je kinderen wat leren was geen optiequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:44 schreef ChocoFan het volgende: [..] Ik heb ook de rode. Hij is wel uit mijn woonkamer nu want de kinderen gingen er nog wel eens mee gooien. Dat is niet handig met zo'n grote.
![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Een echte Ninja kan wel 12 nachten achter elkaar wakker blijven
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan kun je veel varkentjes onderuit rollen
Kinderen kan je dingen leren, tieners niet meer, die zijn gewoon vals en vervelend.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kinderen wat leren was geen optie
![]()
je bent zelf een tienerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kinderen kan je dingen leren, tieners niet meer, die zijn gewoon vals en vervelend.
bonn nuitequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:49 schreef sararaats het volgende:
Zojuist Scary Movie 5 gezien![]()
Ik val in slaap dus toedeloe en hopelijk droom ik van een schone madam (ik ken er eentje die de sterren laat fonkelen met haar smile)![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:47 schreef Persefoneia het volgende:
Ondertussen, bij Choco in de kamer.
[ afbeelding ]
Soms wel maar dat komt dan ook door hun, al die achterlijke hormonen die hier rondvliegen, dat neem je echt wel over soms.quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:49 schreef sararaats het volgende:
Zojuist Scary Movie 5 gezien![]()
Ik val in slaap dus toedeloe en hopelijk droom ik van een schone madam (ik ken er eentje die de sterren laat fonkelen met haar smile)![]()
Herkenbaar hoor. Heerlijk om af en toe je dak uit te gaan met tienersquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Soms wel maar dat komt dan ook door hun, al die achterlijke hormonen die hier rondvliegen, dat neem je echt wel over soms.
Ach ja, uiteraard bestaan die.quote:
Inderdaad en ze vinden me wel tof ofzo, er lopen er in ieder geval heel de tijd naar binnen hier. in mijn kamer dan. ff een praatje enz.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:52 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor. Heerlijk om af en toe je dak uit te gaan met tieners![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben Divergentquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad en ze vinden me wel tof ofzo, er lopen er in ieder geval heel de tijd naar binnen hier. in mijn kamer dan. ff een praatje enz.![]()
Ik snap het in ieder geval niet zo. Soms brengen ze ook eten, dat is wel handig nu![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:57 schreef PeZu het volgende:
Een beetje een kat meppen met een gitaar
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:57 schreef PeZu het volgende:
Een beetje een kat meppen met een gitaar
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:54 schreef ChocoFan het volgende:
Voor liesje nog. Ik dacht er ineens weer aan.
Cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:54 schreef ChocoFan het volgende:
Voor liesje nog. Ik dacht er ineens weer aan.
Is dat een Squier met een atypische headstock?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
kijk foto 2 xo maar op zijn kopquote:
Geen idee. Ik heb er de ballen verstand van. Ook geen idee wat de waarde is van die elektrische.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dat een Squier met een atypische headstock?
Beetje hetzelfde als jij, ik ga er dan volledig voor en na een paar maanden ben ik het dan zat en dat zou ik zonde vinden bij het leren van gitaar spelen.quote:
Drummen lijkt me ook kicken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:01 schreef Persefoneia het volgende:
Mijn vriendin heeft trouwens ook haar gitaarlessen opgepakt.
Ze speelde vandeweek wat ze nu moet doen voor huiswerk.
Klonk hartstikke leuk.
Dan begint het toch te kriebelen, niet om te gaan gitaar spelen, maar speuren naar een drumstel
Ik zit en wacht in uiterste spanning wat komen gaat.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:03 schreef ChocoFan het volgende:
Maar genoeg weer over gitaren.
Ik ga nu mijn angry bird zoeken en daar een foto van maken voor jullie.
Ik ben niet meer zo bang dat ik het binnen een paar maanden zat ben.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als jij, ik ga er dan volledig voor en na een paar maanden ben ik het dan zat en dat zou ik zonde vinden bij het leren van gitaar spelen.
En ik heb iets met mijn handen waardoor ik bang ben dat ik het niet lang kan volhouden.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kinderen kan je dingen leren, tieners niet meer, die zijn gewoon vals en vervelend.
Ze staan inmiddels naast me want door jou en al dat gepraat hier krijg ik toch steeds meer zin om het echt te gaan leren. Dus wie weet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben niet meer zo bang dat ik het binnen een paar maanden zat ben.
Nee in deze hoeveelheid spelen ga ik niet volhouden maar ik kan me niet voorstellen dat ik hem niet vaak zal pakken, helemaal niet nu hij in het zicht staat. Je hoeft er de deur niet voor uit, het is binnen handbereik toch?
Nope, dat is nou ook weer niet nodig.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, zullen we een praatgroep oprichten?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:09 schreef ChocoFan het volgende:
Angry Bird.
En 10 tieners die me net raar aankeken.![]()
[ afbeelding ]
Dan ga ik op zoek naar andere lotgenotenquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, dat is nou ook weer niet nodig.
trustequote:Op zondag 24 augustus 2014 00:12 schreef Persefoneia het volgende:
Lieve mensen slaap lekker voor straks, was gezellig![]()
Dank je en slaap lekker.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:12 schreef Persefoneia het volgende:
Lieve mensen slaap lekker voor straks, was gezellig![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:12 schreef PeZu het volgende:
En super zacht![]()
Its so fluffy i'm gonna die
Tering wat is dat dan voor film?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:13 schreef Joezi het volgende:
Op ned 3, een van de beste films ooit gemaakt.. duurt wel 6 uur
Succes, die zullen er vast zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ga ik op zoek naar andere lotgenoten
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Verf Droogt III
Miste de scenery van Gras Groeit II, maar wel een vermakelijke zit.
Tokyo, is toch topquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Verf Droogt III
Miste de scenery van Gras Groeit II, maar wel een vermakelijke zit.
Knap gefilmd. Hoe denk je dat ze dat gedaan hebben?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:13 schreef Joezi het volgende:
Lol! Nee joh, dat gaat nog wel een tijdje duren. Ben al blij als ik een paar akkoorden achter elkaar kan spelen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze staan inmiddels naast me want door jou en al dat gepraat hier krijg ik toch steeds meer zin om het echt te gaan leren. Dus wie weet.
Heb je al voor de kinderen gespeeld? Ik ben heel benieuwd hoe ze het gaan vinden als je dat ineens gaat doen. Dat is echt tof.
Die gast loopt in een shot van 9 uur lang (in het orgineel) achteruitquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Knap gefilmd. Hoe denk je dat ze dat gedaan hebben?
Met veel geduld en een emmer Japanners.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Knap gefilmd. Hoe denk je dat ze dat gedaan hebben?
Net begonnen of al een tijd bezig. Want tot 6 uur red ik niet denk ik.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:13 schreef Joezi het volgende:
er schijnt ook ergens een of andere stream van een loods vol gekken te zujn mjaquote:
12 uur begonnen, als je er nu induikt kun je het nog wel volgenquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Net begonnen of al een tijd bezig. Want tot 6 uur red ik niet denk ik.
Dat lijkt me helemaal verschrikkelijk, wie gaat er nou naar zoiets kijken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
er schijnt ook ergens een of andere stream van een loods vol gekken te zujn mja
Werkelijk geen idee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal verschrikkelijk, wie gaat er nou naar zoiets kijken.
Ik ben kijk er nu net naar. En dit gaat 6 uur zo door?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
12 uur begonnen, als je er nu induikt kun je het nog wel volgen
ik ben het stukje kauwgom op he schoenzool was nieg extreem raar jaquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben niet van die extreem rare cartoons.
En dit ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:22 schreef Voxs het volgende:
Maar dat deuntje..gaat dat ook 6 uur door? Want dan blijft het wrs nog een week in mijn hoofd
Dat trek ik echt nietquote:
Dit is de verkortte versie. Het origineel duurt 9 uur.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben kijk er nu net naar. En dit gaat 6 uur zo door?
Kun je nog geen kinderliedje dan, vast wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! Nee joh, dat gaat nog wel een tijdje duren. Ben al blij als ik een paar akkoorden achter elkaar kan spelen.
Gewoon proberen inderdaad, vind je het niets verlies je er niets mee.
Jep straks wordt het wel leip in de achterbuurtenquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben kijk er nu net naar. En dit gaat 6 uur zo door?
Gezien iedereen achteruit loopt denk ik dat het niet per se een realistische weergave is van de omgeving.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:27 schreef Joezi het volgende:
Best veel Jappen met mondkapjes, mooi om te zien dat dat daar gewoon kan.
Leipe shitquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is de verkortte versie. Het origineel duurt 9 uur.
nee al die fijnstof is lekkerquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezien iedereen achteruit loopt denk ik dat het niet per se een realistische weergave is van de omgeving.
Maar ja, mondkapjes, het is belachelijk.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Leipe shitGa wel een keer met zegels een poging wagen want dit is geen doen.
lol er loopt er maar 1 achteruit.. Mondkapjes zijn top, heb ze ook een tijdje gedragen, maar al die irritante blikken die je krijgt hiero is geen pretjequote:Op zondag 24 augustus 2014 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezien iedereen achteruit loopt denk ik dat het niet per se een realistische weergave is van de omgeving.
Maar ja, mondkapjes, het is belachelijk.
Oh ze hebben het omgedraaid, zat niet echt goed te kijken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol er loopt er maar 1 achteruit.. Mondkapjes zijn top, heb ze ook een tijdje gedragen, maar al die irritante blikken die je krijgt hiero is geen pretje
Jij dacht dat dat hele plein achteruit liep behalve 1 kerel?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ze hebben het omgedraaid, zat niet echt goed te kijken.
lol 9 uur lang een hele stad achteruit laten lopenquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ze hebben het omgedraaid, zat niet echt goed te kijken.
Ja, halve stad afgezet en volgepropt met figuranten toch?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:35 schreef rico80 het volgende:
[..]
Jij dacht dat dat hele plein achteruit liep behalve 1 kerel?
met swagquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol 9 uur lang een hele stad achteruit laten lopen
Lijkt mij de meest logische oplossing. Mag wat kosten, zo'n kijkhuis film.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, halve stad afgezet en volgepropt met figuranten toch?
Niet goed genoeg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kun je nog geen kinderliedje dan, vast wel.
Waarom niet, je kan prima alle figuranten hergebruiken. Ze lijken toch allemaal op elkaar.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:35 schreef rico80 het volgende:
[..]
Jij dacht dat dat hele plein achteruit liep behalve 1 kerel?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:38 schreef Joezi het volgende:
Wel knap hoe ie acteert dat ie vooruit loopt, die gast verdiend een Oscar 奥斯卡
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom niet, je kan prima alle figuranten hergebruiken. Ze lijken toch allemaal op elkaar.
Inderdaad. Zo chill lijkt hij.quote:
bakaquote:
En de toestand is?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:42 schreef rico80 het volgende:
Ik kan er echt niet meer naar kijken. Echt te leip voor mijn huidige toestand. Maar echt te vet gedaan.
Maar door de lengte van Zuili’s reis gaat ook van deze film een hypnotiserend, meditatiefeffect uit; met drugs achter de kiezen vast extra, maar broodjenuchter net zo goed. Je ziet de mensen op straat bewegingen maken die je kent, maar in een volgorde die je doet duizelen. Iedereen deinst voortdurend terug, alleen onze held lijkt normaal. Hij voert duiven die hun leven omgekeerd leiden, wordt bestookt door achterwaartse schoolmeisjes en blijft een ogenblik verwonderd staan bovenaan een roltrap. Ondertussen leer je Tokio kennen: vol mondkapjes, maatpakken, fantasyjurkjes en roze bloesems. Af en toe probeer je je voor te stellen hoe de oorspronkelijke beelden van deze film eruit moeten hebben gezien... om je vervolgens weer te laten meeslepen door de terugtellende klok. Nachtvlinders, slapelozen en zomaar nieuwsgierigen: mis deze uitzinnige excursie niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:42 schreef rico80 het volgende:
Ik kan er echt niet meer naar kijken. Echt te leip voor mijn huidige toestand. Maar echt te vet gedaan.
Ik zit nog in de naschok van gister. En toen tripte ik ballen.quote:
echtquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:45 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik zit nog in de naschok van gister. En toen tripte ik ballen.
Jammer komt vanzelf.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet goed genoeg.
(Had deze post gemist)
Niet zo hè, jij weet heel goed welke strijd ik geleverd hebquote:
Nice.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:45 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik zit nog in de naschok van gister. En toen tripte ik ballen.
ja daaromquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:49 schreef rico80 het volgende:
[..]
Niet zo hè, jij weet heel goed welke strijd ik geleverd heb
Hij viel bijna in de drukte, verder nog geen 1 Marokkaan gezienquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
Gelukt. Heb ik iets gemist? Samenvatting graag.
Is er ook een boek van deze film dan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm, ik rol maar m'n bed in met een boek.
Kom weer eens kijken en ben het met je eensquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jammer komt vanzelf.
En het gaat ineens snel hier.
Dat zei ik net toch al?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:53 schreef Joezi het volgende:
Guili volgde danslessen om zijn achterwaartse wandeling iets natuurlijker te laten ogen.
quote:
Nee hoor, dat vergt oefening en zweet ...., ja nou het is gewoon zo, het komt niet vanzelf, wat een onzin.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:58 schreef Recce het volgende:
Er is zo een vuurwerkfestival ergens in IJsland.
http://www.livefromiceland.is/webcams/jokulsarlon/
De site doet het niet al te best omdat veel mensen ook kijken naar een vulkaan die niet aan het uitbarsten is. Even op full screen rechtsboven klikken voor beter beeld.
En ik maar wachten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, dat vergt oefening en zweet ...., ja nou het is gewoon zo, het komt niet vanzelf, wat een onzin.
Daar gaat binnenkort wel iets gebeuren inderdaad.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Ik had deze open staan.
http://www.livefromiceland.is/webcams/bardarbunga/
Weet je welke straffen daar op staan in Tokyoquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:57 schreef Joezi het volgende:
Weinig zwerfafval in Tokyo, mooi om te zien
Wat vond je het allerhaakst?quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:02 schreef rico80 het volgende:
[..]
Weet je welke straffen daar op staan in Tokyo
Ben er 1x geweest voor werk, wat een vreemde stad. Lijkt wel een andere planeet zo haaks staat alles op wat wij gewend zijn.
the strip las vegas ook zo on reëelquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:02 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ben er 1x geweest voor werk, wat een vreemde stad. Lijkt wel een andere planeet zo haaks staat alles op wat wij gewend zijn.
Hier kan je de seismische activiteit zien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar gaat binnenkort wel iets gebeuren inderdaad.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:58 schreef Recce het volgende:
Er is zo een vuurwerkfestival ergens in IJsland.
http://www.livefromiceland.is/webcams/jokulsarlon/
De site doet het niet al te best omdat veel mensen ook kijken naar een vulkaan die niet aan het uitbarsten is. Even op full screen rechtsboven klikken voor beter beeld.
Je trilt weg van de krachten ..quote:
Nooit geweest. Zit er ook voorlopig niet in, mag de States niet in wegens een akkefietjequote:
Ik heb nog wel meer linkjes, maar er is vast een topic over elders op FOK!quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hier kan je de seismische activiteit zien.
http://baering.github.io/
http://hraun.vedur.is/ja/google/index.html
daar ben ik geborenquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jeruzalem alle ziektes op een stukje hel.
Volgens mij is dat Singapore met die boetes. In Japan zit het gewoon in de cultuur om je afval niet op de grond te gooien, zag je met het WK ook, ze namen al hun afval weer mee het stadion uit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:02 schreef rico80 het volgende:
[..]
stommme hupocroeten puriteinenquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:05 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nooit geweest. Zit er ook voorlopig niet in, mag de States niet in wegens een akkefietje
De manga schoolmeisjes op straat. En wat ik ook raar vond, ik ben lang blond blank, echt een bezienswaardigheid daar. Mensen wilden met me op de foto whahaquote:
Nog geneukt?quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:07 schreef rico80 het volgende:
[..]
De manga schoolmeisjes op straat. En wat ik ook raar vond, ik ben lang blond blank, echt een bezienswaardigheid daar. Mensen wilden met me op de foto whaha
gajin gajinquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:07 schreef rico80 het volgende:
[..]
De manga schoolmeisjes op straat. En wat ik ook raar vond, ik ben lang blond blank, echt een bezienswaardigheid daar. Mensen wilden met me op de foto whaha
reroreroreroreroquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:09 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ja ik ging weg he? Moet ik niet blijven plakken
quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Singapore met die boetes. In Japan zit het gewoon in de cultuur om je afval niet op de grond te gooien, zag je met het WK ook, ze namen al hun afval weer mee het stadion uit.
In Japan ook. Je kunt zelfs in de bak belanden als je onbeleefd tegen iemand bent. I kid you not.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Singapore met die boetes. In Japan zit het gewoon in de cultuur om je afval niet op de grond te gooien, zag je met het WK ook, ze namen al hun afval weer mee het stadion uit.
ze ook nooit direct iyee als je een vraag steltquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:10 schreef rico80 het volgende:
[..]
In Japan ook. Je kunt zelfs in de bak belanden als je onbeleefd tegen iemand bent. I kid you not.
Grappig om te zien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:10 schreef Fylax het volgende:
Voor de mensen die benieuwd zijn hoe t achter de camera er uit ziet.
[ afbeelding ]
Mensen aankijken is ook een redelijk taboe bij vreemden. Het is erg ongemakkelijk allemaal.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze ook nooit direct iyee als je een vraag stelt
Oei dat kan natuurlijk niet dan verraad hij de trucquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:12 schreef Fylax het volgende:
Maar.. Eet en drinkt hij 9 uur lang niets?
Dat wordt kotsen!quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:12 schreef Fylax het volgende:
Maar.. Eet en drinkt hij 9 uur lang niets?
9 uur achteruit lopen is ook best merkwaardig.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:14 schreef Fylax het volgende:
Lijkt me een beetje raar om 9 uur lang niets te drinken eten of plassen.
Kloptquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:15 schreef rico80 het volgende:
[..]
9 uur achteruit lopen is ook best merkwaardig.
ja gastquote:
volgens mij is er niet in geknipt dus geen pauzequote:Op zondag 24 augustus 2014 01:14 schreef Fylax het volgende:
Lijkt me een beetje raar om 9 uur lang niets te drinken eten of plassen.
man mna lastig gedoequote:Op zondag 24 augustus 2014 01:12 schreef rico80 het volgende:
[..]
Mensen aankijken is ook een redelijk taboe bij vreemden. Het is erg ongemakkelijk allemaal.
Ben je ook Joods of/en Israëli dan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja gast![]()
Maar dat kon jij ook niet weten zo no spang
Gelukkig zeg jij 't.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:17 schreef Jian het volgende:
Ik ga toch niet 6 uur lang naar achteruit bewegende lui in Tokyo zitten kijken alleen maar om later op een feestje te kunnen zeggen dat ik Tokyo Reverse heb gezien, rot op zeg, stelletje nitwits
Gaat dit over Ruud? Ik heb zelf ook ooit zoiets vergelijkbaars gedaan ... Geen zucces ... Ik zit nog steeds op FoKquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
volgens mij is er niet in geknipt dus geen pauze
Als ik dat op een feestje zou zeggen zou geen mens weten waar ik het over heb denk ik.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:17 schreef Jian het volgende:
Ik ga toch niet 6 uur lang naar achteruit bewegende lui in Tokyo zitten kijken alleen maar om later op een feestje te kunnen zeggen dat ik Tokyo Reverse heb gezien, rot op zeg, stelletje nitwits
Er staan nog 2 mannen achter de cameramanquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:19 schreef rico80 het volgende:
De cameraman zal aangereden worden. Moet het overnieuwsingle shot is single shot.
Muziek wordt ook wat beter te pruimen.
Ja, dat keek ik ook vaak met die auto! Op een Duitse zender had je dat ook met treinen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik dat op een feestje zou zeggen zou geen mens weten waar ik het over heb denk ik.![]()
Vroeger was er op de regionale zender altijd zo'n programma dat ze met een auto met camera rond gingen rijden door dorpjes enzo, kon ik ook uren naar kijken.
Maar 6 uur houd ik dit ook niet vol denk ik.
Ja, ik kan het hebben om niet interessant te gaan zitten doen over iets wat een totale waste of time and energy isquote:
Tv Gelderland had tenminste een helicopterquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat keek ik ook vaak met die auto! Op een Duitse zender had je dat ook met treinen.
Nice. Geloof alleen echt niet dat dit single shot is. Daar clips van Keisha lijkt ook single shot maar zijn meerdere delen. Laat staan 9 uur.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er staan nog 2 mannen achter de cameraman
denk wel dat dit single shot is hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:20 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nice. Geloof alleen echt niet dat dit single shot is. Daar clips van Keisha lijkt ook single shot maar zijn meerdere delen. Laat staan 9 uur.
Whaha ja op TV West was dat gingen ze vuige dorpen in in de buurt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik dat op een feestje zou zeggen zou geen mens weten waar ik het over heb denk ik.![]()
Vroeger was er op de regionale zender altijd zo'n programma dat ze met een auto met camera rond gingen rijden door dorpjes enzo, kon ik ook uren naar kijken.
Maar 6 uur houd ik dit ook niet vol denk ik.r
Ik vrees dat dit topic daardoor niet meer te redden valt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik kan het hebben om niet interessant te gaan zitten doen over iets wat een totale waste of time and energy is
Flinke accu dan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
denk wel dat dit single shot is hoor
Het duurt nog maar 4,5 uur, no worriesquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit topic daardoor niet meer te redden valt.
Ik kon toen nog geen TV West ontvangen maar ik begrijp dat het een hit onder regionale zenders was.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:21 schreef rico80 het volgende:
[..]
Whaha ja op TV West was dat gingen ze vuige dorpen in in de buurt.
Nah, maakt me niet uit, de TT was al fantasieloos, de inhoud niet geweldig en momenteel nog steeds zinkend. Je kan nog beter een verslag lezen in de SV (shit, te bot natuurlijk weerquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit topic daardoor niet meer te redden valt.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:22 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het duurt nog maar 4,5 uur, no worries
Ja een klapper van gewelste. Ik kwam in de meest obscure dorpen met een biertje in mn linkerhand en narigheid in mn rechterhand.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kon toen nog geen TV West ontvangen maar ik begrijp dat het een hit onder regionale zenders was.
hey paul?quote:
Lol.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:25 schreef Joezi het volgende:
Dit is 1 van de beste films die ik ook gezien hebt, nog geen slecht moment gezien
RLS zoals het bedoelt is. Alleen jammer van dat Casio orgel wat er doorheen hengst nu.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:25 schreef Joezi het volgende:
Dit is 1 van de beste films die ik ook gezien hebt, nog geen slecht moment gezien
quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
hey paul?
Its hip to be square tunu tunununu
Bats
het begin bedoel je ?quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:28 schreef Joezi het volgende:
Het einde schijnt echt heel schokkend te zijn
Je kan ook even met je schuimspaan door de cos gaan als je hoogwaardig vertier zoekt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Nah, maakt me niet uit, de TT was al fantasieloos, de inhoud niet geweldig en momenteel nog steeds zinkend. Je kan nog beter een verslag lezen in de SV (shit, te bot natuurlijk weer)
boks ouwequote:
Hij doet een Le man marathon. En dan begint die hele merde opnieuw hè.quote:
Ik geloof er geen fuck van.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:28 schreef Joezi het volgende:
Het einde schijnt echt heel schokkend te zijn
heb geen geluid aanstaanquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:29 schreef Joezi het volgende:
Het valt jullie niet op de de muziek ook reversed is?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:29 schreef Baconbus het volgende:
Ik distantieer mezelf van dit niveau door niet meer in dit topic te posten.
Het had Tokyo Auto-Reverse moeten heten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:29 schreef Joezi het volgende:
Dit is echt een film die je meerdere keren moet kijken, wil je m echt kunnen snappen en bevatten.
Doe niet zo baconerig.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:29 schreef Baconbus het volgende:
Ik distantieer mezelf van dit niveau door niet meer in dit topic te posten.
Eens.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:29 schreef mootie het volgende:
Hij had een wijdere broek moeten dragen.
Misschien zou zo'n broek raar bewegen ten opzichte van z'n benen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:29 schreef mootie het volgende:
Hij had een wijdere broek moeten dragen.
ff geen tubes, we kijken een film.quote:
Je zal maar net vlak daarvoor een enorme bout hebben gedaan op de wcquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:32 schreef Joezi het volgende:
Het zou je maar gebeuren dat je wakker word en de hele wereld blijkt in reverse te staan.
heb t elke dag de wereld os vertiefdquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:32 schreef Joezi het volgende:
Het zou je maar gebeuren dat je wakker word en de hele wereld blijkt in reverse te staan.
Soort van Groundhog Day, maar dan kut.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:32 schreef Joezi het volgende:
duivenscene?quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:35 schreef Joezi het volgende:
Benieuwd wanneer de alom geprezen duivenscene komt
Was net al een beetje, sommige gaan meedoenquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:35 schreef Recce het volgende:
Ik zou wel lachen als er opeens iemand keihard vooruit voorbij komt rennen.
Dat zou een Shyamalannetje zijn. Wacht er maar niet op.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:35 schreef Recce het volgende:
Ik zou wel lachen als er opeens iemand keihard vooruit voorbij komt rennen.
wat danquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:36 schreef Voxs het volgende:
Ik , mijn hersenen nu in een stuip, want ik kan het niet omdraaien
quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:35 schreef Joezi het volgende:
Benieuwd wanneer de alom geprezen duivenscene komt
Reverse Tokyo. Ik krijgt het niet gereverstquote:
Geheimtaalquote:
uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo oz ʇǝᴉu ɹɐɐp uǝq ʞᴉ ǝǝu noNquote:
Haha, daar was ik net naar op zoek!quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo oz ʇǝᴉu ɹɐɐp uǝq ʞᴉ ǝǝu noN
quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo oz ʇǝᴉu ɹɐɐp uǝq ʞᴉ ǝǝu noN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |