quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:17 schreef Hieronymous2014 het volgende:
Kies een album voor elk jaar vanaf je geboorte. Je mag zelf wat regels erbij maken (een album per groep/zanger) of op een genre focuses. Als het maar 1 album per jaar is.
precies! Maar ik ga er eens over nadenken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:51 schreef IAmKloot het volgende:
leuk idee, en een enorme uitdaging
lastig...
Thanks, maar je bent bevooroordeeld met je avatarquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:15 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
opvallende keuze, ben hem toevallig net weer aan het herontdekken
ik vind die eerste Beady Eye plaat vrij matig maar dat Beady Eye het geluid van Oasis meer benadert klopt zeker wel. De stem Van Liam Gallagher was natuurlijk vrij bepalend voor de sound van Oasis.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:21 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Thanks, maar je bent bevooroordeeld met je avatar
Ik vond de 2 Beady Eye albums echt wel goed en één van de beter albums van die 2 jaren, maar voor mij persoonlijk vond ik de andere keuzes van die 2 jaren niet zo sterk. (al heb ik daar meer last van in 2012)
Toch zie ik bij jou Noel's Flying Birds staan, maar die vind ik eigenlijk echt slecht. Ja, hij deed wat anders dan Oasis, maar Oasis vind ik goed en Oasis hoor ik alleen terug in Beady Eye
Voor nieuwe album begrippen heb ik die 2 van Beady Eye echt al "grijs-gedraaid"
Overigens had ik ook meer Oasis in mijn lijst willen hebben, maar ze verloren het van de concurrentie
Ik vind de eerste van Beady Eye vele malen beter dan de 2equote:Op maandag 25 augustus 2014 22:19 schreef IAmKloot het volgende:
ik vind die eerste Beady Eye plaat vrij matig maar dat Beady Eye het geluid van Oasis meer benadert klopt zeker wel. De stem Van Liam Gallagher was natuurlijk vrij bepalend voor de sound van Oasis.
zo zie je maar...smaken verschillen. Ik houd dan weer erg veel van de laatste twee Oasis platenquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vind de eerste van Beady Eye vele malen beter dan de 2eDie 2e heb ik al het idee van 'waarom heb ik die gekocht'. Had het eigenlijk net als Oasis bij het eerste album moeten houden.
Die 2e is inderdaad op sommige vlakken beter, maar die 1ste rockt gewoon lekker. En de tem is natuurlijk makkelijk, maar ik hoor het ook in de rest van de sound etc. Bovendien heeft Noel niet echt meer een rockattitude op zijn album. Zal weer persoonlijk wezen, maar toch vind ik Noel wat meer zeuren op de Flying Birds, terwijl Liam gewoon rockt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:19 schreef IAmKloot het volgende:
ik vind die eerste Beady Eye plaat vrij matig maar dat Beady Eye het geluid van Oasis meer benadert klopt zeker wel. De stem Van Liam Gallagher was natuurlijk vrij bepalend voor de sound van Oasis.
Ik had dat gevoel voor het eerst toen ik het eerste nummer hoorde. Maar om nou te zeggen vele malen beter dan de 2e? Nee, ik vind ze ergens gelijk en toch anders. Ik zie beide albums eigenlijk ook meer als 1 dubbelalbumquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:25 schreef ranja het volgende:
Ik vind de eerste van Beady Eye vele malen beter dan de 2eDie 2e heb ik al het idee van 'waarom heb ik die gekocht'. Had het eigenlijk net als Oasis bij het eerste album moeten houden.
Precies. Turn Up the Sun & The Shock of the Lightningquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:27 schreef IAmKloot het volgende:
zo zie je maar...smaken verschillen. Ik houd dan weer erg veel van de laatste twee Oasis platen
1981 UB40 - Present Armsquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:27 schreef Antaris het volgende:
1981 UB40 - Present Arms
1982 Dire Straits Love - Over Gold
1983 U2 - Under A Blood Red Sky
1984 Sade - Diamond Life
1985 Dire Straits - Brothers In Arms
1986 Paul Simon - Graceland
1987 R.E.M. - Murmur
1988 Roxette - Look Sharp
1989 UB40 - Labour Of Love II
1990 ?
1991 Pearl Jam - Ten
1992 Eric Clapton - Unplugged
1993 Smashing Pumpkins - Siamese Dream
1994 Live - Throwing Copper
1995 Foo Fighters - Foo Fighters
1996 K's Choice - Paradise In Me
1997 Oasis - Be Here Now
1998 Coldplay - Safety
1999 Dido - No ANgel
2000 Mark Knopfler - Sailing To Philadelphia
2001 Gorillaz - Gorillaz
2002 Queens Of The Stone Age - Songs For The Deaf
Tot zover, de rest volgt. Maar het inderdaad erg moeilijk kiezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |