om de 1 of andere reden geeft gta steeds aan dat jullie in de singlepayer zitten of een closed/invite sessiequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:39 schreef PicoMMP het volgende:
Ik was aan het racen met Eros. Join nou maar
ik host wel ff opnieuw, want er joinen ook geen randomsquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:40 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
om de 1 of andere reden geeft gta steeds aan dat jullie in de singlepayer zitten of een closed/invite sessie
ok, ik zit nu eindelijk weer onlinequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ik host wel ff opnieuw, want er joinen ook geen randoms
ik zit met mpad, eros en randomsquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:58 schreef kamikazebanaan het volgende:
ik zit met allah ahkbar Nederlanders
ik zit met iMoslim van de islm crewquote:
zeg ff tegen ze tabon yumek zemmelsquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:01 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik zit met iMoslim van de islm crewik zou daar nu eigenlijk een allah ahkbar op moeten doen want hij heeft z'n voicechat open staan
doe dat lekker zelf ISIS strijderquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:03 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
zeg ff tegen ze tabon yumek zemmels
kom nou maar joinenquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:03 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
doe dat lekker zelf ISIS strijder
Pas op hoor.. ik stuur mn schapen op je af hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:03 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
doe dat lekker zelf ISIS strijder
die zitten zeker vol met je kwakkies?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:06 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Pas op hoor.. ik stuur mn schapen op je af hoor
Gisteravond heb ik ze uitgeleend aan ali en muhammed. Ze zeiden dat het de avond van hun leven wasquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:07 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
die zitten zeker vol met je kwakkies?
zeiden die schapen dat?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:10 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Gisteravond heb ik ze uitgeleend aan ali en muhammed. Ze zeiden dat het de avond van hun leven was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |