zo goed de grote proberen toch?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, ik merk vaak dat ik de eerste 2 snaren niet hard genoeg indruk.
Whehehehehehehehehequote:Op zondag 24 augustus 2014 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
Waarom probeer je het niet met je hele vinger dan? Als dit ook moeizaam gaat kan je net zo goed de grote proberen toch?
Nee ok, G, D, C, gaat al wat sneller en dan met name C naar G maar 1 couplet Streets doe ik 2 minuten over.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik laatst gezien heb.......
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom probeer je het niet met je hele vinger dan?
Ja nou, ik begrijp echt de weerstand er niet zo goed tegen. Je hebt hem later toch nodig. En ik weet dat het bij mij vooral komt doordat ik toen zo'n pijn aan mijn wijsvinger had maar ik ben blij dat hij al in mijn oefenrondje zit zeg maar.quote:
Dat is niet wat grappig was aan die post.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou, ik begrijp echt de weerstand er niet zo goed tegen. Je hebt hem later toch nodig. En ik weet dat het bij mij vooral komt doordat ik toen zo'n pijn aan mijn wijsvinger had maar ik ben blij dat hij al in mijn oefenrondje zit zeg maar.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ik ben blij dat hij al in mijn oefenrondje zit zeg maar.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:54 schreef Dotteke het volgende:
Sorry voor mijn gedrag, Rene en LauraB hebben mij geholpen ppffff Isa wordt eens wakker.
Die twee slaan je neer waar je bij staat.
Ik dacht even Zwabbert en Specularium .....quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:57 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben geen geld om te vreten, vreten bij andere maar peuken moeten der komen. (Ruud en Billy)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |