Nee, niet dus. Maar was ook geen zuivere pingel dus kan ik er mee leven.quote:
De bal werd echt niet geraakt mafketelquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]mooiste tackel van het weekend jankgezicht.
Oke dan moet ik het nog een keer terug zienquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee joh. Niet toen hij over de knie ging bij Rekik.
Serero is een van de beste van het afgelopen seizoen mafkeesquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet Serero en Andersen, die moet je gewoon verkopen. Te slecht.
Zou ik wel doen ja, dan maak je niet van diequote:Op zondag 24 augustus 2014 18:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke dan moet ik het nog een keer terug zien
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:36 schreef NY_Giant het volgende:
Ach, zoals de overwinning van PSV vorige week al geflatteerd was is dat nu wederom het geval. Dat gebeurt af en toe. Verdedigend is Ajax al tijden niet sterk, maar de kansen moeten gewoon afgemaakt gaan worden. Er heeft maar een ploeg echt gevoetbald en dat zal uiteindelijk gewoon weer de doorslag gaan geven.
Omdat ie niet best speelde tegen Vitesse en AZ misschien ?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heeft Kishna straf gekregen van Frankie? Want waarom viel die niet in in plaats van Andersen
Kijk na het huilen maar even terug.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
De bal werd echt niet geraakt mafketel
Kunnen ze nog steeds niet. Ajax gaat nog steeds gewoon kampioen worden hoor.quote:
Kom op zeg, lekker opportunistisch.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:37 schreef Heeinz het volgende:
Maar nee we hoeven ons geen zorgen te maken over PSV, en wie is Narsingh eigenlijk
Ah dan maar een verkapte 11 jarige middenvelder op linksbuiten heel logisch weer van onze Frankquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Omdat ie niet best speelde tegen Vitesse en AZ misschien ?
Dat denk ik ook. Voetballend gewoon beter.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kunnen ze nog steeds niet. Ajax gaat nog steeds gewoon kampioen worden hoor.
Vandaar dat Ajax enige doelpunt uit een counter kwam en na een dramatische fout van Willems.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Klopt, zijn deze wedstrijd soms echt weggetikt.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:37 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Serero is een van de beste van het afgelopen seizoen mafkees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |