Of andersomquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Boilesen gaat het moeilijk met hem krijgen denk ik
Ik neem dit terug wat waren ze slecht de tweede helftquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Feyenoord toch wel weer erg goed hoor als die dat door gaan trekken dan gaan ze het ons nog lastig maken
haha echt belachelijk slecht inderdaadquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik neem dit terug wat waren ze slecht de tweede helft
Verstandig.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik neem dit terug wat waren ze slecht de tweede helft
Eerste helft met vooral Clasie was misschien wel het beste voetbal wat ik tot nu toe heb gezien in de Eredivisie. Daarna heeft Fretsj het goed verneuktquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
haha echt belachelijk slecht inderdaad
had een Boerrigter momentje met Blind vrijquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat Sigthorsson nog steeds niks kan met een bal.
Dat was echt heel slecht ja, eerst weer totaal niet met die bal kunnen omgaan en daardoor ook de vrije man niet zienquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
had een Boerrigter momentje met Blind vrij
Speelt toch niet slecht, sterk in de duels.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat Sigthorsson nog steeds niks kan met een bal.
Hij neemt nog steeds elke bal slecht aan en passt ballen terug waardoor de middenvelders in moeilijkheden komen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Speelt toch niet slecht, sterk in de duels.
Speelt voor zijn doen zeker niet slecht. Maar zijn handelingssnelheid ligt gewoon echt veel te laag.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Speelt toch niet slecht, sterk in de duels.
Dat zal het probleem altijd wel blijven. Maar speelt naar zijn mogelijkheden vrij aardig vandaag.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Speelt voor zijn doen zeker niet slecht. Maar zijn handelingssnelheid ligt gewoon echt veel te laag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |