Ik heb vorige week niet gekeken naar een psycholoog.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En waarom kon je vorige week de beslissing nog niet nemen? Welke info heb je nog nodig?
Ah, weer niks gedaan dus.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:49 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik heb vorige week niet gekeken naar een psycholoog.
Ik had het beter kunnen doen maar heb het niet gedaan.
Ja ik heb nog een hele weg te gaan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, weer niks gedaan dus.
Je zegt wel dat je het begint te snappen, maar je hebt nog een hele weg te gaan daarin.
Ik heb een andere kijk als het mijn eigen situatie is dan als ik in een ander topic post.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:50 schreef Lienekien het volgende:
Je komt hier zo apatisch over, terwijl je in andere topics zo actief mee post met allerlei adviezen.
Ik zit nu weer in een normaal slaap ritme sinds vandaag.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:45 schreef Lienekien het volgende:
Ja, de meeste mensen hebben structuur nodig om tot activiteiten te komen. Een verneukt slaapritme is desastreus.
Wil je tot zinvolle dingen komen, dan moet je toch weer terugkomen in een normaler ritme.
En wanneer doe je dat werken bij je vader eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:48 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik zit nu weer in een normaal slaap ritme sinds vandaag.
Maar ik heb er vaak last van elke 2 weken ofzo weer ik hou een goed slaapritme niet lang vol en ben dan weer een week of langer in de nacht op en slaap overdag.
Op het moment niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wanneer doe je dat werken bij je vader eigenlijk?
Geef jezelf dan werkuren, begin bijv. met werken van 9 en 12 uur 's ochtends.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:49 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Op het moment niet.
Ik kan alles thuis doen dus ik kan het doen wanneer ik wil genoeg werk te doen.
Ik dacht van wel?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:59 schreef wiskundenoob het volgende:
-.- je hebt geen eens een verwijzing nodig voor een psycholoog.
Ja 3 uur per dag als ik het volhoud klinkt goed.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Geef jezelf dan werkuren, begin bijv. met werken van 9 en 12 uur 's ochtends.
Hij is al bij de huisarts geweest en hij zou daar al vorige week een verwijzing naar een psycholoog ophalen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:00 schreef AlterEg0 het volgende:
gewoon naar je huis arts gaan, die verwijst je door en dan kan je je aanmelden voor een psycholoog.
ik snap je probleem wel ik ben zelf ook depressief maar serieus ga naar je huisarts en vertel je verhaal ipv eiindeloos te bloggen hier.
je angsten overwin je alleen door de confrontatie aan te gaan ermee, anders blijf je voor eeuwig een huis mus.
vaag ik werd zelf naar het riagg toe verwezen online afspraak gemaakt en nu zit ik daar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij is al bij de huisarts geweest en hij zou daar al vorige week een verwijzing naar een psycholoog ophalen.
Misschien is ie nog nooit naar de huisarts geweestquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:02 schreef AlterEg0 het volgende:
[..]
vaag ik werd zelf naar het riagg toe verwezen online afspraak gemaakt en nu zit ik daar.
simpel excuus sorry hoor, huisarts kan je volgende dag meestal terecht , de hulp kan wel paar weekjes duren maar serieus doe er wat aan want verwacht niet dat je gelijk een afspraak hebt dat duurt ook nog even.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:30 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Misschien is ie nog nooit naar de huisarts geweest. Lijkt mij ook raar dat de huisarts niet meteen een verwijzing meegeeft.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij is al bij de huisarts geweest en hij zou daar al vorige week een verwijzing naar een psycholoog ophalen.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:00 schreef AlterEg0 het volgende:
gewoon naar je huis arts gaan, die verwijst je door en dan kan je je aanmelden voor een psycholoog.
ik snap je probleem wel ik ben zelf ook depressief maar serieus ga naar je huisarts en vertel je verhaal ipv eiindeloos te bloggen hier.
je angsten overwin je alleen door de confrontatie aan te gaan ermee, anders blijf je voor eeuwig een huis mus.
Ik ben naar de huisarts geweest en hij zei dat ik er nog eens goed over na moest denken welke psycholoog ik wil.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:30 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Misschien is ie nog nooit naar de huisarts geweest. Lijkt mij ook raar dat de huisarts niet meteen een verwijzing meegeeft.
Ja maar ik ben er dus nog niet uit naar welke psycholoog ik wil gaan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:32 schreef AlterEg0 het volgende:
[..]
simpel excuus sorry hoor, huisarts kan je volgende dag meestal terecht , de hulp kan wel paar weekjes duren maar serieus doe er wat aan want verwacht niet dat je gelijk een afspraak hebt dat duurt ook nog even.
En blijf weg van die lutser psychologen die zelf standig werken.
Vorige week kon je de verwijzing binnen een paar dagen gaan halen. Nu ineens moet je nog bedenken naar welke psycholoog je wil?!quote:
Nee, je zoekt redenen om weer niks te doen.quote:
Wanneer ik dat aangeef kan ik het in een paar dagen ophalen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vorige week kon je de verwijzing binnen een paar dagen gaan halen. Nu ineens moet je nog bedenken naar welke psycholoog je wil?!
Nee hij zei er zijn honderden psychologen hier dus hij heeft geen flauw idee welke het beste is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, je zoekt redenen om weer niks te doen.
Als je niet kunt kiezen, geef dat dan aan bij je huisarts. Die heeft vast een lijstje namen voor je. En dan hoef je alleen maar bovenaan te beginnen met bellen. Of mailen, als bellen te eng is.
Honderden? Echt waar... wist dat er een overschot van dat volk was maar zoveelquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:05 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Wanneer ik dat aangeef kan ik het in een paar dagen ophalen.
[..]
Nee hij zei er zijn honderden psychologen hier dus hij heeft geen flauw idee welke het beste is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game over.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:06 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Honderden? Echt waar... wist dat er een voerschot van dat volk was maar zoveel
In mijn stad tenminste dat is wat hij tegen mij zei is maar een kleine stad eigenlijk dus dat verbaasde mij ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lul niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |