Die prullenbakken in sprinters vind ik veel erger.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:42 schreef Tomansss het volgende:
Uiteraard doelde ik op die prullenbakken die op de achterkant van dir stoelen zitten. Zo'n hard akelig geluid!
Het is ook erg..... Als je je hierover zorgen maakt...quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die prullenbakken in sprinters vind ik veel erger.
Maakt een pokkeherrie joh. Je zou toch denken dat ze er even een rubberen strip tussen kunnen doen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is ook erg..... Als je je hierover zorgen maakt...
Je hebt gelijk. Al weet ik dat niet want de elitaire klasse gaat niet met de trein.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maakt een pokkeherrie joh. Je zou toch denken dat ze er even een rubberen strip tussen kunnen doen?
Helaas, ik ben een arme pauperstudent en heb dus geen keuze.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Al weet ik dat niet want de elitaire klasse gaat niet met de trein.
Ach ik studeer ook.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helaas, ik ben een arme pauperstudent en heb dus geen keuze.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach ik studeer ook.
Maar stijl en klasse, daar ben je mee geboren. Of niet.
Ik woon in twee steden en studeer er in twee plus nog een baan in een andere stad. Beat that girl.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:06 schreef Rezania het volgende:
[..]Of je studeert gewoon in twee steden en hebt niet genoeg geld voor een auto, kan ook.
Ik loop stage in Zweden bij een Nobelprijswinnaar en heb op mijn twaalfde al een medicijn tegen kanker, HIV en de algemene verkoudheid ontwikkeld.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik woon in twee steden en studeer er in twee plus nog een baan in een andere stad. Beat that girl.
Fuck yeah, trouw met mij. Ik sta eigenlijk 24/7 in de keuken..... Of lig hihihi.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik loop stage in Zweden bij een Nobelprijswinnaar en heb op mijn twaalfde al een medicijn tegen kanker, HIV en de algemene verkoudheid ontwikkeld.
Ik ben homo.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Fuck yeah, trouw met mij. Ik sta eigenlijk 24/7 in de keuken..... Of lig hihihi.
Ja dat maakt mij niks uit? Dan zie je er waarschijnlijk ook nog super goed uitquote:
Sorry hoor, maar ik voel me niet helemaal comfortabel met deze topicwendig.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat maakt mij niks uit? Dan zie je er waarschijnlijk ook nog super goed uit
Dan ga je toch lekker weg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik voel me niet helemaal comfortabel met deze topicwendig.
Ik was hier eerst.quote:
Ik zal er eens over nadenkenquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was hier eerst.Ga jij maar terug naar de keuken.
In de keuken komt ze enkel om drank te halen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was hier eerst.Ga jij maar terug naar de keuken.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de keuken komt ze enkel om drank te halen.
Die zijn er toch ingehangen om in uiterste nood als toilet te gebruiken?quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die prullenbakken in sprinters vind ik veel erger.
Ik hang hem er bij je moeder in, en plas in haar kont.quote:Op zondag 24 augustus 2014 05:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die zijn er toch ingehangen om in uiterste nood als toilet te gebruiken?
Ik wist het wel. Jij bent gerontofiel. Ze scheelt een slordige 50 jaar met jou.quote:Op zondag 24 augustus 2014 05:33 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik hang hem er bij je moeder in, en plas in haar kont.
Take a pill for that...Janker.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:42 schreef Tomansss het volgende:
Uiteraard doelde ik op die prullenbakken die op de achterkant van dir stoelen zitten. Zo'n hard akelig geluid!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |