SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Schakenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:20 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]EriksengodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Treuriger is dat bij een tegendoelpunt alle trolletjes ook langs komenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel een beetje treurig dat al die Feyenoorders veilig in hun eigen topicje blijven.
Zit je met hem in DM te praten?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens, het ligt aan de KNVB, volgens HMF.
toen Ajax veel beter wasquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Het is aan de andere kant ook heel erg knap. Zoveel beter zijn en dan uit het niets een goal tegenkrijgen![]()
Krijg flashbacks naar Feyenoord - Ajax
Heeft hij alweer een ban?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens, het ligt aan de KNVB, volgens HMF.
Ik kijk niet naar Twente maar zou hem nog altijd zo bij Ajax willen zien jaquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heinz wil je nog steeds dat Ziyech naar Ajax zou komen?
Hij speelt ook gewoon een goede wedstrijd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar Twente maar zou hem nog altijd zo bij Ajax willen zien ja
Dat is iedere wedstrijd met Feyenoord.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze verstoppen allemaal in het Feyenoord topic.
het talent dat ons legioen gaat reddenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Castaignos heeft voor het eerst sinds 23 februari 2014 gescoord.
[ afbeelding ]
Ooh daar kom ik niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Ze verstoppen allemaal in het Feyenoord topic.
Oh ik dacht dat ze allemaal in het stadion zatenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is iedere wedstrijd met Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |