SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Schakenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:20 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]EriksengodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Treuriger is dat bij een tegendoelpunt alle trolletjes ook langs komenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel een beetje treurig dat al die Feyenoorders veilig in hun eigen topicje blijven.
Zit je met hem in DM te praten?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens, het ligt aan de KNVB, volgens HMF.
toen Ajax veel beter wasquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Het is aan de andere kant ook heel erg knap. Zoveel beter zijn en dan uit het niets een goal tegenkrijgen![]()
Krijg flashbacks naar Feyenoord - Ajax
Heeft hij alweer een ban?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens, het ligt aan de KNVB, volgens HMF.
Ik kijk niet naar Twente maar zou hem nog altijd zo bij Ajax willen zien jaquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heinz wil je nog steeds dat Ziyech naar Ajax zou komen?
Hij speelt ook gewoon een goede wedstrijd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar Twente maar zou hem nog altijd zo bij Ajax willen zien ja
Dat is iedere wedstrijd met Feyenoord.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze verstoppen allemaal in het Feyenoord topic.
het talent dat ons legioen gaat reddenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Castaignos heeft voor het eerst sinds 23 februari 2014 gescoord.
[ afbeelding ]
Ooh daar kom ik niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Oh ik dacht dat ze allemaal in het stadion zatenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is iedere wedstrijd met Feyenoord.
Yes eindelijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:23 schreef Momo... het volgende:
Hallo hier ben ik eindelijk, speelt Twente een beetje goed?
Ik zie dat Castaignos eindelijk gescoord heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het Feyenoord topic mag je geen tegengoals posten enquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Nee Kuip is altijd uitverkochtquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze allemaal in het stadion zaten
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In het Feyenoord topic mag je geen tegengoals posten enposten als de tegenstander scoort. Daarom zitten ze daar.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Yes eindelijk
Hallo ik ben MomoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok praktijken dit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In het Feyenoord topic mag je geen tegengoals posten enposten als de tegenstander scoort. Daarom zitten ze daar.
Nee. Had NAC - Twente opstaanquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kijk je naar ADO - Groningen?
Wat is dat voor censuur?!quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Uhquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heinsz is mad op mijjjjjjjjjjjjjj
De Leeuw is beterquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:28 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heeinz ik vraag aandacht. Want hoesen is slecht geef het nou toe joh.
Okquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:28 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heeinz ik vraag aandacht. Want hoesen is slecht geef het nou toe joh.
Ja leuk die grap hadden we inmiddels al gemaakt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Castaignos heeft voor het eerst sinds 23 februari 2014 gescoord.
[ afbeelding ]
Hoesen is heel erg slecht. Als Islamovic speelt hequote:Op zondag 24 augustus 2014 15:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ADO is gewoon een zeer sterke tegenstander
Het elftal is zo sterk als de bankzitters.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ADO is gewoon een zeer sterke tegenstander
Peperstraten denkt nog steeds dat PEC Zwolle een kutclub is met een matige selectie.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ongekende luxe voor PEC Zwolle
Vorig jaar hadden ze precies hetzelfde
Pepperstreet
Reglementaire 3-0?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:30 schreef Scorpie het volgende:
PSV durft niet meer. De bus is er nog niet.
Als je mij nu nog steeds aardig vind dan zal dat niet snel veranderenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry,ik vind je nog steeds heel aardig, maar deze grap geef ik een 4.
Zet Owobowale er maar in, die kan er wel wat vanquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:33 schreef opperkleurder het volgende:
Onze bank:
17 Danny Bakker
20 Robin Buwalda
22 Robert Zwinkels
25 Mitchell de Vlugt
26 Xander Houtkoop
28 Tyronne Ebuehi
30 Segun Owobowale
1 man met meer dan een half seizoen eredivisie-ervaring en een reservekeeper.
Binnenkort.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wanneer samen naar de training van PSV? Of ga je weer afhaken?
Wel talentvol inderdaad.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zet Owobowale er maar in, die kan er wel wat van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Dan hebben ze flinke concurrentie.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:35 schreef Pedroso het volgende:
Utrecht kan er weinig van trouwens, kan wel eens een degradatiekandidaat worden.
Dat wordt dringen onderaan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:35 schreef Pedroso het volgende:
Utrecht kan er weinig van trouwens, kan wel eens een degradatiekandidaat worden.
Hoop blessures he.. denk dat we na de winterstop 7 andere in de basis van utrecht zien dan nu.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:35 schreef Pedroso het volgende:
Derijck kan er echt helemaal niks van.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:36 schreef opperkleurder het volgende:
Maandag besluit onze RvC dat Derijck en Fontein komen
Yep, komen een ploeg of 7 voor in aanmerking.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hebben ze flinke concurrentie.
Dit is sowieso voor het eerst dat ik dit hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij bent jaloers dat wij samen naar PSV zijn geweest
Werkt prima hier.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
Werkt de janlul stream bij jullie ook niet?
Ik zie NAC als een grotere degradatiekandidaatquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, komen een ploeg of 7 voor in aanmerking.
Hier welquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
Eentje ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nee, hij staat voor janlul aanquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSV-NAC 4 jaar geleden ofzo. Afellay laatste minuut 3-1 dit dat.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is sowieso voor het eerst dat ik dit hooren verder.. ligt eraan welke wedstrijd het was, meeste wedstrijden denk ik altijd man man man je zou maar een seizoenskaart hebben
Dan een beetje jaloers. maar het beviel niet?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV-NAC 4 jaar geleden ofzo. Afellay laatste minuut 3-1 dit dat.
Danny Bakker heeft natuurlijk ook al wel iets van bagage inmiddels.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:33 schreef opperkleurder het volgende:
Onze bank:
17 Danny Bakker
20 Robin Buwalda
22 Robert Zwinkels
25 Mitchell de Vlugt
26 Xander Houtkoop
28 Tyronne Ebuehi
30 Segun Owobowale
1 man met meer dan een half seizoen eredivisie-ervaring en een reservekeeper.
Gaat hij backpacken dan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Danny Bakker heeft natuurlijk ook al wel iets van bagage inmiddels.
Goede speler wel. Hoop dat hij veel minuten gaat maken dit jaar.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Danny Bakker heeft natuurlijk ook al wel iets van bagage inmiddels.
piep piepquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Commentator die na dat de regie het hem heeft ingefluisterd nu elke kans pakt om te zeggen dat Bjelland toch rood moest hebben.Tering wat een debiel.
Was op oost, kon het niet zo goed volgen verderquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan een beetje jaloers. maar het beviel niet?
/carequote:Op zondag 24 augustus 2014 15:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Commentator die na dat de regie het hem heeft ingefluisterd nu elke kans pakt om te zeggen dat Bjelland toch rood moest hebben.Tering wat een debiel.
Nee ik bedoel FL meeten, omdat het denk ik meteen de eerste en laatste keer was?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was op oost, kon het niet zo goed volgen verder
Sneue was dat de microfoon gewoon aanstond en iedereen het dus kon horen.quote:
Hij moet beter reageren op de geniale passes van Nick.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:39 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Eej Johannes hoe vind jij Hoesen spelen
Commentators maken tegenwoordig meer reclame dan commentaarquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Sneue was dat de microfoon gewoon aanstond en iedereen het dus kon horen.
Nee zag hem na een andere wedstrijd weer, 2 jaar geleden ofzo. Moesten ook met dezelfde treinquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee ik bedoel FL meeten, omdat het denk ik meteen de eerste en laatste keer was?
Ik vind dit een leuke postquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Best een jong ploegje, héquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Cuco Martina aanvoerder, dan ben je als club ook ver gezonken
Ik ben blijquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Cuco Martina aanvoerder, dan ben je als club ook ver gezonken
Valt ook weer mee. Koppers en Martina waren er nog.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:43 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht ook wel direct rood zijn.
Kanon zat er weer goed tussen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bijna een geweldige goal van Groningen.
Ik zie net dat PSV al een clinic gehad heeft van John Troost, dus ik ga me alvast maar voorbereiden op een FOK!loos maandjequote:Op zondag 24 augustus 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog paar van dit soort posts en ik ga Psv actief toejuichen.
inb4 jrquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Makkelie is wel heel beïnvloedbaar.
Die twee Denen doen het echt goddelijk bij Den Haag sinds dag één. Hansen is ook één en al rust in de goalquote:
Ja absoluut, geen twijfel.quote:
Als Gehrt weer terug is is het helemaal feest. Beter gaan ze 4-4-2 spelen met van Duinen en een nieuwe spits. Schet en Kramer naar de bank.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die twee Denen doen het echt goddelijk bij Den Haag sinds dag één. Hansen is ook één en al rust in het goal
Nee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit wordt nog een overwinning voor NAC
Narsingh speelt, zo zo.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:48 schreef tompsv18 het volgende:
Zoet, Brenet, Bruma, Rekik, Willems, Wijnaldum, Hendrix, Maher, Narsingh, De Jong en Depay.
4-1quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:48 schreef tompsv18 het volgende:
Zoet, Brenet, Bruma, Rekik, Willems, Wijnaldum, Hendrix, Maher, Narsingh, De Jong en Depay.
3-0 Ajax.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:48 schreef tompsv18 het volgende:
Goh Cocu is er achter dat Locadia op rechts niet zo slim is?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:48 schreef tompsv18 het volgende:
Meestal? Die ene kutgoal in Eindhoven vorig seizoen is het enige wat ik hem goed heb zien doen tegen Ajax.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen Tatama
Willems en Ajax is meestal wel een leuke combinatie.
Benieuwd naar de uitleg van Cocu voor deze wissel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:49 schreef GGMM het volgende:
Narsingh ipv Locadia?
Cocu maakt zowaar een verstandige keus.
Eerst maar eens zien hoe hij terugkeert. Blijft een jonge speler.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als Gehrt weer terug is is het helemaal feest. Beter gaan ze 4-4-2 spelen met van Duinen en een nieuwe spits. Schet en Kramer naar de bank.
Nieuwe gifjes in de OPquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen Tatama
Willems en Ajax is meestal wel een leuke combinatie.
JC-schaal ookquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meestal? Die ene kutgoal in Eindhoven vorig seizoen is het enige wat ik hem goed heb zien doen tegen Ajax.
Heb je die nog niet gehoord?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd naar de uitleg van Cocu voor deze wissel.
Niet IslamovicAllah?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:48 schreef Fokker101 het volgende:
ISLAMOVICLET OP HIJ IS EEEEEEEEN ISLAMOVICGOD
Niet zo hatenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meestal? Die ene kutgoal in Eindhoven vorig seizoen is het enige wat ik hem goed heb zien doen tegen Ajax.
Daar kan ik me wel in vinden danquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je die nog niet gehoord?
De uitleg is: Ik heb vandaag voor Narsingh gekozen in plaats van Locadia.
Narsingh speelt omdat Narsingh speelt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je die nog niet gehoord?
De uitleg is: Ik heb vandaag voor Narsingh gekozen in plaats van Locadia.
die tegen PEC en in de beker zeker ook?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, die wedstrijd is voor mij een vage herinnering geworden.
Jetroquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet zo haten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Narsingh speelt omdat Narsingh speelt.
Je waarom geen Locadia dan?
Ik besloot hem wissel te zetten.
Cocu
topcoachquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Narsingh speelt omdat Narsingh speelt.
Je waarom geen Locadia dan?
Ik besloot hem wissel te zetten.
Cocu
Nee. Kutlul.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
die tegen PEC en in de beker zeker ook?
Nee, dat nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:51 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Inderdaad hij is beter als Hoesen ik krijg gelijk
Inderdaad, De Leeuw moet erbijquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik voorspel een hattrick.
Zo ook nog De Leeuw graag.
Hendrix >>>>>> Hiljemark.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hendrix op het middenveld?
Ik verander mijn voorspelling van 2-0 in 4-0.. Man man man
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
De beste linkervleugel aanvaller van NL komt erin.
Mijn nederige excuses.quote:
Nu weet ik zeker dat het een bepaald soort humor is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Weer niemand die lacht stylo. Ik doe het wel weer even.
Hahaha!
In het buurthuis?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga blijkbaar niet thuis kijken, gr gr
Ik snap er ook niks vanquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Weer niemand die lacht stylo. Ik doe het wel weer even.
Hahaha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |