SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken
11. Niet kkeren
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mijn team speelt toch niet echt best.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die van Messi werden wel bizar op een gegeven momentMaar is ook een handicap, want wil m dan afmaken, terwijl zakelijk spelen slimmer is. Wel fijn dat ik een keer van je gewonnen heb. Zijn leuke potjes zo Trapz
Ik kan er gewoon niet mee overweg. even wat aanpassingen doen.
Ja, vooral in de tweede helft kon je geen vuist meer maken, ik leek ook meer ruimte te krijgen, eerste helft had ik geen schoten op doel. Heb je iets veranderd in, of vlak na de rust?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mijn team speelt toch niet echt best.Ik kan er gewoon niet mee overweg. even wat aanpassingen doen.
![]()
Alle restanten verkocht van mn mislukte fitness team verkochtalleen imotm benz, khedira, hummels en motm boateng over en nog 5 miljoen op de bank. Laat de boel maar lekker zakken en dan morgen maar eens kijken wat voor iets leuks ik er mee kan doen
![]()
![]()
Laagste BIN van van Persie 95KDie zakt dan weer niet echt
Net nu ik hem wil kopen voor het Holland team
![]()
Wat is nou 95k voor jouquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:15 schreef Toefjes het volgende:
Laagste BIN van van Persie 95KDie zakt dan weer niet echt
Net nu ik hem wil kopen voor het Holland team
![]()
![]()
Vlak voor de rust had ik de aggressie op 10 gezet ipv 90quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, vooral in de tweede helft kon je geen vuist meer maken, ik leek ook meer ruimte te krijgen, eerste helft had ik geen schoten op doel. Heb je iets veranderd in, of vlak na de rust?Maar met deze formatie creer ik geen zak.
Dit benadert perfectionisme jaquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:17 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Hier krijg ik het best warm van![]()
![]()
![]()
Kun je custom tactics ook ingame aanpassen dan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vlak voor de rust had ik de aggressie op 10 gezet ipv 90Maar met deze formatie creer ik geen zak.
![]()
Jup je moet ze dan voor de wedstrijd even aan een knoppencombinatie wijzen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je custom tactics ook ingame aanpassen dan?standaard custom tactic moet je wel van te voren aanmaken.
Die Touré staat ook nog op mn verlanglijstje om nog een keer te proberenquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ziet er ook wel sexy uit![]()
![]()
Een ultrabaas. Ik heb spijt dat ik hem heb verkocht.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die Touré staat ook nog op mn verlanglijstje om nog een keer te proberen
Tots baines - tots kompany - tots cahil - walkerquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ziet er ook wel sexy uit
Tots cech
Als achterhoede![]()
![]()
Echt heeeeeel goedquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die Touré staat ook nog op mn verlanglijstje om nog een keer te proberen![]()
![]()
![]()
ik zou gewoon normale cech nemen want die is al een baas genoeg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:22 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Tots baines - tots kompany - tots cahil - walker
Tots cech
Als achterhoedeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als je walker maar op rechtsback zet trapziequote:Op zondag 24 augustus 2014 00:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
ik zou gewoon normale cech nemen want die is al een baas genoeg.![]()
![]()
Ik ga mijn team omgooien omdat ik er niet lekker mee speel. Twijfel alleen om nu te verkopen omdat dadelijk misschien alles weer stijgt..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Toefjes nog een potje? Heb mijn formatie aangepast
Vooruit, we doen er nog 1.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Toefjes nog een potje? Heb mijn formatie aangepast![]()
Als hij nog niet smooth speelt verkoop ik die zooi.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Del Piero mogelijk naar Honved, de nummer 9 van Hongarije
De club van Puskas voor die naar Real ging.![]()
Vast heel goed maar zn kwaliteiten komen pas echt op linksbuiten tot uitingquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
Iemand enig idee hoe Ronaldo op lm speelt?![]()
![]()
Hier ook, maar kan hem net niet meer betalen nu. Al zal Fer wel weer de concurrentiestrijd winnenquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die Touré staat ook nog op mn verlanglijstje om nog een keer te proberen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
TOTS Kompany >>>> Sol ben ik wel achter. Vind hem toch niet echt fijn, terwijl ik hem bij Thad echt goed vond. Maar dat was wel als buitenste CB in 3atb..toch anders. En eindelijk ook Neville geprobeerd. Zoals verwacht is Walker 8 chem >>>>>>>>>>>> Neville
Heb nu 675k. Beter zakt TOTS Toure snel dan kan ik hem nog eens proberen
Hij zit op 900k nu.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
jeuj, Sweato'o in mijn tournament packAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
GG Toefjes! Helemaal afgemaakt.![]()
Dit team gaat gelijk de TP op want een baggerteam want ik kan er echt niet mee overweg.
Credits gaan helemaal naar die kerel van de youtube filmpjes, Dribbelen gaat steeds beterquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
GG Toefjes! Helemaal afgemaakt.![]()
Dit team gaat gelijk de TP op want een baggerteam want ik kan er echt niet mee overweg.Die Messi is aardig gek met z'n dribbels. Misschien dat dit team zo lekker speelt omdat er wat goedkope spelers in staan als Cole en Dante? (handicap denkend)
![]()
Vind je gustavo goed? Wil binnenkort btw wel weer eens een potje doen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Credits gaan helemaal naar die kerel van de youtube filmpjes, Dribbelen gaat steeds beterDie Messi is aardig gek met z'n dribbels. Misschien dat dit team zo lekker speelt omdat er wat goedkope spelers in staan als Cole en Dante? (handicap denkend)
Hoeveel cash heb je nu btw?![]()
![]()
Corluka onbruikbaarquote:![]()
![]()
Ik werd helemaal gestoord van die dribbles. bijna een controller verrot gegooid.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Credits gaan helemaal naar die kerel van de youtube filmpjes, Dribbelen gaat steeds beterDie Messi is aardig gek met z'n dribbels. Misschien dat dit team zo lekker speelt omdat er wat goedkope spelers in staan als Cole en Dante? (handicap denkend)
![]()
Ik twijfel om die Ronaldo te verkopen want hij zit nu bijna onder de 5 miljoen...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Verkoop gewoon, wel tax van 250Kquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik werd helemaal gestoord van die dribbles. bijna een controller verrot gegooid.![]()
Ik twijfel om die Ronaldo te verkopen want hij zit nu bijna onder de 5 miljoen...
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Gustavo is wel een hele nuttige kracht hoor, zo'n type speler heb je toch nodig, iemand die er defensief vaak staat en de bal verovert. Ook zn lengte is in zijn voordeel. Cash nu 5.2 miljoen. Zit te dubben om met dit team verder te gaan of toch naar de 4-2-2 zoals ik postte.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:53 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Vind je gustavo goed? Wil binnenkort btw wel weer eens een potje doen.
Hoeveel cash heb je nu btw?
En potje is goed, kijken of ik progressie heb gemaakt. Vorige keren 7 en 5 goals tegen gehad![]()
Ja, vroeg me op een gegeven moment af of pace abusen echt vervelender is dan dat L1 dribbelen, sorryquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik werd helemaal gestoord van die dribbles. bijna een controller verrot gegooid.![]()
Ik twijfel om die Ronaldo te verkopen want hij zit nu bijna onder de 5 miljoen...![]()
![]()
Ik vind hem ook niet zo goed eigenlijk.quote:![]()
Schurrle vond ik beter....
Als je 5 miljoen hebt, zijn tott schweini en motm boateng dan echt geen opties?quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gustavo is wel een hele nuttige kracht hoor, zo'n type speler heb je toch nodig, iemand die er defensief vaak staat en de bal verovert. Ook zn lengte is in zijn voordeel. Cash nu 5.2 miljoen. Zit te dubben om met dit team verder te gaan of toch naar de 4-2-2 zoals ik postte.
En potje is goed, kijken of ik progressie heb gemaakt. Vorige keren 7 en 5 goals tegen gehadtype gustavo heb je al namelijk de rossi, dan nog een mannetje die overal is want schweini
![]()
Maar als je het niet doet snap ik het ook want al mijn andere adviezen voor jou zijn niet helemaal goed uitgepakt volgens mij![]()
![]()
Coins prijzen zullen wel na het weekend weer dalen. Denk dat ze bewust de prijs in het weekend hoger neerzetten. Wordt Ronaldo meer waard, of je kunt je verlies goedkoop compenseren. Of je pakt gewoon je verlies, kan ook.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet zo goed eigenlijk.![]()
Schurrle vond ik beter....
![]()
Haha, nou, de potjes tegen Trapz gingen wel heel erg lekker,dus ik laat het nog even staanquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Als je 5 miljoen hebt, zijn tott schweini en motm boateng dan echt geen opties?type gustavo heb je al namelijk de rossi, dan nog een mannetje die overal is want schweini
![]()
Maar als je het niet doet snap ik het ook want al mijn andere adviezen voor jou zijn niet helemaal goed uitgepakt volgens mijMerk je een verschil tussen NIF Boateng en Motm Boateng?
![]()
Neequote:Op zondag 24 augustus 2014 01:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, nou, de potjes tegen Trapz gingen wel heel erg lekker,dus ik laat het nog even staanMerk je een verschil tussen NIF Boateng en Motm Boateng?
Ik heb zo'n idee dat de prijzen volgende week in elkaar storten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee maar dat staat toch fucking ziek manquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, nou, de potjes tegen Trapz gingen wel heel erg lekker,dus ik laat het nog even staanMerk je een verschil tussen NIF Boateng en Motm Boateng?
![]()
![]()
Klopt.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
niet slecht mimangquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
IF Tim86
edit: meest recente potje ontbreekt nog, was een 2-1 win![]()
Single matchesquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
IF Tim86
edit: meest recente potje ontbreekt nog, was een 2-1 winSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen enkelequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eerstvolgende potje nu gaat sowieso een karma loss worden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
eerder een karma losing streak op komstquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:31 schreef Tim86 het volgende:
Eerstvolgende potje nu gaat sowieso een karma loss worden![]()
Dat is ook weer waarquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:22 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee maar dat staat toch fucking ziek manHet Nederlands elftal was in elk geval leuk om er bij te hebben. De Vrij, Krul, gaan er in elk geval uit. Gooi wel een BPL verdediging bij van Aanholt en Fer er bij, is echt te kansloos.
![]()
unleashthebeast86quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
IF Tim86
edit: meest recente potje ontbreekt nog, was een 2-1 win![]()
Jup, goeie ep. Volgend seizoen wat minder relatiedrama plz.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:59 schreef Reemi het volgende:
Sterk einde van Suits na een matig seizoen![]()
Graag jaquote:Op zondag 24 augustus 2014 03:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jup, goeie ep. Volgend seizoen wat minder relatiedrama plz.En waarschijnlijk dus eindelijk meer "baas-Luis" in plaats van Luis de schlemiel, vind ik ook veel toffer.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Lekker man. Eerste wedstrijd van het seizoen weer goed beginnenGisteren gezopen en die geur die ik nu op de wc achterlaat leidt regelrecht tot ebola
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Niet spotten met Ebola, want volgens mij heb ik dat.quote:Op zondag 24 augustus 2014 08:32 schreef DuTank het volgende:
Lekker man. Eerste wedstrijd van het seizoen weer goed beginnenGisteren gezopen en die geur die ik nu op de wc achterlaat leidt regelrecht tot ebola
Even het volgende issue: Upgraden met TOTS Alaba of Motm Boateng? Er is zo'n 1.4 miljoen voorradig nog![]()
![]()
Balo fucking telliquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet spotten met Ebola, want volgens mij heb ik dat.
Even het volgende issue: Upgraden met TOTS Alaba of Motm Boateng? Er is zo'n 1.4 miljoen voorradig nog
[ afbeelding ]
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Fut in het nederlandsquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja wat. Dat is een goede spits. Heeft een supergemiddelde, dus is de beste spits in het spel.
[ afbeelding ]
Joh weet je wat? Krijg de hik. Ik heb TOTS Alaba gekocht. Stond de hele ochtend op FUTbin voor 1.4 miljoen. Tot zojuist.quote:
Deze is dus mooi van mij![]()
![]()
Aguero > Balogodquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja wat. Dat is een goede spits. Heeft een supergemiddelde, dus is de beste spits in het spel.
[ afbeelding ]![]()
Ja, als je van pace houdt, en daar graag op speelt is Aguero geweldig. Alleen ik ben van het fijne dribbelen en het subtiele steekpassje. En Aguero naast Messi is verwarrend. Allebei klein. Maar de ene links, en de ander rechts. Moet je helemaal gaan kijken wie er nu aan de bal is, voordat je besluit met welke voet je aan moet leggen.quote:
En met Balotelli is het makkelijker. Die is groot en zwart.![]()
Pace?quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, als je van pace houdt, en daar graag op speelt is Aguero geweldig. Alleen ik ben van het fijne dribbelen en het subtiele steekpassje. En Aguero naast Messi is verwarrend. Allebei klein. Maar de ene links, en de ander rechts. Moet je helemaal gaan kijken wie er nu aan de bal is, voordat je besluit met welke voet je aan moet leggen.
En met Balotelli is het makkelijker. Die is groot en zwart.Balo heeft ook gewoon 85 he
Nee Aguero schiet veel fijner vind ik en lijkt wendbaarder. Balo oogt/speelt beetje lomp altijd
![]()
Baloquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pace?Balo heeft ook gewoon 85 he
Nee Aguero schiet veel fijner vind ik en lijkt wendbaarder. Balo oogt/speelt beetje lomp altijd
Zijn Nif speelt al baas. Iemand die in is voor een potje?
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Welke console?quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:50 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Balo
Zijn Nif speelt al baas. Iemand die in is voor een potje?![]()
Volgens DS2 mag het dan. Geloof ik.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pace?Balo heeft ook gewoon 85 he
Maar vind het wel lekker om een sterke kerel in de spits te hebben die een bal vast kan houden, en waar spelers ook een cross aan kwijt kunnen. Heb Balo al eerder gehad, en is de perfecte afmaker voor mij persoonlijk. Complementair zeg maar. Maar keuzes voor bepaalde spelers zijn altijd persoonlijk.
Het pace dingetje was met een knipoog, omdat ik hier als pacehoer bekend sta. Ten onrechte.![]()
Aha oke dat laatste wist ik nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens DS2 mag het dan. Geloof ik.
Maar vind het wel lekker om een sterke kerel in de spits te hebben die een bal vast kan houden, en waar spelers ook een cross aan kwijt kunnen. Heb Balo al eerder gehad, en is de perfecte afmaker voor mij persoonlijk. Complementair zeg maar. Maar keuzes voor bepaalde spelers zijn altijd persoonlijk.
Het pace dingetje was met een knipoog, omdat ik hier als pacehoer bekend sta. Ten onrechte.Aguero vind ik ook altijd wel sterk in de duels. Moet wel zeggen dat ik van Navas veel meer had verwacht op de flank. Ik speel minimaal 50 keer met een speler om hem echt goed te testen en hij valt tegen. Willian is ook wendbaarder etc.
![]()
Nou, ik ben de laatste tijd gaan investeren om juist niet te rennen, en vooral te dribbelen met behulp van de L1 button. Dan is spelen met Iniesta, Neymar en Messi echt een feestjequote:Op zondag 24 augustus 2014 09:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Aha oke dat laatste wist ik nietAguero vind ik ook altijd wel sterk in de duels. Moet wel zeggen dat ik van Navas veel meer had verwacht op de flank. Ik speel minimaal 50 keer met een speler om hem echt goed te testen en hij valt tegen. William is ook wendbaarder etc.
Al lukt het de ene dag, of de ene wedstrijd zelfs beter dan de andere. Maar hoe vaker ik nu de sprintknop los laat, hoe makkelijker het lijkt te gaan
![]()
Jup tegenstanders verwachten ook niet dat je wandelt merk ik vaak en dan gaan ze dus vroegtijdig slidenquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik ben de laatste tijd gaan investeren om juist niet te rennen, en vooral te dribbelen met behulp van de L1 button. Dan is spelen met Iniesta, Neymar en Messi echt een feestjeAl lukt het de ene dag, of de ene wedstrijd zelfs beter dan de andere. Maar hoe vaker ik nu de sprintknop los laat, hoe makkelijker het lijkt te gaan
![]()
![]()
Ja, of je ziet ze rennen in de richting waarvan ze denken dat je heen rent. Stop je met rennen, rennen zij doorquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jup tegenstanders verwachten ook niet dat je wandelt merk ik vaak en dan gaan ze dus vroegtijdig slidenZiet er echt niet uit
Had een week of 3 geleden een wedstrijd tegen een kerel die alleen maar wandelend voetbalde, alleen verdedigend sprintte hij, om mij dan bij te houden. Of als hij er doorheen was, wilde hij ook wel rennen. Ik verloor met 0-7. Toen ben ik op youtube naar tutorials gaan kijken over dribbelen. Zoveel simpele functionaliteiten die ik jarenlang heb laten liggen
Ik verlies trouwens nog steeds wedstrijden met 0-7. Maar er is wel meer plezier in, en meer controle over het spelletje.![]()
Ik speel ps3, jij?quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jup tegenstanders verwachten ook niet dat je wandelt merk ik vaak en dan gaan ze dus vroegtijdig slideni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Dré?quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:05 schreef Emptyyy het volgende:
Hoi jonges
EDIT:
Valt me wel tegen dat jullie mijn naam door hebben gestreept bij de gamertags..![]()
![]()
![]()
De hele tijd niet verkopen voor 109K, 119K. En nu dus wel nu ik hem duurder te koop zet. Sowieso dit bedrag voor een speler met deze statsKan de kaart zeldzaam zijn, maar je hebt er niks aan.
![]()
Wat een kutstatsquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:40 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
De hele tijd niet verkopen voor 109K, 119K. En nu dus wel nu ik hem duurder te koop zet. Sowieso dit bedrag voor een speler met deze statsKan de kaart zeldzaam zijn, maar je hebt er niks aan.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ergens snap ik het ook wel, ik wilde een Nederlands team maken, maar je komt in de knel met de CB's. Heb nu gewoon maar BPL verdedigers neergezet, en gewoon Cech in de goal. Vaderlandsliefde is leuk, maar tot een zekere hoogte.quote:![]()
Eindelijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:53 schreef Emptyyy het volgende:
[..]
Wat doe jij?
Ik ben gewoon Dre de oude baas van Beats By Dre![]()
![]()
Haha jij ook wel steeds de spelers die ik ook wil gaan halenquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet spotten met Ebola, want volgens mij heb ik dat.
Even het volgende issue: Upgraden met TOTS Alaba of Motm Boateng? Er is zo'n 1.4 miljoen voorradig nog
[ afbeelding ]al met neymar gespeeld?
![]()
1 Wedstrijd, 3-1 gewonnen. Kan er dus nog niet iets over zeggen. Maar elke keer als ik een team gemaakt heb, heb ik al spijt dat ik mijn vorige team weer heb laten vallen. Ben toch bevreesd dat ik de vrijheid die Neymar als wide CAM had een beetje ga missen. Het vertrouwde 4-4-2 voelt trouwens wel een stuk stabieler, in de vorm van "minder als los zand aan elkaar"quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:04 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Haha jij ook wel steeds de spelers die ik ook wil gaan halenal met neymar gespeeld?
Welke spelers wil je gaan halen trouwens dan?![]()
Misschien dat ik nog Motm Boateng kan halen als de prijzen laag blijven en ik alle consumables die ik heb verkoop![]()
![]()
Twijfel heel erg tussen neymar en reusquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
1 Wedstrijd, 3-1 gewonnen. Kan er dus nog niet iets over zeggen. Maar elke keer als ik een team gemaakt heb, heb ik al spijt dat ik mijn vorige team weer heb laten vallen. Ben toch bevreesd dat ik de vrijheid die Neymar als wide CAM had een beetje ga missen. Het vertrouwde 4-4-2 voelt trouwens wel een stuk stabieler, in de vorm van "minder als los zand aan elkaar"
Welke spelers wil je gaan halen trouwens dan?![]()
Misschien dat ik nog Motm Boateng kan halen als de prijzen laag blijven en ik alle consumables die ik heb verkoopook wil ik balo op termijn halen om benzema te vervangen.
Ook wil ik messi nog wel even uitproberen dit jaarde nif wel te verstaan
![]()
bij mij doet tie het ook nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:51 schreef Rijst het volgende:
domme psninb4 op de xbox geen last van.
![]()
Messi is echt wel vreselijk leuk om mee te spelen, moet nog wel uit zien te vinden hoe ik nog meer rendement uit hem kan krijgen. Die logge Balotelli ernaast is denk ik wel de juiste keuze. Eigenlijk heb ik in dit team elke positie naar tevredenheid ingevuld. Verzadiging. Ook weer niet goed. Moeilijk moeilijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Twijfel heel erg tussen neymar en reusook wil ik balo op termijn halen om benzema te vervangen.
Ook wil ik messi nog wel even uitproberen dit jaarde nif wel te verstaan
![]()
Dat had ik ook nog niet gezien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De rest is niet interessant eigenlijk.
Tbakkert doorgestreept. Dat is wel gemeen.
Het is niet meer de PSN waar ik op speel whihi
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Voordat je messi, neymar en balo wegdoet moeten we even een potje doenquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:25 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is niet zo mooikan ik zien hoe ze spelen. Vanavond misschien?
![]()
man man man heb die beelden van Luuk gezien bij VI. Die weet gewoon niet meer hoe die moest scoren.Waarom speelt Narsingh nooit meer eigenlijk? Lijkt me toch wel fijn om met een echte rb te spelen ipv locadia
![]()
Narsingh heeft nog geen fatsoenlijke wedstrijd in het shirt van PSV gespeeldquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:28 schreef Rijst het volgende:
man man man heb die beelden van Luuk gezien bij VI. Die weet gewoon niet meer hoe die moest scoren.Waarom speelt Narsingh nooit meer eigenlijk? Lijkt me toch wel fijn om met een echte rb te spelen ipv locadia
![]()
Ik leg me nog even nergens aan vast, maar als ik vanavond online ben gaan we de strijd aanquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:27 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Voordat je messi, neymar en balo wegdoet moeten we even een potje doenkan ik zien hoe ze spelen. Vanavond misschien?
Gisteren leuke wedstrijden tegen Trapz gespeeld, en daarna nog een wedstrijd tegen Kiid. Die wedstrijd was niet zo leuk, hij won met 4-0. Die gozer is te goed voor mij.
![]()
Als die dikke Locadia de voorkeur krijgt op RB dan weet je wel hoe slecht Narsingh het doet op de training en tijdens zijn invalbeurten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:28 schreef Rijst het volgende:
![]()
ach die boy heeft gewoon vertrouwen nodig. Voetballen kan hij zeker wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als die dikke Locadia de voorkeur krijgt op RB dan weet je wel hoe slecht Narsingh het doet op de training en tijdens zijn invalbeurten.![]()
nee hij heeft ruimte nodig. Dat heb je niet bij PSV of Ajaxquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
ach die boy heeft gewoon vertrouwen nodig. Voetballen kan hij zeker wel.![]()
Is helemaal goedquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik leg me nog even nergens aan vast, maar als ik vanavond online ben gaan we de strijd aanGisteren leuke wedstrijden tegen Trapz gespeeld, en daarna nog een wedstrijd tegen Kiid. Die wedstrijd was niet zo leuk, hij won met 4-0. Die gozer is te goed voor mij.
kidd is wel goed ja, heb ik 1x van gewonnen maar ook een keer verloren
![]()
Ik zou ook wel een potje willen tegen iemand uit dit Topic.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Daarom, gr gr de dader.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het is niet meer de PSN waar ik op speel whihi![]()
Je zou toch onderhand moeten weten dat de xbox op dat gebied echt op een heel ander niveau zit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:51 schreef Rijst het volgende:
domme psninb4 op de xbox geen last van.
![]()
Ik wil wel weer eens tegen jou maar je hebt van nog geen ps4?quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:42 schreef TBakkert het volgende:
Ik zou ook wel een potje willen tegen iemand uit dit Topic.![]()
![]()
Wat ben je toch behulpzaam.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Nee, PS3 nog.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:44 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik wil wel weer eens tegen jou maar je hebt van nog geen ps4?
lol vaak genoeg dat ik wou clubben en niet in xbox live kwam hoor. dus ssstquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je zou toch onderhand moeten weten dat de xbox op dat gebied echt op een heel ander niveau zit.![]()
Lag dan waarschijnlijk aan je NAT. Xbox Live is zelden tot nooit down.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
lol vaak genoeg dat ik wou clubben en niet in xbox live kwam hoor. dus ssst![]()
Zeker met rugnummer 7(up)quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:45 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dan zet je cassis er toch in als vervangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lag dan waarschijnlijk aan je NAT. Xbox Live is zelden tot nooit down.
jij kan ook nooit objectief zijn he![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:46 schreef appelen het volgende:
[..]
Zeker met rugnummer 7(up)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
fanboyquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jawel hoor maar Xbox Live is gewoon superieur aan PSN daar kan ik ook vrij weinig aan doen.![]()
Tr gemachtquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt de spleetoog die fapt op Sonywat is een lach als je van binnen huilt![]()
Moet ik elke post van jou met kanker erin ook gaan TR'en? Ben ik wel even bezig maar doe het met plezier voor jequote:![]()
Nee hoor heb toch 6 jaar lang op de 360 gespeeld.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt de spleetoog die fapt op Sony![]()
Fifa blijft hangen op het beginscherm met Messi, links onderin dat draaiende dingetje. Nu al een goed kwartier. Iemand hier bekend mee?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ja dan zou je moeten weten dat Live stukken beter is dan PSN.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee hoor heb toch 6 jaar lang op de 360 gespeeld.![]()
Nou zeg, gelijk zo doenquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet ik elke post van jou met kanker erin ook gaan TR'en? Ben ik wel even bezig maar doe het met plezier voor je
Nou laatste jaar is XBL wel heel langzaam hoor. Langer dan een halve minuut moeten wachten voordat je dashboard is opgestartquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dan zou je moeten weten dat Live stukken beter is dan PSN.![]()
en dan noem ik de andere problemen niet eens op zoals party crashes etc![]()
Party crashes doordat iemand zijn NAT op moderate staat noem ik geen fout van Xbox maar van jezelf. Nog nooit langer dan een halve minuut moeten wachten op het dashboard eerlijk gezegd maar zou kunnen als het daarna fatsoenlijk werkt zou ik er geen moeite mee hebben in ieder geval.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou laatste jaar is XBL wel heel langzaam hoor. Langer dan een halve minuut moeten wachten voordat je dashboard is opgestart![]()
en dan noem ik de andere problemen niet eens op zoals party crashes etc![]()
Dat je het kunt voorkomen door je NAT open te zetten betekent niet dat het geen fout is van Xboxquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Party crashes doordat iemand zijn NAT op moderate staat noem ik geen fout van Xbox maar van jezelf. Nog nooit langer dan een halve minuut moeten wachten op het dashboard eerlijk gezegd maar zou kunnen als het daarna fatsoenlijk werkt zou ik er geen moeite mee hebben in ieder geval.![]()
ik ga dit niet met jou doen. ga maar lekker in je eentje je xbox ophemelen. Sukkel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Party crashes doordat iemand zijn NAT op moderate staat noem ik geen fout van Xbox maar van jezelf. Nog nooit langer dan een halve minuut moeten wachten op het dashboard eerlijk gezegd maar zou kunnen als het daarna fatsoenlijk werkt zou ik er geen moeite mee hebben in ieder geval.![]()
Oke daar heb je wel een punt maar echt 99% van dat soort dingen liggen toch echt aan je eigen verbindingquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat je het kunt voorkomen door je NAT open te zetten betekent niet dat het geen fout is van Xbox![]()
Xbox ophemelen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik ga dit niet met jou doen. ga maar lekker in je eentje je xbox ophemelen. Sukkel.Ik zeg alleen dat Live een stuk beter is stuk stront
![]()
![]()
Leuk voor je, maar ik ga niet in discussie met fanboys. Die kunnen niks zien vanuit een objectief oogpunt en doen er alles aan om hun gelijk te halen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Xbox ophemelen?Ik zeg alleen dat Live een stuk beter is stuk stront
![]()
Ach man jij kan sowieso al weinig zienquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Leuk voor je, maar ik ga niet in discussie met fanboys. Die kunnen niks zien vanuit een objectief oogpunt en doen er alles aan om hun gelijk te halen.PSN is wel wat beter geworden sinds de PS3 moet ik je nageven maar nog steeds Live > PSN.
![]()
Wanneer heb je laatst je ps3 opgestart en hoe vaak speel je erop?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach man jij kan sowieso al weinig zienPSN is wel wat beter geworden sinds de PS3 moet ik je nageven maar nog steeds Live > PSN.
![]()
mensen die op 1 console spelen met zo'n sterke mening zijn sowieso subjectief
zelf sinds dat gehack eigenlijk nooit meer een probleem met psn gehad, zou niet weten of die van de xbox beter is. denk dat het best dichtbij elkaar ligt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat zegt al genoeg over hem wanneer je zulke dingen gaat zeggen "Ach man jij kan sowieso al weinig zien"quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:07 schreef poker4lifee het volgende:
zelf sinds dat gehack eigenlijk nooit meer een probleem met psn gehad, zou niet weten of die van de xbox beter is. denk dat het best dichtbij elkaar ligt.![]()
Litmanen is een aidsmongool eerste klas, dat moet je ondertussen weten Rijstquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zegt al genoeg over hem wanneer je zulke dingen gaat zeggen "Ach man jij kan sowieso al weinig zien"Dit. Alhoewel ik hier wel (de laatste tijd) wel vaker lees dat PSN down is terwijl ik me niet kan herinneren wanneer de laatste keer was dat XBL down was. XBL krijgt al jaren lang centjes binnen en PSN is pas sinds kort 'betaald' toch?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:07 schreef poker4lifee het volgende:
zelf sinds dat gehack eigenlijk nooit meer een probleem met psn gehad, zou niet weten of die van de xbox beter is. denk dat het best dichtbij elkaar ligt.![]()
Tja, ik ben in deze oorlog ook voor de PS natuurlijk, maar vind het zonde van mijn energie om er posts aan te gaan wagen om een bij voorbaat zinloze discussie te gaan voeren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:07 schreef poker4lifee het volgende:
zelf sinds dat gehack eigenlijk nooit meer een probleem met psn gehad, zou niet weten of die van de xbox beter is. denk dat het best dichtbij elkaar ligt.
Ik heb nou nog nooit gelezen dat er iemand naar aanleiding van zo'n discussie zijn eigen console in de steek laat, om zich te voegen bij diegene waar het oorspronkelijke meningsverschil mee was.![]()
Messi weer een ton goedkoper. Ik ga voorzichtig aan googlen waar de voedselbanken in Rotterdam zijn.![]()
Alleen op ps4 betaald ja, ps3 gewoon gratis.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Litmanen is een aidsmongool eerste klas, dat moet je ondertussen weten Rijst
[..]
Dit. Alhoewel ik hier wel (de laatste tijd) wel vaker lees dat PSN down is terwijl ik me niet kan herinneren wanneer de laatste keer was dat XBL down was. XBL krijgt al jaren lang centjes binnen en PSN is pas sinds kort 'betaald' toch?haha, slimquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, ik ben in deze oorlog ook voor de PS natuurlijk, maar vind het zonde van mijn energie om er posts aan te gaan wagen om een bij voorbaat zinloze discussie te gaan voeren.
Ik heb nou nog nooit gelezen dat er iemand naar aanleiding van zo'n discussie zijn eigen console in de steek laat, om zich te voegen bij diegene waar het oorspronkelijke meningsverschil mee was.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik heb nu een Ps4, daarvoor had ik een ps3 en nog nooit echte problemen mee gehad behalve dat psn er af en toe uit ligt maar ik heb ook 3(!) xBox'en gehad en die gingen allemaal kapot![]()
en zoveel gekke dingen deed ik er echt niet mee ofzo
![]()
![]()
Nou, dit had ik dus ook. Ook 3 verschillende dozen gehad, allemaal stuk. Al heb ik wel erg getwijfeld tussen de one en de ps4quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:18 schreef rolls-reus het volgende:
Ik heb nu een Ps4, daarvoor had ik een ps3 en nog nooit echte problemen mee gehad behalve dat psn er af en toe uit ligt maar ik heb ook 3(!) xBox'en gehad en die gingen allemaal kapot![]()
Je moet er ook niet op gaan zitten he..quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:18 schreef rolls-reus het volgende:
![]()
Ik weet niet of je het weet maar ik heb een PS, PS2 en PS3 gehad. Maar goed al die PS fanboys hierquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:07 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
Kan op de One nog steeds op dezelfde manier.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:28 schreef rolls-reus het volgende:
Xbox kon je wel altijd makkelijk om laten bouwen en dan kon je alle games helemaal gratis spelen![]()
![]()
Dat is even leuk tot je een ban aan je broek hebtquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:28 schreef rolls-reus het volgende:
Xbox kon je wel altijd makkelijk om laten bouwen en dan kon je alle games helemaal gratis spelenOf je hem opnieuw moet laten ombouwen.
![]()
Dat viel reuze mee hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat is even leuk tot je een ban aan je broek hebtOf je hem opnieuw moet laten ombouwen.
heb maar 1x een ban gehad volgens mij
![]()
![]()
Ik ben wel benieuwd naar die Kallon. 1.62 en razendsnel volgens de trainer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:30 schreef rolls-reus het volgende:
Utrecht gaat zometeen echt keihard verliezen![]()
En toen heb je een nieuw xbox gekocht en die ook laten ombouwen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:32 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat viel reuze mee hoorheb maar 1x een ban gehad volgens mij
![]()
Tegenwoordig zetten ze een programma op die gratis games die je krijgt en dan pakken ze je er zo uit als je hem ombouwt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:32 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat viel reuze mee hoorheb maar 1x een ban gehad volgens mij
![]()
Diequote:Op zondag 24 augustus 2014 13:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En toen heb je een nieuw xbox gekocht en die ook laten ombouwen?was btw voor microsoft die dat gewoon lieten gebeuren
Maar nee toen heb ik hem verkocht en een ps3 gekocht![]()
![]()
Hoezo zou je niet objectief kunnen zijn als je alleen een X1 hebt ofzo? Heb zelf een X1 maar hiervoor had ik gewoon een PS3 en PS2. De line-up van de X1 spreekt me gewoon meer aan, daarnaast wil ik gewoon met legends kunnen spelen. FIFA blijft mijn meest gespeelde spel en EA is vriendjes met Microsoft. Simpele keuze. Uiteindelijk komt die PS4 er ook wel voor Bloodborne etc.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Speel je nu met legends dan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:50 schreef gazhims3lv het volgende:
Hoezo zou je niet objectief kunnen zijn als je alleen een X1 hebt ofzo? Heb zelf een X1 maar hiervoor had ik gewoon een PS3 en PS2. De line-up van de X1 spreekt me gewoon meer aan, daarnaast wil ik gewoon met legends kunnen spelen. FIFA blijft mijn meest gespeelde spel en EA is vriendjes met Microsoft. Simpele keuze. Uiteindelijk komt die PS4 er ook wel voor Bloodborne etc.![]()
![]()
Bloodborne zal er vast toch ook wel komen voor de ONe uiteindelijk? Net zoals TR naar de ps4.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:50 schreef gazhims3lv het volgende:
Hoezo zou je niet objectief kunnen zijn als je alleen een X1 hebt ofzo? Heb zelf een X1 maar hiervoor had ik gewoon een PS3 en PS2. De line-up van de X1 spreekt me gewoon meer aan, daarnaast wil ik gewoon met legends kunnen spelen. FIFA blijft mijn meest gespeelde spel en EA is vriendjes met Microsoft. Simpele keuze. Uiteindelijk komt die PS4 er ook wel voor Bloodborne etc.![]()
Jep. Heb er wel een aantal lang gehad ja. Maar moet zeggen dat ik deze FIFA te weinig gehandeld heb om echt grote namen te krijgen.quote:http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Hoop het maar betwijfel het. Demon Souls was ook exclusief.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bloodborne zal er vast toch ook wel komen voor de ONe uiteindelijk? Net zoals TR naar de ps4.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Legends zijn leuk en ook echt goed. Snap wel dat Tim zo'n record heeft, speelt al heel het jaar met van die zieke teams (daarnaast is hij ook goed). Nu ik met een full legend team speel verlies ik echt amper. Die nieuwe cup laatste 3x op rij gewonnen, alleen de finales waren wat lastig. De andere potjes waren 5-0, 7-0 etc waar ze meestal al bij de rust weg gingen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Jep. Heb er wel een aantal lang gehad ja. Maar moet zeggen dat ik deze FIFA te weinig gehandeld heb om echt grote namen te krijgen.![]()
Ik? Heb wel een 360 staan maar heb er behalve de spellen die erbij zaten nog nooit wat voor gekochtquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:55 schreef Rijst het volgende:
Je hebt toch ook een 360? Volgens mij had ik GTA aan jou verkocht.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Als je Zwolle - Vitesse zo ziet dan is momentum zoals het in FIFA is best realistisch.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alleen is FIFA een spel en wil ik gewoon winnen als (en omdat) ik beter benquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:10 schreef Tim86 het volgende:
Als je Zwolle - Vitesse zo ziet dan is momentum zoals het in FIFA is best realistisch.![]()
![]()
Het is ook wel realistisch maar ik vind niet dat het in een spel zou moeten zitten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:10 schreef Tim86 het volgende:
Als je Zwolle - Vitesse zo ziet dan is momentum zoals het in FIFA is best realistisch.![]()
Weet ik wel lieverdsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik hoop dat ze GTA VI echt fucking realistisch maken. Dat als je geraakt wordt door een kogel dat je die er dan door iemand uit moet laten halen enzo. En dat je dan op 90% van je spel bent en het dan mogelijk is om kanker te krijgen waardoor het gewoon allemaal afgelopen is. En dat je in 1 keer door moet spelen, want in het echt kun je ook niet saven.![]()
bohhh StefkeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:14 schreef Zhano het volgende:
Ik hoop dat ze GTA VI echt fucking realistisch maken. Dat als je geraakt wordt door een kogel dat je die er dan door iemand uit moet laten halen enzo. En dat je dan op 90% van je spel bent en het dan mogelijk is om kanker te krijgen waardoor het gewoon allemaal afgelopen is. En dat je in 1 keer door moet spelen, want in het echt kun je ook niet saven.
hoop wel dat ze politie realistisch maken![]()
Nee man.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
hoop wel dat ze politie realistisch maken
Maar met FIFA vind ik het op zich niet zo erg dat ze realistische dingen toevoegen. Maar ze doen dat altijd als grote feature dan... Die shit wat Rijst laatst zei over die bal door de benen van de keepers, prima als dat erin zit en het gebeurt 1x in de 200 keer ofzo. Maar EA is zo fucking trots dat ze iets werkend hebben dat ze de kans op 1 op 2 zetten omdat mensen het anders niet zien![]()
![]()
Is wel zo jaquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee man.
Maar met FIFA vind ik het op zich niet zo erg dat ze realistische dingen toevoegen. Maar ze doen dat altijd als grote feature dan... Die shit wat Rijst laatst zei over die bal door de benen van de keepers, prima als dat erin zit en het gebeurt 1x in de 200 keer ofzo. Maar EA is zo fucking trots dat ze iets werkend hebben dat ze de kans op 1 op 2 zetten omdat mensen het anders niet zienGoede kans dat de bal in FIFA 15 nog vaker op de paal/lat zal gaan, omdat die nu zo leuk meetrillen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
De bal 10x per wedstrijd tegen de cornervlag terwijl je het echt bijna nooit zietquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is wel zo jaGoede kans dat de bal in FIFA 15 nog vaker op de paal/lat zal gaan, omdat die nu zo leuk meetrillen.
![]()
![]()
Ik snap nu wel waarom Maver altijd twijfelt. Ik wil nog een keer met een topspeler spelen maar ik weet niet met wie (en ik heb 2.2 miljoen)![]()
Crespoquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik snap nu wel waarom Maver altijd twijfelt. Ik wil nog een keer met een topspeler spelen maar ik weet niet met wie (en ik heb 2.2 miljoen)![]()
Hersi & Engelaarquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik snap nu wel waarom Maver altijd twijfelt. Ik wil nog een keer met een topspeler spelen maar ik weet niet met wie (en ik heb 2.2 miljoen)i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
denk spurs half, jij?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:19 schreef Rijst het volgende:
welke wedstrijd gaan jullie om half 3 kijken?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Benfica wil Guardado halen..dan wordt het lastig voor PSV..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
komt door die pindaquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:27 schreef Tim86 het volgende:
Benfica wil Guardado halen..dan wordt het lastig voor PSV..![]()
Fer playquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
kan nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:38 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Wie weet of je je FUT team uit 14 mee kan nemen naar 15?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja kan maar je kan er niet mee spelenquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:38 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Wie weet of je je FUT team uit 14 mee kan nemen naar 15?alleen generations teams maken
![]()
Litmanen is gehackt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Weet je het wachtwoord nog wel van je Kiid account?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF CastaignosAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja het wachtwoord is kanjerjoden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet je het wachtwoord nog wel van je Kiid account?
Waar is die kneus eigenlijk gebleven? Zeker een ban aan zijn broek?![]()
Kloptquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Assist Ziyech zo te zien? Straks schopt ie er nog 1 in, krijgt die meteen een IF
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eriksen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ziyech al 2 dikke kansen. Mist net alleen voor de keeperquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Assist Ziyech zo te zien? Straks schopt ie er nog 1 in, krijgt die meteen een IF
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dier is lekker bezigAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik wist hetquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Weer Te Vrede
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Verkoopprijzen zijn weer wat gezakt voor xbox. Verwacht dat ze morgen weer richting de 1.3 of lager gaan. Moet nog even snel met Romario en van Basten spelen. Ibrahimovic en Ronaldo vind ik wat dat betreft minder interessant. Zelfde voor Matthaus, Cannavaro en Maldini.quote:![]()
Komt Clasie goed weg met geel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Welke legends kan ik halen als ik Zlatan verkoop? Aanvallers dan wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Verkoopprijzen zijn weer wat gezakt voor xbox. Verwacht dat ze morgen weer richting de 1.3 of lager gaan. Moet nog even snel met Romario en van Basten spelen. Ibrahimovic en Ronaldo vind ik wat dat betreft minder interessant. Zelfde voor Matthaus, Cannavaro en Maldini.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wil Ronaldo nog wel eens proberenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Verkoopprijzen zijn weer wat gezakt voor xbox. Verwacht dat ze morgen weer richting de 1.3 of lager gaan. Moet nog even snel met Romario en van Basten spelen. Ibrahimovic en Ronaldo vind ik wat dat betreft minder interessant. Zelfde voor Matthaus, Cannavaro en Maldini.![]()
![]()
U las het hier als eerstequote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:38 schreef Tim86 het volgende:
bohh Lamela al 2 goals. Dit gaat zijn seizoen wordenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bijna allemaalquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Welke legends kan ik halen als ik Zlatan verkoop? Aanvallers dan wel.![]()
![]()
Dat drolletje op Vilhena's hoofd ziet er echt debiel uit. Wannabe Prince
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha nice. Alleen heb ik dan het probleem dat ik een heel nieuw team moet gaan samenstellen. Waar ik dus niet heel veel zin in heb.quote:
[ Bericht 4% gewijzigd door DuTank op 24-08-2014 15:18:10 ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:11 schreef Tim86 het volgende:
Vilhena's hoofd ziet er echt debiel uit.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Bohh bijna hetzelfde teamquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha nice. Alleen heb ik dan het probleem dat ik een heel nieuw team moet gaan samenstellen. Waar ik dus niet heel veel zin in heb.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Psn is zo erg down dat Johnny de Mol er een programma over wil maken.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
dont stop me now....quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:25 schreef Revontulet het volgende:
Psn is zo erg down dat Johnny de Mol er een programma over wil maken.![]()
Leuk spelertje. Typische eigen jeugd van Ajax.quote:
Sorry.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
AND I DON'T WANNA STOP AT ALLLLLLquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Like a tiger defying the laws of gravityyyyquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:34 schreef Toefjes het volgende:
I'm a shooting star leaping through the sky![]()
Oh, we waren dus pas bij het begin, zullen we er dan maar mee stoppen en een nieuw nummer kiezen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Like a tiger defying the laws of gravityyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh, we waren dus pas bij het begin, zullen we er dan maar mee stoppen en een nieuw nummer kiezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh, we waren dus pas bij het begin, zullen we er dan maar mee stoppen en een nieuw nummer kiezen?ga gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iam a racing car passing by like Lady Godivaquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Like a tiger defying the laws of gravityyyy![]()
TR gemacht bij mijn moeder en de meester.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
I'm floating around in XTCquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
TR gemacht bij mijn moeder en de meester.![]()
I'm gonna go go goquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iam a racing car passing by like Lady Godiva
Forum Opties Forumhop: Hop naar: