Ik ben wel heel erg benieuwd naar al die inzendingen!quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:27 schreef Gloorbek het volgende:
.
edit: battlepost plaatsen terwijl het nog geen 19:00 uur isverkeerde knopje
![]()
Heel leuk al die inzendingen, maar poe poe wat een werk met plaatsenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben wel heel erg benieuwd naar al die inzendingen!
Ondanks het bijpoetsen is de mijne nog steeds behoorlijk faal!
Heh, ikr!quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:58 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Heel leuk al die inzendingen, maar poe poe wat een werk met plaatsen
Spannond heurrrrquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:08 schreef ToT het volgende:
Paintje wat bijgepoetst en opnieuw opgestuurd.
Daarom niet te veel winnenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:58 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Kan helaas niks belovenquote:
Gezien, is wel beter zoquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik had trouwens de OP hier en daar wat bijgeschaafd en gepoetst..... is dat al iemand opgevallen?
Leuk idee!!quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mocht ik ooit winnen dan wil ik wel een battle doen voor een nieuwe banner![]()
![]()
* Maringo heeft je nog meer werk verschaft.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:58 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Idd 10 stuks deze rondequote:Op maandag 25 augustus 2014 18:50 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij is het ruim over de 10 nu... hoe zat dat de vorige keren eigenlijk?
Het waren er maar 2quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:54 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Idd 10 stuks deze ronde, de vorige 2 battle's van dit jaar hadden beide 5 deelnemers
SPOILER: Scorebord 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent van de evengetallen hè?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:32 schreef Dottey het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen 2,4, en 6 om het originele "grapje" (de rest kennen we ondertussen wel) en waar ik de shop ook mooi van gedaan vind
![]()
Maar iedereen heeft lekker zijn best gedaan![]()
Ik vind, persoonlijk, 10 niet bij mijn rijtje passenquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent van de evengetallen hè?
Ik vond die van 10 er ook wel mooi bij passen, dat is hem uiteindelijk ook gewonnen om reden:
Dat was toch al mogelijk?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:25 schreef Dottey het volgende:
Er mag vanaf NU ook door lurkers gestemd worden!![]()
![]()
Ik denk dat ze dat niet door haddenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |