om de 1 of andere reden geeft gta steeds aan dat jullie in de singlepayer zitten of een closed/invite sessiequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:39 schreef PicoMMP het volgende:
Ik was aan het racen met Eros. Join nou maar
ik host wel ff opnieuw, want er joinen ook geen randomsquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:40 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
om de 1 of andere reden geeft gta steeds aan dat jullie in de singlepayer zitten of een closed/invite sessie
ok, ik zit nu eindelijk weer onlinequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ik host wel ff opnieuw, want er joinen ook geen randoms
ik zit met mpad, eros en randomsquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:58 schreef kamikazebanaan het volgende:
ik zit met allah ahkbar Nederlanders
ik zit met iMoslim van de islm crewquote:
zeg ff tegen ze tabon yumek zemmelsquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:01 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik zit met iMoslim van de islm crewik zou daar nu eigenlijk een allah ahkbar op moeten doen want hij heeft z'n voicechat open staan
doe dat lekker zelf ISIS strijderquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:03 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
zeg ff tegen ze tabon yumek zemmels
kom nou maar joinenquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:03 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
doe dat lekker zelf ISIS strijder
Pas op hoor.. ik stuur mn schapen op je af hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:03 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
doe dat lekker zelf ISIS strijder
die zitten zeker vol met je kwakkies?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:06 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Pas op hoor.. ik stuur mn schapen op je af hoor
Gisteravond heb ik ze uitgeleend aan ali en muhammed. Ze zeiden dat het de avond van hun leven wasquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:07 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
die zitten zeker vol met je kwakkies?
zeiden die schapen dat?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:10 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Gisteravond heb ik ze uitgeleend aan ali en muhammed. Ze zeiden dat het de avond van hun leven was
we gaan naar free modequote:Op zondag 24 augustus 2014 00:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ja, dus iedereen bij mij.
ik ben winner![]()
wie is host?
Nee ali en Muhammad, ze zeiden:لدي من الصعب ديك الثابت في فتحة الشرج له أن الأغنام توقف، كان من هناءquote:
ja so?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:16 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
eros ging volgens mij iets aan z'n auto doen
morgenavond misschien. Rond 22:00 ofzoquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:13 schreef kamikazebanaan het volgende:
dan gaat ik er ook vandoor![]()
tot morgen?
blijven oefenen dan gaat het steeds makkelijker. Eigenlijk moet je er voor zorgen dat je al rond de 550 hebt voordat je aan die laatste 2 loopings begint dan is het wel te doen. Gewoon uit je hoofd weten wat er komen gaat en alvast in positie vliegen zodat je gelijk punten pakt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:41 schreef mirelia het volgende:
ik nu ook eindelijk
Formation Flight sucks
toch welquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:37 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Dit heb ik dus echt nergens aan verdiend
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:37 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Dit heb ik dus echt nergens aan verdiend
quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:15 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Nee ali en Muhammad, ze zeiden:لدي من الصعب ديك الثابت في فتحة الشرج له أن الأغنام توقف، كان من هناء
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:29 schreef Grielen het volgende:
[..]
GAM / [GTA ONLINE] [PS3 ONLY] #36 Raze is een aardige jongen
hoelaat vanavond online?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus jou zien we pas rond 23:00 ?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:38 schreef Grielen het volgende:
zo ff pizzatje kanen, masturberen, met de poes spelen en dan maar eens GTA aanzetten denk ik
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:36 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
[..]
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
[..]
[..]
[..]
hoelaat vanavond online?Het eten wordt momenteel voor me klaargemaakt, dan nog een keertje fey-fcu kijken (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.), daarna kom ik
![]()
dit is weer zo'n verkapte manier om te zeggen dat je thuis geen reet te vertellen hebt ?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:56 schreef Akilla het volgende:
Ik ben er vanavond niet, ga ff rustig filmpje kijkenen niet naar fey-Utrecht kijken
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:34 schreef Akilla het volgende:
Ik kom denk ik niet, tv is geclaimd door de vrouw des huizes, 1 of andere vage film op net 5:'(
Straks als het eten op is ben ik er weer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:50 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Het eten wordt momenteel voor me klaargemaakt, dan nog een keertje fey-fcu kijken (), daarna kom ik
Is goed succes!quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:01 schreef kamikazebanaan het volgende:
goed dan ga ik eerst even een uurtje sleutelen dan kom ik zo rond 8 uur
Dat heb ik sowieso niet, maar gelukkig gaan we aliens kijken(zijn al een tijdje bezig met de imdb top 250 te kijken)quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:59 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dit is weer zo'n verkapte manier om te zeggen dat je thuis geen reet te vertellen hebt ?:
[..]
niet meer op die droplul reageren over 31 wedstrijden verlengen zij het seizoen weer met de strijd tegen degradatie en wij voorronde champions leaguequote:Op zondag 24 augustus 2014 19:40 schreef Akilla het volgende:
[..]
Nee dit wil ik mezelf niet nog een keer aandoen
Om vervolgens die voorronde cl weer te verklotenquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:04 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
niet meer op die droplul reageren over 31 wedstrijden verlengen zij het seizoen weer met de strijd tegen degradatie en wij voorronde champions league
quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:26 schreef eendensnavel het volgende:
Kunnen jullie trouwens wel gewoon bij psn aanmelden?
beter voorronde CL verkloten dan de nacompetitie verkloten...en geloof me dit jaar gaat het gebeurenquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:17 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Om vervolgens die voorronde cl weer te verkloten
Nog nooit gedegradeerd hoor, ook dit jaar niet he!quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:32 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
beter voorronde CL verkloten dan de nacompetitie verkloten...en geloof me dit jaar gaat het gebeurendort en excelsior blijven er in en utrecht ado na competitie (willem 2 direct eruit)
een kolkend galgewaard tegen fortuna Sittard![]()
Same herequote:Op zondag 24 augustus 2014 20:53 schreef kamikazebanaan het volgende:
is de lizard squad weer bezig? kan niet online komen
inb4 kensei : hihaho komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:05 schreef defokkingfoker het volgende:
playlist is gemaakt. Wanneer komen jullie nou?wanneer het lukt he mohammedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep...quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:53 schreef kamikazebanaan het volgende:
is de lizard squad weer bezig? kan niet online komen
inb4 kensei : hihaho komen
ja dat was vanmorgen, maar vanmiddag heeft het gewoon gewerkt en nu bij sommige nog steedsquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:07 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Jep...
http://ps3life.nl/nieuws/(...)ork-offline-gehaald/
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:06 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
wanneer het lukt he mohammed
je ziet dat beest denken : jij hebt je gulp gelukkig dicht , mohammed gisteren nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:10 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie dat je het gezzelig had gisteravond?
Hij doet t bij mij nu!quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:06 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
wanneer het lukt he mohammed
En Dennis wordt weer gekickt van PSNquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:45 schreef kamikazebanaan het volgende:
ik weinig natuurlijk om met alleen dennis te gamen he![]()
geen raze geen pico geen eros ?
panini is er volgens mij nooit in het weekend en akilla had eigenlijk een gleuf moeten hebben met z'n filmpjes kijken. Harry doet een netflixje
En ik word vergetenquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:45 schreef kamikazebanaan het volgende:
geen raze geen pico geen eros ?
panini is er volgens mij nooit in het weekend en akilla had eigenlijk een gleuf moeten hebben met z'n filmpjes kijken. Harry doet een netflixje
Ik ben toch te min voor je!quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:01 schreef kamikazebanaan het volgende:
heb ook geen ene tering aan jullie he
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:45 schreef kamikazebanaan het volgende:
Excuses aanvaardtquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:04 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
je bent een stille jongen die worden sneller vergeten
mijn oprechte excuses
wat in deze lijst duurt zo lang?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:38 schreef Grielen het volgende:
zo ff pizzatje kanen, masturberen, met de poes spelen en dan maar eens GTA aanzetten denk ik
ik kom zoquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:15 schreef kamikazebanaan het volgende:
tenminste moet alleen nog naar de multiplayer
kijk nu studio neus in afwachting van wat kwaliteitusers online
de lijst is iets bijgewerkt met bier drinken. vanavond niet meer online dusquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:16 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
wat in deze lijst duurt zo lang?
Ik kom jullie zo verdedigen!quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:05 schreef kamikazebanaan het volgende:
Nederlanders pesten het broertje van harry
Terugpesten!!!quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:05 schreef kamikazebanaan het volgende:
Nederlanders pesten het broertje van harry
verstandigquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:18 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik heb een bounty dus kom m'n garage niet uit hoor
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:06 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
soms ben ik het besef van tijd even kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:31 schreef defokkingfoker het volgende:
Nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
avondje racen tikt aardig aanquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:59 schreef prefix1 het volgende:
Hoe verdienen jullie geld? al die missies zijn naar beneden gegaan en alles gaat omhoog(autos,sprays etc) nu verdient rooftop rumble nog maar 13k
Ik glitch ook niet hoor, ik doe gewoon races en missiesquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:10 schreef prefix1 het volgende:
ja dat klopt glitchen is hellemaal in snel cashen ik vind dat persoonlijk ook niet leuk maja heb nu 15k ken geen eens normaal kogels kopen:P
hoop echt dat ze die gasten die glitchen een ban geven zegquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
avondje racen tikt aardig aan
sommigen hier glitchenmaar dat is niet leuk.
Vooral die mensen die een allah ahkbar doen met hun eigen auto, zij hebben toch geld zat, is gewoon niet leuk meer...quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:42 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
hoop echt dat ze die gasten die glitchen een ban geven zeghypocriete lui met miljoenen op bank dus het verpesten voor de andere
ik kan hooguit 5 stickies per keer kopen en zij kopen er gewoon 25 en komen dan de hele tijd achter je aan
walgelijk dit idd.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:55 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Vooral die mensen die een allah ahkbar doen met hun eigen auto, zij hebben toch geld zat, is gewoon niet leuk meer...
quote:
Echt een lul die Pionare..quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:23 schreef PicoMMP het volgende:
Wordt ook tijd dat de crew een beetje opgeruimd wordt. Veel crewkillers actief, zoals ene Pionare.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:31 schreef defokkingfoker het volgende:
Nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom join je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook in het wild, maar moet je wel goed zoeken..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:10 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Is de 'Thrust' alleen te koop, of ook in het wild te vinden?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:14 schreef PicoMMP het volgende:
Heen en weer op dak![]()
http://socialclub.rocksta(...)sICw?platformId=null
Zien er wel weer cool uitquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:13 schreef PicoMMP het volgende:
Capture the Salmon Panto![]()
http://socialclub.rocksta(...)KAMQ?platformId=null
klootzakken zijn het!!! Fucking cheatersquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:02 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik speel nu net 2 dagen online maar net gebeurde er iets wat volgens mij glitchen/cheaten is waar jullie het over hadden. Ik joinde een deathmatch van 30min. met 2 teams, maar ons team werd opgesloten op een plein met hoge hekken zonder wapens, niks. Andere team stond buiten de hekken met tanks, heli's, alle soorten wapens etc. Toen ik ging kijken bij info job, stond er; OMG BEST GLITCH EVER. 1 miljoen RP en 100 miljoen cash.
Kan iemand me uitleggen hoe ze dit doen en heeft het nut om ze te reporten bij Rockstar?
Is gewoon een Custom job waar je pech had dat je in het verkeerde team zat. Heeft niks met glitchen te maken..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:02 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik speel nu net 2 dagen online maar net gebeurde er iets wat volgens mij glitchen/cheaten is waar jullie het over hadden. Ik joinde een deathmatch van 30min. met 2 teams, maar ons team werd opgesloten op een plein met hoge hekken zonder wapens, niks. Andere team stond buiten de hekken met tanks, heli's, alle soorten wapens etc. Toen ik ging kijken bij info job, stond er; OMG BEST GLITCH EVER. 1 miljoen RP en 100 miljoen cash.
Kan iemand me uitleggen hoe ze dit doen en heeft het nut om ze te reporten bij Rockstar?
waarom staat het bij info en dit is gewoon puur cheaten, we zaten opgesloten en konden geen kant op, ik had niet eens de optie om de deathmatch te verlaten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:11 schreef Painore het volgende:
[..]
Is gewoon een Custom job waar je pech had dat je in het verkeerde team zat. Heeft niks met glitchen te maken..
je kan hem altijd verlatenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:14 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
waarom staat het bij info en dit is gewoon puur cheaten, we zaten opgesloten en konden geen kant op, ik had niet eens de optie om de deathmatch te verlaten.
Ik stuurde ze een bericht met; "what is this" en kort daarna verlieten ze allemaal de deathmatch.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:28 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik stuurde ze een bericht met; "what is this" en kort daarna verlieten ze allemaal de deathmatch.
Fucking mongolen sommige spelers, ik speel nu steeds vaker in solo-sessies. Soms zet ik de passive-mode aan en dan nog proberen mensen me af te maken door me over te rijden ofzo terwijl je dan ziekenhuiskosten moet betalen en bad sport bent.quote:
Dit slaat toch helemaal nergens op dan, wat is daar nog leuk aan als je tegenstander bij voorbaat al kansloos is. Zo kan iedereen jobs/races opzetten met tricky naaistreken waardoor ze altijd winnen. Worden die custom jobs niet getest en beoordeeld door rockstar voordat ze online komen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:11 schreef Painore het volgende:
[..]
Is gewoon een Custom job waar je pech had dat je in het verkeerde team zat. Heeft niks met glitchen te maken..
Nopequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:41 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Worden die custom jobs niet getest en beoordeeld door rockstar voordat ze online komen?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:40 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Fucking mongolen sommige spelers, ik speel nu steeds vaker in solo-sessies. Soms zet ik de passive-mode aan en dan nog proberen mensen me af te maken door me over te rijden ofzo terwijl je dan ziekenhuiskosten moet betalen en bad sport bent.
Omdat dat teveel werk is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:41 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dit slaat toch helemaal nergens op dan, wat is daar nog leuk aan als je tegenstander bij voorbaat al kansloos is. Zo kan iedereen jobs/races opzetten met tricky naaistreken waardoor ze altijd winnen. Worden die custom jobs niet getest en beoordeeld door rockstar voordat ze online komen?
Jij snapt de nut van gta dus nog nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:40 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Fucking mongolen sommige spelers, ik speel nu steeds vaker in solo-sessies. Soms zet ik de passive-mode aan en dan nog proberen mensen me af te maken door me over te rijden ofzo terwijl je dan ziekenhuiskosten moet betalen en bad sport bent.
Als iemand passive mode aanheeft laat je diegene met rust, simpel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:46 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Jij snapt de nut van gta dus nog niet
Nee dan maak je er een sport van om hem dood te makenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:47 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Als iemand passive mode aanheeft laat je diegene met rust, simpel.
Leuk man, echt heel leuk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:49 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Nee dan maak je er een sport van om hem dood te maken
Je kan jezelf niet eens verdedigen op GTA. Zou wel eens willen weten wat voor miet je dan in het echt ben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:45 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
zo keek je moeder ook toen jij met je grafkop uit haar poeni kwam
Wie de Fack ben jij?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:05 schreef 7nightwing7 het volgende:
Kinderen, kinderen, rustig maar ! Het is maar een spelletje
What a lovely couple.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:36 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie ben jijquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ons topic wordt al de hele tijd volgespamd door gasten die ik niet ken
Oke.quote:
Hallo! Hoezo dat nou weerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:24 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
doe 5 eurootjes meer en je vind er tientallen op marktplaatsJokertje is toch een oplichter
Hoop dat dit de druppel is voor Putin.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:44 schreef kamikazebanaan het volgende:
Mijn Russische parachute bag is zodra ik land opeens een Amerikaanse bag![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mpad report for dutyquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:50 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoop dat dit de druppel is voor Putin.
is goedquote:
Werkenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:22 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
niet online zijn![]()
haha zijn
Okquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:27 schreef Painore het volgende:
heb een modded deathmatch gevonden waar de jumbojet inzit, accepteer mijn invite zo
duurt langquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:27 schreef Painore het volgende:
heb een modded deathmatch gevonden waar de jumbojet inzit, accepteer mijn invite zo
Je vader LAMLUL !quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:50 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Je vader LAMLUL !kom nu naar beneden toe. Je moeder heeft je al 4x geroepen.
"ons" topic, steek dit topic in je reet kneus. met je gare plaatjes van GTA alsof je in 't echte leven piloot bent. 12 jarig kutkind.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ons topic wordt al de hele tijd volgespamd door gasten die ik niet ken
ga weg danquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:04 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
"ons" topic, steek dit topic in je reet kneus. met je gare plaatjes van GTA alsof je in 't echte leven piloot bent. 12 jarig kutkind.
Ik neuk je de moeder in 't echt en fags als jij bal ik tussendoor. Ga je een spel vergeleken met het echte leven kk tjap.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:05 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Je kan jezelf niet eens verdedigen op GTA. Zou wel eens willen weten wat voor miet je dan in het echt ben.
Die mag nog niet van z'n vrouwtjequote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:08 schreef kamikazebanaan het volgende:
waar blijft leonos met z'n TR
Je bent 12 en woont nog bij pappa en mamma?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:50 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Je vader LAMLUL !kom nu naar beneden toe. Je moeder heeft je al 4x geroepen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:06 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik neuk je de moeder in 't echt en fags als jij bal ik tussendoor. Ga je een spel vergeleken met het echte leven kk tjap.
Was het maar waarquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:51 schreef Painore het volgende:
[..]
Je bent 12 en woont nog bij pappa en mamma?
HiHaHo Homoquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:06 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik neuk je de moeder in 't echt en fags als jij bal ik tussendoor. Ga je een spel vergeleken met het echte leven kk tjap.
Zo jammer weer dit stukje he..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:48 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
...
logisch... Hij is een feyenoord fan![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:08 schreef kamikazebanaan het volgende:
waar blijft leonos met z'n TR
Welke newb ben jij nou weer?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:36 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Die mag nog niet van z'n vrouwtje
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Helaas vind ik die chuck ook een fag, dus game on!
[..]
Welke newb ben jij nou weer?
TR GEMACHT!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:31 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]![]()
zorg er maar voor dat die kinderachtige homo's hier verdwijnen
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Helaas vind ik die chuck ook een fag, dus game on!
[..]
Welke newb ben jij nou weer?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:26 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]![]()
Kk sukkel lees eens wat je allemaal typt joh ga lekker gta in passive zetten en online klagen daarover zegt genoeg over je mentaliteit
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:26 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]![]()
Kk sukkel lees eens wat je allemaal typt joh ga lekker gta in passive zetten en online klagen daarover zegt genoeg over je mentaliteit
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:48 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
HiHaHo Homo
..
logisch... Hij is een feyenoord fan![]()
![]()
arsenal kijkenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:49 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
waar ben jij opeens heen dan?
Haha daar stond ik bijna naastquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:39 schreef PicoMMP het volgende:
Mini was in het stadion vanavond
[ afbeelding ]
Wel een paar jaar van m'n leven af, maar was een mooie avondquote:
werkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:42 schreef PicoMMP het volgende:
eigenlijk zit ik nog in mijn onderbroek.
maar ik ga zo douchen en dan werken
ik verleen een dienst aan klanten die daarvoor betalen. dat is werken ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:45 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
werkenje loopt godverdomme een rondje met een hont, laat het schijten blaffen en achter een bal aan huppelen en je tieft ze bij die mensen thuis en dat noem jij werken
![]()
![]()
mijn gedachten slaan op hol bij het lezen van dit berichtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ik verleen een dienst aan klanten die daarvoor betalen. dat is werken ja.
als ik je moeder volblaf voor 10 euro is zij toch ook gewoon aan het werk?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:52 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
mijn gedachten slaan op hol bij het lezen van dit bericht
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ik doe alles met mijn oma
dat ze al 10 jaar overleden is maakt heul niet uit
heb ik ergens beweerd dat dat werken is? dat is gewoon een hobbyquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:54 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
maar je dode oma motor boten voor noppes is dus eigenlijk geen werken?
ik vroeg het ter bevestiging in verband met eventuele belastingen en zo als ik ooit ook zulke praktijken ga doen (moet ze wel eerst deudquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
heb ik ergens beweerd dat dat werken is? dat is gewoon een hobby
Als je er geen geld voor krijgt hoef je er ook geen belasting over te betalen, lijkt mij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:05 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik vroeg het ter bevestiging in verband met eventuele belastingen en zo als ik ooit ook zulke praktijken ga doen (moet ze wel eerst deud)
gratis naar de belastingdienst bellen? geloof je het zelfquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als je er geen geld voor krijgt hoef je er ook geen belasting over te betalen, lijkt mij.
Voor de zekerheid kun je dit wel even navragen bij de belastingdienst. Belastingtelefoon : 0800 - 05 43 (gratis)
Succes
Is echt zo. Ik moet ze elke maand wel eens hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:08 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
gratis naar de belastingdienst bellen? geloof je het zelf
draaien ze muziek tijdens het wachten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Is echt zo. Ik moet ze elke maand wel eens hebben.
Gratis, maar wel lang wachten
Ja dat wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:09 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
draaien ze muziek tijdens het wachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zei je moeder ook gisteravond toen ze mijn 30cm+ zagquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:10 schreef Grielen het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor bergje op bergje af dacht ik zo
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar weltoevallig Dries Roelvink?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is volgens jou dan welquote:
Ik hoop dat je wordt aangevallen door je hontjes klapkutquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
dat zei je moeder ook gisteravond toen ze mijn 30cm+ zag
Als iemand mij dit aan zou doen zou ik ook bijtenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:21 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wordt aangevallen door je hontjes klapkut
leuk woord he, klapkutquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:21 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wordt aangevallen door je hontjes klapkut
Tering waarom takelen ze die rat zo toe. KAMERVRAGENquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:22 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Als iemand mij dit aan zou doen zou ik ook bijten
[ afbeelding ]
Wel oppassen dat je niet neergestoken wordt in kroatië hequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:43 schreef kamikazebanaan het volgende:
vakantie naar Spanje en Kroatië boekentripje naar België dit dat
Ook naar Oekraïne geweest vorige week?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:43 schreef kamikazebanaan het volgende:
vakantie naar Spanje en Kroatië boekentripje naar België dit dat
Nee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:35 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Ook naar Oekraïne geweest vorige week?
El ahmadi voor 3 jaar!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:49 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Nee.
Hoe zit het met jouw Europese uitwedstrijden?
Beste van nederlandquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:11 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik lees het net jawat een tering middenveld krijg je dan zeg
IK ZIT ER ALquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:13 schreef Akilla het volgende:
[..]
Al stoeltje klaar op de coolsingel en 1 gereserveerd in warschau?
Doen we niet aan, niets voor onsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:49 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Nee.
Hoe zit het met jouw Europese uitwedstrijden?
nog even na genieten :quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:30 schreef Akilla het volgende:
[..]
Godver, geen tripjes voor mij, dan maar in de volgende ronde
hahah geweldig, kippenvelquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:40 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
nog even na genieten :
http://mm.rijnmond.bbvms.(...)1409255530796072.mp3
dit soort sfeer krijg je niet op teletekstpagina 818 he? :quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:40 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
nog even na genieten :
Wat een debielenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:40 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
nog even na genieten :
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:53 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
niet haten op Rinus he![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |