Daarom staat er vermoedelijk, Hans.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:58 schreef Gramulanion het volgende:
De opstellingen in de OP kloppen niet.
Repost.quote:
SPOILER: PLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Dan kan je beter vertrouwen op helden en Bjelland. Hij gaf weer echt een signaal af als aanvoerderquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
PSV die zo diep gaat voor middelmaat als Rekik.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ok.SPOILER: PLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook een drama.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kan je beter vertrouwen op helden en Bjelland. Hij gaf weer echt een signaal af als aanvoerder
geen dank ik zal meer commentaar geven tijdens de wedstrijdquote:
Mag wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:04 schreef Maver24 het volgende:
Die commentator komt klaar op het doelpunt van Ajax, of mag ik dat niet zeggen
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:04 schreef Maver24 het volgende:
Ja maar die krijgst straks zijn tweede geel dus daar heb je dan ook weer deze en de volgende wedstrijd niks aan.quote:
Hee, daar is calimero weer. Dit is gewoon een mooie goal. Dat mag hij best laten blijken, vind je ook niet?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:04 schreef Maver24 het volgende:
Wie is El Ghazy?twitter:RikElfrink twitterde op zondag 24-08-2014 om 17:06:39Hendrix verspeelt de bal, Willems en Zoet kunnen de goal niet verhinderen: 1-0 El Ghazy. PSV begon nochtans behoorlijk. #ajapsv reageer retweet
Die goal was inderdaad Hendrix zijn fout. Willems en Zoet stonden totaal niet te slapen verder.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie is El Ghazy?twitter:RikElfrink twitterde op zondag 24-08-2014 om 17:06:39Hendrix verspeelt de bal, Willems en Zoet kunnen de goal niet verhinderen: 1-0 El Ghazy. PSV begon nochtans behoorlijk. #ajapsv reageer retweet
Nee dan heb je poep in je oren. Die commentator zit alleen op depaay te fappenquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:04 schreef Maver24 het volgende:
Willems wel enigszins of de communicatie tussen Zoet en Willems is dramatischquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die goal was inderdaad Hendrix zijn fout. Willems en Zoet stonden totaal niet te slapen verder.
Ik weet nog dat jij een Van Bommel-Calimero UI had.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, snap wel dat Cocu in Europa een betere keeper inzet.
We hebben samen veel meegemaakt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jij een Van Bommel-Calimero UI had.
Dat waren tijden.
Daleygodquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er geen betere linksback dan Boilesen?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Rhijn die defensief wel goed is
Ja Willems, duh.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er geen betere linksback dan Boilesen?
u having a giggle there m8?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik weet niet wat ik liever heb..
Van Rhijn die defensief wel goed is maar aanvallend dramatisch of Ligeon die aanvallend goed is maar niet kan verdedigen...
Ik heb hem nu niet meer op 720p staan, kwaliteit is net iets minder, maar tenminste vloeiend beeld.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:13 schreef Slobeend het volgende:
Is het normaal dat de streams van Fox zo kut zijn? Niet te doen man
Nee, Ajax verkloot zelf de kansen en dat kan ze peperduur komen te staan, zoals wel vaker is geblekenquote:
Jij bent wereldkampioen indekken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, Ajax verkloot zelf de kansen en dat kan ze peperduur komen te staan, zoals wel vaker is gebleken
Zo'n kans moet je gewoon met rechts in de lange hoek prikken.quote:
Nee ik ben realistischquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent wereldkampioen indekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajacied422twitter:RikElfrink twitterde op zondag 24-08-2014 om 17:16:01Narsingh heeft grote problemen met de sterk spelende Boilesen. Grote kans voor Ajax daardoor. #ajapsv reageer retweet
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Staat hij in de spits?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willems is een aanvallende back die hoeft niet te verdedigen volgens Coculekuuu!!!quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Willems laat El Ghazi vrij.
Heel de wedstrijd.
Moet ie maar eerst laten zien dat hij kan voetballen voordat hij arrogant gaat wordenquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
Willems zou Jetro op zijn t-shirt moeten doen, dat klinkt veel leuker dan Willems.
Ok.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:16 schreef Gramulanion het volgende:
Ajacied422twitter:RikElfrink twitterde op zondag 24-08-2014 om 17:16:01Narsingh heeft grote problemen met de sterk spelende Boilesen. Grote kans voor Ajax daardoor. #ajapsv reageer retweet
Ligt aan jou.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ok.
Ik vind het een veel te onrustige, ongeconcentreerde speler.
Rik vond de tegengoal ook Hendrix zijn fout. Het kan allemaalquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:16 schreef Gramulanion het volgende:
Wijnaldum speelt sterkquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
Leuke wedstrijdvalt me niet tegen van wat ik zie van psv. (Slappe de jong wel)
Maar Kuipers mag wel eens wat objectiever fluiten
boe hoequote:Op zondag 24 augustus 2014 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
Het is ook crisis in Eindhovenquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
PSV loopt ook echt in de Twente shirts van vorig seizoen.
Van Rekik was geen geel. Van Claassrn wel in het begin maar dat was een toespraakje. Fluit ook makkelijk bij ajaxquote:
Gozer pls...quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van Rekik was geen geel. Van Claassrn wel in het begin maar dat was een toespraakje. Fluit ook makkelijk bij ajax
Doe normaal. Als je Rekik geen geel vond dan kun je net zo goed volhouden dat het nog 0-0 staatquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van Rekik was geen geel. Van Claassrn wel in het begin maar dat was een toespraakje. Fluit ook makkelijk bij ajax
Huilen in een hoekjequote:Op zondag 24 augustus 2014 17:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waar zijn alles psv'ers sinds de 1-0 dan?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach dat mag je nooit zeggen he als je achterstaat. Het is gewoon zo.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit meen je echt he?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geo, niet zo stampvoeten. Dat heb je niet nodig.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopelijk troll je.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon een mening. Jullie overdrijven meteen en denken dat ik vind dat PSV verliest vanwege sde scheids wat niet is. De verhouding is alleen niet juistquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geo, niet zo stampvoeten. Dat heb je niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |