Ik vrees dat TS die klepjes onder de stoel bedoelt, danwel de klepjes op de balkons.quote:
Wat is er mis met Den Haag?quote:
terechte klacht, schrik me iedere keer de tering als er eentje dichtklaptquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:42 schreef Tomansss het volgende:
NS die de asbakken niet hebben voorzien van rubber onder de deksel. Hierdoor klapt elke keer die prullenbak keihard dicht.
Ja, lekker joh, een peuk in een afgesloten ruimte.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
De goede oude tijd toen de asbakken nog in bedrijf waren![]()
![]()
Je hoefde er niet te zitten hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, lekker joh, een peuk in een afgesloten ruimte.
Ik moet met de trein, heb geen keuze.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hoefde er niet te zitten hoor
Ja en? Ook toen hoefde je niet in een rookcoupequote:Op zondag 24 augustus 2014 01:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet met de trein, heb geen keuze.
Er was een rookcoupé? Dat is dan van voor mijn tijd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja en? Ook toen hoefde je niet in een rookcoupe
Jonkiequote:Op zondag 24 augustus 2014 01:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er was een rookcoupé? Dat is dan van voor mijn tijd.Alhoewel ik aparte coupés echt idioot vind. Als het aan mij lag was de hele trein gewoon tweede klas, klaar. Geen stiltecoupé, rookcoupé, eerste klas coupé, etc.
Ben al 20+ hoor.quote:
Owh, al 20+quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ben al 20+ hoor.Maar ik reis pas sinds een jaar zo'n beetje iedere week met de trein.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon één been in het graf al ja.
Toen konden de ramen tenminste nog open in plaats van die kut-airco van tegenwoordig.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, lekker joh, een peuk in een afgesloten ruimte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |