hommoquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:26 schreef toppertim het volgende:
[..]
Dit is echt onzin.
Ze kan dit toch gewoon spannender of wat dan ook vinden en kan het over een jaar weer anders zijn.
Uit ervaring dit.
Hah! Het ultieme bewijs dat homoseksualiteit niét is aangeboren, en dus te genezen is!quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:07 schreef Werkman het volgende:
Niet dat ik iets tegen lesbisch heb, maar dit geeft me toch een raar gevoel...![]()
Vandaag een ex van me tegengekomen, een vrouw waar ik een half jaar lang een serieuze relatie heb gehad.
Ze vertelde me dat ze na een jaar van heftige overweging heeft besloten om lesbisch te worden.
Toevallig is het een jaar geleden dat ik degene was met wie ze een relatie had...
Klacht: Raar gevoel bij ex die lesbisch word na laatste hetero-relatie met mij
Nou nee, het zit eigenlijk zo:quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:13 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Hah! Het ultieme bewijs dat homoseksualiteit niét is aangeboren, en dus te genezen is!
Wat.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:16 schreef Werkman het volgende:
[..]
Nou nee, het zit eigenlijk zo:
Ze is als man geboren maar was in dat lichaam erg ongelukkig.
Nu is ze al een jaar of vijf vrouw maar nog steeds homoseksueel.
Daarom valt ze dus nu juist op vrouwen.
Dus je had met een transgender? En nog zeker mee gebatst ook?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:16 schreef Werkman het volgende:
[..]
Alleen op de dagen dat ik als hetero vrij had.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:18 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Dus je had met een transgender? En nog zeker mee gebatst ook?
Oh, dus je hebt wrs nog meerdere relaties ook? Jij bent echt een walgelijk mannetje/teefquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:18 schreef Werkman het volgende:
[..]
Alleen op de dagen dat ik als hetero vrij had.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:19 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt wrs nog meerdere relaties ook? Jij bent echt een walgelijk mannetje/teef
Wat.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:07 schreef Werkman het volgende:
Ze vertelde me dat ze na een jaar van heftige overweging heeft besloten om lesbisch te worden.
Is het Victor Reinier..?quote:
Wat vonden ze daarvan op de betoncentrale?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:16 schreef Werkman het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |