Dan nog mag El Ghazi nooit voor Willems komen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Keeper zag er ook niet lekker uit...
De Jong is slecht, Narsingh niet gezien en Depay heeft zijn dag niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
achterin en opbouw van achteruit is niet best nee, maar als ze de bal eenmaal voorin hebben vond ik ze wel gevaarlijk
PSV begint altijd redelijk goed tegen Ajax, alleen bij een tegengoal zakt het meteen als een pudding in elkaar.quote:
Oké bedankt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:39 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de heatmap van Willems.
Opkomend was ie wel okéquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Willems schijnt goed te hebben gespeeld. Hier schrik ik van
Duidelijk niet geil voor de goal of gewoon klein geschapen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:39 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je dat het rondom z'n hersenen nogal koud is? xDquote:
snel die 2e makenquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV begint altijd redelijk goed tegen Ajax, alleen bij een tegengoal zakt het meteen als een pudding in elkaar.
Toch veel hersenactiviteitquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:39 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is altijd wel zo met Willems, aanvallend is het leuk. Verdedigen kan hij niet. Best lastig als verdediger.quote:
Daar had ik geen heatmap voor nodig om dat vast te stellen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zie je dat het rondom z'n hersenen nogal koud is? xD
Die had er al in moeten zittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |