abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143771023

Welkom in het Commentaar op Streams topic. Hier kan je los gaan op de streams. Of op de bewoners.
De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live
Voor random geklets verwijzen we je naar de slowchat en als je veel caps wil gaan posten mag dat in het CAPS topic. Caps en gifjes met zichtbare blote tieten en geslachtsdelen kunnen alleen hier: UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1
Bewonerslijst

Exits in de spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Standaard POLL's in de spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerstvolgende nominatie:

DI 2-9 Nominatie
WO 3-9 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 7-9 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 8-9 Exit 1 genomineerde

Agenda:

Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_143771032
billy billy billy hoe krijg je het je strot uit
pi_143771040

BBrrr even kotsen op die man .
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
  zondag 24 augustus 2014 @ 14:15:22 #4
427541 Cir
yes she is
pi_143771051
Hai Hai
kindjes , willen jullie die lange endeldarm ff voor zn potentrappen
en in zn ballen, dank jullie wel
pi_143771056
die mongool is al dik 2u in beeld als t niet langer is.. :r Wat een afschuwelijke vent
pi_143771064
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 14:12 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Heeft helemaal geen zin
De regie zit handenwrijvend de mail te lezen en kloppen zich op de borst voor het behaalde succes.
pi_143771077
En toch begin ik wel meer in een Rene vs Isa script te geloven. Twee weken geleden zei Rene nog dat de sfeer zo enorm zou verbeteren als Ruud en Billy weg zijn. En zonder dat je ze dingen samen zag doen zijn het opeens zijn grootste vrienden en moet Isa ineens deaud. Dit is eigenlijk zo ongeloofwaardig. Rene weet hoe populair Isabel is, voor zijn gedrag is gewoon helemaal geen aanleiding.
pi_143771086
verschil oud en nieuwe bewoners ben ik niet voor maar nu hoop ik dat de ouden toch voor elkaar op gaan komen
pi_143771098
Men oh men... Billy moet hem helpen de anderen te manipuleren.
Tuurlijk! Top!
Vervolgens komt mevrouw we gaan aanpakken, doorpakken, geld verdienen bij het kinderfeestje en roept meteen dat zij niet hoeft te helpen bij dat kinderfeestje.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_143771105
weet je nog wat je eerder over bill en ruud zei renee ??

hoezo eerlijk en oprecht..

zit me hier op te vreten :X
pi_143771107
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 14:15 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]

:r :r :r :r :r :r :r :r
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 24 augustus 2014 @ 14:16:38 #12
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_143771116
Gaat Rene nu aan iedereen toestemming vragen behalve aan Isa? >:)
pi_143771119
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 14:15 schreef Marysha het volgende:
En toch begin ik wel meer in een Rene vs Isa script te geloven. Twee weken geleden zei Rene nog dat de sfeer zo enorm zou verbeteren als Ruud en Billy weg zijn. En zonder dat je ze dingen samen zag doen zijn het opeens zijn grootste vrienden en moet Isa ineens deaud. Dit is eigenlijk zo ongeloofwaardig. Rene weet hoe populair Isabel is, voor zijn gedrag is gewoon helemaal geen aanleiding.
Isa krenkt zijn ego.
pi_143771123
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 14:16 schreef sjampoeh het volgende:
weet je nog wat je eerder over bill en ruud zei renee ??

hoezo eerlijk en oprecht..

zit me hier op te vreten :X
:Y :( :% o|O koekebakker
pi_143771125
quote:
snap ik, maar de woede die hij af en toe in isa's richting spuit is griezelig eng
pi_143771146
Zelfs na zoveel maanden hoor ik nog steeds "Hoi, Sjalot", als Charlotte zich voorstelt.

Leuk ook dit aquajoggen, nu Marije en Sonny allebei weg zijn. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_143771150
Billy is vandaag niet van de feestjes, ze heeft belangrijkere dingen te doen
pi_143771154
bill is ook een hypocriete kut. hoe ze over nico spreekt en nu gezellig een taart bakken met haar :r :r
pi_143771156
quote:
idd
pi_143771163
quote:
^O^ je hebt het door.
"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"
pi_143771175
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 14:16 schreef Ransjih het volgende:
verschil oud en nieuwe bewoners ben ik niet voor maar nu hoop ik dat de ouden toch voor elkaar op gaan komen
Verwacht je echt enige oprechte loyaliteit van Billy, Ruud en Lot?
Die verkopen hun eigen moeder of kind nog aan de duivel als het moet. :Y
pi_143771176
en nico staat ook hoog op het lijstje van rene en lau B
pi_143771177
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_143771178
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 14:15 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]

:r :r :r
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 24 augustus 2014 @ 14:18:17 #25
427541 Cir
yes she is
pi_143771179
mm Taart bakken :9~ met Nicolientje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')