Nog steeds? Want ik zit nu in aan aardig volle trein van Arnhem naar Den Bosch, misschien dat ze allemaal omgeleid zijn via Arnhem.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:56 schreef johnson555 het volgende:
Utrecht den bosch staat trouwens helemaal vast
bedoelde qua auto hehehequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:39 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Nog steeds? Want ik zit nu in aan aardig volle trein van Arnhem naar Den Bosch, misschien dat ze allemaal omgeleid zijn via Arnhem.
Haha ok.quote:
Dafuq?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:01 schreef Solidberg het volgende:
Moet morgen om 8:30 in industriegebied zijn van Groningen. Volgens 9292 kan ik op z'n vroegst 8:45 daar zijn, en moet ik 2 uur en 40 minuten onderweg zijnNormale duur is overigens 24 minuten
Hm. Minder chill dan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:05 schreef Solidberg het volgende:
Woon ook in Groningen, maar laatste bus is daar al om 11:15, en ik wil graag ook mijn fiets weer hebben
Moet naar Amsterdam, dus dat red ik niet. En zou ook onbetaald zijn omdat startadres in mijn woonplaats is
Dan had je altijd nog Spartaan kunnen zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:03 schreef Schaapje96 het volgende:
[..]
Was dat maar zo, kon er niet bij zijn, dus alleen naar de radio geroepen
Misschien praatte ik per ongeluk een beetje Rotterdams haha
Welk industriegebied?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:01 schreef Solidberg het volgende:
Moet morgen om 8:30 in industriegebied zijn van Groningen. Volgens 9292 kan ik op z'n vroegst 8:45 daar zijn, en moet ik 2 uur en 40 minuten onderweg zijnNormale duur is overigens 24 minuten
Vertel eens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Was trouwens nog altijd beter dan toen ik nog hikete. De maandag na de beruchte 10-0 moest ik een auto ophalen in Eindhoven en destijds had ik een klembord met een Feyenoord-logo erop. Dus je kan je voorstellen hoe dat ging
Hoendiep?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:31 schreef Solidberg het volgende:
Heeft Groningen meerdere industriegebieden dan? Maar volgens mij heet het Driebond; Osloweg, Narvikweg, Wismarweg, etc.
Driebond ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:31 schreef Solidberg het volgende:
Heeft Groningen meerdere industriegebieden dan? Maar volgens mij heet het Driebond; Osloweg, Narvikweg, Wismarweg, etc.
Lamsoor volgens mij nog! Maar dit moet je invullen als bestemming: "P3quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:31 schreef Solidberg het volgende:
Heet dat P3 tegenwoordig? Nouja whatever dat bedoelde ik dus ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:45 schreef Solidberg het volgende:
sowieso 2 uur en 40 minuten reizen binnen je eigen stad is
Maar heb EW al gebeld en gezegt dat het wat later wordt, maar zal volgende keer maar P3 in typen
Het heet P3/P+R Euroborg, maar P3 is een stuk korterquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Heet dat P3 tegenwoordig? Nouja whatever dat bedoelde ik dus ook.
Maandagmiddag beschikbaar en reken eigenlijk wel op een spoedje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:13 schreef Solidberg het volgende:
Denk dat hoop hikers maandag niet beschikbaar zijn, ik heb mijzelf iig volgende week niet beschikbaar gesteld, even dagje vrij hebben en kijken hoe druk het dit jaar wordt
Gewoon bellen, zeiden ze in de mail.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maandagmiddag beschikbaar en reken eigenlijk wel op een spoedje.
Nah fuck it. Graag of niet. Ik heb de hele vakantie op 5-6 dagen na gehiked ofzo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:47 schreef wtr12 het volgende:
[..]
Gewoon bellen, zeiden ze in de mail.
Ja schurenberg, maar er stond geen reclame op ofzo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:25 schreef Solidberg het volgende:
Schurenbergweg? Daar staan altijd 1-2 Tesla's van de fastfoodketen
Van de LM uit Almere?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:33 schreef Exorbitantes het volgende:
Aah zo! Witte heb ik niet gezien. Vind altijd wel grappig als ik daar langs kom. Al die studenten in een driedelig maatpak auto's wassen en stofzuigen.
Ja die ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Van de LM uit Almere?
Kwam laatst zo'n mannetje tegen.Lijkt me dus echt 3x niks he
Wat ik er van hoorde stelt het niks voor, zeker als je al kan autorijden. Volgens mij zijn er nog wel verschillen per staat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:49 schreef Sjouveur het volgende:
Heuj, morgen mijn praktijkexamen om een rijbewijs te halen!
Voor Colorado welteverstaan, zal waarschijnlijk nog makkelijker zijn dan de rijtest bij EW/AR gok ik zo
Nee. Tenzij je een bepaald aspect van de rit niet kon verwachten, zoals wanneer de aflevering tien uur 's avonds is. Spoedjes op de dag zelf mag je wel altijd weigeren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:31 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Als je zegt dat je een volledige dag beschikbaar bent, kan je een rit dan weigeren als ze je bellen om te zeggen dat ze een rit voor je hebben?
Het is niet netjes als je ze weigert maar vergissen is menselijk. Ook wel eens een dag open gehad waar ik eigenlijk niet kon.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:33 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee. Tenzij je een bepaald aspect van de rit niet kon verwachten, zoals wanneer de aflevering tien uur 's avonds is. Spoedjes op de dag zelf mag je wel altijd weigeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |