Fuck zeg,was wel een goeie,tof!quote:Op woensdag 10 september 2014 18:42 schreef lst128 het volgende:
Beide niet goed
EditOh wacht, het goede antwoord was eigenlijk een Jeep Liberty. Maar die heet buiten Amerika dus Cherokee
Dus Charged mag een nieuwe plaatsen.
Wel netjes in 1x goed!
Goed man!quote:Op woensdag 10 september 2014 18:48 schreef Charged het volgende:
Was een gok,de antwoorden die Koepert gaf en jouw antwoord..ik zag de banden en dat kon alleen een suv zijn,Jeep was de eerste ingeving.
Thnx,chief.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:53 schreef Koepert het volgende:
[..]
Goed man!
Ik was voornamelijk van de daklijn uitgegaan, daarbij niet echt op de banden gelet helaas
Neh...beide niet,maar zoals gebruikelijk zit je wel close.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:05 schreef Koepert het volgende:
Lijkt wel een oude Peug of Renault..
Dat zou t respectievelijk een 504 of een 12 maken.. Maar ik kijk zo raar tegen het stuk zijpaneel achter het touw aan..
Heb je zin om n nieuwe op te zoeken?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:16 schreef Charged het volgende:
2 easy....zeggen of aan een ander overlaten,Koepert?
XM break idd! Dacht dat deze moeilijk zou zijnquote:Op donderdag 11 september 2014 07:28 schreef Koepert het volgende:
Citroen XM Wagon/Station/SW/Break?
Die is wat groot en heeft geen stootrubbers. Deurgrepen matchen ook niet.quote:
Ik dacht het aan de kleur te zien.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die is wat groot en heeft geen stootrubbers. Deurgrepen matchen ook niet.
Ja die kleur lijkt wel. Had nooit aan zo'n pick-up gedacht, en dat zou best kunnen hier.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik dacht het aan de kleur te zien.
Oké, laten we het er dan op houden dat het een Ram SRT-10 is.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja die kleur lijkt wel. Had nooit aan zo'n pick-up gedacht, en dat zou best kunnen hier.
Jep... in 2008 is de foto genomen.. (met de text of iemand weet welk automerk en type dit is..quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Na wat creatief googlen () ben ik erachter gekomen dat het in Lanzarote is, misschien helpt dat
maar het internet weet het niet, wij weten het niet en de poster weet het niet. Hoe weten we dan wie het goed heeft?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Jep... in 2008 is de foto genomen.. (met de text of iemand weet welk automerk en type dit is..)
Het plaatje naar een werkplaats van Mercedes sturen..quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar het internet weet het niet, wij weten het niet en de poster weet het niet. Hoe weten we dan wie het goed heeft?
Busted...?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |