SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerstvolgende nominatie:
DI 2-9 Nominatie
WO 3-9 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 7-9 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 8-9 Exit 1 genomineerde
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
De regie zit handenwrijvend de mail te lezen en kloppen zich op de borst voor het behaalde succes.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:15 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
BBrrr even kotsen op die man .
Isa krenkt zijn ego.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:15 schreef Marysha het volgende:
En toch begin ik wel meer in een Rene vs Isa script te geloven. Twee weken geleden zei Rene nog dat de sfeer zo enorm zou verbeteren als Ruud en Billy weg zijn. En zonder dat je ze dingen samen zag doen zijn het opeens zijn grootste vrienden en moet Isa ineens deaud. Dit is eigenlijk zo ongeloofwaardig. Rene weet hoe populair Isabel is, voor zijn gedrag is gewoon helemaal geen aanleiding.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:16 schreef sjampoeh het volgende:
weet je nog wat je eerder over bill en ruud zei renee ??
hoezo eerlijk en oprecht..
zit me hier op te vreten
snap ik, maar de woede die hij af en toe in isa's richting spuit is griezelig engquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:15 schreef Marysha het volgende:
En toch begin ik wel meer in een Rene vs Isa script te geloven. Twee weken geleden zei Rene nog dat de sfeer zo enorm zou verbeteren als Ruud en Billy weg zijn. En zonder dat je ze dingen samen zag doen zijn het opeens zijn grootste vrienden en moet Isa ineens deaud. Dit is eigenlijk zo ongeloofwaardig. Rene weet hoe populair Isabel is, voor zijn gedrag is gewoon helemaal geen aanleiding.
iddquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:15 schreef Marysha het volgende:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:15 schreef Marysha het volgende:
Verwacht je echt enige oprechte loyaliteit van Billy, Ruud en Lot?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:16 schreef Ransjih het volgende:
verschil oud en nieuwe bewoners ben ik niet voor maar nu hoop ik dat de ouden toch voor elkaar op gaan komen
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:15 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
BBrrr even kotsen op die man .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |