Landen doet de computer tegenwoordig.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:59 schreef GhpH het volgende:
Want een bus besturen is echt te vergelijken met een vliegtuig besturen.
Dacht dat autoland alleen gebruikt werd onder slechte weersomstandigheden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:59 schreef eP2e het volgende:
[..]
Landen doet de computer tegenwoordig.
Jep. Conspiracies zijn net als vele religiën. Leuke theorieën maar laten we beter achterwegen tot bewezen.quote:
Dus omdat je het niet eens bent met iemands standpunten wil je op de vuist ermee gaan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:06 schreef RetRy32 het volgende:
Ik zou GhpH best wel willen klappen in een vliegtuig.
Nee, wel omdat ik een agressieve teringleijer ben.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:18 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dus omdat je het niet eens bent met iemands standpunten wil je op de vuist ermee gaan?
Kan je ze ff samenvattenquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:40 schreef Woelwater het volgende:
Hier de antwoorden:
KLB / Mensen die klappen in het vliegtuig
KLB / Mensen die klappen in het vliegtuig
KLB / Mensen in vliegtuig klappen
quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, wel omdat ik een agressieve teringleijer ben.
Heeft niets te maken met vergelijken. Het is gewoon zijn werk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:59 schreef GhpH het volgende:
Want een bus besturen is echt te vergelijken met een vliegtuig besturen. Met zo'n mentaliteit zou 9/11 van de dagelijkse orde zijn. Geen Al Quida voor nodig
Dus een soldaat verdiend geen applaus?quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:44 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met vergelijken. Het is gewoon zijn werk.
Tada. Chartervee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:44 schreef remlof het volgende:
Dat krijg je als je met een tokkiemaatschappij vliegt.
Bij de KLM nooit last van.
Ligt aan zijn prestaties.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:45 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dus een soldaat verdiend geen applaus?
Het is gewoon een teken van dank. En omdat het moeilijk is met z'n allen die cockpit in te wurmen om een hand te geven of te zeggen "well done".quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:44 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met vergelijken. Het is gewoon zijn werk.
Als z'n kill/death ratio minstens 25 is, dan dient hij een echt fantastisch applaus te krijgen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:45 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dus een soldaat verdiend geen applaus?
Kan ik mee leven.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:09 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Als z'n kill/death ratio minstens 25 is, dan dient hij een echt fantastisch applaus te krijgen.
En als die wat het ding aan de grond zet nou zelf ook piloot is, verdient hij dan nog steeds applaus omdat hij off-duty is?quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:52 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Ligt aan zijn prestaties.
Als de piloot onwel zou worden en een passagier zet hem goed aan de grond dan heeft de passagier wel een applaus verdiend.
Geil man.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:11 schreef Trebo het volgende:
Mijn baas staat ook de hele dag naast m'n bureau te klappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die hebben een "landings techecniek"quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:16 schreef Confetti het volgende:
Als een Malaysian-airlines piloot mij veilig afzet vind ik dat wel een applaus waard eigenlijk
doe je het zo slecht dat je klappen krijgt?quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:11 schreef Trebo het volgende:
Mijn baas staat ook de hele dag naast m'n bureau te klappen.
Ik krijg sterk de neiging om zoiets te doen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:26 schreef Physsic het volgende:
Mijn broer zei altijd;
Het is zijn werk..
Je klapt toch ook niet voor de bakker als hij een brood heeft gebakken.
6 uur je nest uit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:27 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik krijg sterk de neiging om zoiets te doen.
Het is een slecht idee om dat soort procedures juist alleen bij slecht weer te gebruiken en er verder niet bekend mee te zijn. Plus, met slecht weer heb je ook nog steeds instrumenten waar je op kunt kijken om te zien of je op de goede koers zit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:02 schreef GhpH het volgende:
Dacht dat autoland alleen gebruikt werd onder slechte weersomstandigheden.
Precies. Dat applaus komt altijd van de kneuzen die weer eens denken dat ze te nauwer nood aan de dood ontsnapt zijn omdat het vliegtuig twee keer gehobbeld heeft. Ga dan ook gewoon met de bus op vakantie de volgende keer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:57 schreef DoubleChoc het volgende:
Is dit nou zo moeilijk? Als je turbulentie heb gehad, of slecht weer, en hij land het vliegtuig op een rustige manier, dan gaan mensen klappen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |