Ik ben wel oud, maar gen oud-KLB-erquote:
Alle topics van Maikuuul.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Post hier epische klachten zodat het nog wat wordt vannacht..
Gut, je voelt je persoonlijk aangevallen?quote:
KLB boeit me niets. Maar dit is gewoon goedkoop aandachtshoereren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gut, je voelt je persoonlijk aangevallen?
Een topic openen in KLB is dat? Dan zit ik hier goedquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
KLB boeit me niets. Maar dit is gewoon goedkoop aandachtshoereren.
Ben niet helemaal gestoordquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:15 schreef RetRy32 het volgende:
TS post je tieten dan worden alle autisten gek hier.
Nee, dit topic. Typisch vermaak-mij-topic geopend door een FOK!ster. Aandachtshoererij.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een topic openen in KLB is dat? Dan zit ik hier goed![]()
Owh, je wil graag mensen afzeiken? Mag hier ookquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, dit topic. Typisch vermaak-mij-topic geopend door een FOK!ster. Aandachtshoererij.
Ik wijs ze gewoon op de waarheid. Dit soort topics horen niet in KLB thuis. Zou jij als crew moeten weten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, je wil graag mensen afzeiken? Mag hier ook
Ik ben FP-crew he? Ik heb NIKS met het forum te makenquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wijs ze gewoon op de waarheid. Dit soort topics horen niet in KLB thuis. Zou jij als crew moeten weten.
Ja, en? Het werktquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:23 schreef Dimens het volgende:
Vorig jaar had je ook al zo'n "pareltje" van een kuttopic. KLB / SAAI
Wat een heerlijke post dit.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:16 schreef Kola het volgende:
Komt door al die losers die alles overspoelen met nutteloosheid. Uitgekauwde kanker topics en het verlies van karakter. Allemaal huppelkutten met druipers erachteraan. Elkaar een beetje dom quoten, voegt niets toe. Kuddekakkers.
Je reageert nog steeds.. In een topic dat je zegt uit te kotsenquote:
Nee, jij met je bi-linkerhandquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:31 schreef wickedmen het volgende:
Dimens en TS zijn homo.
Verder kuttopic.
Homo??? Hmm, lesbisch bedoel je?quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:31 schreef wickedmen het volgende:
Dimens en TS zijn homo.
Verder kuttopic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |