Of je had pagina 11 en 12 kunnen lezen uit het vorige topic.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:09 schreef Sodapoppin het volgende:
Je had ook gewoon even 10 seconden kunnen wachten tot ik een nieuw topic had geopend
Nee dat kan niet, maar als je wilt kan ik je wel de beste WD gear/250biljoen gold en 10k gems van elk soort dupenquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:10 schreef Cikx het volgende:
Weet iemand of je bij Diablo je item kan upgraden zodat die voor een hoger level wordt? Heb nu een bazen legendary, maar heb 'm al vanaf level 49 dus de meeste stats beginnen het af te leggen tegen andere wapens.
SWS fucked die legendarysquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:10 schreef Cikx het volgende:
Weet iemand of je bij Diablo je item kan upgraden zodat die voor een hoger level wordt? Heb nu een bazen legendary, maar heb 'm al vanaf level 49 dus de meeste stats beginnen het af te leggen tegen andere wapens.
Volgens mij spoor je niet helemaalquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Of je had pagina 11 en 12 kunnen lezen uit het vorige topic.
Heb een wapen waardoor een van mijn Crusader abilities geen wrath meer kost en die kan ik nu oneindig spammen, wat alles best wel heel makkelijk maakt.quote:
Ja en jij leest het topic niet door voordat je iets vraagt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:13 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Volgens mij spoor je niet helemaalLeek er toch echt op dat ik de lapo had. Maar fijn joh, wat jij wil. Als jouw e-pener daar stijf van wordt
Dus omdat je al eerder had gevraagd of PSN down is open je maar gewoon een nieuw topic terwijl je niet de lapo hadquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja en jij leest het topic niet door voordat je iets vraagt.
Ja, zo werkt dat. Ga er lekker om huilenquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:17 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Dus omdat je al eerder had gevraagd of PSN down is open je maar gewoon een nieuw topic terwijl je niet de lapo had
Ik huil niet hoor. Maar ik onthoud dit wel evenquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat. Ga er lekker om huilen
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:18 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ik huil niet hoor. Maar ik onthoud dit wel even
Dat haalt ook alle lol uit het spel weg, mocht het zo zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:16 schreef Sodapoppin het volgende:
Stuur je PSN maar per DM als je duped items wilt. Heb het beste gear voor de WD en Crusader waaronder een jade set en een pets set voor de WD. 10k gems, 1k rift stones en 250bil gold
dat sowieso ja, draait juist het hele spel zo'n beetje omquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dat haalt ook alle lol uit het spel weg, mocht het zo zijn.
hij is jaloers op mijn lange e-penerquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Echt waarom word er altijd zo moeilijk gedaan als er iemand anders een topic opent
Een van de redenen waarom ik geen Diablo speel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dat haalt ook alle lol uit het spel weg, mocht het zo zijn.
Als ik me aan regels te houden heb, dan ook anderen lijkt mij zoquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Echt waarom word er altijd zo moeilijk gedaan als er iemand anders een topic opent
Het is anders algemeen bekend dat spleetogen de kleinste hebbenquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
hij is jaloers op mijn lange e-pener
je speelt Diablo dan ook meestal alleen dat scheelt dan wel weerquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom ik geen Diablo speel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |