Wat denk jij dan, dat ze helemaal lyrisch zijn over een naamsverandering? Het is niet zozeer bedoeld voor marketing à la 'in het nieuws komen', het is bedoeld om de marketing vanaf nu soepeler te laten gaan. Deze naamsverandering is daarvoor noodzakelijk. Dat dj's daar niets mee hebben zegt natuurlijk niets.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:08 schreef Meike26 het volgende:
Zelfs djs van 3fm en radio 2 zeggen het zelf ook, 'Het is gewoon nl3 of nl2 hoor.'
M.a.w. mensen in publieke bestel zelf laten zelf ook horen dat ze het niet eens zijn met deze marketing flop. Want ze moeten zo makkelijker te vinden zijn? En 1 geheel?
Dat er in iedergeval een media code zou zijn bij dj's en presentatoren om zich aan de nieuwe naam te laten wennen. Bedrijven die een naamsverandering doen, ik noem maar een Overtoom naar Manutan ofzo, die krijgen ook duidelijke instructies dat ze vanaf de eerste dag zoveel mogelijk aan de nieuwe naam moeten wennen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:15 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wat denk jij dan, dat ze helemaal lyrisch zijn over een naamsverandering? Het is niet zozeer bedoeld voor marketing à la 'in het nieuws komen', het is bedoeld om de marketing vanaf nu soepeler te laten gaan.
Marketing bobo gespotquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:09 schreef TwentyFourr het volgende:
Lijkt me vrij logisch dat het publieke omroepbestel ook een duidelijke merknaam aan hun programma's willen verbinden, aangezien de link tussen 'Nederland 1/2/3' en de publieke radio zo makkelijker te verkopen is. Zo kan WIDM bijvoorbeeld reclamewijs verkocht worden als 'programma van de NPO' ipv. 'oh ja, dat is op Nederland 1'.
die zijn blijquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:19 schreef TwentyFourr het volgende:
Wel lachen trouwens dat de Nederlandse Postduivenhouders Organisatie (vorige eigenaren van de domeinnaam NPO.nl) 100.000 euro vangen voor dit grapje. Zal wel een nieuw clubhuis van gebouwd worden.
Dat zijn belastingcenten, dus dat is jullie 100.000 euro.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:19 schreef TwentyFourr het volgende:
Wel lachen trouwens dat de Nederlandse Postduivenhouders Organisatie (vorige eigenaren van de domeinnaam NPO.nl) 100.000 euro vangen voor dit grapje. Zal wel een nieuw clubhuis van gebouwd worden.
Je hecht veel te veel waarde aan de verandering zelf en te weinig waarde aan de lange-termijneffecten die het heeft. So what dat een aantal dj's die werken bij een radiostation die een naamsverandering heeft doorgemaakt niet op dag 1 gebruik maken van de nieuwe naam? Ik ben juist blij, dat er blijkbaar geen harde code voor is ingesteld, omdat juist dit onzin zou zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:18 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat er in iedergeval een media code zou zijn bij dj's en presentatoren om zich aan de nieuwe naam te laten wennen. Bedrijven die een naamsverandering doen, ik noem maar een Overtoom naar Manutan ofzo, die krijgen ook duidelijke instructies dat ze vanaf de eerste dag zoveel mogelijk aan de nieuwe naam moeten wennen.
Dat zie ik hier nu al niet gebeuren en is het hele gebeuren imo nu al geflopt. Met nu en een jaartje draaien ze het gewoon weer terug. Wat weer dik 100.000 ¤ gaat kosten natuurlijk
tja we moeten iets over hebben voor de postduivenquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:23 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat zijn belastingcenten, dus dat is jullie 100.000 euro.
Ja, gruwelijk onduidelijk gewordenquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:15 schreef voederbietel het volgende:
Uitzendinggemist is ook wel heel effectief verkracht nu trouwens.
Wat een gezever zeg. Net alsof Nederland 1, 2 en 3 nog niet bekend genoeg waren samen met radio 1, 2, 3, etc. Daarbij weet zo'n beetje iedereen dat het publieke omroepen zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:09 schreef TwentyFourr het volgende:
Lijkt me vrij logisch dat het publieke omroepbestel ook een duidelijke merknaam aan hun programma's willen verbinden, aangezien de link tussen 'Nederland 1/2/3' en de publieke radio zo makkelijker te verkopen is. Zo kan WIDM bijvoorbeeld reclamewijs verkocht worden als 'programma van de NPO' ipv. 'oh ja, dat is op Nederland 1'.
Ik zag iets over jezelf registreren en heb toen op kruisje geduwd. Uitzendinggemist is dood voor mij.quote:
Nederland 1/2/3 en de radio-omroepen kent iedereen natuurlijk. Maar men kent ze eerder als het medium waarop de individuele, bekende programma's rusten. Dat de organisatie op deze manier zich duidelijker als merk wil profileren in een markt waar merken nou eenmaal erg belangrijk zijn kan ik dan ook prima begrijpen. Ze willen dat mensen de bekende programma's op NL 1/2/3 bewuster linken met de NPO, zodat de publieke omroep sterker komt te staan in het medialandschap.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat een gezever zeg. Net alsof Nederland 1, 2 en 3 nog niet bekend genoeg waren samen met radio 1, 2, 3, etc. Daarbij weet zo'n beetje iedereen dat het publieke omroepen zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |