Neen, de OP blijft neutraal.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan de Groningen zwaaivlag terug in de OP?![]()
![]()
![]()
Zijn speelwijze bevalt me wel, alleen blijft hij expres zonder een echte spits spelen. Als ze een echte spits hebben, zouden ze nu bovenaan staan. Dat doet hij al langere tijd. Ik walg verder van zijn gedrag alsof het frisse en frivole combinatiespel het enige spel is wat gespeeld moet en mag worden in de Eredivisie.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom? Vind het wel een prima kerel.
Echt een hele eigenwijze man die alles denkt te weten. Zal ook wel weer zeggen dat ze beter waren, maar inmiddels staat alleen Heracles onder hun.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja wat, heeft ie een kind verkracht en dat ik dat niet weet of wat?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
![]()
![]()
Hij speelt het liefst zonder verdedigers en aanvallers.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn speelwijze bevalt me wel, alleen blijft hij expres zonder een echte spits spelen. Als ze een echte spits hebben, zouden ze nu bovenaan staan. Dat doet hij al langere tijd. Ik walg verder van zijn gedrag alsof het frisse en frivole combinatiespel het enige spel is wat gespeeld moet en mag worden in de Eredivisie.
Oh ja hij gaat doelbewust zijn ploeg benadelen zodat hij geen eerste wordtquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn speelwijze bevalt me wel, alleen blijft hij expres zonder een echte spits spelen. Als ze een echte spits hebben, zouden ze nu bovenaan staan. Dat doet hij al langere tijd. Ik walg verder van zijn gedrag alsof het frisse en frivole combinatiespel het enige spel is wat gespeeld moet en mag worden in de Eredivisie.
Ik stoor me aan het feit dat elke idioot ziet dat Vitesse een echte spits nodig heeft die de kansen er wel in kan schieten. Als je iedere week tegen het probleem afwerken oploopt, ga je dat toch hopelijk een keer vanzelf zien. Maar nee, de beste man is al sinds 8 maart 2014 ongeslagen en houdt het op ongeluk en hij blijft kotsen op mensen die niet fris en frivool voetbal spelen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh ja hij gaat doelbewust zijn ploeg benadelen zodat hij geen eerste wordtlogisch.
Wat loop je weer dom te raaskallen man.
deze is origineelquote:
Eens met Johannes.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |