abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144340342
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 08:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En waarom kon je vorige week de beslissing nog niet nemen? Welke info heb je nog nodig?
Ik heb vorige week niet gekeken naar een psycholoog.
Ik had het beter kunnen doen maar heb het niet gedaan.
pi_144340365
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 08:49 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik heb vorige week niet gekeken naar een psycholoog.
Ik had het beter kunnen doen maar heb het niet gedaan.
Ah, weer niks gedaan dus.
Je zegt wel dat je het begint te snappen, maar je hebt nog een hele weg te gaan daarin.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 9 september 2014 @ 08:50:44 #278
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144340367
Je komt hier zo apatisch over, terwijl je in andere topics zo actief mee post met allerlei adviezen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_144340479
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 08:50 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ah, weer niks gedaan dus.
Je zegt wel dat je het begint te snappen, maar je hebt nog een hele weg te gaan daarin.
Ja ik heb nog een hele weg te gaan.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 08:50 schreef Lienekien het volgende:
Je komt hier zo apatisch over, terwijl je in andere topics zo actief mee post met allerlei adviezen.
Ik heb een andere kijk als het mijn eigen situatie is dan als ik in een ander topic post.
Tsja ik denk dat ik veel negatiever ben over mijn eigen situatie en daarom zal ik zo wel overkomen.

Ik wil dingen wel veranderen maar van de andere kant ben ik zo gewend geraakt aan de hele dag niks doen dat iets doen al lastig is.
Ik had de vorige week dus ook last van een onregelmatig slaapritme dus dan heb ik eigenlijk nergens meer zin in koppijn en de hele dag moe.

[ Bericht 7% gewijzigd door hmmmmmmm op 09-09-2014 09:24:45 ]
  dinsdag 9 september 2014 @ 13:45:36 #280
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144348143
Ja, de meeste mensen hebben structuur nodig om tot activiteiten te komen. Een verneukt slaapritme is desastreus.

Wil je tot zinvolle dingen komen, dan moet je toch weer terugkomen in een normaler ritme.
pi_144348219
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 13:45 schreef Lienekien het volgende:
Ja, de meeste mensen hebben structuur nodig om tot activiteiten te komen. Een verneukt slaapritme is desastreus.

Wil je tot zinvolle dingen komen, dan moet je toch weer terugkomen in een normaler ritme.
Ik zit nu weer in een normaal slaap ritme sinds vandaag.
Maar ik heb er vaak last van elke 2 weken ofzo.
Vaak hou ik een goed slaapritme niet lang vol en ben dan weer een week of langer in de nacht op en slaap overdag.
  dinsdag 9 september 2014 @ 13:49:09 #282
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144348254
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 13:48 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik zit nu weer in een normaal slaap ritme sinds vandaag.
Maar ik heb er vaak last van elke 2 weken ofzo weer ik hou een goed slaapritme niet lang vol en ben dan weer een week of langer in de nacht op en slaap overdag.
En wanneer doe je dat werken bij je vader eigenlijk?
pi_144348277
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 13:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En wanneer doe je dat werken bij je vader eigenlijk?
Op het moment niet.
Ik kan alles thuis doen dus ik kan het doen wanneer ik wil genoeg werk te doen.
pi_144348552
-.- je hebt geen eens een verwijzing nodig voor een psycholoog.
  dinsdag 9 september 2014 @ 14:27:52 #285
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144349413
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 13:49 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Op het moment niet.
Ik kan alles thuis doen dus ik kan het doen wanneer ik wil genoeg werk te doen.
Geef jezelf dan werkuren, begin bijv. met werken van 9 en 12 uur 's ochtends.
pi_144354483
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 13:59 schreef wiskundenoob het volgende:
-.- je hebt geen eens een verwijzing nodig voor een psycholoog.
Ik dacht van wel?
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Geef jezelf dan werkuren, begin bijv. met werken van 9 en 12 uur 's ochtends.
Ja 3 uur per dag als ik het volhoud klinkt goed.
pi_144355063
gewoon naar je huis arts gaan, die verwijst je door en dan kan je je aanmelden voor een psycholoog.

ik snap je probleem wel ik ben zelf ook depressief maar serieus ga naar je huisarts en vertel je verhaal ipv eiindeloos te bloggen hier.

je angsten overwin je alleen door de confrontatie aan te gaan ermee, anders blijf je voor eeuwig een huis mus.
  dinsdag 9 september 2014 @ 17:01:17 #288
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144355114
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:00 schreef AlterEg0 het volgende:
gewoon naar je huis arts gaan, die verwijst je door en dan kan je je aanmelden voor een psycholoog.

ik snap je probleem wel ik ben zelf ook depressief maar serieus ga naar je huisarts en vertel je verhaal ipv eiindeloos te bloggen hier.

je angsten overwin je alleen door de confrontatie aan te gaan ermee, anders blijf je voor eeuwig een huis mus.
Hij is al bij de huisarts geweest en hij zou daar al vorige week een verwijzing naar een psycholoog ophalen.
pi_144355157
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hij is al bij de huisarts geweest en hij zou daar al vorige week een verwijzing naar een psycholoog ophalen.
vaag ik werd zelf naar het riagg toe verwezen online afspraak gemaakt en nu zit ik daar.
pi_144356187
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:02 schreef AlterEg0 het volgende:

[..]

vaag ik werd zelf naar het riagg toe verwezen online afspraak gemaakt en nu zit ik daar.
Misschien is ie nog nooit naar de huisarts geweest :D. Lijkt mij ook raar dat de huisarts niet meteen een verwijzing meegeeft.
pi_144356245
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:30 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Misschien is ie nog nooit naar de huisarts geweest :D. Lijkt mij ook raar dat de huisarts niet meteen een verwijzing meegeeft.
simpel excuus sorry hoor, huisarts kan je volgende dag meestal terecht , de hulp kan wel paar weekjes duren maar serieus doe er wat aan want verwacht niet dat je gelijk een afspraak hebt dat duurt ook nog even.

En blijf weg van die lutser psychologen die zelf standig werken.
pi_144357014
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:00 schreef AlterEg0 het volgende:

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:30 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Ik ben naar de huisarts geweest en hij zei dat ik er nog eens goed over na moest denken welke psycholoog ik wil.
Volgens mij moet een verwijzing naar een specifieke psycholoog.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:32 schreef AlterEg0 het volgende:

[..]

simpel excuus sorry hoor, huisarts kan je volgende dag meestal terecht , de hulp kan wel paar weekjes duren maar serieus doe er wat aan want verwacht niet dat je gelijk een afspraak hebt dat duurt ook nog even.

En blijf weg van die lutser psychologen die zelf standig werken.
Ja maar ik ben er dus nog niet uit naar welke psycholoog ik wil gaan.
Wat is er dan mis met een psycholoog die zelfstandig werkt?
  dinsdag 9 september 2014 @ 17:58:05 #293
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144357059
Wat zit je nou te bulshitten, joh.
pi_144357123
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:58 schreef Lienekien het volgende:
Wat zit je nou te bulshitten, joh.
Ik bullshit niet?
  dinsdag 9 september 2014 @ 18:01:23 #295
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144357197
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:59 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik bullshit niet?
Vorige week kon je de verwijzing binnen een paar dagen gaan halen. Nu ineens moet je nog bedenken naar welke psycholoog je wil?!
pi_144357237
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:59 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik bullshit niet?
Nee, je zoekt redenen om weer niks te doen.
Als je niet kunt kiezen, geef dat dan aan bij je huisarts. Die heeft vast een lijstje namen voor je. En dan hoef je alleen maar bovenaan te beginnen met bellen. Of mailen, als bellen te eng is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_144357348
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Vorige week kon je de verwijzing binnen een paar dagen gaan halen. Nu ineens moet je nog bedenken naar welke psycholoog je wil?!
Wanneer ik dat aangeef kan ik het in een paar dagen ophalen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nee, je zoekt redenen om weer niks te doen.
Als je niet kunt kiezen, geef dat dan aan bij je huisarts. Die heeft vast een lijstje namen voor je. En dan hoef je alleen maar bovenaan te beginnen met bellen. Of mailen, als bellen te eng is.
Nee hij zei er zijn honderden psychologen hier dus hij heeft geen flauw idee welke het beste is.
pi_144357386
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:05 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Wanneer ik dat aangeef kan ik het in een paar dagen ophalen.

[..]

Nee hij zei er zijn honderden psychologen hier dus hij heeft geen flauw idee welke het beste is.
Honderden? Echt waar... wist dat er een overschot van dat volk was maar zoveel ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game over.
pi_144357420
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:06 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:

[..]

Honderden? Echt waar... wist dat er een voerschot van dat volk was maar zoveel ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn stad tenminste dat is wat hij tegen mij zei is maar een kleine stad eigenlijk dus dat verbaasde mij ook.
Ik lul niet....
pi_144357432
Pak gewoon degene die boven aan in het telefoonboek zit of doe je ogen dicht en prik er een :')
Wat een gelul weer
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')