Het heeft inderdaad even geduurd, maar er zitten naast kleine details wel een Frank en een Pharkus in.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zat al een tijdje op een nieuwe te wachten. Er zat dan wel geen Galliër in, maar ach.
Als ik dat had geweten, had ik dit plaatje er tussen gepropt!quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Frank! Je hebt dus toch onthouden dat ik Gallisch bloed heb! Anders wilde je er geen in de paint natuurlijk.
Goed topic goeie paint 10/15
Dank, maar Toto verdient ook credits als paintbaas en verder vind ik zeetakje het ook leuk doen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:20 schreef bjanaan het volgende:
Remqo en Hajee paint meesters van FOK!
Respect
Baas er is je geen detail ontgaan als dat een strapon is daar!quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten, had ik dit plaatje er tussen gepropt!
[ afbeelding ]
Oh en moet Leslie Nielsen voorstellen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is Frank Debrin, natte gleuf.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh en moet Leslie Nielsen voorstellen?![]()
Zie jij anders hugeass grijze bakkebaarden?quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh en moet Leslie Nielsen voorstellen?![]()
quote:
Ben net wakker, niet hatenquote:Op zondag 24 augustus 2014 10:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zie jij anders hugeass grijze bakkebaarden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |