twitter:djhkirschman twitterde op woensdag 11-06-2014 om 06:48:31"Press ZL to Squid" is probably the greatest direction in a video game I've ever seen. #Splatoon #E3 #Nintendo reageer retweet
Whehehe.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:59 schreef Joezi het volgende:
twitter:djhkirschman twitterde op woensdag 11-06-2014 om 06:48:31"Press ZL to Squid" is probably the greatest direction in a video game I've ever seen. #Splatoon #E3 #Nintendo reageer retweet
Hoeveel verschillende flavours zullen mensentranen wel niet hebben. De smaak zal misschien van elk persoon verschillen, maar ook het dieet en gezondheid is denk ik een grote smaakfactor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:10 schreef Voxs het volgende:
Uien aan het snijden voor Vlaams stoofvlees.
Rietjes om tranen op te vangen leek me beste optie.
Joez, geef me een adres dan stuur ik het op!
Ik pak mijn koffers vast in voor een veldonderzoek.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende flavours zullen mensentranen wel niet hebben. De smaak zal misschien van elk persoon verschillen, maar ook het dieet en gezondheid is denk ik een grote smaakfactor.
Misschien zijn Malagassische kindertranen wel het lekkerst en dus erg exclusief en gewild. Tjing tjing!
Okay je eerste opdracht: Een smaakonderzoek naar verse Siberische bejaardenmannen tranenquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik pak mijn koffers vast in voor een veldonderzoek.
Contractbespreking graag :
Waarom is dit nog nooit onderzocht?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende flavours zullen mensentranen wel niet hebben. De smaak zal misschien van elk persoon verschillen, maar ook het dieet en gezondheid is denk ik een grote smaakfactor.
Misschien zijn Malagassische kindertranen wel het lekkerst en dus erg exclusief en gewild. Tjing tjing!
Omdat dit idee wel zo geniaal is. Oogkruim als onmisbare kruid in elke keuken. Traanvocht shots als de nieuwe Yakult, maar dan echt heullll gezond!quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarom is dit nog nooit onderzocht?
Hmm, het aroma is ziltig en gekruid, een beetje rokerig. Smaak is zout, leer, kruiden en oude tabak. Nasmaak is rokerig en licht alcoholisch.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay je eerste opdracht: Een smaakonderzoek naar verse Siberische bejaardenmannen tranen
Oke, reporting back in 10.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay je eerste opdracht: Een smaakonderzoek naar verse Siberische bejaardenmannen tranen
owquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, het aroma is ziltig en gekruid, een beetje rokerig. Smaak is zout, leer, kruiden en oude tabak. Nasmaak is rokerig en licht alcoholisch.
Aangenomen, smaakmanagerquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, het aroma is ziltig en gekruid, een beetje rokerig. Smaak is zout, leer, kruiden en oude tabak. Nasmaak is rokerig en licht alcoholisch.
oorsmeer is niet te nassenquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:44 schreef PeZu het volgende:
Idee gepikt van mijn 3 Spices
Gerookte mix van gedroogd oorsmeer, snot en traankruim.
daarom ook mixquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aan dit vriendelijke verzoek moet ik wel gehoor geven natuurlijk.
Oh ooops!quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:51 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
![]()
Eieren koken in de waterkoker!! Het stroom viel eraf, aardlekschakelaar en alles... Nou bedankt he!
"Gewoon de deksel eraf laten dan slaat ie niet af" PATS! Wat een energierekening zal jij hebbenquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ooops!
Hier gaat het altijd prima.
Gelukkig eet ik niet zo vaak ei. Op mijn werk lukt het ook gewoon. Wel leuk dat je het geprobeerd hebt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
"Gewoon de deksel eraf laten dan slaat ie niet af" PATS! Wat een energierekening zal jij hebben
kan ook gewoon en verbruikt niet veeel meer dan een elec.eierkoker joezi faalt weer eensquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig eet ik niet zo vaak ei. Op mijn werk lukt het ook gewoon. Wel leuk dat je het geprobeerd hebt.
Rookworsten (van die halve, in plastic) en van die zakjes saté stokjes kunnen ook.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan ook gewoon en verbruikt niet veeel meer dan een elec.eierkoker joezi faalt weer eens
Dat zou misschien ook kunnen, maar ik ga het nooit meer proberenquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:58 schreef liesje1979 het volgende:
Zou best kunnen. Alleen staat een wasmachine veel langer aan natuurlijk. Kwam er niet "gewoon" stoom in het stopcontact?
dat kan niet johquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:58 schreef liesje1979 het volgende:
Zou best kunnen. Alleen staat een wasmachine veel langer aan natuurlijk. Kwam er niet "gewoon" stoom in het stopcontact?
Heb je nu geen ei?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat zou misschien ook kunnen, maar ik ga het nooit meer proberen
Het is wel een hele oudequote:Op zondag 24 augustus 2014 13:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan ook gewoon en verbruikt niet veeel meer dan een elec.eierkoker joezi faalt weer eens
Ik had een keer thee die mijn moeder naar oorsmeer vond smakenquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had een keer thee die mijn moeder naar oorsmeer vond smakenSindsdien vertrouwt ze me niet als ik thee inschenk
De meeste wel ja, 3000 watt of zo is geen uitzondering. Het geintje is dat water opwarmen een van de meest energieverslindende dingen is die je kan doen. Vooral rond het kookpunt wordt het tricky. Als je van water van 100 graden stoom van 100 graden wilt maken moet je daar een hoop energie in stoppen, ook al wordt je resultaat niet warmer. Water is een beetje een vreemde eend in de bijt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:57 schreef Joezi het volgende:
Dus een waterkoker gebruikt meer stroom dan een wasmachine?
http://en.wikipedia.org/wiki/Kudingquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:03 schreef Joezi het volgende:
[..]vetje! Op mijn werk piste we wel eens in de koffie, maar oorsmeer gaat wel heulll ver!
Zie je wel PeZuquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De meeste wel ja, 3000 watt. Het geintje is dat water opwarmen een van de meest energieverslindende dingen is die je kan doen. Vooral rond het kookpunt wordt het tricky. Als je van water van 100 graden stoom van 100 graden wilt maken moet je daar een hoop energie in stoppen, ook al wordt je resultaat niet warmer. Water is een beetje een vreemde eend in de bijt.
Sorry!quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jawel 2 uit t pannetje, die erin zat moest ik prullebakeren
tenzij je een snelkookpan gebruiktquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De meeste wel ja, 3000 watt of zo is geen uitzondering. Het geintje is dat water opwarmen een van de meest energieverslindende dingen is die je kan doen. Vooral rond het kookpunt wordt het tricky. Als je van water van 100 graden stoom van 100 graden wilt maken moet je daar een hoop energie in stoppen, ook al wordt je resultaat niet warmer. Water is een beetje een vreemde eend in de bijt.
zei ik van niet dan eitje? Piel piepquote:
Meh, je verlaagt je kookpunt onder druk, maar het omzetten van water naar stoom vraagt nog steeds een hoop energie. Uiteindelijk minder ja, maar toch.quote:
Gas. Altijd. Zelfde reden waarom je CV ketel op gas werkt en geen elektrisch verwarmingselement heeft.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:09 schreef Joezi het volgende:
Wat zo eigenlijk goedkoper zijn denken jullie
Eitje op het gas
Eitje in de koker elektrisch
En elektrisch rijden dan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gas. Altijd. Zelfde reden waarom je CV ketel op gas werkt en geen elektrisch verwarmingselement heeft.
lol wel toch, er zit toch nooit poep meer aan de eierenquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:12 schreef DeZwabber het volgende:
Overigens is eieren koken in je water koker smerig. Eieren in Europa worden niet gewassen, dus de mukus en andere meuk uit de kippenstal kook je lekker mee de volgende keer in je twee
Geen idee eigenlijk, spelen meer factoren mee dan puur het verbruik omdat je met remmen vaak ook weer je accu oplaadt. En een brandstofmotor een vrij inefficiënt ding is omdat er veel warmte gegenereerd wordt en alleen op een bepaald toerentalbereik het efficiëntst is.quote:
Sja zie de voordelen dan ook echt niet, als het ook nog veel duurder is. Of een elektrische ovenquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:12 schreef Voxs het volgende:
Koken op gas is daarbij ook nog eens veel leuker.
Elektrisch koken is verschrikkelijk!
De brandstofkosten van een elektrische auto bepaal je door de elektrische kosten per kWu en de efficiëntie van de auto. De elektriciteitskosten voor Nederlandse huishoudens zijn ¤ 0,25/kWh. De efficiëntie van een elektrische auto is ongeveer 8 km/kWh. Dit betekent dat de elektriciteitskosten 3,5 cent per kilometer zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, spelen meer factoren mee dan puur het verbruik omdat je met remmen vaak ook weer je accu oplaadt. En een brandstofmotor een vrij inefficiënt ding is omdat er veel warmte gegenereerd wordt en alleen op een bepaald toerentalbereik het efficiëntst is.
Hmm, ben wel blij met mijn elektrische oven.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sja zie de voordelen dan ook echt niet, als het ook nog veel duurder is. Of een elektrische oven
In Europa is het zelfs verboden om eieren te wassen voor de verkoop. Je vernielt dan het beschermende mukusmembraan in de schaal die de bacteriën buiten houdt. In Amerika wassen ze de eieren, en daar moet je ze dan ook in de koelkast bewaren. Dat hoeft hier niet omdat eieren nog steriel zijn (tenzij je kip salmonella heeft, maar daar kan je weinig tegen doen, geloof dat maar één op de 10.000 eieren salmonella heeft of zo.) Omdat wij de eieren niet wassen moet de boer ook meer moeite doen om het verblijf voor kippen schoon te houden, want anders zitten je eieren inderdaad onder de stront. Bij wijze van spreken zouden de kippen in Amerika met een snorkeltje door de gier kunnen watertrappen, de eieren worden toch gewassen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol wel toch, er zit toch nooit poep meer aan de eieren
En toch is het beter dat die bejaarden in hun aanleunwoningen allemaal een electrisch stelletje hebben. Scheelt explosies.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:12 schreef Voxs het volgende:
Koken op gas is daarbij ook nog eens veel leuker.
Elektrisch koken is verschrikkelijk!
ja dacht ook dat salmonella niet in het ei zit maar juist op de schilquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
Grappig is trouwens dat gewassen eieren hier dus verboden zijn, en ongewassen eieren verboden zijn in 'Murica.
Tof. En als je een Tesla hebt en ze hier de Supercharger stations op orde krijgen is het nog goedkoper, omdat gratis.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
De brandstofkosten van een elektrische auto bepaal je door de elektrische kosten per kWu en de efficiëntie van de auto. De elektriciteitskosten voor Nederlandse huishoudens zijn ¤ 0,25/kWh. De efficiëntie van een elektrische auto is ongeveer 8 km/kWh. Dit betekent dat de elektriciteitskosten 3,5 cent per kilometer zijn.
De brandstofkosten van een gewone auto bereken je door het brandstofverbruik en de kosten van de brandstof. Een liter benzine kost gemiddeld ¤ 1,85. Een kleine auto heeft een verbruik van 6,2 liter per 100 kilometer. Dit betekent dat de brandstofkosten bijna 11,5 cent per kilometer zijn.
Zou kunnen, weet ik niet zeker. Er is natuurlijk helemaal niets mis met het wassen van je ei voor gebruik als je dat wilt doen. Maar als je je ei correct breekt en je handen wast is er niets aan de hand.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja dacht ook dat salmonella niet in het ei zit maar juist op de schil
http://www.cdc.gov/features/salmonellaeggs/quote:A type of bacterium, Salmonella, can be on both the outside and inside of eggs that appear to be normal, and if the eggs are eaten raw or lightly cooked, the bacterium can cause illness.
Electrische auto's die betaalbaar zijn én een acceptabele actieradius hebben. Al die kleine dingetjes die nu rondrijden wil je niet verder mee reizen dan de stad en de directe omgeving. Want als je op een tankstation moet opladen kan je er maar beter meteen overnachtenquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:28 schreef Joezi het volgende:
Benzine is dus zelfs zonder accijns 2 keer zo duur als elektrisch rijden. Waar wachten we nog op?
inductie snelwegenquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Electrische auto's die betaalbaar zijn én een acceptabele actieradius hebben. Al die kleine dingetjes die nu rondrijden wil je niet verder mee reizen dan de stad en de directe omgeving. Want als je op een tankstation moet opladen kan je er maar beter meteen overnachten
Rijden hier al 7 jaar hybride. Volgende hopelijk flink elektrisch, maar inderdaad de actieradius is hopeloosquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:28 schreef Joezi het volgende:
Benzine is dus zelfs zonder accijns 2 keer zo duur dan elektrisch rijden. Waar wachten we nog op?
581 km/h FTW!quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
Oh de 80s, toen we nog dachten dat we maglev snelwegen zouden krijgen.
gelezen wat luuk riep? Wie hoeven niet perse te winnenquote:
Of de 'superbus' van Wubbo Ockels.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
Voor treinen een leuk idee, ook al erg duur per kilometer. We zouden eigenlijk een soort van trans-europa Shinkansen moeten hebben. We hebben nu al die individuele ICE, Thalys/TGV dingen.
WUAHAHAHA, je zal maar PSV-supporter zijn. Dat geeft vertrouwen. Wat een bokkenlul ben je dan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
gelezen wat luuk riep? Wie hoeven niet perse te winnen![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of de 'superbus' van Wubbo Ockels.![]()
[ afbeelding ]
echt ljkt wel utopia mentaliteitquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
WUAHAHAHA, je zal maar PSV-supporter zijn. Dat geeft vertrouwen. Wat een bokkenlul ben je dan.
[ afbeelding ]
Gelukkig nooit wat geworden.quote:
huh nee dat nie gekquote:
Maar wel in Jeruzalem geboren of was dat een jokertje?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
huh nee dat nie gek
De schuimbella's maken me hoofd moe
Wat heb je in je koelkast?quote:
ik trollde jequote:Op zondag 24 augustus 2014 15:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar wel in Jeruzalem geboren of was dat een jokertje?
Ja hoor, als hij zelf een bakje meeneemt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kan Bacon geen bakje bij je komen halen?
ik bel de warungquote:
Close enoughquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is een schapenmaag, gevuld met stukjes hart, long, lever, niervet en havermout.
Ranz.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is een schapenmaag, gevuld met stukjes hart, long, lever, niervet en havermout.
balut is vooral stuitend om te zien jaquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat dus.
Het lijkt mij een van de goorste dingen om te eten.
(nou ja, na 'balut' dan ongeveer)
Niet meer te redden daarquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:12 schreef PeZu het volgende:
Ik wordt gewoon persoonlijk aangevallen in de cos omdat ik beweer dat een medicijn iets kan
Kan hwt nog lager in de cos?
Wat een schuimpjes
Er zijn heel veel rare dingen die ik wil uitproberen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat dus.
Het lijkt mij een van de goorste dingen om te eten.
(nou ja, na 'balut' dan ongeveer)
Vind sowieso dat je het daar lang volhoudquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:12 schreef PeZu het volgende:
Ik wordt gewoon persoonlijk aangevallen in de cos omdat ik beweer dat een medicijn iets kan
Kan hwt nog lager in de cos?
Wat een schuimpjes
Brrrrrrrrrquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn heel veel rare dingen die ik wil uitproberen.
Balut is daar niet een van
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn heel veel rare dingen die ik wil uitproberen.
Balut is daar niet een van
Lol!quote:
Sprinkhaan ben ik ook wel benieuwd naar. Haggis moet ik nog eens proberen. En sushi waar ze de geslachtsklieren van zee-egels in gebruiken. Zeekat. En een hop gefermenteerde dingen die ons smaakpalet vreemd zijn, die Ijslandse gefermenteerde haai bijvoorbeeld. Of surströmming (gefermenteerde haring). Doerian. (Heb wel eens doeriansnoepjes op maar niet het fruit zelf) Misschien later in mijn leven nog eens Fugu.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Brrrrrrrrr![]()
![]()
Wat wel dan?
(ik durf nog geen sprinkhaan te eten)
Snap het voordeel eigenlijk ook niet.. het is onhandiger en levert nauwelijks tijdsverschil op.. Doen dan kokend water in de pan op het vuur.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel eens rijst in de waterkoker heb gekookt. Maar dat was niet zo'n succes.
Buurman & Buurman is komedie he, geen instructievideo'squote:Op zondag 24 augustus 2014 16:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel eens rijst in de waterkoker heb gekookt. Maar dat was niet zo'n succes.
Het scheelt afwas.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Snap het voordeel eigenlijk ook niet.. het is onhandiger en levert nauwelijks tijdsverschil op.. Doen dan kokend water in de pan op het vuur.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Buurman & Buurman is komedie he, geen instructievideo's
Dus een pan wordt vies van rijst koken maar een waterkoker hoef je niet schoon te maken als je er rijst of eieren in gooit? Herinner me dat ik bij jou geen thee drinkquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het scheelt afwas.
Maar dat geldt alleen voor dingen in plastic. Na die rijst was ik wel even bezig hem schoon te maken.
Je leest niet goed.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus een pan wordt vies van rijst koken maar een waterkoker hoef je niet schoon te maken als je er rijst of eieren in gooit? Herinner me dat ik bij jou geen thee drink
Maak ik hem ook schoon.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jup. Oeps. Zit twee dingen tegelijk te doenEn met de eieren?
gefermenteerde shit ik kan dat niet voorstellen dat je dat eetquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sprinkhaan ben ik ook wel benieuwd naar. Haggis moet ik nog eens proberen. En sushi waar ze de geslachtsklieren van zee-egels in gebruiken. Zeekat. En een hop gefermenteerde dingen die ons smaakpalet vreemd zijn, die Ijslandse gefermenteerde haai bijvoorbeeld. Of surströmming (gefermenteerde haring). Doerian. (Heb wel eens doeriansnoepjes op maar niet het fruit zelf) Misschien later in mijn leven nog eens Fugu.
Als iets heel erg stinkt of er nog compleet als herkenbaar 'dier' uitziet is het voor mij eigenlijk wel een no-go.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sprinkhaan ben ik ook wel benieuwd naar. Haggis moet ik nog eens proberen. En sushi waar ze de geslachtsklieren van zee-egels in gebruiken. Zeekat. En een hop gefermenteerde dingen die ons smaakpalet vreemd zijn, die Ijslandse gefermenteerde haai bijvoorbeeld. Of surströmming (gefermenteerde haring). Doerian. (Heb wel eens doeriansnoepjes op maar niet het fruit zelf) Misschien later in mijn leven nog eens Fugu.
Wat denk je dat Yoghurt is?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
gefermenteerde shit ik kan dat niet voorstellen dat je dat eet
Kaas, yoghurt en salami bijvoorbeeld?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
gefermenteerde shit ik kan dat niet voorstellen dat je dat eet
Broodje bal?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:33 schreef Baconbus het volgende:
Bedankt voor de suggesties. Helaas was ik al op pad.
daf eet ik nietquote:
salami is gedroogd baklapquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kaas, yoghurt en salami bijvoorbeeld?
Met bacon.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
http://www.jamieoliver.co(...)greens-potato-gratin
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:35 schreef Gert het volgende:
Hier op het menu: varkenshaas, cantharellen, tagliatelle, met als bindende factor een roomsausje. Ook wat peper er doorheen om de kleine te jennen. En dan lekker zuur aangemaakte sla erbij, als tegenwicht voor het vet.
Alles eerst even rauw in de blender, daarna vijf minuten roerbakken in de waterkoker. En smullen maar.
nee augurken nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:35 schreef DeZwabber het volgende:
Miso is trouwens ook gefermenteerd. Technisch gezien augurken ook geloof ik.
De waterkoker, ofwel "Universele Pocheerder" is een fundamenteel onderdeel in de Liesje-Cuisine stroming.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:35 schreef Gert het volgende:
Hier op het menu: varkenshaas, cantharellen, tagliatelle, met als bindende factor een roomsausje. Ook wat peper er doorheen om de kleine te jennen. En dan lekker zuur aangemaakte sla erbij, als tegenwicht voor het vet.
Alles eerst even rauw in de blender, daarna vijf minuten roerbakken in de waterkoker. En smullen maar.
Fermentatie wordt in de voedingsindustrie vaak gebruikt. Voorbeelden daarvan zijn:quote:
Alcohol is ook een product van fermentatie. Geen problemen mee. Met het het nuttigen er van, wel te verstaan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:35 schreef DeZwabber het volgende:
Miso is trouwens ook gefermenteerd. Technisch gezien augurken ook geloof ik.
Jammer van de doppertjesquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
http://www.jamieoliver.co(...)greens-potato-gratin
quote:
quote:Pickling is the process of preserving food by anaerobic fermentation in brine or vinegar. The resulting food is called a pickle.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Alcohol is ook een product van fermentatie. Geen problemen mee. Met het het nuttigen er van, wel te verstaan.
En paddestoelen zijn schimmels. Lekkâh.
Sprinkhanen zijn volgens mij wel aight, maar ik ben niet zo into die 'culinaire hoogstandjes' als de lul van een stier etcquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jey kan niet je bent eigenwijs. Dom . Doet drugs dit dat en dan ooh het kan welquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:41 schreef Ygritte het volgende:
Voor het eerst sinds tijden moet ik weer eens lachen om de COS
Binnenkort via liesje-cuisine.nl verkrijgbaar: de wegwerp waterkoker.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De waterkoker, ofwel "Universele Pocheerder" is een fundamenteel onderdeel in de Liesje-Cuisine stroming.
ik ga mee broquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:42 schreef Baconbus het volgende:
Tijd om boeren te vernederen. Auf wiederschnitzel.
Dan hoef je je niet aangesproken te voelen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het nu? Dat stukje over augurken is wel van wikipedia, maar de rest niet.
Snel gekookt!quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:42 schreef Baconbus het volgende:
Tijd om boeren te vernederen. Auf wiederschnitzel.
Begrijpend lezen is moeilijk en tja, eenmaal stelling genomen zou je ook eens moeten toegeven dat iemand anders misschien wel gelijk heeftquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
jey kan niet je bent eigenwijs. Dom . Doet drugs dit dat en dan ooh het kan wel![]()
![]()
![]()
Oh dat kan ook natuurlijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik denk dat ie een streampje pakt
Hmm, stierenlul ben ik ook niet echt nieuwsgierig naar eigenlijk. En dat is het bij mij ook voornamelijk, nieuwsgierigheid. Heb al een hoop ontzettend lekkere dingen ontdekt die ik niet zou eten als ik niet gewoon van alles zou proberen. Dingen zoals Kimchi (wat ook gefermenteerd is overigens) zie je hier in het dagelijks leven niet veel. Terwijl het ontzettend lekker is. Gewoon een keer een blik mee naar huis genomen om te proberen. Octopus en inktvis zijn ook niet standaard eigenlijk. Hooguit gefrituurde inktvisringen, maar die zijn eigenlijk totaal niet boeiend. Terwijl het gewoon lekker is. Sommige mensen zijn niet zo happig op tentakels helaas.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Sprinkhanen zijn volgens mij wel aight, maar ik ben niet zo into die 'culinaire hoogstandjes' als de lul van een stier etc
Van die 'oooooh jaaaaa wil ik wel eens proberen hoor hihi' ongein
Okeuj.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan hoef je je niet aangesproken te voelen.
Ben je mal, HD op het big screen, dit soort wedstrijden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik denk dat ie een streampje pakt
Sterkte!quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ben je mal, HD op het big screen, dit soort wedstrijden.
And i'm gone.
onverdiend kijk je wel? Mooi gespeeld van klaasen gekquote:
ons vertrouwen is grootquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:05 schreef Joezi het volgende:
El-Ghazi, hamasaanhanger en ook nog Rotterdammer, de ironie.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
onverdiend kijk je wel? Mooi gespeeld van klaasen gek
Schuimpje
Ik wacht op de 2-0 jij toch ookquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:19 schreef Joezi het volgende:
Walgelijke spreekkoren weer, Arena vol schuimpjes.
zeg datquote:
Benieuwd naar de krantenkoppen morgenquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeg dat![]()
Mja vol bombarie binnengehaald
Voruge week verloren. Nu gelijk. .. under pressure
jan van halst de super analistquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:40 schreef Joezi het volgende:
Jan van Halst wie kent m niet!
Jan van Halst, Jan van Halst, is een echte Ajacied
nee mazzeltje simpele sliding had t voorkomenquote:
narsinghquote:
vies effectief die lampies patrick echt viesquote:
Fouten van Veltman, Boilesen en Van Rhijn. Wat een pannenkoeken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
vies effectief die lampies patrick echt vies
Ik doe even alsof ik niks gehoord heb. Tot later.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tja balen voor Van Gaal, PSV was wel TOP!![]()
en die prusterson dan recht vd goal wat doe je dom ijskonijnnquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Fouten van Veltman, Boilesen en Van Rhijn. Wat een pannenkoeken.
je hebt nog nooit op inet naar porn gekekenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:40 schreef ChocoFan het volgende:
OMG![]()
Ik ontdek net dat ik ben toegelaten tot KPD.![]()
Ik hoop dat Isax morgen echt terug is want ik ga daar niet alleen heen.
Vertaling?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt nog opbinet naar porn gekeken
hee dat stond er heel nietquote:
geef eens antwoord danquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik wil weten wat jij bedoelde.
Je hebt het gewijzigd en nu snap ik het beter.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt nog nooit op inet naar porn gekeken
Ik heb ook toegang, vieze trieste bende zeg. Zag al wat coschuimpjes daar, met foto's van hun opengetrokken kutten en anussen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:40 schreef ChocoFan het volgende:
OMG![]()
Omg, jij hebt al gekeken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb ook toegang, vieze trieste bende zeg. Zag al wat coschuimpjes daar, met foto's van hun opengetrokken kutten en anussen.
Ha die Chocoquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:40 schreef ChocoFan het volgende:
OMG![]()
Hoe kom je daar nou weer bij? En hoe beland je in zoiets?quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hai Pers![]()
Keiharde porno voor Danny.
FB / Aanmeldtopic KPD editie #8/2014quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:01 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? En hoe beland je in zoiets?![]()
Wat?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb ook toegang, vieze trieste bende zeg. Zag al wat coschuimpjes daar, met foto's van hun opengetrokken kutten en anussen.
De anus van Pavement is boven verwachtig, mooi getrimd en lekker rosé.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg, jij hebt al gekeken.Ik wil dat helemaal niet weten van bepaalde fokkers.
Meh, het is niet zo druk daar + ik denk dat mensen er te veel van verwachtenquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:02 schreef Voxs het volgende:
hm zal ik ook toegang vragen? Ik ben een nieuwsgierig aagje.
Door Isax, ik had pas later door wat het was en toen stond ik er al tussen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:01 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? En hoe beland je in zoiets?![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
De anus van Pavement is boven verwachtig, mooi getrimd en lekker rosé.
quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik verwacht niet veel soeps eerlijk gezegd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Meh, het is niet zo druk daar + ik denk dat mensen er te veel van verwachten
vraag me toch af waar die littekens van zijnquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar het gros komt daar om te gluren volgens mij.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Door Isax, ik had pas later door wat het was en toen stond ik er al tussen.![]()
En ik ben geen mietje dus ik haalde het niet weg en nu zijn we toegelaten want Joezi deed ook mee.
http://forum.fok.nl/topic/520297quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik verwacht niet veel soeps eerlijk gezegd.
Maar ergens geen toegang tot hebben...
Ik durf niet, ik ben bang in shock te raken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:06 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Maar het gros komt daar om te gluren volgens mij.
Vreemd topic. Mocht het wat zijn, laat even weten. Ben wel nieuwsgierig
Lol, gezien ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/520297
Dat is inderdaad wel een puntje, ik mag nu gluren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik verwacht niet veel soeps eerlijk gezegd.
Maar ergens geen toegang tot hebben...
Wat was jouw motivatie?quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een puntje, ik mag nu gluren.
ik ben geil is genoegquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lol, gezien ja.
Maar uitgebreide motivatie
"Ik word graag uit elkaar getrokken terwijl ik met tepelklemmen aan het plafond hang" oidquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lol, gezien ja.
"Geil" is niet genoeg?quote:
nee nee moet specifiek pezu is geil zijnquote:
En dan hier alvast een voorbeeld postquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En als je er nou een pic bijvoegt hoe geil je ben?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En dan hier alvast een voorbeeld post
Ik wil wel een uitgebreide motivatie voor je schrijven.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lol, gezien ja.
hmm interessant..quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wil wel een uitgebreide motivatie voor je schrijven.
Al bekende gezien?quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh oh. Ik kon het niet laten. oh my oh my oh my![]()
Hoe was het?? Verteellllllquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Nog niet, ik heb het maar even weer weggeklikt.
Ik zag vandaag een posting waarbij ik aan jou moest denken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh oh. Ik kon het niet laten. oh my oh my oh my![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dochter van n kennis van me werd 18 en kreeg n stripper kado.
Hoe nobel en galantquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Schrijven vind ik leuk en FOK!kers horen andere FOK!kers te helpen.
Vergevorderd?quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat kan ik me veroorloven op mijn leeftijd.
Staat een klein kindje naast die stripper te kijken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een posting waarbij ik aan jou moest denken.
[..]
een woord: smaakloos.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:20 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Staat een klein kindje naast die stripper te kijken.
Maja, groene kozijnen met gele gordijnen.
Ik zeg maar even niets meer.
De groene kozijnen met blauwe gordijnenquote:
watquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
De groene kozijnen met blauwe gordijnen
Idemquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:29 schreef Persefoneia het volgende:
Ik heb me aangemeld.
Kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen.
Sorry, gele gordijnenquote:
lief voske ik heb nog groene kozijnen nog blauw of gele gordijnen, ik vat je even nietquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
lief voske ik heb nog groene kozijnen nog blauw of gele gordijnen, ik vat je even niet
oohquote:
Louter uit nieuwsgierigheid. Voor porno zijn er genoeg andere sites te vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |