Flink rellen heeft mij ooit toegang gegeven. Met meerdere. Dankzij Lobasca.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:06 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Maar het gros komt daar om te gluren volgens mij.
Vreemd topic. Mocht het wat zijn, laat even weten. Ben wel nieuwsgierig
Sorry voor de kaapquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:45 schreef Voxs het volgende:
Sorry was even afgeleid
Slechte haiku aan het schrijven.
lobaquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Flink rellen heeft mij ooit toegang gegeven. Met meerdere. Dankzij Lobasca.
De eerste sc in KPDquote:
naakte mensenquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:49 schreef Jian het volgende:
Oeeeeeh, aaaaaaaah, ieeeeeeeuwwwwwww KPD ghèèèèèèèèhèèèiiiiiiil![]()
Get a fucking live
Heb je goatse daar al ontdekt hoor, smeerlapperij!quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:49 schreef Jian het volgende:
Oeeeeeh, aaaaaaaah, ieeeeeeeuwwwwwww KPD ghèèèèèèèèhèèèiiiiiiil![]()
Get a fucking life
capi baas!quote:
WTF.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:55 schreef Jian het volgende:
Triest gebeuren Choco, leuk voor je, we zullen je missen hier, maar gunnen je je nieuwe geluk van harte natuurlijk, Hoera hoera hoera KPD, virutele bos bloemen, 3 klapzoenen en stuur nog eens een kaartje![]()
Zo over tot de orde van de dag, nog wat gebeurd?
Laat m maar hoor, hij zit er ook maar dan met zn kloner, dan kun je ook wat vrijer picca's postenquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
WTF.![]()
Dit was een geintje van isax, joezi en ik een paar weken geleden.
Spreek mij dan niet alleen aan.
En dat de andere dames nieuwsgierig zijn nu is niets mis mee.
Heb je al gekeken? Is ut wat?quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
WTF.![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waddan? Kom snuffelen
[ afbeelding ]
Wens je iemand enthousiast veel succes in haar nieuwe habitat, krijg je weer gezeik ....quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
WTF.![]()
Die zijn echt zo lekker overdreven grootquote:
Echt hè, ik zal het daar dan maar op houden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Laat m maar hoor, hij zit er ook maar dan met zn kloner, dan kun je ook wat vrijer picca's posten
Dit is mijn habitat of je het nu wilt of niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Wens je iemand enthousiast veel succes in haar nieuwe habitat, krijg je weer gezeik ....
Misschien is het triest gebeuren wel een goede recensie van Jian.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
WTF.![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien is het triest gebeuren wel een goede recensie van Jian.
We zullen zien.
lol je verwacht diepgang te vinden?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
We zullen zien.
Ik vreet nog liever hooi en post alleen nog maar in BNWquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Laat m maar hoor, hij zit er ook maar dan met zn kloner, dan kun je ook wat vrijer picca's posten
Slowchat wordt in ieder geval niet gewaardeerdquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
We zullen zien.
Dus daar praat met niet over voetbal?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Slowchat wordt in ieder geval niet gewaardeerd
Ervaringsdeskundige hiero
hahaquote:
Neh, ik ouwehoer 'soms' in topics waar ze dat liever niet hebben.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:06 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Dus daar praat met niet over voetbal?
Je weet dat dit een tijdelijk forum is?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit is mijn habitat of je het nu wilt of niet.
dat os een zwaan tochquote:
Nog een maand of 4quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je weet dat dit een tijdelijk forum is?
Goed dat je alvast je horizon aan het verbreden bent, anders val je in zo'n zwart gat als dit forum gesloten wordt.
Ja dat weet ik.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goed dat je alvast je horizon aan het verbreden bent, anders val je in zo'n zwart gat als dit forum gesloten wordt.
Suggesties?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klaagbaak? nee, dank uquote:
Hangt er van af wat je leuk vindt.quote:
quote:
Dat is wat ik doequote:Op zondag 24 augustus 2014 21:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je leuk vindt.
Je kunt een forum zoeken waar je interesse(s) liggen en daar rond gaan hangen of je kunt overal gaan posten waar je interessante topics ziet.
SC's zijn er in overvloed op FOK! en zijn sowieso wel laagdrempelig. Beetje kijken wat jij leuke mensen vindt om bij in een SC te zitten.
Heb je ook 1 forum wat je als een soort van thuisbasis ziet?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat is wat ik doe
Het laatste + een beetje het eerste
Hmmm ik kom in een paar forums regelmatig en in andere wat minder, maar ik kijk vooral in Active Topics ipv een bepaald forumquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je ook 1 forum wat je als een soort van thuisbasis ziet?
Dat eerste ga ik maar eens doen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je leuk vindt.
Je kunt een forum zoeken waar je interesse(s) liggen en daar rond gaan hangen of je kunt overal gaan posten waar je interessante topics ziet.
SC's zijn er in overvloed op FOK! en zijn sowieso wel laagdrempelig. Beetje kijken wat jij leuke mensen vindt om bij in een SC te zitten.
Na Utopia is er toch geen RLS meer? Of blijft dit gewoon bestaan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
RLS SC gewoon één van de betere SC's, deze gaat er gewoon naadloos in over
Er is een RLS subforum waarin een RLS SC zit. Dat is een beetje wat dit op dit moment is, het gaat dus zeg maar nooit over RLS. Dat ligt nu een beetje stil omdat Utopia aan de gang is en een groot deel van users hier zit. De nasleep van Utopia zal daar wel naar toe gaan, evenals Utopia USA enzoquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:26 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Na Utopia is er toch geen RLS meer? Of blijft dit gewoon bestaan?
Is er al meer duidelijkheid over hoe het zal zijn na december?
CULquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat eerste ga ik maar eens doen.
SC's nu een beetje in het rondneuzen.
Er bestaat ook een subforum wat RLS is. Dit is tijdelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:26 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Na Utopia is er toch geen RLS meer? Of blijft dit gewoon bestaan?
Is er al meer duidelijkheid over hoe het zal zijn na december?
Tnx. Ik ben hier binnen komen vallen in januari. Dus een hoop dingen zijn 'nieuw' voor me.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Er is een RLS subforum waarin een RLS SC zit. Dat is een beetje wat dit op dit moment is, het gaat dus zeg maar nooit over RLS. Dat ligt nu een beetje stil omdat Utopia aan de gang is en een groot deel van users hier zit. De nasleep van Utopia zal daar wel naar toe gaan, evenals Utopia USA enzo
Hoe gaat het met je F? Kan jij snel overschakelen van en naar een F?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er bestaat ook een subforum wat RLS is. Dit is tijdelijk.
Goeie vraag Brainquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je F? Kan jij snel overschakelen van en naar een F?
Leuk nummer, goed te doen voor een beginner, vandaar die F natuurlijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ben nou met deze video bezig.
Ik doe de F waar je alleen de eerste 2 snaren tegelijk indrukt. Als ik die te snel pak druk ik de snaren niet hard genoeg in en als ik het goed wil doen dan duurt het wel 5 seconde en dan onderbreek je het....... (hoe noem je dat) riedeltje.quote:
Tsja, het is allemaal een kwestie van oefenen Brain, je moet dat akkoord gewoon herhalen en herhalen tot je het goed hebt, dat gaat in principe niet van vandaag op morgenquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik doe de F waar je alleen de eerste 2 snaren tegelijk indrukt. Als ik die te snel pak druk ik de snaren niet hard genoeg in en als ik het goed wil doen dan duurt het wel 5 seconde en dan onderbreek je het....... (hoe noem je dat) riedeltje.
Nee dat kan ik niet snel. Maar verder gaat het er wel ok mee, ik pak hem 9 van de 10 keer wel. Kan jij dat wel?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je F? Kan jij snel overschakelen van en naar een F?
Joh, ik speel alles nog met ongeveer 5 seconden er tussen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik doe de F waar je alleen de eerste 2 snaren tegelijk indrukt. Als ik die te snel pak druk ik de snaren niet hard genoeg in en als ik het goed wil doen dan duurt het wel 5 seconde en dan onderbreek je het....... (hoe noem je dat) riedeltje.
Zelf prefereer ik een volledig bar, die is waarschijnlijk wat moeilijker, maar die moet je toch ooit leren omdat waneer je wat hoger op de hals speelt je vaak afhankelijk bent van barré akkoorden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Tsja, het is allemaal een kwestie van oefenen Brain, je moet dat akkoord gewoon herhalen en herhalen tot je het goed hebt, dat gaat in principe niet van vandaag op morgen
Nee, ik merk vaak dat ik de eerste 2 snaren niet hard genoeg indruk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet snel. Maar verder gaat het er wel ok mee, ik pak hem 9 van de 10 keer wel. Kan jij dat wel?
Dat is niet wat ik laatst gezien heb.......quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joh, ik speel alles nog met ongeveer 5 seconden er tussen.
Waarom probeer je het niet met je hele vinger dan? Als dit ook moeizaam gaat kan je net zo goed de grote proberen toch?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, ik merk vaak dat ik de eerste 2 snaren niet hard genoeg indruk.
Whehehehehehehehehequote:Op zondag 24 augustus 2014 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
Waarom probeer je het niet met je hele vinger dan? Als dit ook moeizaam gaat kan je net zo goed de grote proberen toch?
Nee ok, G, D, C, gaat al wat sneller en dan met name C naar G maar 1 couplet Streets doe ik 2 minuten over.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik laatst gezien heb.......
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom probeer je het niet met je hele vinger dan?
Ja nou, ik begrijp echt de weerstand er niet zo goed tegen. Je hebt hem later toch nodig. En ik weet dat het bij mij vooral komt doordat ik toen zo'n pijn aan mijn wijsvinger had maar ik ben blij dat hij al in mijn oefenrondje zit zeg maar.quote:
Dat is niet wat grappig was aan die post.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou, ik begrijp echt de weerstand er niet zo goed tegen. Je hebt hem later toch nodig. En ik weet dat het bij mij vooral komt doordat ik toen zo'n pijn aan mijn wijsvinger had maar ik ben blij dat hij al in mijn oefenrondje zit zeg maar.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ik ben blij dat hij al in mijn oefenrondje zit zeg maar.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:54 schreef Dotteke het volgende:
Sorry voor mijn gedrag, Rene en LauraB hebben mij geholpen ppffff Isa wordt eens wakker.
Die twee slaan je neer waar je bij staat.
Ik dacht even Zwabbert en Specularium .....quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:57 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben geen geld om te vreten, vreten bij andere maar peuken moeten der komen. (Ruud en Billy)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |